KarolisB | 2012-12-11 |
1,9 TD
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortabilus, gera trauka, talpi (salone vietos šiek tiek trūksta), gražus dizainas.
Važiuoklės garso izoliacija (girdis kiekvienas kiek didesnis kelio nelygumas)
|
Tikrai geras variantas siekiantiems komforto už prieinamą kainą. Pats važinėju jau 4 mėnesius, kol kas - tik minimalūs remontai. Šiek tiek per didelės kuro sąnaudos kaip studentui, bet keliu tiesiog plauki - mašina stabili, traukos pakankamai, žodžiu - neturiu prie ko prikibt. 1.9 l. turbo dyzelinis variklis su interkūleriu, iš Renault. Turbina įsijungia kažkur nuo 1.9k apsukų ir trauka pagyvėja labai labai smarkiai, 90-130 pagreitėja per kažkur 7 sekundes. Galbūt prikibt galėčiau prie to, kad kiek sunkokai kurias (nedirba viena pakaitinimo žvakė, bet kitas tris kaitinu po tris kartus ir vistiek šiek tiek pasuka, o užkurta trūkčioja pora minučių). Tepalų nedegina. Nelabai ekonomiškas. Volvo yra Volvo - kainos didesnės, nei VW Golf, bet tikrai įkandamos. Automobilis, kaip tokių metų ir su tokia komplektacija, dar tikrai laiko gerą kainą. Kai pats pirkau, važiavau į TA centrą, kur paprašiau patikrint važiuoklę ir stabdžius, jums linkiu atlikt tą patį. Dėmesį būtinai atkreipkit į stabdžius - nors ir stabdo, tačiau jei pedalas gilokai lenda, reiškia suportų cilindriukai į pabaigą.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
V40 | 2012-04-22 |
Geras auto. 2003m 1.9D
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Isvaizda: isore ir vidus, patogus, ekonomiskas, gera audio aparatura, ir zinoma saugus.
Kietoka pakaba, garso izoliacija.
|
Atvazinejau apie pusmeti (ziema visa), pakaba kaip buvo lb geros bukles, taip ir liko. Rudies ne vienos nerasta (tfu tfu tfu). Salonas grazus (jei nenudroztas) ir patvarus, viskas paprastai valdosi, nera kosmiska kaip kitose masinose, viskas savose vietose. Niekas nebarska. Sedynes patogios. Gale kojom vietos nebelieka, jei priekine sedyne atstumt daugiau nei 60% mazdaug. Vairuojasi maloniai, posukiuose gerai laikos, kietoka pakaba tik. Audio aparatura kaip originali - labai gera. Ties garso izoliacija galima buvo labiau pasistengti. Bagazine gan didele, yra dirzai/tinklas kamnors pritvirtint (kad neciuozinetu po visa bagazine). Labai patogu parkuotis, ypac galu, viskas gerai matosi aplink. Nesijauti kaip 'duobej' kokio sedint. Kai pirkau, prastume su pavargusiu varikliu, tai neilgai pasidziaugus bedu nemazu atsirado. :) (iki siol neaisku kokiu). Todel komentaru apie varikli nera. Islaikymo islaidos nera brangios. Pries perkant mane daug kas gasdino, kad Volvo brangu. Na gal kitas Volvo brangiau islaikyt, bet sitas variantas manau turetu but pigiausias is Volvo. Tarkim su A4 palygynus (tu paciu metu), islaikymas pigesnis tikrai. Nepatinget/nepabijot pakankint varikli pries perkant... bedu jokiu daugiau nebuvo. :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ignas | 2012-03-27 |
Volvo V40 2000m. 2.0L 100kW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, saugus, stabilus
Kieta pakaba, prastoka salono izoliacija
|
Automobilis daugiau geras nei blogas. Keletas esminių pastebėjimų.
Pakaba: kietoka, tačiau pakankamai patvari, per metus teks pasikeisti stabilizatoriaus traukutes, įvores ar kt. smulkmenas, bet ir mūsų keliai iš po žiemos yra tragiški.
Salono izoliacija: prastoka, ryšium su kietoka pakaba, girdėsite kiekvieną duobę.
Kėbulas: nerūdija, cinkuotas.
Stabilus automobilis posukiuose.
Automobilio bagažinė talpi, tačiau norint patogiai sedėti priekyje, gale sėdintiems keleiviams vietos kojoms lieka tikrai mažai, automobilyje vietos tarp universalo ir sedano. Su 100kW automobilis gan staigus, manevringas, antras kvėpavimas prasideda nuo 3500-4000 aps/min.
Variklis patikimas.
Kuro sąnaudos mieste važiuojant ne daugiau kaip 3000aps/min. - 10L. Užmiestyje ~100-130km/h. - 7-8L. Žinoma kaštai nėra kaip GOLF 2, tačiau kainos labai prieinamos, vertinčiau kaip vidutines. Esminių patarimų nebūtų, automibilis kaip ir visi turi + ir -, reikia žiūrėti kaip ir kiekvieną prieš perkant.
Rekomenduočiau šį automobilį tiems, kas nori morališkai nepasenusio automobilio už sąlyginai žemą kainą. Automobilis pateisina savo kokybės ir kainos santykį.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
kazys | 2012-02-08 |
pagalvokit gerai del v40.s40 su66kv.varikliu pirkimo
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
stabilus,saugus
barskalas,silpnas
|
IKI 2001 METU GAMYBOS V 40 auto yra labai nevykusiu reno 1,9 diz. varykliu gendantis ir mitsubisi barskancia vaziuokle,kas metai daug kainuoja remontas,ir jei kas galvoja.kad pasiseks isigyti patikama auto,reiks nusivilti.Elektrine dalis pastoviai streikuoja.trumpiau sakant labai daznas remonto dirbtuviu lankytojas,o tai kainuoja. geriau ka nors kita,nebent grazi spalva uz pigia kaina
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tautvydas | 2012-01-28 |
Neblogas automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimuma, pigi eksplotacija ir kuro sanaudots mazos.
Kietas, mazai vietos, neatitinka universalo pavadinimo.
|
Automobilis tikrai neblogas ieskantiems neprabangos, patvarumo, pigios eksplotacijos. Turiu ji jau apie 4 metus. Buvau sostenoi darytis diagnostika tai servizistui uzsiminiau kad parduot galvoju, tai sake jis nupirktu :) nes labai geras variklis. Na vazyneju 1.9 td 70kw 2000m. Kas liecia varikli tai dirba puikiai kaip laikrodis. Ziema vedasi be problemu. Reguliariai keiciu visus filtrus tepalus. Zodziu priziurint varikli tikrai bedu neliecia. Na trauka tai nera ispuding bet uztenka sociai. Na remontas nera brangus. Pasikeiciau priekinius atraminius, visus amortizatorius, kaladeles, stabilizatoriaus traukutes, galinius sailenblogus tai sumokejau 1200 lt su darbu ir detalem naujom. Na liga tai ju stabilizatoriaus traukutes, taciau nera beda jos kainuoja 20 lt viena statosi prieky 2. Patarimai perkantiems, pirkit nuo 2001m, kadangi ten stovi audi variklis. o maniskiame 2000 renault.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Autos | 2011-11-08 |
Volvo v40, B4184S, 85kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigus, patvarus, saugus, paprastas, universalus gyvenimo atvėjam.
Komforto trūkumas, kietoka važiuoklė, 1.8 Litro - galios trūkumas.
|
Žiemai skirtas automobilis, geras pravažumas, kaip priekinių ratų varomam automobiliui. Tikrai saugus automobilis, vien tik palietus metalą jaučiasi jo tvirtumas, dar prie saugumo prisideda, elektronika: DSA - Dinamic System Assistant, ABS - Anti-lock braking system, SRS - Supplemental Restraint System. Automobilis turintis savo ligą - greičių dėžė - patariu tikrinti, ar jungiasi sklandžiai bėgiai, ar nėra pažeistos apsauginės gumos. Automobilis yra vidutinės klasės, tad kaip ir kiekvienoje tokioje klasėje komfortu nepasižymi - kietai važiuojantis, gale vietos trūkumas. Automobilis yra cinkuotas, skarda stora, tad rudys - neproblema. B4184S Renault variklis su 85kw , variklis dujų nematęs, problemų su juo ir nebuvo. Kaip tokiam automobiliui su tokiu varikliu, tai galios trūkumas, nepalenktyniausi, nors jis tam ir nėra skirtas. Kita vertus nėra turbinos, nėra ir problemos dėl jos gedimo. Volvo V40 nuvertėja greit. Šiuo metu šie automobiliai nėra brangūs, gal dėl to, kad sunku juos parduoti. Už tokią kainą - tikrai geri automobiliai. Kūro ima 9L-11L benzino mieste, 7-9 užmiestyje, žiūrint koks automobilio techninis stovis ir priklauso nuo važiavimo stiliaus, tad ekonomiškumu nepasižymi. Šio automobilio detalės nėra brangios, bet ir nėra ir pigios kaip vw golf 2, greičiau brangesnis automobilio detalių keitimas. Tikrinkite greičių dėžę, nes čia jų liga.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Linas | 2011-10-06 |
Volvo V40 1.8 1997-08men.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pakaba, kebulas, valdymas, kaina/kokybe
Gana brangios dalys.
|
Patikimas automobilis. Dalys, kad ir kaip butu gaila, dar nera pacios pigiausios, nors privezta pilna is lenkijos, taciau... Jai pirkti si modeli, isleidziant visus pinigus, ir ne kiek neatsidedant, tada tikrai jokiu budu NE. Nes dalys tikrai nera pigios, o kaip zinia NIEKAS GERU AUTOMOBILIU NEPARDUODA, tad teks kazka tvarkyt, investuoti vistiek. O jai kalbant bendrai, labai vykes darbas, uz gera kaina, ir puikia komplektacija.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tadas | 2010-12-21 |
volvo v40 1.9d 70kw 2000m
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomija, valdomumas, išvaizda, vairavimo malonumas
garso izoliacija, vietos mažoka, langu valdymo mygtukai.
|
Taigi su tokiu volvo vazinėju jau ketvirti metai. Automobilis tikrai puikus, patvarus ir ekonomiškas. Pakaba kiek kietoka, bet pvz man patinka kietesnės tad priekaištų neturiu. Salonas kiek nykus, bet man jis patinka, čia matyt jau kiekvienam pagal skonį. Kėbulas patvarus, jokių rūdžių ar korozijų nepastebėjau, be to gerai atrodo-čia savaime suprantama taip pat skonio reikalas. Prietaisai esantys viduje visi veikia nepriekaištingai. Nepatogūs langų mygtukai kurie yra šalia rankinio stabdžio tarp vairuotojo ir keleivio sėdynių, ka nors padėjus ten, dažnai atsidaro langai, dar dažniau išsireguliuoja veidrodžiai. Salono medžiagų kokybė puiki, sedynės nenusidėvėjusios atrodo kaip naujos, o mašina visgi sena jau, plastmasės, bent pas mane, nebarška. Garso izoliacija kiek prastoka, trasoje važiuojant variklis aiškiai girdimas. Varikliui priekaištų jokių. traukia gan neblogai kaip 70kw, naujesnėse žinau eina 85kw toki išsirinkus trauka manau būtų daugiau nei pakankama. per keturis metus nulėkiau apie 130k km. ir problemu neturėjau. Keičiau tik kažkokį ten riebokšlį, jau nepamenu kokį, leido tepalus pro jį, bet kainavo nedaug apie du šimtus litų, ir tai kaina tokia todėl kad keičiant reikėjo greičių dėžę nuiminėti. Dar ten pavarų kažkokie plastmasiukai su pakeitimu kainavo 70lt. Taigi kaštai su varikliu ir greičių dėze aukščiau,o daugiau kaip ir nelabai turiu ka pasakyt, keičiau dar traukutes stabilizatoriaus, antgalius traukiu tai kainos nebuvo dideles tiksliai jau nepamenu, bet stabiliz traukes po 60lt gal galines. keičiau tik po pirkimo tai ir nepamenu, be to jos nebyra, technikinę variau prieš mėnesį gal ir viskas buvo gerai, išskyrus numerio apšvietimo lemputę :D Kažko įpatingo patarti negaliu, nes problemos su kuriomis susidūriau lengvai ir gana pigiai išsprendžiamos, tad apžiūrėti kaip ir visas ar nedaužta neskendus ir t.t. galbūt vertėtų rinktis naujesnį modelį su 85kw varikliu, smagesnė bus trauka ir išvaizda kiek pakitus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Naudotojas | 2010-06-06 |
V40, 2.0T Mech./Benzas 2000m. Phase - I
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Volvo variklis, jautrus valdymas, Autopilotas, gerai laiko pakaba, saugumo jausmas.
Garso izoliacija vidutiniška, kietoka, nepigi eksploatacija. 4 skylių ratai(geriau 5 skylių) 114,3 nėra didelio pasirinkimo lietų diskų.
|
Asmeninė patirtis: Važinėju su Volvo V40 2.0T (turbina) 118kw 160Ag, (pirmos kartos), nusiskundimų mažai. Turbo pradeda pūsti nuo ~2500apsukų, mieste kartais užtenka 3 bėgio. Kas sako kad didelė tai matyt didesnių neturėję, kaip universalas sakyčiau vidutinė.
Kas nori minkštos mašinos kaip Ford Mondeo to nebus, ji žymiai kietesnė nors ir 15" ratai , Jaučiasi visi kelio nelygumai, galima šiek tiek sumažinti kietumą su storesnėm padangom, nėra labai gera garso izoliacija.
posūkius įveikti gali kad ir 90km/h stovi kaip ant bėgių.
Langų valdymas kažkodėl išdėstytas prie bėgio, nėra labai patogu bet nemaišo.
Priekines lempas sunkoka pasikeist, reikia smulkių rankų.
Nuo 2001m. rekomenduočiau visgi antros kartos V40 ten patobulinimų apie 1500, neturėjau bet gal teks įsigyti. Variklis būtent Volvo (nes dedami Reno varikliai), veikia kaip laikrodukas, tiesiog puikiai. Žinoma, visas auto reikia prižiūrėti laiku ir tarnaus ilgai. Žiemos nebaisios, visada užsiveda nors ir po savaitės stovėjimo -15. Jei sugenda koks daviklis pasikeiti ir vėl ilgam. Kainos teisybė nepigios, pvz: originali viena spyruoklė priekinių amortikų ~160 lt., kiek girdėjęs jei suges greičių dėžė nuo ~ 2000lt. ir t.t. kol kas kažkas galingo nesugedo, kol kas :). Pačią auto galima įsigyti nebrangiai tik eksploatacija nepigi ir tiek. Jei naujokui pradėti nuo Golf 3 , jei su stažu siūlyčiau imti antros kartos V40 nuo 2001m. jos turi apie 1500 smulkių patobulinimų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1234 |