Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Balansas tarp komforto ir sportiško važiavimo
- Galingi efektyvūs varikliai
- Erdvus, lengvai perprantamas interjeras
TRŪKUMAI
- Blankus interjero dizainas
- Brangus išlaikymas
"Važiavimo kokybė ir vairavimo malonumas buvo visų kartų trečiosios serijos BMW stipriosios savybės – šios savybės išlaikytos ir šioje kartoje"
Automobilis vertas ypatingo dėmesio – tai ne tik savo segmento lyderis daugelyje rinkų pasaulyje, bet ir valdymo, kokybės bei puikaus balanso tarp galios ir komforto pavyzdys. Pavyzdžiui nedera būti vidutiniškam – panašu, kad BMW kompanijos darbuotojai tai supranta ir vertina. Taigi, naujasis 3 serijos BMW tapo kiek išvaizdesnis – agresyvesnis automobilio priekis, ypač žibintai ir aukšta kapoto „kakta“, puikiai dera su likusia automobilio dalimi. Dabar visų kėbulo dalių proporcijos yra labiau suderintos. Nors automobilis išliko panašus į savo pirmtaką, o galinė dalis kaip du vandens lašai panaši į 5 serijos BMW, tačiau bendras įspūdis yra teigiamas. Belieka palaukti kaip dizainerių sprendimus įvertins laikas. Kaip ir dauguma naujos kartos modelių jis tapo didesnis visomis kryptimis - 9,3 cm ilgesnis, 3,7 cm platesnis priekyje ir 4,7 cm platesnis gale, automobilio bazė išaugo 5 cm. Tokiu būdu keleiviams salone atsirado net 10 cm daugiau erdvės. Naujas kėbulas yra standesnis ir saugesnis. Interjero dizainas - didelis žingsnis į priekį. Vietoje pirmtake dominavusio asketiškumo, šioje kartoje dominuoja subtilumas ir rafinuotumas. Tipiškas BMW dizainerių stilius netrukdo patogiai išdėstyti visus prietaisus vairuotojo neapkraunant gausybe mygtukų. Garsiają „iDrive“ sistemą inžinieriai nuolat tobulina, todėl nenuostabu, kad šioje versijoje meniu sudėliotas logiškai, informacija atvaizduojama kokybiškai ir gražiai. Centriniame porankyje įrengtas USB lizdas priims viską ką jungsite – ar tai būtų mobilus telefonas, atminties raktas ar kita įranga. Puiku. Važiavimo kokybė ir vairavimo malonumas buvo visų kartų trečiosios serijos BMW stipriosios savybės. Šios savybės išlaikytos ir šioje kartoje, o 40 kg sumažėjęs svoris tai dar labiau pabrėžia. Pirmą kartą šios klasės automobilyje BMW siūlo aštuonių laipsnių automatinę pavarų dėžę. Ją galima rinktis tiek su dyzeliniais, tiek su benzininiais varikliais. Kartu su šia dėže standartinėje įrangoje yra „Start-Stop“ sistema. Turbūt nereikia pabrėžti, kad automatinė pavarų dėžė veikia nepriekaištingai. Galingiausia yra 335i versija su šešiais cilindrais, dviem turbinomis kas leidžia pasiekti 306 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. Automobilyje galima užsisakyti itin patrauklią „Driving Experience Control“ sistemą, kurios pagalba galima rinktis vieną iš keturių vairavimo režimų: „Comfort“, „Sport“, „Sport+“ ir „Eco Pro“. Taigi BMW kompanija toliau siekia užsibrėžtų tikslų – tapti ne tik sportiškų, bet ir ekonomiškų, puikiai subalansuotų bei subtilaus dizaino automobilių gamintoja.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2022-10-11 |
bmw 335d |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Dinamiskas, greitas, grazus, gerai valdosi, pavaru deze super, siokia tokia muzika
neekonomiskas, mazas, kuro bakas, maza bagazine, netinka miestui, labai brangus, netinka sportui, nera variklio garso
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 10,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 11,0 |
Bendras automobilio aprašas |
gana retas paukstis keliuose. Vilniuje gal bus kokie 15max. is kuriu 10 praleidzia daugiau laiko garaze. Viska pasako baisoka kaina. Jeigu paprasta treciuka gali nupirkt uz 10-12t. , tai gero 335d be 18 nerasi. O jeigu norisi sedano su geresne komplektacija, tai gali kaina siekti ir 25t. Siuo metu skelbimuose nuo 2015m tik 3modeliai ir tik universalai. Tai pereinamas modelis nuo standartinio prie sportinio. Priespaskutinis laiptelis pries M3. (nuo 40tukst.) Sio auto stichija: lygus ilgas ir tiesus kelias. Vazinetis miesto ribose - nera tikslo pirkti si zveriuka. Kiek yra tikslinga apskritai svarstyti apie tokio modelio isigijima? Didele problema - jam nera kur isibegeti. Draugisku kelio ruozu beveik nebelike. Pasiruoski moketi baudas, daug baudu. Arba geras dede is komisariato. Visi pagrindiniai keliai nukabineti kameromis. Keturi varomi - Xdrive vaziuokle neduos pasidziaugti saulutemis. Tai bene didziausias minusas sio auto. Nes galios yra, o isnaudoti aiksteleje nelabai. Is bedos and slidzios dangos dar dar. Ziema jau geriau. Bet - padangu komplektas 800-900eu. Galas apie 450eu. Tinka tik vienas dydis. Dar ne visur ir pavyks rasti. Runflatus iskart i sona. Neimanoma vazinet ant grubesnio asfalto - viduje triuksmas, kaip gamyklos ceche. Apskritai - ant izoliacijos pagaileta. Visa kita padaryta is aukstos kokybes medziagu. Niekas nebilda. Jauciasi auksta kokybe visur. Priekine panele nuobodoka ir siek tiek senstelejusi. Todel visi bando parsesti ant atnaujinto modelio nuo 2019m. Yra labai didelis skirtumas tarp standartines vaziuokles iki sportines (2000eu+) Su paprasta vaziuokle nera stabilumo posukiuose, nepaisant visu 4 varomu. Kurie aisku siek tike gelbeja. Buvo sudetingu situaciju, kai Xdrivas isgelbejo nuo skaudzios pamokos. Nuo klaidu niekas neapdraustas. Isvada: nepraktiskas, neekonomiskas(mieste apie 10-12, uzmiestyje 8-18, labai brangus islaikymas, mazai dziaugsmo aikstelese ir nereikalingas mieste. Is pliusu: visgi pigiau negu benzas bmw, gana greitas - bet greit ir pripranti (tada norisi chipo. O pirkti jau chipuota - tai didziule rizika rasti su gyvu varikliu.) 3l bmw dyzelis vienas geriausiu varikliu pasaulyje, ji uzmust nera lengva. Bet kaip minejau pripratus prie greicio ir nuolat laikant aukstom pavarom (vazinejant su lapkem) jaunimelis isigudrina paguldyt ir si dziaugsma. Ypac kai norisi palenktyniaut su tikru m3, m4, m2. Dyzeliui aukstos apsukos yra peilis. Is exterjero - tai tik su M paketu, M3 apdaila su slenksciais. Paprastas m bamperis nieko gero. Problemos su borteliais parkuojantis. Vidus standartinis, kaip paprasto treciuko. Sedynes is pradziu itin spaude sonus, oda gal dar nebuvo issinesiojusi. Labai sunku rasti su el sedynem, projekcija, ir dideliu ekranu - excluzivinis variantas. Kazkoks itin keistas garsas eidavo is variklio - toks keistas burzgimas nuo variklio pagazavus.Ziauriai nervindavo. Pasiklabejus su kitais 335d savininkais - daznas reiskinys. Bet ne pas visus. Per 1,5m niekas is mechanikos nesugedo, neuzsidege nei viena lempute(gal kad nedroziau labai). itin mazas kuro bakas - kelionese teks daznai stovinet degalinese, kas 400km. Nusitryne priekines kalades - 400eu. M-tipo. Tepalas su filtru - 120 ne bmw servise. Po smarkiu liuciu apsirasojo priekine fara - dazna 3-ku liga. (matyt kitaicai neutikrina kokybes pilnai) Naudota is ebay - 400, keitimas 130. Nemoksos is eilinio serviso nemoka tvarkingai surinkti atgal, itariu dar ir laikiklius nulauzo. Isvada - vengti stipresnio lietaus, per liuti isvis nevaziuoti, nebent 600eu spaudzia kisene. Nauja fara salone -1500eu. faceliftui. Pirkit iskart m3 arba paprasta 320d. Nes cia saviapgaule kazkokia arba as nespejau pilnai susipazinti su siuo auto. |
Patarimai perkančiajam |
ieskot geros komplektacijos, tikrinti pas meistra varikli, rinktis tikslingesni auto, paprastas, galu varomas 2,5 (3l) benzas duos daugiau emociju, turet extra slamanciu 3t + min. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
BMW 3 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis