Markės
1912 iš 1918
Volvo XC40, 2018 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.023% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 1
58% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)49% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)42% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 0% Ne 100%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Erdvus salonas
  • Išsiskiriantis dizainas
  • Komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Kai kur pigios medžiagos interjere
  • Neintuityvi infosistema
  • Mechaninė pavarų dėžė
"Volvo interjeras pasižymi didele erdve, o keleiviai čia sėdi aukščiau nei pas konkurentus, tad automobilis yra patogus valdyti mieste"
Mažasis Volvo visureigis prisijungia prie didesniųjų brolių – naujojo XC60 ir populiariojo XC90 modelių. Trečiasis "XC" ženklu pažymėtas Volvo visureigis yra pirmasis modelis, sukurtas ant kompaktiškos modulinės architektūros (CMA) platformos sukurtos kartu su Kinijos kompanija "Geely". CMA taps pagrindu ne tik XC40, bet ir visiems 40 serijos Volvo modeliams įskaitant ir netrukus pasirodysiantiems elektromobiliams. Akivaizdu, kad naujajam XC40 nebus paprasta išsikovoti savo vietą po saule, kadangi iki šiol Volvo galima sakyti negamino kompaktiškų visureigių neskaitant neitin populiaraus V40 Cross Country modelio. Būdamas 4425 mm ilgio, 1863 mm pločio ir 1652 mm aukščio su 21 centimetro prošvaisa (tai daugiau nei turi didesnieji XC60 ir XC90 modeliai) XC40 yra aukštesnis ir platesnis nei pagrindiniai konkurentai BMW X1 ir Audi Q3. Tarp konkurentų galima paminėti ir itin populiarų Range Rover Evoque, taip pat “šviežius” BMW X2 ir Jaguar E-Pace modelius. Debiuto pradžioje XC40 buvo siūlomas su dviem motorais – keturių cilindrų turbodyzeliniu 2 litrų 190 AG arba tokio paties darbinio tūrio turbobenzininiu 247 AG varikliu su priekiniais arba visais varančiaisiais ratais. Visų varomųjų ratų versijoje sumontuota elektrohidraulinė tarpašinė „BorgWarner/Haldex“ mova. Vėliau pirmą kartą „Volvo“ istorijoje buvo pristatyti trijų cilindrų benzininiai motorai, hibridinė ir visiškai elektrinė versijos. Automobilio dizainas gana santūrus – priekyje matomos tradicinės įgaubtos radiatoriaus grotelės, lengvai atpažįstami Volvo LED žibintai ir drąsiai į viršų ties galiniu statramsčiu šaunanti langų linija – kogero vienintelė įdomesnė detalė. Viduje mažasis Volvo turi solidų interjerą, kuris savo stiliumi bei medžiagomis primena kitus Volvo modelius. Centre į akis krenta 9 colių įstrižainės ekranas, o priešais vairuotoją - platus 12,3 colių ekranas. Volvo interjeras pasižymi didele erdve, o keleiviai čia sėdi aukščiau nei pas konkurentus, tad automobilis yra patogus valdyti mieste, kur neabejotinai bus dažniausiai naudojamas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis automobilis 2018 metais buvo išrinktas Europos metų automobiliu

Buvo gaminama tik elektra varoma XC40 Recharge versija:



2019-10-30 technologijos.lt

Volvo XC40 turi išmanųjį telefoną primenančią multimedijos sistemą - kodėl tai taip nuostabu?

Volvo XC40 turi išmanųjį telefoną primenančią multimedijos sistemą - kodėl tai taip nuostabu?
Pirmasis „Volvo“ elektromobilis „XC40 Recharge“ turi įdomią multimedijos sistemą, naudojančią „Google Android“ operacinę sistemą. Daugelis šią naujieną praleido pro akis, tačiau tai iš tikrųjų yra nuostabus sprendimas. Tiesą sakant, visi automobilių gamintojai turėtų pasukti šiuo keliu - dėl to vairuotojai būtų tik laimingesni.
 
„XC40 Recharge“ naudojama multimedijos sistema, sukurta „Android“ pagrindu, yra visiškai nauja, tačiau galite neabejoti, kad „Volvo“ ją naudos ir kituose savo modeliuose. Kodėl? Nes tai yra tiesiog geresnis sprendimas.

Jei nenaudojate „iPhone“, tikėtina, kad jūsų telefonas turi būtent „Google Android“ operacinę sistemą. „Samsung“, LG, „Xiaomi“ ir daugybė kitų telefonų gamintojų nekuria savo unikalių operacinių sistemų. Lygiai taip, kaip ASUS, „Acer“, DELL ir kiti kompiuterių gamintojai naudoja „Microsoft Windows“. Tai yra tiesiog geras sprendimas, kuris leidžia lengvai suderinti trečiųjų šalių gaminamą programinę įrangą. Programa, kuri tinka jūsų kompiuteriui, tikriausiai tiktų ir mano, todėl galime laisvai dalintis failais.

Įsigiję naują telefoną ar kompiuterį neturite išmokti juo naudotis. Taip, surasite naujų funkcijų, tačiau pats pagrindas bus pažįstamas ir paprastas. Kodėl automobilių gamintojai to vis dar neįgyvendino?

Automobilių gamintojai gamina automobilius ir jiems dažnai sunkiai sekasi sukurti geras multimedijos sistemas. Esate girdėję, kiek kritikos sulaukia viena geriausių sistemų laikoma BMW „iDrive“? Taigi, „Volvo“ sprendimas naudoti „Android“ yra paprastas, bet kartu ir genialus. Vairuotojas nuo to tik išlošia.

Visų pirma, su „XC40 Recharge“ bus galima susikalbėti. Šis automobilis nenaudos kokios nors prastos „Volvo“ valdymo balsu sistemos. Jūsų klausysis „Google Assistant“. Tai reiškia, kad kelyje balsu galėsite keisti savo darbotvarkę ir vykdyti kitus darbu. „Google Assistant“, aišku, geriausiai supranta anglų kalbą, bet ją supranta beveik idealiai.



„XC40 Recharge“ multimedija taip pat su malonumu priims įvairias programėle. Iš kur norite muzikos - iš „Spotify“ ar „Amazon Music“? Rinkitės patys! Pamirškite tas dienas, kai automobilyje su integruota GPS navigacija tekdavo naudoti papildomus įrenginius, nes sistema buvo nepatogi ar nepatikima. „Volvo XC40 Recharge“ ekrane išvysite „Google Maps“, kuris, vėlgi, jums yra pažįstamas, patikrintas ir patikimas. Nepatinka „Google Maps“? Parsisiųskite kito gamintojo navigaciją, jokių problemų.

Automobilių gamintojai, aišku, nori turėti nuosavas standartines sistemas. Tačiau ar tikrai reikia tiek sistemų, kiek yra gamintojų? Ir ar tikrai iš automobilių gamintojų galime tikėtis geresnės vartotojo prieigos nei iš programinės įrangos kūrėjų? Jūs tikriausiai jau ir taip esate „Google“ ekosistemoje, todėl galite įsivaizduoti, kokias galimybes atveria šis „Volvo“ sprendimas.

„Volvo“ atstovai patvirtina, kad „XC40 Recharge“ nuolat bus prisijungęs prie tinklo. Taip gaus atnaujinimus. Tačiau vartotojai galės pasirinkti, kokiais duomenimis dalintis su trečiosiomis šalimis. Kita vertus, tik laikas parodys, ar „Google“ neims jums pateikinėti reklamų pagal tai, kokiose vietose lankotės. Tai - labai vertingi duomenys, bet jūs ir taip vaikščiojate su telefonais kišenėje. Todėl „XC40 Recharge“ multimedija vartotojams suteiks daug patogumo, bet ar norės ko nors mainais, ko nenorėjo senoji sistema, kol kas nežinome.


technologijos.lt
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt