Markės
1855 iš 1918
Volkswagen Passat, (B8) 2015 - dabar
517Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.42% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 17
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 94% Ne 6%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Galimos visų varomųjų ratų versijos
  • Solidus dizainas
  • Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Prastoka standartinė įranga
"Aukštos kokybės medžiagos primena, kad Passat nuolat lipa ant kulnų prestižiniams automobiliams tokiems kaip Audi A4 ar 3 serijos BMW"
Pagaliau pristatytas naujos kartos Passat išlaikė geriausias pirmtako sąvybes, bet kartu atsineša ir naujovių leisiančių ir toliau būti tarp klasės lyderių. Tik pažvelgus į naują modelį pastebimos gerokai trumpesnės iškyšos už ratų. Dėka to Passat turi net 79 mm ilgesnę ratų bazę nors bendras ilgis netgi sumažėjo keliais milimetrais. Varikliai dabar montuojami žemiau, todėl variklio dangtis yra žemiau. Priekinė ir galinė dalys nors ir pasikeitė nežymiai, tačiau tapo dar šiek tiek sportiškesnės. Visi šie pakeitimai suteikia automobiliui dinamiškesnę išvaizdą ir itin stiprų išbaigtumo jausmą. Analogiškai patobulintas ir interjeras – panelės dizainas paprastas, tačiau patrauklus, kuriame dominuoja horizontalios oro padavimo angos. Aukštos kokybės medžiagos primena, kad Passat nuolat lipa ant kulnų prestižiniams automobiliams tokiems kaip Audi A4 ar 3 serijos BMW. Gamintojai pasistengė eliminuoti didžiausią buvusių Passat‘ų minusą – prastas valdymo sąvybes. Naujas modelis yra lengvesnis, turi žemesnį svorio centrą ir geriau sureguliuotą vairo mechanizmą, tad valdomas ženkliai geriau, tačiau kaip ir anksčiau yra pakankamai komfortiškas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis automobilis 2015 metais buvo išrinktas Europos metų automobiliu

Buvo gaminama visais ratais varoma Passat Alltrack versija:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 17
2018-10-29
VW Passat 2017 1,4 l. 150 AG, 7dsg automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, kuro sąnaudos, salono medžiagų kokybė, kaina
Trumpos LED šviesos
Geras auto... pirktas 2017.06 pigiai 23 t. €. Už tokią kainą gaunama daug. Nors šiai dienai tokių kainų nerasta. Comfortline įranga, start stop puikiai veikiantis kartu su automatu ir benzinu, galinė kamera... geras kuro suvartojimas ergonomika. Šį rudenį vienu prisėdimu nuvažiuota 1500 km. Nepavargau visiškai, nors nesu furistas. Kuro sanaudos 4,6 l. benzo pagal kompą. Geras valdomumas + front asist kelionėj idealu... Nėra jis minkštas kaip rašė žemiau greičiau į kietumą... Vietos užtenka viduj... sedano bagažinė proto ribose... aptarnavimas kas 30 000 km. Per metus nuvažiuojama 35 t. km. Vienintelis man minusas galėtų trumpos šviesos toliau kirst nors apšviečia gerai plotą... Automatas dirba lb. gerai... Gedimų kol kas nerasta... Gerai dirba Vilniaus VW savanorių vadyba... Linkėjimui Baliui... Geriausias auto vadybininkas kiek teko man sutikt :) Tai irgi įtakojo auto galutiniam pssirinkimui...
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-29
passtas 14 2016 m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras valdymas ir variklis,salone kokybiškos medžiagos
Per minkšta pakaba
Prieš Passatą turėjau Volkswagen Jetta, su 1,4 l ir 122 ag varikliu, greičių dėžė - mechaninė, ją pirkau naują, per 4 metus pravažiavau 90 K km. Jetta, nors ir dažnai gedo, bet buvo tik smulkūs gedimai, mašina iš esmės pasirodė iš geriausios pusės, būtent dėl šios priežasties, neieškojau nieko kito išskyrus VW. Pradžioj galvojau pirkti tą patį modelį, kur prieš tai turėjau arba Octavia. Tiesa, naujosios Jettos visas salonas atrodė daug prasčiau surinktas, gal būt skirtingoms rinkoms buvo gaminta. Skoda savo klasėje pasirodė per brangi. Pasvėręs Passato ir Camry privalumus ir trūkumus nusprendžiau imti pirmąjį variantą. Nusipirkau Passatą Comfortline komplektacijos su 150 AG ir automatine greičių dėže. Iš karto daug įdomių ir gerų dalykų: šildomas priekinis stiklas ir vairas, veidrodžiai, sėdynės. Trijų zonų klimato kontrolė, elektrinis rankinis stabdis, "start-stop" sistema ir tt ir tt Papildomai primokėjęs gavau - medžio apdaila ir juodą blizgų plastiką, kuris atrodo kur kas geriau nei standartinis sidabras. Pirkdamas aukštesnės klasės automobilį, tikėjausi, kad viskas bus geriau nei ankstesnėje mašinoje, bet iš tikrųjų viskas nėra taip. Pirma apie sėdynes. Jų forma yra daug blogesnė nei Jettoj, kad ir yra daug visokių reguliavimų ir galvos atlošai reguliuojasi, vis tiek tai negelbėja. Gal būt todėl, kad esu pripratęs prie senųjų, dar labai nustebino atlošo reguliavimo rankenėlė, tokioje naujoje mašinoje reikia tiek daug sukti rankenėlę... Tačiau galvos atramos yra puikios, juda keturiomis kryptimis. Ir valytuvai dirba keistai, o apipurškimas normaliai apipurškia tik važiuojant lėtai, vairuojant daugiau nei 120 km/h, stiklo apipurškimo plotas stipriai sumažėja. Rankena, kurią reikia traukti kapoto atidarymui, kažkaip keistai atrodo. Mažai nišų ir stalčiukų smulkmenos pasidėti. Bagažinė pagal skaičius atrodo didelė, bet labai nepatogi, Jettoje buvo daug geriau apgalvota bagažinė. Start-stop greičiau nervina, nei duoda naudos. Neabejotinas pliusas, kurį noriu paminėti - salono apdailos medžiagų kokybė, labai malonu liesti viską, minkštas, švelnus plastikas. Mašina važiuoja labai minkštai. Vairuojasi gerai viskas sureguliuota. Tiesa, minkšta pakaba nėra gerai - dideliu greičiu automobilis šiek tiek supasi, kas man nelabai patinka.
Pilnas atsiliepimas...
2018-01-18
VW Passat 1,4 TFSI, DSG7, 150HP Highline
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tikrai labai talpus, net žmogau kurio ūgis 195 cm
Nusivyliau salono garso izoliacija
2017 m. automobilis. Naujas, viskas veikia puikiai. Važinėju pora mėnesiu ir tikrai džiaugiuosi. Jei nesate ralistas, 1,4 TFSI variklio tikrai užtenka per akis. Salone vietos tikrai yra labai daug. Medžiagos mano akim kokybiškos. VW politika yra „susikomplektuok pats”, taigi jei norėsit papildomų patogumų/funkcijų (užlenkami veidrodėliai, berakte užvedimo sistema ir pan.) teks susimokėti papildomai. Yra tik vienas priekaištas - garso izoliacija. Visiems rekomenduočiau perkant naują auto užsisakyti papildomą stiklų garso izoliaciją, aš šito nepadariau ir dabar labai gailiuos. Važiuojant didesniu nei 90km/val. greičiu esu priverstas garsinti radiją... :)
Pilnas atsiliepimas...
2017-12-27
Passat b8 sedanas 2,0 tdi 110 kw 6 mechanine
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kolkas pliusai viskam, kaip bus toliau matysim.
Gal kiek žemokas.
Na kagi, vairuoju šį automobilį jau 8 mėnesius, per juos nuvažiavau 25 tūkstančius kilometrų. Sedanas su comfortline komplektacija + bussines paketas, + į komplektaciją prisidėjau odinį saloną (1900 eur.) ir priekinius full led žibintus. Važiavimas tikrai malonus, garso izoliacija palyginus kaip VW tikrai gera. Vietos užteks ir dideliam žmogui, tikrai didesnis lyginant su VW b7 modeliu. Bagažinė didelė ir gyli, tačiau žema, per 25 tūkstančius kolkas jokių bedų neturėjau. Traukos tikrai užtenka, tik kad jos nesijaučia kaip senesnėse mašinose, gal dėl to kad viduje sėdint gera garso izoliacija. Max buvau išspaudes 225 km/h, ne magistraliniam kelyje. Tikrai dedu didelį pliusą, nes pagal kainą jis man atsitojo 27 tūsktančius su nuolaidom ir + dovanomis (chromo apvadai, kaip highline, guminiai kilimėliai, bagažinės kilimėlis ir t.t...) kuro sąnaudos svyruoja apie 6 (5,7/ 5,9/6,1). Visą laiką isipylęs baką pravažiuoju minimum 1050 km/ 1100. Važiuoju 50 proc. trasa 50 proc. miestu. Vieną kartą važiavau neviršydamas greičio 90/100, buvo vakaras, mašinų buvop nedaug tai per 120 km sugebėjau sąnaudas pasiekti 3,8. Atrodo juokingai bet tiek man rodė kompiuteris, su funkcija nuo važiavimo pradžios(nuo paleidimo). Šaltuoju metu automobilis greitai išyla. Aišku Jums kils klausimas, kodėl Mechanas? nes už atitinkamą sumą buvo pasiūlymas arba 1,6 88 kw dyzelis automatas arba 2,0 tdi 110 kw mechanas, tad pabijojau kad 88 kw bus mažą ir manau neapsirikau. Remonto neturėjau bet kas 30 tūkstančių reikės nuvaryti į servizą kur atliks mažąjį ir didijį aptarnavimą, atitinkamai 170 eur. ir 340 eur., tad manau tai nėra daug naujam automobiliui. Pagalvok ar tau reikia pavaidinti prieš ką nors ar važiuoti ramiai gan nebrangiu ir nauju automobiliu, nes lyginant tą pačią klasę kaip pvz. A6, E class, bmw 5 kainuoja dvigubai, aišku dvigubi pinigai tai atperka, bet jei tau reikia ekonomiškai pasiekti tašką A ar B, rekomenduoju šį automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
Paulius | 2016-04-29
VW Passat B8 // 2.0 TDI Bluemotion
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, Geras valdymas, Ekonomiškas variklis, Erdvumas, Kokybė, Kaina
Ne itin patogios Ergo Comfort sėdynės
VW Passat B8 2.0 TDI Bluemotion // 2015m. modelis, Comfortline komplektacija + Business paketas, automatinė 6 laipsnių DSG pavarų dėžė. Pirktas naujas, eksplotuoju dar tik 5 mėnesius, per juos pravažiuota 23 000km. Keletas pastebėjimų: - Ergo Comfort sėdynės gan kietos, man asmeniškai ne itin patogios, važiuojant ilgesnius atstumus išvargsta nugara, bet tai galbūt daugiau mano nugaros problemos. - Degalų sąnaudos priklauso nuo to kaip važiuosi, man daugiausiai tenka važiuoti autostradomis, laikant greitį 130 - 140km/h vidutinės sąnaudos svyruoja nuo 5,3 iki 6,3 priklausomai nuo oro sąlygų, vėjo, kalnuotumo ir pnš. - Mieste važiuojant normaliu rėžimu, netaupant - kuro sąnaudos apie 6,5 - 7,0L. - Važiuojant autostradoje 90 - 100 km/h pavyko pasiekti 4,3L vidutines kuro sąnaudas / 100km - Važiuoklė standi, mašina gerai stovi ant kelio, garso izoliacija patenkinama, neerzina, automobilis pakankamai komfortiškas, neplaukia kaip laivas, bet ir nekrato kaip vežime. Geras balansas :) Ratai - R17 // 215 x 55 - Garso aparatūra - tinkamai susireguliavus skamba gražiai. - Vietos keleiviams tikrai daug, patogiai jausis bet kokio ūgio žmonės tiek priekyje tiek ir gale. - Vairuotojo vieta aukštam žmogui (mano ūgis 192cm) šiek tiek ankštoka, dešinė koja nepatogiai remiasi į vidurinę konsolę (kur bėgių svirtis). - Multifunkcinis spalvotas ekranas "Premium" veikia puikiai, jautrus lietimui, viskas aiškiai išdėstyta, patogu naviguoti. - Labai patogioje vietoje įmontuota galinio vaizdo kamera - VW ženkle, įjungus atbulinę pavarą, ženkliukas pasvyra tam tikru kampu ir atsidengia kamera, pradėjus judėt į priekį - VW ženkliukas grįžta į vertikalią poziciją ir kamera pasislepia, taip ji būna apsaugota nuo purvo, niekada neapsineša, visuomet puikus vaizdas. - Salono apdaila kokybiška, niekas nebarška, atrodo gan paprastai, bet solidžiai. - 2.0 TDI variklis turintis 110KW ir 340 NM - puikus variantas, begėjasi greitai, trauka gera, važiuojant ~130-140km greičiu garsas iš variklio skyriaus minimalus. Variklio vibracijos nesijaučia. - DSG 6 laipsnių pavarų dėžė veikia puikiai, jokių pastabų jai neturiu. Mašina dar nauja, eksplotacijos kaštų kolkas nebuvo, remontuoti nieko neteko. Kadangi nesu visiškai patenkintas sėdynėmis - jei pirksit naują VW Passat siūlyčiau atkreipti dėmesį į sėdynes, kiekvienoje komplektacijoje jos skirtingos (Trendline, Comfortline, Highline ir pagal užsakymą). Visa kita pagal poreikius ir sumą kuri gali būti skiriama įsigijamam automobiliui bei jo papildomai komplektacijai.
Pilnas atsiliepimas...
Gintas | 2015-09-30
Passat Universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis solidus ir talpus
Prasta audio garso kokybė, liečiamo ekrano valdymas nėra patogus, garso izoliacija galėtų būti geresnė, norėtusi galingesnio variklio
Prieš tai važinėjau 3 metus su senesniu 2012 metų Passat universalu ir dyzeliu 2,0 TDI Bluemotion ir galiu pasakyti, kad senesnis modelis man labiau patiko visom prasmėm. Visu pirma audio aparatura tikrai jame skambėdavo geriau, nei kad dabartiniame, tačiau naujasis modelis neturėtu kuris laikas kliūti ilgapirščiams, nes ten kompaktų grotuvas imontuotas daiktadėžėje (bardačioke), tad išlupus liečiamą ekraną, nelabai kur jį ir panaudosi. Beja, pats valdymas naujame ekrane tikrai nėra patogesnis nei senajame. Norint kažką daugiau susireguliuoti labai sunku važiuojant pataikyti ant rodomų simbolių. Labiau primena darbą su planšete, bet patogumo jokio. Šiuo klausimu mygtukai būtų kur kas geriau. Važiuoklė irgi atrodo kietesnė nei kad senesnio passat, gal del to kad pas dabartinį ratai R17 o prieš tai buvęs turėjo R16 ratus. Komplektacija vidurinė Comfortline su verslo paketu. Tai kaip ir navarotų užtenka. Sėdynės kietokos bet patogios, mano atveju jos ne odinės bet man tai netgi privalumas o ne minusas. Žiemą arba karštą vasarą nesijaučia diskomforto plikom kojom atsisėdus. Jaučiasi kad automobilis didelis, tačiau garso izoliacija atrodo geresnė buvo pas ankstesnį modelį. Variklis girdisi tik kai perlipa 3000 apsukų. Salone vietos daugiau nei kad senajame, kalbant apie gale sėdinčius, priekyje manau panašiai tas pats. Mano ugis 185 cm, tad ir ten ir ten jaučiuosi patogiai. Bagažinė atrodo mažesnė nei kad prieš tai buvusio modelio, bet ten galima kai ką pakelti ar nuleisti ir turis manau bus tas pats. Važiuoti 4 keleiviams patogu ir ilgose kelionese, bet 5 žmonėms nepatiks. Nes galinė sėdynė nera patogi viduryje sėdinčiam. Važinėju dar tik pora mėnesių, tad kažko daugiau nepastebėjau. Variklis 1,4 TFSI, kiek suprantu su dviem turbinomis, tai sukasi tikrai neblogai. 150 Ag tokiai mašinai kaip ir pakanka jei nenori draginti su bet kuriuo sankryžoje. Bert užspaudus dugną girdisi variklio kaukimas tarsi būtų iš jo sunkiami paskutiniai arkliai. Max greitis kiek pavyko išspausti autostradoje 210 km, na bet nuo kalno gal ir daugiau važiuotų :) Pas mane DSG dėžė 7 pavarų tad važiuojant iki 140 km visai padorios apsukos t.y neviršyja 3000. o tai lemia pakankamai neblogą ekonomija kaip tokio dydžio automobiliui. Šeip, važiuojant iki 100 km galima sutilpti i 5,6 ltr/100 km, bet jei oro salygos geros, o mieste jis valgo tikrai daugiau nei kad gamintojai deklaruoja. Kadangi pagrinde važinėju Vilniuje, tai su pasivažinėjimasi per kamsčius vidurkis gaubasi apie 8-9 ltr/100 km. Tad po dyzelinio passato tokie skaičiai mane labai nuvylė, nors žadėjo kad bus beveik vienodos. Kol kas nieko neteko keisti tad ir apie kaštus negaliu nieko pasakyti.
Pilnas atsiliepimas...
Komfortas :) | 2014-12-23
Naujas Pasatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki isvaizda,tikrai ekonomiskas 2.0TDI Bluemotion variklis,gerai laiko kelia
Kietas! neapsigaukit skaitydami straipsnelius,kad jis komfortiskas.Patogus,bet tik tiek.
Sveiki. Sio automobilio neturiu,tad apie remonta nieko ir neparasysiu. O vairuoti teko,tai tikrai. Gyvenu anglijoj ir buvau issinuomaves si auto savaitei. Taip,masina tikrai turi daugybe pliusu ir navarotu,visgi naujausias modelis. Puiki isvaizda,bent jau man. Nors nesu Passatu gerbejas,bet sis auto puikiai ziurisi,netgi maloniau uz Passat CC ypac galine dalimi. Visa malonuma vaziavimui suteikia tai,kad auto naujas ir ekonomiskas kuro suvartojimu,bei vidaus dizainu. Viduje viskas naujoviska ir siuolaikiska,puikiai ziurisi,tik vat daug plastmasiu prikista kietu,kaip ir visuose Passatuose ir greitai braizosi uztenka su nagu brukstelti ir lieka zymes! Vairas,duru plastmases,centrines koncoles plastmases,aplink begiu svirti... Nejaugi taip gaila padaryti viska minksciau..nesuprantu. Na cia aisku taupumo sumetimais,bet tokiu budu jie niekada kokybe nepavys kitu sios klases favoritu. Kedes taip pat kietos,nors sedejimui ju forma tikrai puikiai padaryta. Sedisi patogiai,bet ne minkstai ir ilgoje kelioneje tai jauciasi. Nuomotoj masinoj buvo paprastas ne odinis salonas,tai taip pat nupigina visa vaizda..ir ta medziaga tikrai greitai tepasi. Audio sistema groja gana garsiai,bet nepakankamai,kad butu malonu uzsimesti koki gera gabala ir pralekt su vejeliu. O garso kokybe puiki tik pasigarsinus iki puses viso galimo garsumo,bet to maza. Na gal vyresnio amziaus zmonems ir bus puiku...Beja,garso izoliacija nuo varilio ir kelio padaryta tikrai neblogai. Nors jei butu imanoma(as to nzn) ir perkant tokia nauja masina butu galima uzsisakyti geresne garso izoliacija nuo triuksmo, tai patarciau tai padaryti. Variklis 2.0TDI Bluemotion - pats puikiausias agregatas siame modelyje. Kuro vartoja tikrai mazai, mieste smagiai vazinejant ir aktyviai dalyvaujant kamsciuose ant 100km suvartoja 6.8l manau tai deka autostart funkcijos. Kai isyla variklis,tai mieste sustojus variklis uzgesinamas,o ismynus sankaba vel uzsikuria. Kiek is to bus naudos po kokiu 3-4metu nezinau.Bus idomu paskaityti kitu atsiliepimu,kaip su patvarumu sios funkcijos ir t.t. :) o dabar tai atrodo puikus navarotas. Uzmiestyje vaziuojant dar puikesni rezultatai. Man smagiai lekiojant paprastais, vingiuotais ir kalnuotais keliais staigiai begejantis nuo 80km/h iki 150km/h suvalgydavo 5.1l/100km. Greitkelyje vaziuojant ramiai su ijungtu autopilotu ima 4.7l/100km greitis 120km/h. manau tikrai puikus rezultatas. O trauka tikrai puiki,vaziuojant lygiu keliu su 6 begiu ir spustelejus dugna masina nesoka priekin,bet tikrai jauciasi ryskiai padidejusi trauka. Tad autostradoj aplenkti ka nors tikrai nereikia jungti 5 ar 4 begio.Na nebent easat savizudis ir vaziuojant paprastu keliu norit pralyst pries atlekiancia priesais auto..Nors taip pasidraskyti kelyje su siuo pasatu tikrai galima.Vairas pakankamai jautrus,masina tikrai gerai laiko kelia,bet nereikia pamirsti,tai ne sportine masina,o sedanas. Vadinti prabangiu vis dar neapsivercia liezuvis... Kas liecia remonta nezinau,lauksim velesniu atsiliepimu. Kol kas neaiskus nuvertejimas,nes auto naujas. Be to ne nuomotas :) Nauja masina,aisku pirkit ir nesukit galvos. Ekonomiskas kuro suvartojime,isvaizdus. Navarotu tikrai pakaks,kad jais pasinaudoti ir pasigirti,ir veliau del ju skaudetu galva kai teks juos remontuoti. :D
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt