Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Solidus dizainas
- Itin komfortiškas, ypač sėdynės
- Kokybiškas ir stilingas interjeras
TRŪKUMAI
- Triukšmingi dyzeliniai varikliai
- Neekonomiški varikliai
- Nedaug erdvės salone
"V70 interjeras yra laikomas vienu iš patogiausių visoje automobilių pramonėje – automobilis yra daug prabangesnis negu ankstesnė karta ir puikuojasi "skandinaviško dizaino" atmosfera"
Volvo V70 buvo gaminamas ant Ford EUCD platformos kartu su kitais Ford modeliais - S-MAX, Mondeo ir Galaxy, nors visi jie labai skirtingi automobiliai. Universalas turi automatinę bagažo pakrovimo sistemą ir automatinio bagažinės dangčio uždarymo funkciją. Buvo gaminama ir visų varomųjų ratų versija V70 XC (Cross Country) su padidinta prošvaisa, plastikiniais kėbulo elementais. Galingiausia versija vadinama V70R turi 300 AG (224 kW) galią ir 400 Nm sukimo momentą. V70 interjeras yra laikomas vienu patogiausių tarp visų to meto automobilių – automobilis yra daug prabangesnis, ergonomiškesnis negu ankstesnė karta ir puikuojasi "skandinaviško dizaino" atmosfera. Automobilis, be abejo, garsėja geresnėmis nei puikios saugumo savybėmis – jis įvertintas puikiai tiek priešakinio, tiek šoninio, tiek galinio smūgio atvejais ir yra geresnis nei vokiški ar japoniški konkurentai. Šalia daugelio įprastų saugumo sprendimų automobilis turėjo ir sistemą BLIS (Blind Spot Information System) padedančią sekti vairuotojams nematomas “aklas zonas”, bei sistemą tikrinančią priekyje esančias transporto priemones ir perspėjančią vairuotoją jei šis per daug priartėja. Bendrai – tai itin saugus, patogus, solidus ir gana išvaizdus automobilis.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tai pirmasis Volvo automobilis turintis adaptyvią kruizo kontrolės sistemą (ACC) su susidūrimo perspėjimo ir automatinio stabdymo funkcija (CWBS).
Šis Volvo yra komplektuojamas ir su V8 varikliu, kuris laikomas vienu švariausių V8 variklių pasaulyje.
Šis Volvo yra komplektuojamas ir su V8 varikliu, kuris laikomas vienu švariausių V8 variklių pasaulyje.
2023-03-08 |
2008 V70 2.4D Mechanas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Išvardinti
Išvardinti
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Pasistengsiu per daug neišsiplėsti, bet viską detaliai aprašyti. Ši volvo yra mano trečia. Prieš tai turėjau ~2003 S60 2.4T ir V70 2.4. Palyginus su praita šio automobilio generacija, viduje jaučiasi erdvės pojūtis. Interjeras konservatyvus, bet ir šiai dienai atrodo neblogai. Surinktas kokybiškai, tikrai geriau negu senesnės kartos. Yra be abejo standartinių Volvo krebždesių, važiuojant labai prastu keliu, tačiau tikrai nieko baisaus. 120kw šiam automobiliui mieste per akis, autostradoj užtenka iki maždaug 170km/h. Kuro sanaudos mieste ~8l, žiema 10l. Autostradoj, 90km/h - 6l, 130km/h - 7.5-8l. Komforto atžvilgiu automobilis tiesiog plaukia, tačiau jaučiasi jog sportiškumo jame absoliutus nulis. Kam reikia važinėti ilgus atstumus - tikrai kelionėse nepavargsit. Garso izoliacija gera, sėdynės kaip foteliai. Jeigu mėgstate entuziastiškesni vairavima, tikrai čia nieko įdomaus nerasit. Vairo pojūtis absoliutus nulis, pėdalų bei bėgių perjungimo eiga pakankamai ilga, aštrumo visiškai nėra. Vietos viduje užtenka, tiek priekį, tiek gale sėdintiems. Bagažinėje nesunkiai gali miegoti 2 žmonės, manau apie dydį viską pasako :). High performance garso kolonėlės tikrai groja puikiai. Yra įdomių sprendimų su gamykline webasta bei papildomu pašildytoju - žiemą nuostabus dalykas. Nusistatei laika, atėjai ir šilta. Jeigu pamiršai nusistatyti, įsijungi papildomą pašildyma užkūrus mašina, nusivalei sniegą nuo stiklų ir viduje jau šilta. Kam įdomu, tai automobilis parkavimo aikštelės tikrai manevringesnis negu praeitos kartos. Šiaip dabar jeigu žiūrėčiausi kito auto - pirkčiau tik turbo benziną. :) |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Visus remontus darausi pats, todėl sunkiai pasakysiu kiek servise kas kainuotų, tačiau konkrečiai šis variklis bėdų didelių neturi. Per 4 eksplotacijos metus, variklis nė karto nepavedė, rida kai pirkau buvo 330k, dabar 410k. Apart įsiurbimo kolektoriaus sklendžių, bei droselinės sklendės gedimų, mano žiniai šis variklis daugiau "ligų" neturi. Važiuoklės labai kantrios, elektronika patikima, kėbulas (jeigu nedaužtas ir neperdažytas) puikiai apsaugotas nuo rūdžių. Patikimumui duodu 10/10. Per visą eksplotacijos laiką pasikeičiau: Vairo stiprintuvo siurblį - 150e naujas. Įsiurbimo kolektoriaus sklendes su dangtelio tarpine, purkštukų šaibom bei ta plasmasine kojele - 110e. Šilto/šalto oro sklendės varikliukas kur stovi po panele - 10e dėvėtas. Galiniai, priekiniai diskai su kaladėm, priekinio rato guolis, vairo traukių antgaliai. Profilaktiškai vasarom išsivalau EGR bei droselinę, nors galėčiau to ir nedaryti, kadangi nieko baisaus ten nerandu. Daugiau gedimų neturėjau. Nuvertėjimas nėra didelis. Pirkau prieš 4 metus už 5000e, dabar parduočiau už tiek pat. |
Patarimai perkančiajam |
Jeigu pirksite dyzelini variantą, ieškokitės 5 cilindrų, nieko žemiau 120kw. Benzina tik turbininį. Automatinės dežės - loterija. Manau svarbiausia, kad kėbulas būtų nedaužtas, o mechaninė pusė sutvarkoma. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 16)
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo V70 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis