Markės
203 iš 1918
BMW 5 klasė, (E60/E61) 2003 - 2010
559Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.811% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 59
26% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 68% Ne 32%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Erdvus interjeras
  • Išskirtinis išorės dizainas
  • Puikiai valdomas ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Interjero kokybė neatitinka klasės standartų
  • iDrive sistemos valdymas
"Dizainas vertinamas nevienareikšmiškai, tačiau bet kuriuo atveju jis nėra nuobodus"
Naujas 5 serijos BMW kodu E60 yra visiškai naujo dizaino automobilis suprojektuotas kontroversiškojo Chris Bangle, todėl yra išties įdomaus dizaino. Priekinės įmantrios formos žibintai, gražiai sukomponuoti galiniai žibintai, bei bagažinės dangtis sudarantis lyg antrą aukštą galinėje automobilio dalyje. Interjeras – ne mažiau įdomus, labai panašus į 7 serijos flagmano ir neturi nieko bendra su senesnėmis 5 serijomis. Automobilio stilius tikrai savitas, prabangus ir su niekuom nesupainiojamas. Dizainas buvo vertinamas nevienareikšmiškai, tačiau bet kuriuo atveju jis nėra nuobodus. BMW 5 serija buvo gaminama su visa eile variklių - ypač populiarūs buvo puikūs dyzeliniai varikliai suteikiantys didelį sukimo momentą ir neprastą ekonomiją. E60 yra reikšmingas žingsnis į priekį technologijų srityje – automobilis vėl gali turėti visų varomųjų ratų sistemą "Xdrive", kuria pasidalino su X3 ir X5 modeliais. iDrive pagalba gali būti valdomos visos automobilio sistemos pradedant interjero apšvietimo ryškumu, autopilotu ir baigiant pakabos nustatymais. Bendrai sutariama, kad automobilis yra puikus – aukštos technologijos, galingi varikliai, puikūs dyzeliai, gera visų varomųjų ratų sistemą "Xdrive", nuostabios valdymo savybės, solidus komfortas ir gera išliekamoji vertė. Sunku surasti tikrai lygiavertį priešininką šiam bavarui. Minusai - nors iDrive sistema yra supaprastinta lyginant su 7 serijos BMW, tačiau vis dar labai komplikuota naudotis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:



E60 kėbulo detalės priekinėje dalyje yra pagamintos iš aliuminio, o galinės iš plieno tam, kad būtų išlygintas svorio balansas tarp priekinės ir galinės ašies. E60 svorio pasiskirstymas yra idealus – po 50% kiekvienai ašiai.

Automobilis yra suprojektuotas kontroversiškojo dizainerio Chris Bangle, taip pat kaip ir kitas jo kūrinys - 2002 metų E65 7 klasės BMW.

Nepaisant kritikos dėl automobilio išorės dizaino, bei iDrive sistemos, E60 tapo geriausiai parduodamu 5 serijos BMW istorijoje, daugelyje rinkų tapo savo segmento lyderis atnešantis 20% viso kompanijos pelno.

Buvo gaminama prailginto kėbulo versija:



Tokį BMW vairavo dainininkė Pink:



Patalpino: August | 2016-03-15
BMW E60 530i 170KW M54 automatas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Labai dinamiskas, gera trauka ypac benzininis variantas 3.0i, sportiskas, grazus dizainas, automatas maloniai dirba 6 begiai, patvari lieuviskiems keliams pakaba, daug atsarginiu detaliu ivairiu gamintoju, didele naudotu detaliu pasiula
Bedos gali buti tik labai nuvazinetam BMW, jei gerai islaikytas tai bedu neturesit ir jausit BMW malonuma vairuojant. O strikuojantis meniu mygtukas ar leidzianti tarine greiciu dezes tai cia yra lengvai pasalinamas gedimas, kuris neturetu sukti galvos.
Pagaminimo metai: 2004
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 13,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas
Pasirinkau BMW E60 530i 170kw benzinas ir nesuklydau, visu pirma pranasumas pries dyzelinius: labai patvarus dar senasis M54 variklis, kuriame nera jokiu problemu su sklendem, kolektoriais, turbinom, zvakem ir t.t. Aptarnavimas zymiai pigesnis. Trauka labai gera, 2 vanosu sitema prie mazu apsuku traukia ispudingai, toks jausmas kad vaziuoji su pastoviai veikiancia turbina. Isigreitejimas iki 100kmh 6,7s, dyzelinio varianto su turbina 6,8, taip kad galia tikrai jauciasi, Nors sanaudos kiek didesnes nei dyzelio, bet islaikymas automobilio ir problemu skaicius mazesnis, taigi paskaiciavus kad investuoti i dyzelio pastovias islaidas jeigu gali vazineti ir suaupyti su benzininiu variantu, o vaziavimas zymiai malonesnis nei su dyzeliu. Jieskojau butent su 170KW M54 varikliu, kadangi daugiausia rinkoj buvo su 190KW N53, kuris lyginant su M54 turi labai daug problemu, jau vien del trukinejanciu grandiniu, del to ir buvo gamintas ±3 metus, 2008 gamyba nutraukta del nepasisekusio variklio. M54 gamintas beveik desimtmeti ir iki siol laikomas vienas patikimiausiu BMW varikliu. E60 Vaziuokle Lietuvos gan kantri, nepalyginsi su E39, kuri labai greit byra... Vaziuojant jauciasi stabilumas, gerai valdosi, vaziuoja minkstai ir tuo paciu standziai. Su 7 klases palyginus gan kietoka, bet valdomumas E60 sportiskesnis. Vienintelis vaziuokles minusas yra vairo kolonele, kuri atlaiko iki ±150 000 km, bet ja atrestoravus toliau vazinejama be problemu. Kuro sanaudos trasoje apie 8L/100km, mieste kaip vaziuosi 13-14L/100km. Tuo labiau dabar kuro kainos yra zemos, benzino kaina arti dyzelino, tai benzininis variantas yra geresnis pasirinkimas. Elektronika buvo problema neveike MENIU mygtukas, bet sutvarke nebrangiai. Greiciu deze turi vieninteli minusa- buna kad leidzia karterio tarpine, bet ja pakeitus, ilgai pamirsti sia problema. Komplektacja aisku geriau rinktis su xenon, odiniu salonu. patarciau vengti active steering - aktyvus vairas, su juo kiek domejausi labai daznai problemos buna, pati kolonele problematiska ir davikliai neveikia. Man pasiseke rasti be active steering, del to problemu ir nematau. Reziume: siuo modeliu esu patenkintas, ir patarciau kitam, tik reikia ziureti kad nebutu suvazinetas - tai matosi pagal nutrintas sedynes, nutrina vaira , isklerusia pakaba ir t.t. nes jei toki nusipirksit pigiausia varianta, tai investuosit dar puse tiek kiek sumokejot, ir jeigu rinksites tarp 525i ir 530i vienareiksmiskai 530i - kuro sanaudu skirtumas 0,5 L/100 km! o skirtumas vaziavime labai jauciasi.
Patarimai perkančiajam
Nesirinkti pigiausio varianto, nes bus lavonas.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 69)
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt