Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Erdvus salonas
- Išsiskiriantis dizainas
- Komfortiškas
TRŪKUMAI
- Kai kur pigios medžiagos interjere
- Neintuityvi infosistema
- Mechaninė pavarų dėžė
"Volvo interjeras pasižymi didele erdve, o keleiviai čia sėdi aukščiau nei pas konkurentus, tad automobilis yra patogus valdyti mieste"
Mažasis Volvo visureigis prisijungia prie didesniųjų brolių – naujojo XC60 ir populiariojo XC90 modelių. Trečiasis "XC" ženklu pažymėtas Volvo visureigis yra pirmasis modelis, sukurtas ant kompaktiškos modulinės architektūros (CMA) platformos sukurtos kartu su Kinijos kompanija "Geely". CMA taps pagrindu ne tik XC40, bet ir visiems 40 serijos Volvo modeliams įskaitant ir netrukus pasirodysiantiems elektromobiliams. Akivaizdu, kad naujajam XC40 nebus paprasta išsikovoti savo vietą po saule, kadangi iki šiol Volvo galima sakyti negamino kompaktiškų visureigių neskaitant neitin populiaraus V40 Cross Country modelio. Būdamas 4425 mm ilgio, 1863 mm pločio ir 1652 mm aukščio su 21 centimetro prošvaisa (tai daugiau nei turi didesnieji XC60 ir XC90 modeliai) XC40 yra aukštesnis ir platesnis nei pagrindiniai konkurentai BMW X1 ir Audi Q3. Tarp konkurentų galima paminėti ir itin populiarų Range Rover Evoque, taip pat “šviežius” BMW X2 ir Jaguar E-Pace modelius. Debiuto pradžioje XC40 buvo siūlomas su dviem motorais – keturių cilindrų turbodyzeliniu 2 litrų 190 AG arba tokio paties darbinio tūrio turbobenzininiu 247 AG varikliu su priekiniais arba visais varančiaisiais ratais. Visų varomųjų ratų versijoje sumontuota elektrohidraulinė tarpašinė „BorgWarner/Haldex“ mova. Vėliau pirmą kartą „Volvo“ istorijoje buvo pristatyti trijų cilindrų benzininiai motorai, hibridinė ir visiškai elektrinė versijos. Automobilio dizainas gana santūrus – priekyje matomos tradicinės įgaubtos radiatoriaus grotelės, lengvai atpažįstami Volvo LED žibintai ir drąsiai į viršų ties galiniu statramsčiu šaunanti langų linija – kogero vienintelė įdomesnė detalė. Viduje mažasis Volvo turi solidų interjerą, kuris savo stiliumi bei medžiagomis primena kitus Volvo modelius. Centre į akis krenta 9 colių įstrižainės ekranas, o priešais vairuotoją - platus 12,3 colių ekranas. Volvo interjeras pasižymi didele erdve, o keleiviai čia sėdi aukščiau nei pas konkurentus, tad automobilis yra patogus valdyti mieste, kur neabejotinai bus dažniausiai naudojamas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Šis automobilis 2018 metais buvo išrinktas Europos metų automobiliu
Buvo gaminama tik elektra varoma XC40 Recharge versija:
Buvo gaminama tik elektra varoma XC40 Recharge versija:
2020-11-14 |
Kodėl ji tokia prasta? |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Naujoviškas.
Ankštas, maža bagažinė, neekonomiškas, prasta multimedija, brangus, neturi traukos, pigios medžiagos viduje, garso izoliacija.
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,2
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,9 |
Bendras automobilio aprašas |
Jau 1 metus esu šio Volvo XC40 savininkas. Pas mane 2018 metų su 1.5 T3 benzininiu varikliu. Pagirti šio volvo aš negaliu, nes jis neturi pliusų. Jis brangus (kaina 30k Eurų), ankštas, neekonomiškas, triukšmingas, neturi traukos, multimedija prastai valdosi, 2 metų senumo jau turėjo ne mažai gedimų ir mano manymu negražus. |
Patarimai perkančiajam |
Neleiskite veltui 30 tūkstančių Eurų ir nepirkite šio Volvo. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 17)
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo XC40 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis