Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Klasėje pirmaujanti konstrukcijos kokybė
- Puikus variklių asortimentas
- Nuostabus Up GTI modelis
TRŪKUMAI
- Brangesnis nei daugelis konkurentų
- Tik keturios vietos
- Trijų žvaigždučių Euro NCAP įvertinimas
Naujojo Volkswagen kompanijos mini automobiliuko dizainas yra švarus, grynas ir „industrinis“. Negalima nesutikti – Volkswagen „up!“ turi tikrai patrauklų priekį ir išsiskiriantį galą. Nedidukas vos 3,5 metro ilgio automobilis gali pasigirti labai didele ratų baze – 2,42 m. Kaip žinia, kuo didesnė ratų bazė, tuo daugiau vietos turi automobilyje įsitaisę keleiviai. Keturiems suaugusiems keleiviams čia vietos tikrai pakaks, vietos pakaks ir 251 litrui bagažo (951 litrų nulenkus galines sėdynes). 1 litro variklį turintis „up!“ sveria vos 929 kg, o kėbulo atsparumas sukimui yra geriausias klasėje. Automobilio interjeras pabrėžtinai aiškus, patogus, o naudojamos medžiagos nepaisant kiek pigokos vairaračio odos palieka tik gerą įspūdį. Vairuotojo sėdynę galima lanksčiai reguliuoti, o vairą reguliuoti kryptimis viršun arba apačion. „up!“ komplektuojamas ir su kondicionieriumi bei šildomomis sėdynėmis. Viduje daugybė įvairių ertmių susidėti smulkiems daiktams. „up!“ yra pirmasis miesto automobilis su „City Emergency Braking“ sistema. Kelyje pasitaikius ekstremaliai situacijai priekyje sumontuotas lazeris nuspaus stabdžius vairuotojui dar nespėjus sureaguoti vairuotojui. Kaip žinia dauguma susidūrimų mieste įvyksta važiuojant mažesniu greičiu, todėl sistema veikia važiuojant iki 30 km/h greičiu. Automobilis turi elektroninę stabilumo sistemą ir stabdžių antiblokavimo sistemą. Kelyje „up!“ elgiasi lyg būtų gerokai didesnis, aukštesnės klasės automobilis – pakaba veikia minkštai, sukibimas geras, posūkiuose posvyriai jaučiami, tačiau tai negasdina. Tiesiog puikus miesto automobilis. Tad, eilinį kartą automobilių gamintojai mums įrodo, kad net ir nedideli automobiliai gali savyje sutalpinti daug daugiau nei mes tikimės.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Volkswagen up! yra pirmasis mini klasės automobilis su automatinio stabdymo sistema.
Net ir šis mažylis turi GTI versiją su vieno litro turbo varikliu:
Koncepcinis modelis atrodė taip:
Net ir šis mažylis turi GTI versiją su vieno litro turbo varikliu:
Koncepcinis modelis atrodė taip:
2019-12-01
Lietuvoje jau galima užsisakyti naujos kartos „e-up!“ „Volkswagen“ Lietuvoje pradėjo išankstinius naujosios kartos „e-up!“ modelio užsakymus. Visavertis kompaktiškas elektromobilis, kuriame telpa keturi keleiviai ir kuriuo vienu įkrovimu galima nuvažiuoti 260 km (pagal WLTP), kainuoja tik apie 20 tūkst. eurų. „Volkswagen“ užmojai su „e-up!“ – padaryti elektrinį mobilumą prieinamą visiems ir didinti ES gyventojų dėmesį aplinkosaugai. Dėl naujos baterijos sistemos ir išaugusio vienu įkrovimu įveikiamo atstumo šis automobilis yra tobulas kasdienėms kelionėms. Be to, „Volkswagen“ baterijoms taikoma aštuonerių metų arba 160 tūkst. kilometrų garantija. Pirmieji automobiliai Lietuvoje pasirodys 2020-ųjų vasarį.
„Volkswagen e-up!“ tapo konkurencingesnis dėl savo naujosios, net dvigubai talpesnės, baterijos, kuri vienu įkrovimu realiomis vairavimo sąlygomis įveikia jau iki 260 km. Nuvažiuoti 100 km užteks 12,7 kWh, todėl „e-up!“ tobulai tinka kasdienėms kelionėms mieste. Sutrumpėjo ir įkrovimo laikas: dabar 40 kW tiesioginės srovės įkrovikliu per valandą bus galima įkrauti 80 % baterijos. Be to, naujasis „e-up!“ turi du krovimo režimus – momentinį ir atidėto įkrovimo. Pradėti, sustabdyti ir iš anksto suplanuoti įkrovimą bus galima mygtuku centrinėje konsolėje arba pasinaudojus „maps + more“ programėle, kuri nuotoliniu būdu leis valdyti ir „e-up!“ oro kondicionierių. Puikias „e-up!“ dinamines savybes lemia žemas svorio centras, kadangi jo baterijos sumontuotos palei pat dugną. Tai ne tik praktiškas, bet ir smagus vairuoti automobilis – 61 kW galios elektrinis variklis maksimalų sukimo momentą išgauna vos pajudėjus. Iki 100 km/val. jis įsibėgėja per 11,9 s ir pasiekia maksimalų 130 km/val. greitį. Į standartinę automobilio komplektaciją įeina automatinė klimato kontrolės sistema, „Composition phone“ radijo sistema su „Bluetooth“ ryšiu, „maps + more“ daugiafunkcinė ir įkrovimo valdymo programėlė, daiktų gabenimo paketas su dviejų aukščių reguliuojamu bagažinės dugnu ir uždangalu bei eismo juostos išlaikymo sistema „Lane Assist“. Ši sistema važiuojant 60 km/val. ir greičiau stebi, kad automobilis neišvažiuotų iš savo eismo juostos ir, reikalui esant, atkreipia vairuotojo dėmesį. „Style“ paketas leis pasirinkti dar daugiau „e-up!“ personalizavimo ir priedų variantų, įskaitant ir kontrastuojančią stogo spalvą bei juodus arba baltus šoninius veidrodėlius. Mažesnę „e-up!“ kainą lemia masto ekonomija – „Volkswagen“ planuoja rinkai pasiūlyti kaip niekada daug elektromobilių. |
Volkswagen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Lupo | Fox | ||||||||||||||||||||||||||||||
Up | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Polo | Polo | Polo | Polo | Polo | |||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | ||||||||||||||||||||||||||
Vento | Bora | Jetta | Jetta | Jetta | ||||||||||||||||||||||||||||
New Beetle | Beetle | |||||||||||||||||||||||||||||||
ID.3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Passat | Passat | Passat | Passat | Passat | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | ID.7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Phaeton | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Corrado | Scirocco | ||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | Passat CC | Arteon | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Eos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | T-Cross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Taigo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | T-Roc | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Tiguan | Tiguan | Tiguan | |||||||||||||||||||||||||||||
ID.4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ID.5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Touareg | Touareg | Touareg | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Atlas | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Amarok | Amarok | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Golf Plus | Golf Sportsvan | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Touran | Touran | Touran | |||||||||||||||||||||||||||||
ID. Buzz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Sharan | Sharan | Sharan | |||||||||||||||||||||||||||||
Routan | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Transporter | Transporter | Transporter | Transporter | ||||||||||||||||||||||||||||
Caddy | Caddy | Caddy | Caddy | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Crafter | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volkswagen Up TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis