Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Galimos visų varomųjų ratų versijos
- Solidus dizainas
- Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Prastoka standartinė įranga
"Aukštos kokybės medžiagos primena, kad Passat nuolat lipa ant kulnų prestižiniams automobiliams tokiems kaip Audi A4 ar 3 serijos BMW"
Pagaliau pristatytas naujos kartos Passat išlaikė geriausias pirmtako sąvybes, bet kartu atsineša ir naujovių leisiančių ir toliau būti tarp klasės lyderių. Tik pažvelgus į naują modelį pastebimos gerokai trumpesnės iškyšos už ratų. Dėka to Passat turi net 79 mm ilgesnę ratų bazę nors bendras ilgis netgi sumažėjo keliais milimetrais. Varikliai dabar montuojami žemiau, todėl variklio dangtis yra žemiau. Priekinė ir galinė dalys nors ir pasikeitė nežymiai, tačiau tapo dar šiek tiek sportiškesnės. Visi šie pakeitimai suteikia automobiliui dinamiškesnę išvaizdą ir itin stiprų išbaigtumo jausmą. Analogiškai patobulintas ir interjeras – panelės dizainas paprastas, tačiau patrauklus, kuriame dominuoja horizontalios oro padavimo angos. Aukštos kokybės medžiagos primena, kad Passat nuolat lipa ant kulnų prestižiniams automobiliams tokiems kaip Audi A4 ar 3 serijos BMW. Gamintojai pasistengė eliminuoti didžiausią buvusių Passat‘ų minusą – prastas valdymo sąvybes. Naujas modelis yra lengvesnis, turi žemesnį svorio centrą ir geriau sureguliuotą vairo mechanizmą, tad valdomas ženkliai geriau, tačiau kaip ir anksčiau yra pakankamai komfortiškas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Šis automobilis 2015 metais buvo išrinktas Europos metų automobiliu
Buvo gaminama visais ratais varoma Passat Alltrack versija:
Buvo gaminama visais ratais varoma Passat Alltrack versija:
2018-10-29 |
passtas 14 2016 m |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
geras valdymas ir variklis,salone kokybiškos medžiagos
Per minkšta pakaba
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Prieš Passatą turėjau Volkswagen Jetta, su 1,4 l ir 122 ag varikliu, greičių dėžė - mechaninė, ją pirkau naują, per 4 metus pravažiavau 90 K km. Jetta, nors ir dažnai gedo, bet buvo tik smulkūs gedimai, mašina iš esmės pasirodė iš geriausios pusės, būtent dėl šios priežasties, neieškojau nieko kito išskyrus VW. Pradžioj galvojau pirkti tą patį modelį, kur prieš tai turėjau arba Octavia. Tiesa, naujosios Jettos visas salonas atrodė daug prasčiau surinktas, gal būt skirtingoms rinkoms buvo gaminta. Skoda savo klasėje pasirodė per brangi. Pasvėręs Passato ir Camry privalumus ir trūkumus nusprendžiau imti pirmąjį variantą. Nusipirkau Passatą Comfortline komplektacijos su 150 AG ir automatine greičių dėže. Iš karto daug įdomių ir gerų dalykų: šildomas priekinis stiklas ir vairas, veidrodžiai, sėdynės. Trijų zonų klimato kontrolė, elektrinis rankinis stabdis, "start-stop" sistema ir tt ir tt Papildomai primokėjęs gavau - medžio apdaila ir juodą blizgų plastiką, kuris atrodo kur kas geriau nei standartinis sidabras. Pirkdamas aukštesnės klasės automobilį, tikėjausi, kad viskas bus geriau nei ankstesnėje mašinoje, bet iš tikrųjų viskas nėra taip. Pirma apie sėdynes. Jų forma yra daug blogesnė nei Jettoj, kad ir yra daug visokių reguliavimų ir galvos atlošai reguliuojasi, vis tiek tai negelbėja. Gal būt todėl, kad esu pripratęs prie senųjų, dar labai nustebino atlošo reguliavimo rankenėlė, tokioje naujoje mašinoje reikia tiek daug sukti rankenėlę... Tačiau galvos atramos yra puikios, juda keturiomis kryptimis. Ir valytuvai dirba keistai, o apipurškimas normaliai apipurškia tik važiuojant lėtai, vairuojant daugiau nei 120 km/h, stiklo apipurškimo plotas stipriai sumažėja. Rankena, kurią reikia traukti kapoto atidarymui, kažkaip keistai atrodo. Mažai nišų ir stalčiukų smulkmenos pasidėti. Bagažinė pagal skaičius atrodo didelė, bet labai nepatogi, Jettoje buvo daug geriau apgalvota bagažinė. Start-stop greičiau nervina, nei duoda naudos. Neabejotinas pliusas, kurį noriu paminėti - salono apdailos medžiagų kokybė, labai malonu liesti viską, minkštas, švelnus plastikas. Mašina važiuoja labai minkštai. Vairuojasi gerai viskas sureguliuota. Tiesa, minkšta pakaba nėra gerai - dideliu greičiu automobilis šiek tiek supasi, kas man nelabai patinka. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)
Volkswagen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Lupo | Fox | ||||||||||||||||||||||||||||||
Up | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Polo | Polo | Polo | Polo | Polo | |||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | ||||||||||||||||||||||||||
Vento | Bora | Jetta | Jetta | Jetta | ||||||||||||||||||||||||||||
New Beetle | Beetle | |||||||||||||||||||||||||||||||
ID.3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Passat | Passat | Passat | Passat | Passat | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | ID.7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Phaeton | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Corrado | Scirocco | ||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | Passat CC | Arteon | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Eos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | T-Cross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Taigo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | T-Roc | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Tiguan | Tiguan | Tiguan | |||||||||||||||||||||||||||||
ID.4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ID.5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Touareg | Touareg | Touareg | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Atlas | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Amarok | Amarok | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Golf Plus | Golf Sportsvan | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Touran | Touran | Touran | |||||||||||||||||||||||||||||
ID. Buzz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Sharan | Sharan | Sharan | |||||||||||||||||||||||||||||
Routan | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Transporter | Transporter | Transporter | Transporter | ||||||||||||||||||||||||||||
Caddy | Caddy | Caddy | Caddy | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Crafter | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volkswagen Passat TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis