Markės
1852 iš 1915
Volkswagen Passat, (B8) 2015 - dabar
517Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.42% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 17
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 94% Ne 6%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Galimos visų varomųjų ratų versijos
  • Solidus dizainas
  • Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Prastoka standartinė įranga
"Aukštos kokybės medžiagos primena, kad Passat nuolat lipa ant kulnų prestižiniams automobiliams tokiems kaip Audi A4 ar 3 serijos BMW"
Pagaliau pristatytas naujos kartos Passat išlaikė geriausias pirmtako sąvybes, bet kartu atsineša ir naujovių leisiančių ir toliau būti tarp klasės lyderių. Tik pažvelgus į naują modelį pastebimos gerokai trumpesnės iškyšos už ratų. Dėka to Passat turi net 79 mm ilgesnę ratų bazę nors bendras ilgis netgi sumažėjo keliais milimetrais. Varikliai dabar montuojami žemiau, todėl variklio dangtis yra žemiau. Priekinė ir galinė dalys nors ir pasikeitė nežymiai, tačiau tapo dar šiek tiek sportiškesnės. Visi šie pakeitimai suteikia automobiliui dinamiškesnę išvaizdą ir itin stiprų išbaigtumo jausmą. Analogiškai patobulintas ir interjeras – panelės dizainas paprastas, tačiau patrauklus, kuriame dominuoja horizontalios oro padavimo angos. Aukštos kokybės medžiagos primena, kad Passat nuolat lipa ant kulnų prestižiniams automobiliams tokiems kaip Audi A4 ar 3 serijos BMW. Gamintojai pasistengė eliminuoti didžiausią buvusių Passat‘ų minusą – prastas valdymo sąvybes. Naujas modelis yra lengvesnis, turi žemesnį svorio centrą ir geriau sureguliuotą vairo mechanizmą, tad valdomas ženkliai geriau, tačiau kaip ir anksčiau yra pakankamai komfortiškas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis automobilis 2015 metais buvo išrinktas Europos metų automobiliu

Buvo gaminama visais ratais varoma Passat Alltrack versija:


2018-10-29
passtas 14 2016 m
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
geras valdymas ir variklis,salone kokybiškos medžiagos
Per minkšta pakaba
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas
Prieš Passatą turėjau Volkswagen Jetta, su 1,4 l ir 122 ag varikliu, greičių dėžė - mechaninė, ją pirkau naują, per 4 metus pravažiavau 90 K km. Jetta, nors ir dažnai gedo, bet buvo tik smulkūs gedimai, mašina iš esmės pasirodė iš geriausios pusės, būtent dėl šios priežasties, neieškojau nieko kito išskyrus VW. Pradžioj galvojau pirkti tą patį modelį, kur prieš tai turėjau arba Octavia. Tiesa, naujosios Jettos visas salonas atrodė daug prasčiau surinktas, gal būt skirtingoms rinkoms buvo gaminta. Skoda savo klasėje pasirodė per brangi. Pasvėręs Passato ir Camry privalumus ir trūkumus nusprendžiau imti pirmąjį variantą. Nusipirkau Passatą Comfortline komplektacijos su 150 AG ir automatine greičių dėže. Iš karto daug įdomių ir gerų dalykų: šildomas priekinis stiklas ir vairas, veidrodžiai, sėdynės. Trijų zonų klimato kontrolė, elektrinis rankinis stabdis, "start-stop" sistema ir tt ir tt Papildomai primokėjęs gavau - medžio apdaila ir juodą blizgų plastiką, kuris atrodo kur kas geriau nei standartinis sidabras. Pirkdamas aukštesnės klasės automobilį, tikėjausi, kad viskas bus geriau nei ankstesnėje mašinoje, bet iš tikrųjų viskas nėra taip. Pirma apie sėdynes. Jų forma yra daug blogesnė nei Jettoj, kad ir yra daug visokių reguliavimų ir galvos atlošai reguliuojasi, vis tiek tai negelbėja. Gal būt todėl, kad esu pripratęs prie senųjų, dar labai nustebino atlošo reguliavimo rankenėlė, tokioje naujoje mašinoje reikia tiek daug sukti rankenėlę... Tačiau galvos atramos yra puikios, juda keturiomis kryptimis. Ir valytuvai dirba keistai, o apipurškimas normaliai apipurškia tik važiuojant lėtai, vairuojant daugiau nei 120 km/h, stiklo apipurškimo plotas stipriai sumažėja. Rankena, kurią reikia traukti kapoto atidarymui, kažkaip keistai atrodo. Mažai nišų ir stalčiukų smulkmenos pasidėti. Bagažinė pagal skaičius atrodo didelė, bet labai nepatogi, Jettoje buvo daug geriau apgalvota bagažinė. Start-stop greičiau nervina, nei duoda naudos. Neabejotinas pliusas, kurį noriu paminėti - salono apdailos medžiagų kokybė, labai malonu liesti viską, minkštas, švelnus plastikas. Mašina važiuoja labai minkštai. Vairuojasi gerai viskas sureguliuota. Tiesa, minkšta pakaba nėra gerai - dideliu greičiu automobilis šiek tiek supasi, kas man nelabai patinka.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt