Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Balansas tarp komforto ir sportiško važiavimo
- Galingi efektyvūs varikliai
- Erdvus, lengvai perprantamas interjeras
TRŪKUMAI
- Blankus interjero dizainas
- Brangus išlaikymas
"Važiavimo kokybė ir vairavimo malonumas buvo visų kartų trečiosios serijos BMW stipriosios savybės – šios savybės išlaikytos ir šioje kartoje"
Automobilis vertas ypatingo dėmesio – tai ne tik savo segmento lyderis daugelyje rinkų pasaulyje, bet ir valdymo, kokybės bei puikaus balanso tarp galios ir komforto pavyzdys. Pavyzdžiui nedera būti vidutiniškam – panašu, kad BMW kompanijos darbuotojai tai supranta ir vertina. Taigi, naujasis 3 serijos BMW tapo kiek išvaizdesnis – agresyvesnis automobilio priekis, ypač žibintai ir aukšta kapoto „kakta“, puikiai dera su likusia automobilio dalimi. Dabar visų kėbulo dalių proporcijos yra labiau suderintos. Nors automobilis išliko panašus į savo pirmtaką, o galinė dalis kaip du vandens lašai panaši į 5 serijos BMW, tačiau bendras įspūdis yra teigiamas. Belieka palaukti kaip dizainerių sprendimus įvertins laikas. Kaip ir dauguma naujos kartos modelių jis tapo didesnis visomis kryptimis - 9,3 cm ilgesnis, 3,7 cm platesnis priekyje ir 4,7 cm platesnis gale, automobilio bazė išaugo 5 cm. Tokiu būdu keleiviams salone atsirado net 10 cm daugiau erdvės. Naujas kėbulas yra standesnis ir saugesnis. Interjero dizainas - didelis žingsnis į priekį. Vietoje pirmtake dominavusio asketiškumo, šioje kartoje dominuoja subtilumas ir rafinuotumas. Tipiškas BMW dizainerių stilius netrukdo patogiai išdėstyti visus prietaisus vairuotojo neapkraunant gausybe mygtukų. Garsiają „iDrive“ sistemą inžinieriai nuolat tobulina, todėl nenuostabu, kad šioje versijoje meniu sudėliotas logiškai, informacija atvaizduojama kokybiškai ir gražiai. Centriniame porankyje įrengtas USB lizdas priims viską ką jungsite – ar tai būtų mobilus telefonas, atminties raktas ar kita įranga. Puiku. Važiavimo kokybė ir vairavimo malonumas buvo visų kartų trečiosios serijos BMW stipriosios savybės. Šios savybės išlaikytos ir šioje kartoje, o 40 kg sumažėjęs svoris tai dar labiau pabrėžia. Pirmą kartą šios klasės automobilyje BMW siūlo aštuonių laipsnių automatinę pavarų dėžę. Ją galima rinktis tiek su dyzeliniais, tiek su benzininiais varikliais. Kartu su šia dėže standartinėje įrangoje yra „Start-Stop“ sistema. Turbūt nereikia pabrėžti, kad automatinė pavarų dėžė veikia nepriekaištingai. Galingiausia yra 335i versija su šešiais cilindrais, dviem turbinomis kas leidžia pasiekti 306 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. Automobilyje galima užsisakyti itin patrauklią „Driving Experience Control“ sistemą, kurios pagalba galima rinktis vieną iš keturių vairavimo režimų: „Comfort“, „Sport“, „Sport+“ ir „Eco Pro“. Taigi BMW kompanija toliau siekia užsibrėžtų tikslų – tapti ne tik sportiškų, bet ir ekonomiškų, puikiai subalansuotų bei subtilaus dizaino automobilių gamintoja.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2021-12-09 |
Bmw 328i 2014 iš USA |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Geras galios/ekonomiskumo santykis, gera pavaru deze, gerai atrodo, nemazai daliu
Standartine pakaba vidutiniska, el vairo kolonele nelabai dinamiska, patikimumas, ypac nepriziuretu lieka ant klaustuko
|
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Pas mane 328i 2014 su n26 (low emissions versija) su 8 begiu ZF deze. Eksploatuotas 3,5 metu nuo 50k iki 145k km ridos ir toliau naudojamas. Problemu per tuos metus praktiskai nebuvo, standartiniai dalykai kaip stabdziai ir eksploataciniai skysciai. Taip pat nuejo kaip ir sedynes svorio sensorius todel meto ikyria klaida. Modelis populiarus, todel dalys ganetinai prieinamos, remontas nera labai baisus. Is variklio puses jokiu bedu, aisku prieziura buvo atitinkama, tepalai liqui moly arba org bmw kas 10k km, kokybiski filtrai ir masina niekad negaudavo nei puses gazo paspaudimo iki kol pilnai nepasildavo. Standartine pakaba su r17 ratlankiais ir normaliomis padangomis sugeria nelygumus ganetinai gerai, su run flat siek tiek kieciau. Bet pakaba ko gero mano nemegstamiausia sios masinos dalis, nes is jos truksta stabilumo, dinamikos, vaziuojant didesniu greiciu tarsi linguoja, vaziavau 200kmh su f30 ir 2016 mini cooperiu, su cooperiu nors ir buvo maziau komforto jauciausi stabiliau tokiu greiciu. Rekomenduociau rinktis su adaptyvia ar m-sport vaziuokle, neteko meginti, bet standartine pakaba pavadinciau labai vidutiniska. Garso izoliacija salyginai nebloga, ne pati geriausia bet tikrai neerzins. Salonas ganetinai malonus liesti bet surinkimo kokybe ne pati geriausia, kartais atsiranda minimalus pabarskejimai, ypac per salcius, standartiniu sedyniu oda ganetinai pigi, iplysimas atsirado dar ties 80k km, o draskyta ji nebuvo. Kuro sanaudos misriu rezimu nesidraskant 8-8,5ltr, kas su tokia galia yra ganetinai neblogai. Vairas nera labai informatyvus, palyginus hidrauline sistema e90 kur kas dinamiskesne, bet f30 lengvesne, patogiau manevruoti. Pavaru deze man patinka, pavaras jungia greitai, tiksliai, dideliu priekaistu neturiu, tik rekomenduociau keisti laiku ir transmisijos tepalus, nes man to nepadarius pradejo pasimatyti uzdelsinejimai per didesnius salcius kol masina truputeli susyla. Bendrai ganetinai neblogas automobilis, svarbu tik susirasti gerai priziureta ir nusipirkus paciam priziureti, neklausyti kompiuterio 16k tepalu keitimo intervalu, nes n20/n26, ypac iki 2013 metu rugsejo yra zinomi del savo grandiniu problemu. Jei biudzetas leidzia manau verta atkreipti demesi i LCI modelius su b48/b46 varikliu (330i). |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)
BMW 3 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis