Markės
1909 iš 1918
Volvo V70, 2007 - 2017
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 6
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Solidus dizainas
  • Itin komfortiškas, ypač sėdynės
  • Kokybiškas ir stilingas interjeras
TRŪKUMAI
  • Triukšmingi dyzeliniai varikliai
  • Neekonomiški varikliai
  • Nedaug erdvės salone
"V70 interjeras yra laikomas vienu iš patogiausių visoje automobilių pramonėje – automobilis yra daug prabangesnis negu ankstesnė karta ir puikuojasi "skandinaviško dizaino" atmosfera"
Volvo V70 buvo gaminamas ant Ford EUCD platformos kartu su kitais Ford modeliais - S-MAX, Mondeo ir Galaxy, nors visi jie labai skirtingi automobiliai. Universalas turi automatinę bagažo pakrovimo sistemą ir automatinio bagažinės dangčio uždarymo funkciją. Buvo gaminama ir visų varomųjų ratų versija V70 XC (Cross Country) su padidinta prošvaisa, plastikiniais kėbulo elementais. Galingiausia versija vadinama V70R turi 300 AG (224 kW) galią ir 400 Nm sukimo momentą. V70 interjeras yra laikomas vienu patogiausių tarp visų to meto automobilių – automobilis yra daug prabangesnis, ergonomiškesnis negu ankstesnė karta ir puikuojasi "skandinaviško dizaino" atmosfera. Automobilis, be abejo, garsėja geresnėmis nei puikios saugumo savybėmis – jis įvertintas puikiai tiek priešakinio, tiek šoninio, tiek galinio smūgio atvejais ir yra geresnis nei vokiški ar japoniški konkurentai. Šalia daugelio įprastų saugumo sprendimų automobilis turėjo ir sistemą BLIS (Blind Spot Information System) padedančią sekti vairuotojams nematomas “aklas zonas”, bei sistemą tikrinančią priekyje esančias transporto priemones ir perspėjančią vairuotoją jei šis per daug priartėja. Bendrai – tai itin saugus, patogus, solidus ir gana išvaizdus automobilis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmasis Volvo automobilis turintis adaptyvią kruizo kontrolės sistemą (ACC) su susidūrimo perspėjimo ir automatinio stabdymo funkcija (CWBS).

Šis Volvo yra komplektuojamas ir su V8 varikliu, kuris laikomas vienu švariausių V8 variklių pasaulyje.
2023-03-08
2008 V70 2.4D Mechanas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Išvardinti
  • Gera garso izoliacija
  • Interjero medžiagos
  • Gera pakaba
  • Komfortiškas
  • Erdvus salonas
  • Talpi bagažinė
  • Stabilus kelyje
  • Nebrangus išlaikymas
  • Nebrangus nusipirkti
  • Saugus
Išvardinti
  • Prastai valdomas
  • Neinformatyvus vairas
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas
Pasistengsiu per daug neišsiplėsti, bet viską detaliai aprašyti. Ši volvo yra mano trečia. Prieš tai turėjau ~2003 S60 2.4T ir V70 2.4. Palyginus su praita šio automobilio generacija, viduje jaučiasi erdvės pojūtis. Interjeras konservatyvus, bet ir šiai dienai atrodo neblogai. Surinktas kokybiškai, tikrai geriau negu senesnės kartos. Yra be abejo standartinių Volvo krebždesių, važiuojant labai prastu keliu, tačiau tikrai nieko baisaus. 120kw šiam automobiliui mieste per akis, autostradoj užtenka iki maždaug 170km/h. Kuro sanaudos mieste ~8l, žiema 10l. Autostradoj, 90km/h - 6l, 130km/h - 7.5-8l. Komforto atžvilgiu automobilis tiesiog plaukia, tačiau jaučiasi jog sportiškumo jame absoliutus nulis. Kam reikia važinėti ilgus atstumus - tikrai kelionėse nepavargsit. Garso izoliacija gera, sėdynės kaip foteliai. Jeigu mėgstate entuziastiškesni vairavima, tikrai čia nieko įdomaus nerasit. Vairo pojūtis absoliutus nulis, pėdalų bei bėgių perjungimo eiga pakankamai ilga, aštrumo visiškai nėra. Vietos viduje užtenka, tiek priekį, tiek gale sėdintiems. Bagažinėje nesunkiai gali miegoti 2 žmonės, manau apie dydį viską pasako :). High performance garso kolonėlės tikrai groja puikiai. Yra įdomių sprendimų su gamykline webasta bei papildomu pašildytoju - žiemą nuostabus dalykas. Nusistatei laika, atėjai ir šilta. Jeigu pamiršai nusistatyti, įsijungi papildomą pašildyma užkūrus mašina, nusivalei sniegą nuo stiklų ir viduje jau šilta. Kam įdomu, tai automobilis parkavimo aikštelės tikrai manevringesnis negu praeitos kartos. Šiaip dabar jeigu žiūrėčiausi kito auto - pirkčiau tik turbo benziną. :)
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Visus remontus darausi pats, todėl sunkiai pasakysiu kiek servise kas kainuotų, tačiau konkrečiai šis variklis bėdų didelių neturi. Per 4 eksplotacijos metus, variklis nė karto nepavedė, rida kai pirkau buvo 330k, dabar 410k. Apart įsiurbimo kolektoriaus sklendžių, bei droselinės sklendės gedimų, mano žiniai šis variklis daugiau "ligų" neturi. Važiuoklės labai kantrios, elektronika patikima, kėbulas (jeigu nedaužtas ir neperdažytas) puikiai apsaugotas nuo rūdžių. Patikimumui duodu 10/10. Per visą eksplotacijos laiką pasikeičiau: Vairo stiprintuvo siurblį - 150e naujas. Įsiurbimo kolektoriaus sklendes su dangtelio tarpine, purkštukų šaibom bei ta plasmasine kojele - 110e. Šilto/šalto oro sklendės varikliukas kur stovi po panele - 10e dėvėtas. Galiniai, priekiniai diskai su kaladėm, priekinio rato guolis, vairo traukių antgaliai. Profilaktiškai vasarom išsivalau EGR bei droselinę, nors galėčiau to ir nedaryti, kadangi nieko baisaus ten nerandu. Daugiau gedimų neturėjau. Nuvertėjimas nėra didelis. Pirkau prieš 4 metus už 5000e, dabar parduočiau už tiek pat.
Patarimai perkančiajam
Jeigu pirksite dyzelini variantą, ieškokitės 5 cilindrų, nieko žemiau 120kw. Benzina tik turbininį. Automatinės dežės - loterija. Manau svarbiausia, kad kėbulas būtų nedaužtas, o mechaninė pusė sutvarkoma.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 16)
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt