Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Erdvus interjeras
- Išskirtinis išorės dizainas
- Puikiai valdomas ir komfortiškas
TRŪKUMAI
- Interjero kokybė neatitinka klasės standartų
- iDrive sistemos valdymas
"Dizainas vertinamas nevienareikšmiškai, tačiau bet kuriuo atveju jis nėra nuobodus"
Naujas 5 serijos BMW kodu E60 yra visiškai naujo dizaino automobilis suprojektuotas kontroversiškojo Chris Bangle, todėl yra išties įdomaus dizaino. Priekinės įmantrios formos žibintai, gražiai sukomponuoti galiniai žibintai, bei bagažinės dangtis sudarantis lyg antrą aukštą galinėje automobilio dalyje. Interjeras – ne mažiau įdomus, labai panašus į 7 serijos flagmano ir neturi nieko bendra su senesnėmis 5 serijomis. Automobilio stilius tikrai savitas, prabangus ir su niekuom nesupainiojamas. Dizainas buvo vertinamas nevienareikšmiškai, tačiau bet kuriuo atveju jis nėra nuobodus. BMW 5 serija buvo gaminama su visa eile variklių - ypač populiarūs buvo puikūs dyzeliniai varikliai suteikiantys didelį sukimo momentą ir neprastą ekonomiją. E60 yra reikšmingas žingsnis į priekį technologijų srityje – automobilis vėl gali turėti visų varomųjų ratų sistemą "Xdrive", kuria pasidalino su X3 ir X5 modeliais. iDrive pagalba gali būti valdomos visos automobilio sistemos pradedant interjero apšvietimo ryškumu, autopilotu ir baigiant pakabos nustatymais. Bendrai sutariama, kad automobilis yra puikus – aukštos technologijos, galingi varikliai, puikūs dyzeliai, gera visų varomųjų ratų sistemą "Xdrive", nuostabios valdymo savybės, solidus komfortas ir gera išliekamoji vertė. Sunku surasti tikrai lygiavertį priešininką šiam bavarui. Minusai - nors iDrive sistema yra supaprastinta lyginant su 7 serijos BMW, tačiau vis dar labai komplikuota naudotis.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:
E60 kėbulo detalės priekinėje dalyje yra pagamintos iš aliuminio, o galinės iš plieno tam, kad būtų išlygintas svorio balansas tarp priekinės ir galinės ašies. E60 svorio pasiskirstymas yra idealus – po 50% kiekvienai ašiai.
Automobilis yra suprojektuotas kontroversiškojo dizainerio Chris Bangle, taip pat kaip ir kitas jo kūrinys - 2002 metų E65 7 klasės BMW.
Nepaisant kritikos dėl automobilio išorės dizaino, bei iDrive sistemos, E60 tapo geriausiai parduodamu 5 serijos BMW istorijoje, daugelyje rinkų tapo savo segmento lyderis atnešantis 20% viso kompanijos pelno.
Buvo gaminama prailginto kėbulo versija:
Tokį BMW vairavo dainininkė Pink:
E60 kėbulo detalės priekinėje dalyje yra pagamintos iš aliuminio, o galinės iš plieno tam, kad būtų išlygintas svorio balansas tarp priekinės ir galinės ašies. E60 svorio pasiskirstymas yra idealus – po 50% kiekvienai ašiai.
Automobilis yra suprojektuotas kontroversiškojo dizainerio Chris Bangle, taip pat kaip ir kitas jo kūrinys - 2002 metų E65 7 klasės BMW.
Nepaisant kritikos dėl automobilio išorės dizaino, bei iDrive sistemos, E60 tapo geriausiai parduodamu 5 serijos BMW istorijoje, daugelyje rinkų tapo savo segmento lyderis atnešantis 20% viso kompanijos pelno.
Buvo gaminama prailginto kėbulo versija:
Tokį BMW vairavo dainininkė Pink:
2020-07-09 |
Irena |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
vienintelis galimas pliusas nebloga ir nelabai sensansti išvaizda, komfortiškas
Viskas
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
BMW 5 klasė, 2004 m. dyzelinas |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Žiauriai brangus remontas kaip tokiam grabui |
Patarimai perkančiajam |
Turiu tokį automobilį jau tris metus. Tie trys metai pilni siaubo ir ištiso remonto. Tai ne pirmas mano automobilis, bet pirmas kuris beveik visą laiką sugedęs. Genda viskas kas įmanoma, tai važiuoklė, tai su pavarų dėže problemos, tai su sankaba, net neprisimenu, nes visko tiek daug. Dabar galiausiai bagažinėje esantis blokelis pradėjo rūkti ir degti. Nuvežiau į autoservisą, sako čia jų "liga", bet, kad viskas "jų liga", saugos diržai, pagalvės, radijas ištisai neveikiantis... Kur bepažiūrėtum visur ligos. Mašina ne tokia ir nauja, 2004 m., bet jos remontas labai brangus. O kai taip dažnai remontuoji tai išvis kosmosas. Žodžiu rinkitės ką nors kitą. Visiškai nepatikimas, kiekvieną rytą nežinai ar pavyks į darbą nuvažiuoti, apie tolimas keliones net nešneku, nes po to iš kart atsiranda gedimai. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
BMW 5 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis