Markės
71 iš 1918
Audi A4, (B9) 2015 - dabar
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.715% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 4
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)40% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 75% Ne 25%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Technologiškai puikus interjeras
  • Tolygiai veikiantys varikliai
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Blankus išorės dizainas
  • Valdymo sąvybės neišskirtinės
  • Brangus
"Naujoko dizainas deja nieko nenustebins"
Audi A4 pristatymas visada yra ypatingas įvykis. Tai vienas geriausiai parduodamų automobilių kogero pačioje konkurentiškiausioje klasėje, tad šis modelis yra sukurtas su ypatingu dėmesiu. Taip, naujoko dizainas nieko nenustebins - jis yra evoliucinis, nedaug besiskiriantis ne tik nuo pirmtako, bet ir nuo ankstesnių Audi A4 kartų. Naujais dizaino elementais galima pavadinti nebent žibintus. Tačiau ištiesų kiekviena kėbulo linija, kaip ir ant durelių perkelti šoniniai veidrodėliai sukurti tam, kad sumažinti oro pasipriešinimą, kuris yra rekordiškai geras šioje klasėje. Viduje matome priekinę panelę, kurios dizainas buvo pagaliau adaptuotas pagal kažkada BMW kompanijos pristatytą stilistiką. Čia matome kelias sąvybes būdingas naujiems Audi/Volkswagen modeliams – tai elektroninis prietaisų skydelis vadinamas „Virtual Cockpit“ ir oro apipūtimo angos išdėstytos per visą panelės plotį. Nors automobilis išliko panašių gabaritų, tačiau tapo gerokai erdvesnis viduje, o dėka plonesnių sėdynių keleivių galvos gavo kelis papildomus erdvės centimetrus. Tas pats pasakytina ir apie universalo bagažo skyrių, kuris yra geriausias tarp konkurentų - 505 litrai arba 1510 litrai esant nuleistoms sėdynėms. Audi A4 pagamintas ant Volkswagen MLB Evo platformos su išilgai montuojamu varikliu. Ši platforma leidžia drąstiškai sumažinti svorį – automobilis palengvėjo visais 120 kg ir yra lengvesnis už artimiausius konkurentus - 3 serijos BMW, Mercedes C klasę ar Jaguar XE. Kelyje Audi A4 yra itin stabilus automobilis ir šia sąvybe yra labai arti nuolatos giriamo 3 serijos BMW be to jis tapo ir komfortiškesnis. Galbūt šis Audi A4 modelis sėkmingai suderins sportiškumą ir komfortą?
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 4
Paulius | 2021-12-10
2.0T FSI Quattro Audi A4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus išorėje, kokybiškas viduje
Esminių bėdų dar nebuvo
Gražus kompaktiškas sedanas. Puikiai įrengtas, greitesnis nei yra ant popieriaus. Anksčiau turėjau Audi S3, tad šis A4 važiuoja ne prasčiau, be to jis yra tylus bet kokiu greičiu ir komfortiškai važiuoja net su 19 colių ratlankiais. Surinkimo kokybė atrodo gerai, ypač reikia pagirti kokybišką interjerą ir kėbulo dažymo, surinkimo kokybę. Jei reiktų prie kažko prisikabinti, tai pas mane nėra šildomų sėdynių kas yra labai keista, o ir garso aparatūra yra ne pati geriausia. Bet šiaip man svarbiausia, kad automobilis būtų patikimas. Kiek skaičiau panašu taip ir bus, nors pravažiavau kol kas tik 10.000 km.
Pilnas atsiliepimas...
vidas | 2021-10-13
A4 S Line
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
dizainas, interjeras
prastas kelyje, kieta pakaba, prasta audio sistema
Turiu A4 S Line Auto, kuris po 6 metų pakeitė MK7 Golf GTD DSG, dar esu važinėjęs su 2013 metų A4. Naujasis A4 yra daug tylesnis nei mano ankstesnis A4, jame yra keletas malonių interjero detalių, tokių kaip itin gražus apšvietimas bei S-Line apdaila. Tačiau elgesys kelyje, valdymas yra tikras nusivylimas, palyginti su ankstesne A4. 2013 Audi irgi buvo „S Line“ su „S Line“ pakaba, tačiau komfortas ir vairas buvo fantastiškas. 2017 metų A4 turi labai kietas sėdynes, o pakaba yra labai kieta nepaisant ilgesnės naujojo automobilio ratų bazės. Tai man staigmena, nes naujas automobilis yra ilgesnis ir lengvesnis. Kitas svarbus momentas – anksčiau S-Line Audi turi geresnę garso aparatūrą, o šioje ji panašu yra standartinė, nes skamba tikrai prastai. Net standartinė sistema daugumoje kitų automobilių skamba geriau net be boso. Jei bandysite pastiprinti žemųjų dažnių garsą, žemųjų dažnių garsiakalbis tiesiog vibruoja ir skleidžia triukšmą. skamba pigiai. Po kelių dienų pasibandžiau 2016 metų BMW 320d Sport Auto. Pasirodo BMW važiuoja daug geriau ir yra daug patogesnis nei kiek naujesnis Audi. Taip, Audi turi puikius LED žibintus, gražų interjero apšvietimą, geros kokybės LED ekraną skirtą navigacijai ir pan. Tačiau kelyje yra tikras nusivylimas. Primygtinai patariu visiems, ketinantiems įsigyti šį automobilį pasibandyti jį atidžiau ir jei yra galimybė ilgesniam laikui.
Pilnas atsiliepimas...
Rytis | 2021-05-08
Audi A4 S-Line
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, komfortas, pakaba
Kaina
Automobilį turiu jau keturis metus, ieškojau tik S-Line. Automobilis išbaigtas iki beveik tobulybės - vokiečiai ištęstuoja ir apgalvoja kiekvieną smulkmeną – interjero kokybė nepriekaištinga, interjero LED apšvietimas sukuria jaukią atmosferą - iš pradžių žaidžiau, keičiau spalvas, tada parinkau gražią violetinę spalvą ir palikau. Labai patiko oda - maloni liesti, ne kieta. Itin geros šviesos - puikiai apšviečia kelią, o akys nepavargsta ilgose kelionėse tamsiais keliais. Bang&Oulfse aparatūra priverčia džiaugtis ir užlenkti garsą – jei tokią nusipirksite, maždaug 5 minutes tikrai sėdite automobilyje ir klausysitės :) Nors tai ne tas automobilis, kuriuo atkreipsite dėmesį, bet pirkau jį ne dėl kitų, dėl savęs. Beje, eismo spūstys nustoja egzistuoti. Nemaniau, kad taip gali atsitikti, bet nuo to momento, kai nusipirkau kamščiai nustojo mane taip erzinti :D Automobilyje būti labai malonu, A4 taip pat puikiai tinka šeimos reikalams – abu vaikai gale, jiems pakankamai vietos, didelė bagažinė aišku galėtų būti dar didesnė. Kuro sąnaudos mieste yra vidutinės, kažkuom nenustebino. Nesu lenktyninkas, man nėra svarbu trauka, bet automobilio dinamikos yra sočiai, kuro sąnaudos atitinka 190 AG. Variklio ir išmetamo sistemos garsas yra tylus ir neerzinantis. Šiek tiek minusų. Antraisiais metais susidūriau su problema - chromuoti apvadai pasidengė dėmėmis, matyt buvo prastas padengimas. Nežinau ar taip atsitiko tik man ar tai sisteminė bėda. Bet išsprendžiau tiesiog nupoliruodamas atsargiai. Tačiau dabar matau vėl chromas “apsiniaukė”. Problemų su varikliu ar kitų rimtesnių bėdų neturėjau visai. Tai apibendrindamas galiu pasakyti, kad automobilis mane džiugina ir kol kas nesiruošiu jo keisti.
Pilnas atsiliepimas...
2018-08-24
2.0 TFSI Premium Plus quattro 4dr Sedan AWD (2.0L 4cyl Turbo 7AM)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus ir gražus salonoas, gan geras pravažumas.
Per daug išaukiantis automobilio eksterjeras
Aš peržiūrėjau daugelį prabangių sedanų šiame segmente: Mercedes C300 4Matic, Lexus IS AWD, BMW 330i X-Drive ir "Acura TLC A-Spec w / Super Handling AWD". Audi kainos ir ir kokybės santykis pranoko visus. Gyvenu aš kaime - AWD yra būtina, todėl pasirinkau "Quattro Premium Plus". Tinka ir apdaila puikiai. Taip, išorė gali būti šiek tiek konservatyvesnė, palyginti su kitais segmentais, tačiau ji yra madinga ir graži. Interjeras yra techninis stebuklas. Manau, kad "Virtual Cockpit" yra kažkas unikalaus ir nė vienas iš konkurentų negali suderinti "Audi" dabartinių technologijų ir "Google Earth" žemėlapių. "Apple Car Play" veikia neprilygstamai, o "MMI" sistema yra gana gera. Važiavimas ir valdymas yra labai geras, aišku ir BMW labai geras, bet atsilieka šioje srityje. Be to, A4 salonas yra labai tylus ir moderniai gražus. "19" garsiakalbių "Bang & Olufsen 3D" garso sistema yra puiki, ji skamba taip, lyg būtum gyvame koncerte. Audi A4 yra geras ir patogus vairuoti sedanas. Kadangi mano automobilis yra ganėtinai naujas, nieko negaliu pasakyti apie ilgaamžiškuma, bet tikiuosi, kad ateityje problemų neiškils
Pilnas atsiliepimas...
 
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt