Markės
1912 iš 1918
Volvo XC40, 2018 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.023% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 1
58% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)49% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)42% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 0% Ne 100%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Erdvus salonas
  • Išsiskiriantis dizainas
  • Komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Kai kur pigios medžiagos interjere
  • Neintuityvi infosistema
  • Mechaninė pavarų dėžė
"Volvo interjeras pasižymi didele erdve, o keleiviai čia sėdi aukščiau nei pas konkurentus, tad automobilis yra patogus valdyti mieste"
Mažasis Volvo visureigis prisijungia prie didesniųjų brolių – naujojo XC60 ir populiariojo XC90 modelių. Trečiasis "XC" ženklu pažymėtas Volvo visureigis yra pirmasis modelis, sukurtas ant kompaktiškos modulinės architektūros (CMA) platformos sukurtos kartu su Kinijos kompanija "Geely". CMA taps pagrindu ne tik XC40, bet ir visiems 40 serijos Volvo modeliams įskaitant ir netrukus pasirodysiantiems elektromobiliams. Akivaizdu, kad naujajam XC40 nebus paprasta išsikovoti savo vietą po saule, kadangi iki šiol Volvo galima sakyti negamino kompaktiškų visureigių neskaitant neitin populiaraus V40 Cross Country modelio. Būdamas 4425 mm ilgio, 1863 mm pločio ir 1652 mm aukščio su 21 centimetro prošvaisa (tai daugiau nei turi didesnieji XC60 ir XC90 modeliai) XC40 yra aukštesnis ir platesnis nei pagrindiniai konkurentai BMW X1 ir Audi Q3. Tarp konkurentų galima paminėti ir itin populiarų Range Rover Evoque, taip pat “šviežius” BMW X2 ir Jaguar E-Pace modelius. Debiuto pradžioje XC40 buvo siūlomas su dviem motorais – keturių cilindrų turbodyzeliniu 2 litrų 190 AG arba tokio paties darbinio tūrio turbobenzininiu 247 AG varikliu su priekiniais arba visais varančiaisiais ratais. Visų varomųjų ratų versijoje sumontuota elektrohidraulinė tarpašinė „BorgWarner/Haldex“ mova. Vėliau pirmą kartą „Volvo“ istorijoje buvo pristatyti trijų cilindrų benzininiai motorai, hibridinė ir visiškai elektrinė versijos. Automobilio dizainas gana santūrus – priekyje matomos tradicinės įgaubtos radiatoriaus grotelės, lengvai atpažįstami Volvo LED žibintai ir drąsiai į viršų ties galiniu statramsčiu šaunanti langų linija – kogero vienintelė įdomesnė detalė. Viduje mažasis Volvo turi solidų interjerą, kuris savo stiliumi bei medžiagomis primena kitus Volvo modelius. Centre į akis krenta 9 colių įstrižainės ekranas, o priešais vairuotoją - platus 12,3 colių ekranas. Volvo interjeras pasižymi didele erdve, o keleiviai čia sėdi aukščiau nei pas konkurentus, tad automobilis yra patogus valdyti mieste, kur neabejotinai bus dažniausiai naudojamas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis automobilis 2018 metais buvo išrinktas Europos metų automobiliu

Buvo gaminama tik elektra varoma XC40 Recharge versija:



2018-03-13

Pirmas „Volvo“ blynas neprisvilo

Pirmas „Volvo“ blynas neprisvilo
2017-ųjų pabaigoje švedai „Volvo“ pristatė pirmąjį savo žingsnį į kompaktinių krosoverių segmentą – XC40. Praėjus vos keliems mėnesiams, automobilis gavo įspūdingą apdovanojimą – tapo Europos metų automobiliu 2018.

Europos metų automobilio rinkimų komisijoje dirba 60 žurnalistų iš 23 senojo žemyno valstybių leidinių. Kiekvienų metų geriausias paskelbiamas tradiciškai Ženevos automobilių parodos išvakarėse.

Naujasis XC40 finale gavo 325 balsus ir aplenkė „SEAT Ibiza“ (242) ir BMW 5 (226). Kiti septintuko dalyviai „Alfa Romeo Stelvio“, „Audi A8“, „Citroen C3 Aircross“ ir „Kia Stinger“ atsiliko labiau.

„Volvo“ pastaraisiais metais šluoja vieną apdovanojimą po kito. Markės atnaujinimą žymintis XC90 tapo įvairių konkursų nugalėtoju, tarp jų – ir „Lietuvos tautos automobiliu 2016“. Vėliau panašia stilistika buvo atnaujinti S90 ir V90, pernai – XC60, o galiausiai pasirodė XC40. Kuris, panašu, visoje Europoje bus perkamas kaip šilti kruasanai Prancūzijoje. Visai neseniai gerbėjams buvo parodyti ir atnaujintas „Volvo V60“, S60 bei „Polestar One“.

„Tai pirmas kartas, kai „Volvo“ laimi šį prestižinį apdovanojimą. Tai didelis pripažinimas kiekvienam šioje įmonėje daug metų dirbančiam žmogui ir tuo pačiu dar viena priežastis klientams pažiūrėti į XC40 pusę“, – apdovanojimą komentavo „Volvo“ automobilių gamintojo prezidentas ir generalinis direktorius Hakanas Samuelssonas.

XC40 yra pirmasis „Volvo“ modelis, sukurtas ant naujosios modulinės CMA platformos. Ant jos bus kuriami „Volvo“ savininkės „Geely“ automobiliai bei visi 40-osios serijos „Volvo“ modeliai. Žadama, kad ant tos pačios platformos bus įkurdintas ir visiškai elektrinis automobilis.

Pergalė prestižiniuose rinkimuose – ne vienintelė „Volvo“ žinia iš Ženevos. Švedai pristatė „Polestar One“ modelį, varomą 2,0 l benzininio „Drive-E“ ir dviejų elektrinių variklių. Bendra jų galia – 600 AG ir 1 000 Nm.
Teigiama, kad keturiais ratais varomas automobilis vien elektra galės įveikti 150 km.

Per metus pro gamyklos Kinijoje vartus turėtų išriedėti 500 „Polestar One“ automobilių, kurie kainuos 130-150 tūkst. eurų. Tačiau „Volvo“ siūlys ir automobilio nuomą – už mėnesinį mokestį, tarsi mobilaus ryšio abonementą, bus galima naudotis „Polestar One“ automobiliu ir nesirūpinti dėl jo draudimo, aptarnavimo kaštų ir nuvertėjimo. Tai tarsi veiklos nuoma, tik prieinama fiziniam asmeniui. Koks būtų tas mėnesinis mokestis, dar neatskleidžiama.

„Polestar One“ yra sukurtas ant „Volvo“ SPA platformos, naudojamos 90 serijos modeliams. Tačiau „Volvo“ atstovai teigia, kad maždaug pusė „Polestar“ detalių yra unikalios – pavyzdžiui, išorės detalės pagamintos iš anglies pluošto, o pakabos detales specialiai šiam modeliui gamino „Ohlins“.
 


Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt