Markės
186 iš 1762
BMW 3 klasė (G20/G21) 2019 - dabar
BMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.016% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 3
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Balansas tarp komforto ir sportiško važiavimo
  • Erdvus interjeras ir gera standartinė įranga
  • Patogi infosistema
TRŪKUMAI
  • Blankus išorės dizainas
  • Blankus interjero dizainas
  • Brangus
"Automobilis turi įdomią funkciją – manevruojant nedideliu greičiu tarkim stovėjmo aikštelėje ir norint grįžti atgal galima įjungti atgalinį režimą, kuris autonomiškai valdys automobilio vairą manevruojant atgal"
Tai naujasis 3 serijos BMW pretenduojantis išlaikyti geriausiai parduodamo premium klasės sedano vardą. Kaip ir žmogų, automobilį irgi sutinkame pagal jo išvaizdą. Čia matome dizainerių pastangas išlaikyti puikias proporcijas kuriomis pasižymi bene visi BMW trečiukai ir kartu pridėti kažką naujo. Nesame tikri ar tai jiems pavyko padaryti. Automobilis atrodo patraukliai ir tikrai solidžiai, tačiau lyg ir trūksta užbaigtumo ar vientisos idėjos. Nors automobilio profilis išliko toks pat dinamiškas, tačiau kitos detalės neatrodo puikiai derančios. Matome beformes radiatoriaus groteles bei linijomis ir detalėmis perkrautą priekinį bamperį. Norėdami suteikti dinamiškumo dizaineriai pridėjo kelias per automobilio šonus einančias linijas, tačiau prie jų neitin dera apvalainos durelių rankenėlių nišos. Priekiniai žibintai tapo dinamiškesnės formos ir lengvai atpažįstami kaip tipiški BMW modeliams, tuo tarpu galiniai priešingai – santūresni ir atrodo lyg būtų sukurti ne BMW automobiliui. Abejonių kelia ir šoninių galinių langų linija kur buvo atsisakyta žavaus BMW kantelio vadinamo "Hofmeister kink" ir kuri dabar tapo trikampės formos. Juk tai buvo lyg ir prekinis BMW ženklas būdingas visų laikų BMW sedanams... Galbūt tai tik pirmas įspūdis, tačiau manome jog tokį „fussy“ dizainą geriau išpildo Lexus kūrėjai. Naujasis 3 serijos BMW tapo kiek lengvesnis, didesnis, svorio centras pažemintas per 10 mm, kėbulas tapo 50% standesnis ir aerodinamiškesnis, pakaba komfortiškesnė, interjeras tylesnis, o dėka ilgesnės bazės ir erdvesnis. Ir jis vis dar puikiai valdomas! Naujoko interjeras pasikeitė nedaug – tokia pati į vairuotoją orientuota iš kokybiškų medžiagų pagaminta priekinė panelė turi logiškai išdėstytus ir lengvai suprantamus valdiklius. Tik prietaisų skydelis jau nebeturi tradicinių apvalių BMW ciferblatų, vietoje jų matome panašius į Peugeot naudojamą konfigūraciją kur apsukų rodyklė juda į priešingą pusę – reikės šiek tiek laiko priprasti. Tai padaryta norint tarp abiejų pagrindinių ciferblatų patalpinti navigacijos rodmenis. Automobilis turi įdomią funkciją – manevruojant nedideliu greičiu tarkim stovėjmo aikštelėje ir norint grįžti atgal galima įjungti atgalinį režimą, kuris autonomiškai valdys automobilio vairą manevruojant atgal. BMW infosistemą galima valdyti įvairiausiai – sukiojant arba liečiant ratuką esantį centrinėje konsolėje, per lietimui jautrų ekraną, taip pat balsu ir gestais. Automobilio galima paprašyti išblaškyti miegus arba nuraminti po stresinių situacijų. Žodžiu dabartiniai automobiliai turi tiek daug įdomių išmanių technologijų, kad be naudojimo instrukcijos kogero niekaip. Jokių abejonių, kad tai techniškai puikus automobilis. Todėl visais atžvilgiais naujasis trečios serijos BMW bando užimti didesniojo penktos serijos BMW vietą. Gal tai ir neblogai, tačiau visiems pageidaujantiems kompaktiško sportiško ir prabangaus sedano BMW privalės pasiūlyti 2 serijos BMW sedaną, kurį manome netrukus ir pamatysime.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
BMW E30 ir naujausias trečiukas G20 - štai kiek padidėjo "kompaktiškas" BMW sedanas:



Žinoma, buvo gaminami Alpina (G20/G21) modeliai:



Pasikeitusi "Hofmeister kink" forma:



VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
     
Modifikacijų: 5
3er Sedan (G20) 320d (190 Hp)
KĖBULAS 330e (292 Hp) Plug-in Hybrid xDrive Steptronic
Kėbulo tipas -
Durų skaičius -
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l -
VARIKLIS
Degalai -
Kuro sistema Tiesioginis įpurškimas
Variklio tipas Cilindrai eilėje
Baterijos talpa, kWh -
Rida su vienu įkrovimu, km -
Variklio pozicija -
Darbinis tūris, cm3 -
Cilindrai/vožtuvai 4/16
Galia, AG/KW/aps.per min. 184/137/n/d
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 300/n/d
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 0
Maksimalus greitis, km/h 230
TRANSMISIJA
Varomieji ratai -
Vairo stiprintuvas Elektrinis
Pavarų dėžė Automatinė 8 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4709
Plotis, mm 1827
Aukštis, mm 1444
Svoris/Max svoris, kg -
Atstumas tarp ašių, mm -
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Double wishbone
Galinė pakaba Multi-link independent
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami
Priekinės padangos -
Galinės padangos -
DEGALŲ SĄNAUDOS
Mieste, l/100km -
Užmiestyje, l/100km -
Vidutinės, l/100km -
CO2 emisija, g/km -
Degalų bako talpa, l -
Autoterminų paaiškinimai...
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
01234567890123456789012345678901
  Maži    i3
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė
  M6 M6
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe
   M6 Gran Coupe
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai Z1 Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1
   X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
   M40i
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8
  01234567890123456789012345678901
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt