Markės
201 iš 1912
BMW 5 klasė, (E34) 1988 - 1997
550Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.98% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 50
13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus klasikinis dizainas
  • Gerai valdomas
  • Gera įranga
  • Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Neitin ekonomiškas
  • Brangus išlaikymas
BMW 5 serija yra vidutinio dydžio prabangus automobilis gamintas sedano, universalo kėbulais ir yra varomas galiniais arba visais ratais. Šiame BMW kompanija puikai suderino tradicinių ir modernių technologijų mišinį, o priekyje išilgai montuojami puikūs 6 cilindrų varikliai ir galiniai varomi ratai suteikia puikų svorio balansą. BMW E34 turi kietesnį kėbulą nei pirmtakas ir be kita ko daug patrauklesnį dizainą labai panašų į BMW E32 7 seriją. Šis nuostabaus stiliaus BMW iškarto buvo įvertintas pirkėjų - jis greitai tapo klasės etalonu ir pavyzdžiu net ir Mercedes kompanijai. Be to BMW E34 buvo tarp pačių patikimiausių prabangių automobilių rinkoje, taip pat buvo vienas saugiausių - aprūpintas priekinėmis oro pagalvėmis, ABS sistema ir itin kieta kėbulo strukutūra. E34 nuo 97 iki 0 km/h sustoja per 40 m ir tai buvo pats geriausias rezultatas tarp visų sedanų pasaulyje 1990 metais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
E34 nuo 97 iki 0 km/h sustoja per 40 m ir tai buvo pats geriausias rezultatas tarp visų sedanų pasaulyje 1990 metais.

Savo laiku E34 buvo vienas saugiausių automobilių rinkoje turėjęs oro pagalves, ABS, stabilumo kontrolės, antipraslydimo sistemas ir itin standų kėbulą.

Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 49
Andrius | 2017-04-18
Bmw 525i, '88 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Klasika, dizainas, patikimumas
Korozija, detalių kainos
Pirmųjų gamybos metų modelis, senuoju motoru "krabas", 125 kW, benzinas, sedanas. Vokiškos kokybės ir tuomečių technologijų pavyzdys. Pirktas 2001 m. iš senuko vokiečio. Nors jau atgyvenęs savo geriausius laikus, vis dar džiugina akį ir glosto širdį. Neperpuvęs ir tinkamai prižiūrėtas ištikimai tarnauja. Kaip fun car. Kasdienai eksploatuoti per brangus automobilis. Tvarkyta: važiuoklė, duslintuvas, radiatorius, kompas, webasto. Tonuoti galiniai langai, tvarkyta dujų išmetimo sistema. Kas ieško classic automobilio ir nebijote išlaikymo kaštų - imkit, džiugins o vairavimas teiks malonumą.
Pilnas atsiliepimas...
Lordas | 2015-01-16
BMW e34 520
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas,nepaprastai dinamiskas,absoliuciai kokybiskas,pakankamai ekonomiskas.
nelabai randu minusu.
Sveiki, norejau pasidalinti keleta minciu apie savo Bmw e34 520,1995m laidos. Tai isties tobulas automobilis. Pirkau ji 2004m pavasari,su 79000 km rida ir vokieciu serviso knygute. Suprantama nelabai tikejau,bet is isvaizdos atode tikrai nenutrintas. Ne karta patikrinau pas BMW kompiuteristus,ju isvados mane nudziugino. Tai tobulos dinamikos auto. Naudoju masina beveik kasdiena.Niekada neuzleidziu technines bukles.Tik nupirkes,del visa ko pakeiciau priekinius amorizatorius,ir iki siol jie puikios bukles.Siuo metu spidometras rodo 260000 km. Vaziuokle nepaprastai patvari,budavo tik gumyciu,salenbloku,keleta kartu traukiu na be abejo kaladeliu,disku remonto darbai. Visgi ne Vokietijos keliais vazinejame.. 2013m rudeni atrestauravau vaziuokle (sarnyrai,kaladeles,galo suportai,amortizatoriu atraminiai,traukes,galo balkis). Turiu pripazinti kad suportus teko perrinkti nuo 2013m viena karta. Per ta laika 111 metu varikliui nebuvo niekas daryta isskyrus tepalu keitima ir antifryzo dapilima. Traukos pakanka,110 kW,150 ag.Vanos. Esu ne karta bandes pasiekti maksimalu greiti-tarp 220-230 km/h. Kebulas korozijai yra atsparus (bent mano atveju) nes nupirkes padraiu minimalu antikorozini servisa (durys,arkos,slenksciai) bet tai buvo 2004metais. Siuo metu jau yra apie 5 pastebimi korozijos zidiniai,na ir spalva (juoda) jau pablukus.Planuoju pavasari pilnai perdazyti. Eksploatacijos kastai kaip paziuresi,gal kiek brangiau buvo nei koks Golfukas,bet proto ribose. Nuvertejimas buvo pakankamai nemazas,bet dabar pastebiu tendencija kad siu Bmw kainos vel pradeda po truputi augti. Tuo metu (2004m) as siek tiek permokejau- 5500 eu,bet variantas pasitaike labai geras. Patikrinti pas kompiuteristus suprantama,niekada neuzleisti kol mazos smulkmenos virstu didelemis bedomis,brangiai kainuojanciomis. Korozijos pagrindines vietos; bagazines dangcio apacia,dureliu apacios,esant galimybei-patikrinti nuemus plastmases po durimis,apacioje (palei balkius)
Pilnas atsiliepimas...
D. | 2014-09-19
e34
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pigi vaziuokle, grazus kebulas, gan ekonomiskas, garso izolecija, patikimas, mazas nuvertejimas.
nedidele erozija, o daugiau lyg ir nelabai yra.
beprotiskai fantastiskas automobilis jei nusiperki neuzdrosta turiu jau antra tai tikrai nesigailiu niekada gyvenime neketinau pirkti BMW bet nusipirkes e34 kitokios nebenoriu. Aisku pirma e34 pirkau is moters buvo vienintele seimininke lietuvoj o antra tipo is pencininko tai tikrai nesigailiu pradziai buvo kiek gaila 3000 moket uz tokiu metu masina kai skelbimuose pilna ir uz 1500 bet patarimas geriu sumoket daugiau nei paskui investuot tiek pat. Detales pigios kuro sanaudos nedideles su tiesioginem dujom vazineju tai mieste tvarkingai vazinejant i 11 telpu, su 57L duju insuku apie 500km tai manau tikrai pigiai vazineju, o VISA vaziuokle jei pats biski pridesi ranka gali drasiai uz 1000lt persirinkt ir ilgam pamirst. Aisku vaziuokle restauruojant kiek galima o neperkant pigiausias dalis. Beja vaziuokle labai paprasta geras priejimas prie beveik visu vaziuokles daliu. O del kebulo tai rudeliu yra reiktu zinoma ji priziureti del to bet kai pasiziuri i kitas tokiu metu masinas tai tikrai padoriai atrodo. variklis paprastas kantrus, traukia gerai, galetu biski greiciau begetis bet tvarkingai vazinejant uztenka ir tiek pilnai. eksplotuoti tikrai pigu nebent pradesi lygyti su golfu, bulka ar jeta nes tokiu atveju prie tokiu masinu ir likit, nes nera ka lygyti kur vaziuoti su golfu ar e34. Nuvertejimas arba labai mazas arba aplamai jo nera nes dabar tvarkingi ir uzlaikyti e34 kainuoja gerus pinigus. tai taip jeigu radot tvarkinga toki masiniuka pirkit ir nesuksit galvos. stebeti rudis, o visa kita kai visose masinose ligu kaip ir nezinau sitam modeliui.
Pilnas atsiliepimas...
Edgaras | 2013-04-11
Pats geriausias automobilis is visos BMW 5serijos, patikima vaziuokle, variklis, man jis tobulas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
valdymas, vaziuokle, variklis, garso izoliacija, salonas
korozija
Pats geriausias automobilis is visos BMW 5serijos, patikima vaziuokle, variklis, man jis tobulas. trauka stulbinanti kaip tokiu metu automobilio, kuro sanaudos labai normalios, patikimas varikli patikima vaziuokle, pakankamai stabili automobilio kaina
Pilnas atsiliepimas...
525 | 2013-01-10
bmw 525 141kw blokotas reduktorius
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
greitas ekonomiskas
korozija nuvertejimas
tobulas automobilis jaunimui geras variklis vadinamas plyta su vanu kainos krenta bet gerai islaikytas labai verytinamas zureti kad butu neuzvaikitas variklis
Pilnas atsiliepimas...
minimalus | 2012-10-09
BMW 525TDS E34
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera trauka, stabilumas kelyje, siauras apsisukimo spindulys, galu varomas, komfortiškas važiavimas.
Nėra pigus išlaikymas, silpnas kuro siurblys, slenksčiai mėgsta rūdyti.
Kol kas tai vienas smagiausių automobilių, kokius teko vairuoti. Net ir '93 m. gamybos su minimalia bazine įranga lenkia nemažai naujesnių automobilių. Žinoma, turi nemažai minusų: kaip tokio amžiaus automobilis, būna susidėvėjusi vairo kolonėlė, išsitrynusi vairuotojo sėdynė, neprižiūrėjus kėbulo, išpūva slenksčiai, durelių apačios. Bet daugiau korozijos židinių nepasitaikė (paskutiniu metu teko pamatyti nemažai Opel 98 metų, pastarieji apėję rūdimis visur, kur tik įmanoma). Nors universalas, bet apsisukimo spindulys labai mažas (kas būdinga galu varomiems automobiliams). Patogu išsisukinėjant siaurame kelyje arba kieme. Kiek teko vairuoti automobilių (visi priekiu varomi), šis stabiliai stovi kelyje, tikrai stabdo greitai. Ketvirtasis mano automobilis ir pirmasis varomas galu, tad pažįstami sakė, jog suvargsiu žiemą (per stipriai akseleruojant, užmeta galą). Tačiau buvo atvirkščiai. Kaip tik priekiu varomos man dažniau prasuka ratus nei galu varomas. Ir žiemą galą užmesdavo tik tada, kai sankryžoje specialiai užmindavau ant greičio pedalo. Kiek skaičiau kitų atsiliepimus, kad šio automobilio varikliai yra lepūs, bet nepasakyčiau. Bėda būna su TDS kuro siurbliu - mėgsta pulsuoti, jeigu nesikuria šiltas, tada jau galit nusiteikti remontui. Bet maniškis per du metus pulsavo, tačiau užsivedė net per didžiausius šalčius. Prie minus 30, kai buvo 2012 vasario pabaigoje, nesivedė tik dėl to, jog akumuliatorius tokioje temperatūroje sušalo. Taip pat vienerius metus važinėjau nekeitęs tepalų ir filtrų - nieko (nors nekeičiau, nes jau buvau nusiteikęs nebeinvestuoti į šį automobilį, kadangi kai pirkau, jau pirkau lavoną, tad nemačiau reikalo terliotis su tepalais). Bet kiek per penkerius metus turėjau benzininių ir dyzelinių, net per šalčius šitas motoras manęs nepavedė. Tiesa, buvo pradėjęs nesivesti šaltas, bet išsiaiškinau, kad kuras grįždavo iš sistemos į baką. Už 20 litų įdėjus atgalinį vožtuvą, problema išsisprendė. Pirkau visišką lavoną (reikėjo skubiai pigios mašinos), tad nenuostabu, kad teko investuoti nemažai, kad prikelčiau techninei apžiūrai. Visai neseniai pardaviau į metalo laužą tik dėl to, kad jau neapsimokėjo investuoti daugiau. Gerai išlaikytas automobilis išlaiko ir savo kainą. Tenka susitaikyti, kad detalės nėra labai pigios, bet kaip tokios masės automobilis, ilgoje kelionėje suvartodavo 6-8 litrus dyzelino! Išlaikymas kainuoja. Gaila tik dėl kelių dalykų: kad BMW turi blogą reputaciją ir kad tik BMW ir MB gamina galu varomus automobilius. Apžiūrėti, kaip užsikuria šaltas ir šiltas, patikrinti slenksčius, kaip traukia kelyje. Ar nepulsuoja siurblys. Pravartu būtų servise apžiūrėti važiuoklę. Visa kita, kaip ir kitoms mašinoms - patikrinti smulkmenas.
Pilnas atsiliepimas...
topgear.lt | 2012-01-23
bmw e34
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Super saugus,galingas,komfortiskas,ikvepiantis pasitikejimo.
Policijos megstamiausia marke.
Puikus automobilis. Varikliai jau pasene ir pavarge,tai vienintelis faktorius privertes mane parduoti ir daugiau neatsigrezti i bmw. Dalis gaudavau pusvelciui is draugu BeMWistu.Dalindavomes tiesiog dalimis. Atkreipkite demesi i slenkcius,dureliu apacia,variklio trauka bei ismetamasias dujas.
Pilnas atsiliepimas...
Vitoldas | 2012-01-17
Labai saugus, gražus ir rajus automobilis (535i)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puki išvaizda, puikus valdymas, puikus stabdymas, puiki trauka, geras jausmas vairuoti
Didelės kuro sąnaudos, sudėtinga ir opi pakaba
Išvaizda nuostabi, salonas labai patogus, tačiau jų visų liga atkrentančios lubos gale bei galinių durelių apmušalų atplyšimas. Veliūrinės sėdynės labai nepatvarios, odinės tvirtos. Apie ekonomiją nėra ko kalbėti, kelyje 10 l, mieste apie 25 l (automatinė dėžė, Vilniuje ir be kamščių, vienu kartu nuvažiuojant apie 20 km), nemėgsta trumpų atstumų, nes šaltas variklis labai rajus. Vairavimo malonumas didžiulis. Valdomumas puikus. Avarijos metu labai saugus ir tvirtas, aišku jei nesupuvęs dugnas. Durys rudyja apačioje, po plastmasinėm apdailom. Pakaba bijo lietuviškų kelių, ypač bijo aštrių duobių, pakabos svirtys plonos, greit linksta. M30B35 pats patvariausias kada nors gamintas BMW variklis, žinoma jei tinkamai prižiūrimas. Jei nėra tinkamų žinių ir įgūdžių apie variklio priežiūrą, tada jo priežiūra servise kainuos gana brangiai. Vien vožtuvų reguliavimas ir tepalo padavimo vamzdelio priveržimas būtinas kas 15000 km, kitaip gali supjauti paskirstymo veleną ir lauks brangus remontas. Daugiau jame niuansų kaip ir nėra, išskyrus tai, kad variklio paskirstymo grandinę reiktų pakeisti po kokių 300000 km, o tai jau brangus remontas. Automobilio dalys tikrai brangios, ypač specifinės, kurios būna retuose variantuose, nes be originialių parduotuvių ir negausi, nebent siunčiant iš užsienio. Tačiau automobilio nuvertėjimas mažas, ypač jei buvo gerai prižiūrimas. 535 mėgstamas sportininkų, tad parduoti tokį modelį su geru kėbulu ir varikliu neturėtų būti jokių problemų. Jei kėbulas supuvęs arba variklis papjautas, tai tada mažai kam jis bereikalingas. Reziumė: automobilis ne kiekvienam, bet suprantančiam ir mylinčiam BMW. Jei rinktis BMW, tai tik 535i arba 540i, nes bet kuriuo atveju tai nebus kelioninė mašina, tai bus mašina malonumui. Prieš perkant paskaityti istorijos, pasinagrinėti forumus, pasidomėti automobilio ligomis, kad žinotum, ką perki. Perkant pasiimti ką nors jau turinčio arba turėjusio tokią mašiną, nes vienas pirkadamas gali nepastebėti niuansų. Turėti atliekamų pinigų, nes jei nusipirksit pigiausią variantą, tai sukišit labai daug, kol prikelsit.
Pilnas atsiliepimas...
mantasbmw | 2012-01-07
bmw 525td
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
masina turi viena minusa, tai yra brangus islaikymas. 525td keiciami amortizatoriai beveik kasmet, sarnyrai, antgaliai greitai pareina. zodziu vaziuokle visa. 2 kartus buvo tvarkomas vairo stiprintuvo siurblys. slenksciai po truputi puna. problemos su peciuku, salono filtru. prieziura brangi.
Pilnas atsiliepimas...
mazvis | 2012-01-03
bmw 525
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
masina vaziuja komfortiskai tik kad traukos mazoka, kura pilu degalineje todel jokiu problemu kolkas nera. yra bedu su peciuku ir girdejau kad ne man pirmam... pakabos remontas taipat kerta per kisene, o apskritai tai masina super 524td keiciau priekinio rato guoli, maitnika, priekinius plaukiojancius sailenblokus, jauciu kad greitu laiku reiks keisti ir kita guoli.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt