Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus klasikinis dizainas
- Gerai valdomas
- Gera įranga
- Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
- Neitin ekonomiškas
- Brangus išlaikymas
BMW 5 serija yra vidutinio dydžio prabangus automobilis gamintas sedano, universalo kėbulais ir yra varomas galiniais arba visais ratais. Šiame BMW kompanija puikai suderino tradicinių ir modernių technologijų mišinį, o priekyje išilgai montuojami puikūs 6 cilindrų varikliai ir galiniai varomi ratai suteikia puikų svorio balansą. BMW E34 turi kietesnį kėbulą nei pirmtakas ir be kita ko daug patrauklesnį dizainą labai panašų į BMW E32 7 seriją. Šis nuostabaus stiliaus BMW iškarto buvo įvertintas pirkėjų - jis greitai tapo klasės etalonu ir pavyzdžiu net ir Mercedes kompanijai. Be to BMW E34 buvo tarp pačių patikimiausių prabangių automobilių rinkoje, taip pat buvo vienas saugiausių - aprūpintas priekinėmis oro pagalvėmis, ABS sistema ir itin kieta kėbulo strukutūra. E34 nuo 97 iki 0 km/h sustoja per 40 m ir tai buvo pats geriausias rezultatas tarp visų sedanų pasaulyje 1990 metais.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
E34 nuo 97 iki 0 km/h sustoja per 40 m ir tai buvo pats geriausias rezultatas tarp visų sedanų pasaulyje 1990 metais.
Savo laiku E34 buvo vienas saugiausių automobilių rinkoje turėjęs oro pagalves, ABS, stabilumo kontrolės, antipraslydimo sistemas ir itin standų kėbulą.
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:
Savo laiku E34 buvo vienas saugiausių automobilių rinkoje turėjęs oro pagalves, ABS, stabilumo kontrolės, antipraslydimo sistemas ir itin standų kėbulą.
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:
Patalpino: Lordas | 2015-01-16 |
BMW e34 520 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimas,nepaprastai dinamiskas,absoliuciai kokybiskas,pakankamai ekonomiskas.
nelabai randu minusu.
|
Pagaminimo metai: 1995
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Sveiki, norejau pasidalinti keleta minciu apie savo Bmw e34 520,1995m laidos. Tai isties tobulas automobilis. Pirkau ji 2004m pavasari,su 79000 km rida ir vokieciu serviso knygute. Suprantama nelabai tikejau,bet is isvaizdos atode tikrai nenutrintas. Ne karta patikrinau pas BMW kompiuteristus,ju isvados mane nudziugino. Tai tobulos dinamikos auto. Naudoju masina beveik kasdiena.Niekada neuzleidziu technines bukles.Tik nupirkes,del visa ko pakeiciau priekinius amorizatorius,ir iki siol jie puikios bukles.Siuo metu spidometras rodo 260000 km. Vaziuokle nepaprastai patvari,budavo tik gumyciu,salenbloku,keleta kartu traukiu na be abejo kaladeliu,disku remonto darbai. Visgi ne Vokietijos keliais vazinejame.. 2013m rudeni atrestauravau vaziuokle (sarnyrai,kaladeles,galo suportai,amortizatoriu atraminiai,traukes,galo balkis). Turiu pripazinti kad suportus teko perrinkti nuo 2013m viena karta. |
Variklis |
Per ta laika 111 metu varikliui nebuvo niekas daryta isskyrus tepalu keitima ir antifryzo dapilima. Traukos pakanka,110 kW,150 ag.Vanos. Esu ne karta bandes pasiekti maksimalu greiti-tarp 220-230 km/h. Kebulas korozijai yra atsparus (bent mano atveju) nes nupirkes padraiu minimalu antikorozini servisa (durys,arkos,slenksciai) bet tai buvo 2004metais. Siuo metu jau yra apie 5 pastebimi korozijos zidiniai,na ir spalva (juoda) jau pablukus.Planuoju pavasari pilnai perdazyti. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Eksploatacijos kastai kaip paziuresi,gal kiek brangiau buvo nei koks Golfukas,bet proto ribose. Nuvertejimas buvo pakankamai nemazas,bet dabar pastebiu tendencija kad siu Bmw kainos vel pradeda po truputi augti. Tuo metu (2004m) as siek tiek permokejau- 5500 eu,bet variantas pasitaike labai geras. |
Patarimai perkančiajam |
Patikrinti pas kompiuteristus suprantama,niekada neuzleisti kol mazos smulkmenos virstu didelemis bedomis,brangiai kainuojanciomis. Korozijos pagrindines vietos; bagazines dangcio apacia,dureliu apacios,esant galimybei-patikrinti nuemus plastmases po durimis,apacioje (palei balkius) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 43)
BMW 5 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis