Markės
1791 iš 1837
Volkswagen T-Roc 2017 - dabar
Volkswagen T-Roc, 2017 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.322% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 3
12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)58% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)42% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Smagus kelyje
  • Gera standartinė įranga
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Palyginti brangus
  • Maža interjero erdvė
"Automobiliai su 190 AG varikliais standartiškai turi 7 greičių DSG ir yra varomi visais ratais"
T-Roc buvo itin laukiamas automobilis. Ne tik dėl to, kad Volkswagen kompanijai būtinai reikėjo kompaktiško krosoverio savo gamoje, bet ir dėl to, kad šis krosoveris skirtingai nei daugelis VW žadėjo pradžiuginti savo išskirtiniu dizainu. Ir nors konceptas atrodė gerokai azartiškiau, bet ir serijinis T-Roc yra patrauklus ir išsiskiria iš minios. Džiugu, kad konservatyvioji kompanija pastaruoju metu pristatė tokius emocingus automobilius kaip Arteon ir T-Roc. Naujas krosoveris yra 4234 mm ilgio, 252 mm trumpesnis nei Tiguan ir vos vos trumpesnis nei Golf. Vis dėlto 1819 mm pločio ir 1573 mm aukščio T-Roc yra platesnis ir aukštesnis nei jam giminingas Golf, todėl viduje kompaktiškas T-Roc yra gerokai erdvesnis nei Golf, sėdima aukščiau, matomumas yra puikus. Kas šiek tiek nuvilia, tai kad plastiko kokybė salone yra prasta labiau tinkanti biudžetiniam automobiliui nei Volkswagen markei - kietas net ir durelių viršus. Tai tampa svarbu žiūrint į automobilio kainą ir ją lyginant su konkurentais. T-Roc kaip ir daugelis VW yra gerai valdomas, vairo mechanizmas greitai reaguoja į vairuotojo komandas, sukibimas su kelio danga puikus, žinoma pakaba yra kiek kietoka. Ypač patogu automobiliu važinėti mieste – kompaktiškas T-Roc smagus, lengvas, labai nesunku pajusti automobilio gabaritus. Tačiau ir greitkelyje krosoveris neprastas, gal tik dideli durelių veidrodėliai kelia pastebimą triukšmą. T-Roc siūlomas su efektyviais turbininiais varikliais: trimis benzininiais (TSI) ir trimis dyzeliniais varikliais (TDI). Jie yra trijų galingumo lygių: 85 kW / 115 AG, 110 kW / 150 AG ir 140 kW / 190 AG. 115 AG versijų automobiliai varomi priekiniais ratais ir turi mechaninę pavarų dėžę. Pasirinkę 150 AG variklius pirkėjai gali rinktis priekiniais arba visais ratais varomus automobilius, taip pat 7 greičių DSG. Automobiliai su 190 AG varikliais standartiškai turi 7 greičių DSG ir yra varomi visais ratais. Visais ratais varomi T-Roc standartiškai turi „4MOTION Active Control“ sistemą leidžiančią pasirinkti vairavimo režimą: „Street“ ir „Snow“ ir du bekelės režimus: „Of Road“ ir „Off Road individual“. Viską įvertinus galima teigti, kad naujoko perspektyva atrodo labai gerai, pirkėjai neabejotinai įvertins solidų Volkswagen įvaizdį ir patrauklų dizainą. Sėkmei pasiekti sutrukdyti gali nebent aukštoka kaina, ypač turint omenyje, kad pastaruoju metu VW koncernas pirkėjams pristatė panašius automobilius: SEAT Arona ir Ateca bei Škoda Karoq.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 3
2021-10-22
Miesto žvėriukas TROC su 1.5 TSI Evo 150 AG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pagrindinis varianto su 1,5 TSI varikliu pliusas yra ekonomiškas, pasiekiu 4,7 l/100 km rodmenis, nors vidurkis yra apie 5,8 l
Automobilis gali rimtai erzinti dėl apdailos barškėjimo
Myliu savo T-Roc – yra dinamiškas, ekonomiškas ir atrodo tikrai gerai. Tačiau nepamirškit, kad tai ekonominės klasės automobilis, todėl viduje - kieti plastikai. Pasitikiu VW marke daug metų, todėl T-Roc buvo logiškas pasirinkimas, be to patraukė skaitmeninis prietaisų skydelis – naktį jis atrodo šauniai. Ypač mėgstu skaitmeninę skydelio grafiką važiuojant naktį. Maniškis turi Beats garso sistemą, bet nežinau ar ji labai vertinga - garsas gal ir kokybiškas ir bosas gilus, bet viduje automobilis barška, jaučiama stipri vibracija – jam akivaizdžiai trūksta geros garso izoliacijos. Mano automobilis turi parkavimo asistentą, nors turiu prisipažinti niekada jo nenaudojau, adaptyvios kruizo kontrolės taip pat niekada nenaudojau. Taip pat yra panoraminis stoglangis kas man patinka, bet galėčiau apsieiti ir be jo. Apskritai automobilis smagus vairuoti ir po beveik metų aksploatacijos nepavedė, man jis labiau patinka nei anksčiau turėtas Scirocco ir dar prieš tai turėtas Golfas. Jei svarstytumėte T-Roc, sakyčiau tikrai pasibandykite. Niekada neturėjau automobilio su mažu varikliu ir nebandžiau T-Roc varianto su 1.0 litro varikliu, todėl negaliu pakomentuoti ar jo galios pakanka, bet man 1,5 benzinas yra tobulas pasirinkimas.
Pilnas atsiliepimas...
2021-06-21
Mažylis T-Roc su 1.0 TSI 115 AG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Paprastas vairuoti, patogus miesto automobilis
Labai nepatogi vairuotojo sėdynė, infosistema veikia grubiai, interjeras nekokybiškas
Automobilis paprastas, lengva prie jo priprasti, bet kiek nuvilia dėl prastų sėdynių. Nusipirkau automobilį kaip ir kiti vien dėl aukštos vairavimo padėties, bet tikiuosi su Golf lygio išlaikymo kaštais. Tai buvęs demonstracinis automobilis su nedidele rida ir daugybe papildomos įrangos – auto bagažinė, šildomos sėdynės, skaitmeninis prietaisų skydelis. Pavažinėjus porą mėnesių paaiškėjo sėdynės trūkumai – joje niekaip nerandu sau patogios pozicijos. Sėdynės yra plokščios su plonais paminkštinimais ir minkštom šoninėm atramomis. Be to vairuotojo sėdynė panašu yra sumontuota šiek tiek labiau automobilio centre (toliau nuo durelių) dėl to įlipimas irgi nelabai patogus. Žodžiu pasitikrinkit ar jums bus tinkama pozicija. Autonominis automobilio pristabdymas man irgi nelabai patiko, nes kartais išduoda klaidingą įspėjimą manevruojant net kai priekyje nėra automobilio. Skaitmeninis prietaisų skydelis yra gražus ir praktiškas sprendimas, tačiau kartais erzina kai navigacija automatiškai persijungia ir pašalina greičio rodmenis. Elektrinę bagažinę lengva atidaryti, tačiau uždaryti galima tik paspaudus mygtuką ant bagažinės dangčio kas nėra labai praktiška. Būtų smagiau jei jį būtų galima uždaryti mygtuku ar vairuotojo durelių.
Pilnas atsiliepimas...
2021-05-13
TROC 1.5 TSI EVO 150 AG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Praktiškas, ekonomiškas, patogus ir išvaizdus
Nekokybiškos interjero medžiagos
Turiu SEL modelį su gera specifikacija įskaitant parkavimo pagalbą, atbulinės eigos kamerą, akumuliatoriaus regeneravimą stabdant, interjero apšvietimo paketą, klimato kontrolę ir t.t. Skaitmeninis ekranas ryškus ir spalvingas – atrodo išties šauniai. 6 greičių mechaninė pavarų dėžė su važiavimo režimais. Valdymas yra lyg Golfo, kas visureigiui yra retas dalykas. T-Roc automobilis pasižymi geromis savybėmis kelyje - yra labai tylus prie bet kokio greičio. Sėdėsena yra aukšta - tai suteikia gerą matomumą visom kryptim. Dizaino stilius yra geras ir šiek tiek išsiskiria iš kitų VW automobilių - esu sulaukęs nemažai komplimentų. Vienintelis trūkumas yra tas, kad kai kurie interjero plastikai yra tikrai pigūs ir nemalonūs liesti. Pavyzdžiui, porankių rankenos ir net panelės viršus. Tai kiek keista, nes anksčiau turėtame Golfe kokybė buvo aukštesnio lygio ir skirtumas yra sakyčiau didelis. Skaičiau, kad išlaidos šiam automobiliui bus mažos, nors šis automobilis nėra pigus nupirkti. Kelyje važiavimo savybės yra geros - sklandus ir tylus. Kroviniui vietos daug, plius yra daug dėtuvių ir erdvių smulkiems daigtams. Troc taip pat ekonomiškas. Žodžiu idealus automobilis keturių asmenų šeimai jei neieškote kažko itin prabangaus.
Pilnas atsiliepimas...
 
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Mini  LupoFox 
   Up
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
Jetta    
JettaVentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė SciroccoCorrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt