Markės
1841 iš 1845
Volvo XC60 2017 - dabar
Volvo XC60, 2017 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.017% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 2
15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas, stilingas interjeras
  • Saugus
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Lėta automatinė pavarų dėžė
"Hibridinė jėgainė generuoja įspūdingą 402 AG galią ir leidžia įsibėgėti iki 100 km/h per vos 5,3 sekundės"
Pirmos kartos XC60 buvo geriausiai parduodamas visų laikų Volvo, tad šis automobilis yra bene svarbiausias visoje Volvo gamoje. Kaip ir jo didysis brolis XC90, Volvo XC60 labiau nei jo konkurentai yra orientuotas į komfortą. Taigi naujasis XC60 yra ne toks dinamiškas nei jo konkurentai, tokie kaip Jaguar F-Pace, BMW X3, Audi Q5 ar Mercedes-Benz GLC, tačiau jo privalumai kitokie. Išoriškai XC60 yra beveik identiška XC90 modelio kopija. Kogero niekas dėl to labai nenusivils, nes didysis Volvo graibstomas jau kelis metus, tad ir mažesnysis Volvo bus neabejotinai populiarus. Interjeras taip pat yra labai panašus. Tik naujesniojo XC60 interjero dizainas tapo dar rafinuotesnis ir elegantiškesnis. Atkreipkite dėmesį kaip puikiai integruotas medžio intarpas zigzagais einantis per visą prietaisų skydelio plotį. Automobilio vidus neperkrautas smulkiomis detalėmis. Centre dominuoja 9 colių LCD ekranas, o jo šonuose puikiai dera didelės ir patogios oro apipūtimo angos. Kiekvienas modelis komplektuojamas su odinėmis sėdynėmis, o ir kitos interjero vietos aptrauktos oda bei subtiliai papuoštos chromo intarpais. Interjeras suteikia pasitikėjimo, "vyriškumo" jausmą, tačiau nėra pernelyg grubus. Naujasis XC60 yra 261 mm trumpesnis, bet tik 9 mm siauresnis ir 118 mm žemesnis nei XC90. Palyginimui jis yra šiek tiek trumpesnis ir žemesnis nei Jaguar F-Pace, tačiau už pastarajį platesnis. Nors XC60 skirtingai nei XC90 neturi septynių sėdimų vietų, tačiau esančios penkios vietos yra labai patogios ir erdvios. Matomumas visomis kryptimis yra geras, todėl automobilį lengva vairuoti mieste. Šį darbą palengvina ir daugybė jutiklių bei kamerų užtikrinančių saugumą. XC60 bagažinė nėra didžiausia savo klasėje, tačiau pakankamai erdvi, kad atitiktų vidutinės šeimos poreikius. Bagažinės tūris 505 litrai. Galines sėdynes lengva sulankstyti ir suformuoti lygias grindis, o bagažinės kilimėlį galima naudoti iš abiejų pusių – viena jo pusė padengta veliūru, o kita plastiku. Visureigis gaminamas su 2 litrų keturių cilindrų D4 ir D5 dyzeliniais varikliais bei "T8 Twin Engine" hibridiniu motoru. Ši hibridinė jėgainė turi 2,0 litrų benzinį variklį suporuotą su elektriniu varikliu. Ši pora generuoja įspūdingą 402 AG galią ir leidžia įsibėgėti iki 100 km/h per vos 5,3 sekundės. Neabejotinai pastaroji XC60 versija bus itin vertinama tarp pirkėjų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
        
Modifikacijų: 40
XC60 II (facelift 2021) 2.0 B4 (197 Hp) MHEV Geartronic
KĖBULAS 2.0 B4 (197 Hp) MHEV Automatic
Kėbulo tipas Visureigis
Durų skaičius 5
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l 483/1410
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas (dujų iranga?)
Kuro sistema Tiesioginis įpurškimas
Variklio tipas Cilindrai eilėje
Darbinis tūris, cm3 1969
Cilindrai/vožtuvai 4/16
Galia, AG/KW/aps 197/147/6200
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 300/4200
Pirmo el.variklio galia, AG/KW 14/10
Pirmo el.variklio maks. Nm 40
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 8.1
Maksimalus greitis, km/h 180
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Priekiniai
Vairo stiprintuvas Elektrinis
Pavarų dėžė Automatinė 8 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4688
Plotis, mm 1999
Aukštis, mm 1658
Svoris/Max svoris, kg -
Atstumas tarp ašių, mm 2865
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Double wishbone, Transverse stabilizer
Galinė pakaba Transverse stabilizer, Leaf spring
Priekiniai stabdžiai Diskiniai
Galiniai stabdžiai Diskiniai
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km -
Užmiestyje, l/100km -
Vidutinės, l/100km 7.3
CO2 emisija, g/km 196
Degalų bako talpa, l 71
Autoterminų paaiškinimai...
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2800 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1840 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt