Markės
1912 iš 1918
Volvo XC40, 2018 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.023% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 1
58% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)49% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)42% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 0% Ne 100%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Erdvus salonas
  • Išsiskiriantis dizainas
  • Komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Kai kur pigios medžiagos interjere
  • Neintuityvi infosistema
  • Mechaninė pavarų dėžė
"Volvo interjeras pasižymi didele erdve, o keleiviai čia sėdi aukščiau nei pas konkurentus, tad automobilis yra patogus valdyti mieste"
Mažasis Volvo visureigis prisijungia prie didesniųjų brolių – naujojo XC60 ir populiariojo XC90 modelių. Trečiasis "XC" ženklu pažymėtas Volvo visureigis yra pirmasis modelis, sukurtas ant kompaktiškos modulinės architektūros (CMA) platformos sukurtos kartu su Kinijos kompanija "Geely". CMA taps pagrindu ne tik XC40, bet ir visiems 40 serijos Volvo modeliams įskaitant ir netrukus pasirodysiantiems elektromobiliams. Akivaizdu, kad naujajam XC40 nebus paprasta išsikovoti savo vietą po saule, kadangi iki šiol Volvo galima sakyti negamino kompaktiškų visureigių neskaitant neitin populiaraus V40 Cross Country modelio. Būdamas 4425 mm ilgio, 1863 mm pločio ir 1652 mm aukščio su 21 centimetro prošvaisa (tai daugiau nei turi didesnieji XC60 ir XC90 modeliai) XC40 yra aukštesnis ir platesnis nei pagrindiniai konkurentai BMW X1 ir Audi Q3. Tarp konkurentų galima paminėti ir itin populiarų Range Rover Evoque, taip pat “šviežius” BMW X2 ir Jaguar E-Pace modelius. Debiuto pradžioje XC40 buvo siūlomas su dviem motorais – keturių cilindrų turbodyzeliniu 2 litrų 190 AG arba tokio paties darbinio tūrio turbobenzininiu 247 AG varikliu su priekiniais arba visais varančiaisiais ratais. Visų varomųjų ratų versijoje sumontuota elektrohidraulinė tarpašinė „BorgWarner/Haldex“ mova. Vėliau pirmą kartą „Volvo“ istorijoje buvo pristatyti trijų cilindrų benzininiai motorai, hibridinė ir visiškai elektrinė versijos. Automobilio dizainas gana santūrus – priekyje matomos tradicinės įgaubtos radiatoriaus grotelės, lengvai atpažįstami Volvo LED žibintai ir drąsiai į viršų ties galiniu statramsčiu šaunanti langų linija – kogero vienintelė įdomesnė detalė. Viduje mažasis Volvo turi solidų interjerą, kuris savo stiliumi bei medžiagomis primena kitus Volvo modelius. Centre į akis krenta 9 colių įstrižainės ekranas, o priešais vairuotoją - platus 12,3 colių ekranas. Volvo interjeras pasižymi didele erdve, o keleiviai čia sėdi aukščiau nei pas konkurentus, tad automobilis yra patogus valdyti mieste, kur neabejotinai bus dažniausiai naudojamas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis automobilis 2018 metais buvo išrinktas Europos metų automobiliu

Buvo gaminama tik elektra varoma XC40 Recharge versija:



2019-10-21 technologijos.lt

„Volvo“ pristato naują prekės ženklą „Recharge“ ir elektrinę XC40 versiją - garantuotas hitas

„Volvo“ pristato naują prekės ženklą „Recharge“ ir elektrinę XC40 versiją - garantuotas hitas

Volvo“ ką tik pristatė naują prekės ženklą „Recharge“. Šiuo vardu bus žymimi markės elektromobiliai bei iš tinklo įkraunami hibridai. „Volvo“ jau pristatė ir pirmąjį linijos automobilį - „XC40 Recharge“ tikriausiai pirkėjų nepritrūks. Juolab, kad „Volvo“ dalina skambius pažadus.
 
Ar pastebėjote, kad didžioji dalis su automobiliais susijusių naujienų šiais laikais sukasi apie elektromobilius? Atrodo, jie vystosi greičiausiai ir jų pardavimai šiuo metu sparčiai auga. Elektromobiliai dabar yra kieti - tai yra tarsi naujas prabangos ir įvaizdžio standartas. Žinote, kas dar yra populiaru - kompaktiški miesto visureigiai.

„Volvo“ ne šiaip sau pasirinko XC40 kaip pirmąjį savo elektromobilį. Šis stilingas miesto visureigis yra labai populiarus, o kartu tikriausiai geriausiai stoja į „Tesla“ priešininkų gretas - juk „Model Y“ dar laukiame.

Savo išvaizda „XC40 Recharge“ nedaug skiriasi nuo paprasto XC40. Ryškiausias skirtumas - groteles uždengęs aptakas. Didžiausi pokyčiai įvyko po XC40 oda.

„Volvo XC40“, kurio gamyba prasidėjo 2017-ųjų pabaigoje, buvo kuriamas būsimą elektrinę versiją turint omenyje. 78kWh baterijų modulis gražiai telpa po automobilio grindimis. Tiesa, dėl to automobilis 36 mm sėdi arčiau žemės (175 mm), bet galite neabejoti, kad „XC40 Recharge“ tai nerūpi. Jiems rūpi nuvažiuojamas atstumas ir galia - visi 400 km (WLTP) vienu įkrovimu ir 408 AG.



Po „XC40 Recharge“ grindimis išdėstytos baterijos leidžia išlaikyti žemą svorio centrą
©Gamintojo nuotrauka

„XC40 Recharge“ galės būti prijungtas prie 11k W AC įkroviklio, bet greitasis 150 kW DC, žinoma, yra daug efektyvesnis - 80 % įkrova per vos 40 minučių.

Galia bus perduodama visiems ratams. „Volvo“ teigia, kad tai suteiks pasitikėjimo automobiliu važiuojant bet kokiomis oro sąlygomis. Aišku, „XC40 Recharge“ turi visas standartines stabilumo ir traukos kontrolės sistemas bei regeneracinę stabdžių technologiją.



„XC40 Recharge“ yra varomas visais keturiais ratais
©Gamintojo nuotrauka

Pašalinus variklį priekyje atsivėrė šiek tiek vietos papildomai bagažinei. Tiesa, tai mažai kuo padeda, nes „XC40 Recharge“ bagažo skyrių talpa yra 413 litrų - šiek tiek mažiau nei 460, kuriuos siūlo benzininis modelis. Automobilio svoris išaugo nuo 1497 iki 2150 kg, tačiau žemas svorio centras turėtų suteikti stabilumo.



Papildoma 31 litro bagažinė priekyje
©commons.wikimedia.org

Beje, „XC40 Recharge“ tapo pirmuoju „Volvo“ automobiliu, turinčiu „Android“ sistemą. Tai kiek supaprastins programinės įrangos atnaujinimus, o kartu bus labai pažįstama daugeliui vartotojų. Ateityje šią sistemą naudos visi „Volvo“ automobiliai.

„Volvo“ yra vienintelis tradicinių automobilių gamintojas, kurio kiekvienas modelis turi bent jau hibridinę versiją. Ateityje kiekvienas modelis turės ir elektrinę versiją. Tiesą sakant, „Volvo“ turi labai ambicingą tikslą - iki 2040-ųjų nori tapti išskirtinai tik klimatui žalingų dujų neišskiriančių automobilių gamintoju. Kitaip tariant, per 20 metų „Volvo“ pereis tik prie elektromobilių gamybos.



Visa „Volvo“ modelių gama turi hibridines versijas
©Gamintojo nuotrauka

„Volvo“ planuoja, kad jau kitais metais „Recharge“ modeliai sudarys 20 % visų kompanijos pardavimų. Ir tam „Volvo“ jau ruošiasi - gamyklos ruošiamos elektrifikuotų modelių produkcijai, kad automobiliai kiek įmanoma greičiau pasiektų savo pirkėjus.


technologijos.lt
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt