Markės
184 iš 1710
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
1981 metais pristatytas antros kartos penktos serijos BMW kodiniu pavadinimu E28 vizualiai nedaug skyrėsi nuo savo pirmtako gaminto dar nuo 1972 metų, tačiau naujasis modelis buvo visiškai naujai suprojektuotas automobilis ir tikrai labai geras automobilis. E28 buvo gaminamas su keturių ir jau tuo metu legendiniais tapusiais šešių cilindrų eilėje benzininiais varikliais, o 1983 metais pasirodžius 524td modeliui tapo pirmuoju BMW automobiliu varomu dyzeliniu varikliu. Nors BMW kompanija nesižavėjo dyzeliniais varikliais ir pirmenybę skyrė auktšų sūkių benzininiams varikliams, tačiau 70-aisiais įsisiautėjusi naftos krizė privertė ir BMW galvoti apie ekonomiškumą. Bazinė 518 versija buvo vienintelė turinti karbiuratorinį, o visi kiti turėjo „Motronic“ arba „Jetronic“ degalų įpurškimo sistemas. M20 variklis buvo montuojamas į 520i ir 525i, o M30 buvo naudojamas 528i, 535i ir M535i versijose. Abu varikliai yra legendiniai ir automobilių pasaulyje garsėja kaip beveik amžini, jei tik yra gerai prižiūrimi. Viduje automobilis buvo nors ir spartietiškas, tačiau kokybiškai pagamintas ir turėjo daug komforto įrangos tokios kaip elektriniai langai, elektrinės sėdynės ir net borto kompiuterį. Taip pat E28 buvo pirmoji 5 serija, kurios vidurinė konsolė buvo nukreipta į vairuotojo pusę ir pirmoji kurią buvo galima įsigyti su to meto naujove – stabdžių antiblokavimo sistema ABS. Automobilio stilius buvo sukurtas vadovaujant BMW dizaineriui Clausui Luthe'ui, kuris dirbo ir prie pirmosios kartos penktuko. Automobilis yra išties ikoniškas – dujų išmetimo vamzdis įtaisytas per centrą, o “ryklio” stiliaus priekinė dalis tapo bene geriausiai atpažystama tarp visų to laikmečio automobilių. Tai buvo laikas kai BMW automobiliai įsiveržė į populiariausių premium segmento automobilių gretas kur iki tol karaliavo Mercedes-Benz.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Legendinis BMW M20 šešių cilindrų variklis pas mus dar žinomas kaip „krabas“ buvo gamintas neįtikėtinai ilgai – nuo 1977 iki 1993 metų:



Šios kartos 524td modeliui tapo pirmuoju BMW automobiliu varomu dyzeliniu varikliu.

Jei e28 turėtų universalo kėbulą:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
     
Modifikacijų: 22
5er (E28) 518 (90 Hp)
524 td (115 Hp)ekonomija
KĖBULAS 518 (90 Hp)
Kėbulo tipas Sedanas
Durų skaičius 4
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l 460
VARIKLIS
Degalai Benzinas (dujų iranga?)
Kuro sistema Karbiuratorius
Variklio tipas Cilindrai eilėje
Baterijos talpa, kWh -
Rida su vienu įkrovimu, km -
Variklio pozicija Priekyje, išilgai
Darbinis tūris, cm3 1800
Cilindrai/vožtuvai 4/n/d
Galia, AG/KW/aps.per min. 90/67/5800
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 140/140
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 14
Maksimalus greitis, km/h 164
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Vairo stiprintuvas -
Pavarų dėžė Mechaninė 5 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4620
Plotis, mm 1700
Aukštis, mm 1415
Svoris/Max svoris, kg 1140
Atstumas tarp ašių, mm 2625
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba -
Galinė pakaba -
Priekiniai stabdžiai Diskiniai
Galiniai stabdžiai Diskiniai
Priekinės padangos -
Galinės padangos -
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km 11.1
Užmiestyje, l/100km 7
Vidutinės, l/100km 9.5
CO2 emisija, g/km -
Degalų bako talpa, l 70
Autoterminų paaiškinimai...
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
901234567890123456789012345678901
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
    2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3 M3
    4 klasė4 klasė
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė Gran Coupe
    M4M4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 6 klasė  6 klasė6 klasė
8 klasė  8 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
    8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai Z1 Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6X6
   X6MX6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai     2 klasės Gran Tourer
  Sportiniai   Z8   
  Supercar     i8
  901234567890123456789012345678901
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Įdomiausi automobiliai

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt