Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Balansas tarp komforto ir sportiško važiavimo
- Galingi efektyvūs varikliai
- Erdvus, lengvai perprantamas interjeras
TRŪKUMAI
- Blankus interjero dizainas
- Brangus išlaikymas
"Važiavimo kokybė ir vairavimo malonumas buvo visų kartų trečiosios serijos BMW stipriosios savybės – šios savybės išlaikytos ir šioje kartoje"
Automobilis vertas ypatingo dėmesio – tai ne tik savo segmento lyderis daugelyje rinkų pasaulyje, bet ir valdymo, kokybės bei puikaus balanso tarp galios ir komforto pavyzdys. Pavyzdžiui nedera būti vidutiniškam – panašu, kad BMW kompanijos darbuotojai tai supranta ir vertina. Taigi, naujasis 3 serijos BMW tapo kiek išvaizdesnis – agresyvesnis automobilio priekis, ypač žibintai ir aukšta kapoto „kakta“, puikiai dera su likusia automobilio dalimi. Dabar visų kėbulo dalių proporcijos yra labiau suderintos. Nors automobilis išliko panašus į savo pirmtaką, o galinė dalis kaip du vandens lašai panaši į 5 serijos BMW, tačiau bendras įspūdis yra teigiamas. Belieka palaukti kaip dizainerių sprendimus įvertins laikas. Kaip ir dauguma naujos kartos modelių jis tapo didesnis visomis kryptimis - 9,3 cm ilgesnis, 3,7 cm platesnis priekyje ir 4,7 cm platesnis gale, automobilio bazė išaugo 5 cm. Tokiu būdu keleiviams salone atsirado net 10 cm daugiau erdvės. Naujas kėbulas yra standesnis ir saugesnis. Interjero dizainas - didelis žingsnis į priekį. Vietoje pirmtake dominavusio asketiškumo, šioje kartoje dominuoja subtilumas ir rafinuotumas. Tipiškas BMW dizainerių stilius netrukdo patogiai išdėstyti visus prietaisus vairuotojo neapkraunant gausybe mygtukų. Garsiają „iDrive“ sistemą inžinieriai nuolat tobulina, todėl nenuostabu, kad šioje versijoje meniu sudėliotas logiškai, informacija atvaizduojama kokybiškai ir gražiai. Centriniame porankyje įrengtas USB lizdas priims viską ką jungsite – ar tai būtų mobilus telefonas, atminties raktas ar kita įranga. Puiku. Važiavimo kokybė ir vairavimo malonumas buvo visų kartų trečiosios serijos BMW stipriosios savybės. Šios savybės išlaikytos ir šioje kartoje, o 40 kg sumažėjęs svoris tai dar labiau pabrėžia. Pirmą kartą šios klasės automobilyje BMW siūlo aštuonių laipsnių automatinę pavarų dėžę. Ją galima rinktis tiek su dyzeliniais, tiek su benzininiais varikliais. Kartu su šia dėže standartinėje įrangoje yra „Start-Stop“ sistema. Turbūt nereikia pabrėžti, kad automatinė pavarų dėžė veikia nepriekaištingai. Galingiausia yra 335i versija su šešiais cilindrais, dviem turbinomis kas leidžia pasiekti 306 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. Automobilyje galima užsisakyti itin patrauklią „Driving Experience Control“ sistemą, kurios pagalba galima rinktis vieną iš keturių vairavimo režimų: „Comfort“, „Sport“, „Sport+“ ir „Eco Pro“. Taigi BMW kompanija toliau siekia užsibrėžtų tikslų – tapti ne tik sportiškų, bet ir ekonomiškų, puikiai subalansuotų bei subtilaus dizaino automobilių gamintoja.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2021-09-12 |
BMW F31 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
kantrus,ekonomiskas,grynai darbinis automobilis,puiki automatine deze nekeisti tepalai ne karto ir puikiai junge pries parduodant
prasta garso izoliacija tarp variklio ir salono,atsibodes prietaisu skydelis apsvietimas toks pat kaip ir pries 20 metu
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
turejau 3 metus BMW F 31 universala 2014 metu,nuvaziavau apie 100 000km tris kartus buvo servize,sugedo ekranas isijungdavo ir issijungdavo,uzsakyta is ebey pakeistas naujas problema isspresta,du kartai keistos kaladeles, diskai tepalai ir filtrai...paskutinis apsilankymas pries parduodant reduktorius pradejo uzti,taip pat nupirkta ebey ir pakeista problema isspresta...parduota su 224 000rida.... Labai kantrus automobilis tikrai nebuvo gailetas buvo vezama viskas nuo briketu po puse tonos iki armaturus dirbo kiekviena diena pilnai uzkrautas... o padarius remapa 2litru dyzelis tiesiog trauke ispudingai,labai ekonomiskas....automatas pavaru junginejimu ir greiciu labai geras begius jungdavo labai sklaidziai tolygiai siuo metu vairuoju MB 2017 e klases automata tai mersui labai toli iki bmw....vienintelis minusas kas labai erzino visa ta laika esplotuojant bmv tai salono garso kokybe tikrai prasta kiekvienas paspaudimas akseleratoriaus perduoda garsa i salona,aisku tai geriau negul dabar pas mersa variklis nuo salono izoliuotas puikiai bet pats plasmasiu traskejimas merse tai nesu nieko baisiau girdejes,vaziuojant geru keliu visa panele tiesiog braska pigiu plastiku...jei pirkti su bazine garso aparaturos iranga tai bemvas labai nuvyle,negalejau klausyti muzikos tad nupirkau alpine ir pakeiciau,atsidarius duru panele supratau kodel taip baisiai grojo,pats garsekalbis tai toks kaip lempiniuos televizoriuose dudavo mazas ir nekokybiskas bmw ant sito reikalo pataupe nemanau kad daugiau nei 10 euru isleido garso aparaturai... |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
tikrai nera detales brangios jei pirkti is ebey ar panasiai,sutaisei ir pamirsai... |
Patarimai perkančiajam |
jei jums reikia gero darbinio patikimo auto puikus pasirinkimas |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
BMW 3 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis