Markės
204 iš 1917
BMW 5 klasė, (F10/F11) 2010 - 2016
516Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 16
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus ir atpažįstamas dizainas
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Elegantiškas patobulėjęs interjeras
TRŪKUMAI
  • Praradęs šiek tiek sportiškumo
  • Neitin erdvus salonas
"Akivaizdu, kad dizaineriai grįžo prie seniai patikrintų BMW stiliaus tiesų, tačiau automobilis tapo akivaizdžiai įprastesnis ir ne toks įdomus"
Naujas šeštos kartos 5 serijos BMW šįkart suprojektuotas Adrian van Hooydonk tapo kiek tradiciškesnis nei jo E60 pirmtakas. Automobilio dizainas tapo "BMWiškesnis", itin rafinuotas ir atsikratė kontroversiškos galinės dalies dizaino. Reljefinis variklio kapotas, stati priekinės dalies forma, per visą šoną einanti ryški linija, galinių žibintų dizainas primena truputį anksčiau rinkoje pasirodžiusių 7 klasės ir 5 serijos Gran Turismo automobilių dizaino sprendimus. Viduje BMW 5 dvelkia tikra prabanga: čia sumontuota nauja ketvirtos kartos „iDrive“ sistema. Automobiliuose su navigacijos sistema buvo montuojamas net 10,2 colių įstrižainės LCD ekranas, o be jos – 7 colių. Interjere į akis krenta tai, kad BMW dizaineriai vėl grįžo prie seniau itin dažnai naudoto prietaisų skydelio stiliaus, kuris yra pasuktas į vairuotoją. Tiek durelių, tiek priekinės panelės dizainas tapo kiek įprastesnis ir ne toks ekstravagantiškas kaip pirmtako. Akivaizdu, kad dizaineriai grįžo prie seniai patikrintų BMW stiliaus tiesų, tačiau automobilis tapo akivaizdžiai įprastesnis ir ne toks įdomus. Taip pat automobilis tapo pastebimai didesnis – jis yra 13 mm platesnis ir 5 mm žemesnis palyginti su ankstesniąja karta. Ištiesų naujasis BMW 5 sukurtas naudojant modifikuotą didžiojo BMW 7 platformą. Automobilis turi aliuminio konstrukcijos dvigubų svirčių priekinę ašį, taip pat yra gaminami variantai su visų varomųjų ratų pavara. BMW 5 pirkėjai gali rinktis iš keturių benzininių 523i, 528i, 535i ir 550i, bei trijų dyzelinių 520d, 525d, 530d variklių. Variklių gamoje vėl dominuoja tradiciniai BMW linijiniai 6 cilindrų varikliai. Silpniausias benzininis motoras išvysto 204 AG galią prie 6100 apsukų ir 270 Nm sukimo momentą pasiekiamą nuo 1500 iki 4250 aps./min, 100 km/h pasiekiama per 7,9 s, maksimalus greitis – 238 km/h, vidutinės kuro sąnaudos – 7,6 l/100 km. Galingiausias benzininis variklis yra 4,4 L V8 su dviguba turbina ir tiesioginiu įpurškimu išvystantis 407 AG galią tarp 5500 ir 6400 aps./min. bei maksimalų 600 Nm sukimo momentą nuo 1750 iki 4500 aps./min, o 100 km/h pasiekia per vos 5 s, vidutinės kuro sąnaudos įspūdingai mažos - tik 10,4 l/100 km. Mažiausias variklis yra dyzelinis 2,0 litrų 4 cilindrų dyzelinis agregatas su turbokompresoriumi išvystantis 184 AG prie 4000 apsukų ir 380 Nm sukimo momentą intervale nuo 1900 iki 2750 aps./min, 100 km/h pasiekia per 8,1 s, maksimalus greitis – 227 km/h, vidutinės kuro sąnaudos – 5,0 l/100 km. Galingiausias dyzelinis variklis yra 3,0 L 6 cilindrų agregatas su turbokompresoriumi ir „common rail“ įpurškimu pasiekiantis 245 AG prie 4000 aps./min ir 540 Nm prie 1750-3000 aps./min, 100 km/h – 6,3 s, maksimalus greitis – 250 km/h, vidutinės kuro sąnaudos – 6,3 l/100 km.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Buvo gaminama prailginto kėbulo versija:



Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 16
2019-10-20
Bmw 530D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas
Brangus išlaikymas ,didelės kuro sanaudos
Didelės kuro sąnaudos, brangios detalės, komfortiška,saugi, patikimumu nepasižymi. Pasitikrinkite VIN Per programėles daug parvarytų didelės ridos ir t.t.t
Pilnas atsiliepimas...
2019-03-09
BMW 550I PRE FACELIFT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas,galia,isvaizda,medziagu kokybe.
Sanaudos.
Vairuoju bmw 550i 300kw apie puse metu,pirkau dauzta is usa,dauzimas buvo ganetinai mazas nebuvo net sproge airbagai,susitvarkiau gana nesunkiai,pradejau eksplotuoti automobili ir iskart pasikeiciau tepalus ir visus filtrus 400eu,nusipirkau ziemines padangas 300eu,ir daugiau nieko nedariau,nes buves savininkas gan neblogai ji priziurejo,rida 100tuks km tai vidus dar visiskai nenusidevejas,labai patinka komfortiskumas sio automobilio bet superine trauka,kaip jau automobilis keliavo apie mane pradejau dometis apie varikli ir radau labai daug blogu atsiliepimu kad n63 variklis ira labai blogas ir labai daznai genda,tai buvo siek tiek streso kad mano automobilis nebutu kazkoks brokuotas,bet lig viskas geras,servize klausiau meistro kad apziuretu viska paklausytu darbo ir pns tai sake viskas norma,8 cilindru benzininis variklis automobili pavercia tikra bomba,stovint vietoje kai automobilis buna uzvestas visiskai nesijaucia to,jokiu vibraciju nieko,tai va nebijokit sito motoro,domekites ir megaukites,nes toi pradesim visi vazinet su mazytem masinytem arba elektromobiliais kaip mokescius uzdes tokiem galingiem automobiliam :) Tvarkiau auto po ivikiu,buvo dauztas galas tvarkymas su darbu apie 3k euru,tepalai ir filtrai 400eu,padangos 400,automobilis siuo metu atsiejo tikrai maziau negu vidutine kaina. Ziurekit variklius butinai,vezkit i servizus,ziurekit ar automatas nesmugiuoja,nebijokit pirkti automobiliu kurie buvo po ivikiu nes dauguma tokiu varikliu yra is usa.
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-24
BMW 5 520d 2.0d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, dinamika, stabdžiai, išlaidos, išvaizda, apskritai patikimumas
Žema pakaba, prasta Verslo klasės komplektacija
Taigi, BMW F10 520d, pagamintas, 2010 m. Birželio mėn., Vokietijoje. Parvarytas iš Belgijos 2013 m. Gruodžio mėn su 105000 km. rida. įsigijau 2014 m. Kovo mėn. Pagrindiniai privalumai ir trūkumai: +++ Kaip valdosi, nerealu!! Vairaas yra labai aštrus, tiksliai reaguoja. Gazo pedalas yra labai tikslus. 2 litrų turbo dyzelis leidžia mašinai 100 km/h pasiekti per 8,3 sek. Užčipavus, galima išspausti ir 7 sekundes. Galinių ratų pavara ir idealus svorio paskirstymas 50/50. Garso izoliacija - labai gera. Mašina labai minkšta. Geriausias rodiklis - 3,6 l / 100 km (6 bėgiu 90 km / h greičiu su autopilotu). Vidutinės sąnaudos yra: 5.5-6 autostradoj, 7-8 miestas. Puikiai veikia ESP - automobilį išlaiko stipriai ant bet kokio paviršiaus, bet kokioje situacijoj. Yra keletas ESP režimų: 1) įjungta (veikia antipraslydimo sistema ir stabilumo kontrolė); 2) ribotas (veikia tik stabilumo kontrolė) - labai padeda važiuojant per sniegą; 3) išjungtas (lentyninko režimas). Verslo klasės komplektacijoje - įprastos sėdynės, bet pagamintos iš odos, o ne iš dirbtinės odos. Važiuojant ilgus altstumus - 1000 km. ar panašiai, nugara nepavargsta ir jautiesi puikiai. Dar automobilyje yra didelis ekranas su navigacija. Navigacija veikia gerai. Pačiam pavyko atsinaujinti ją. Minusai --- Gėdingai skamba muzika. Išsiardžiau dureles - kalonkių magnetai tik keli milimetrai !!!! Todėl pasijungiau stipreką. Pradėjo groti gerai (ne puikiai, ne tobulai, bet "gerai"!). Nervina, kad nėra automatiškai užsilenkenčių veidrodėlių funkcijos. Mašina gana žemoka - priekinis bamperis ir slenksčiai išvien nutarkuoti. Nors plastikas yra pakankamai stiprus, tiesiog reikia žinoti atspalvį. Dažų storis vidutiniškas, neatlaiko akmenukų smūgių. O jei aliuminiui kapotui akmenukai nekenkia, tai stogui ir sparnams labai kenkia, po 3 metų radau jau smulkių rūdžių. NĖRA ATSARGINIO RATO! Kažkaip nesinori dėti į bagažinę atsarginio rato, nes vietos ir taip nedaug, todėl vežiojuosi remontinį komplektą. Verslo klasės sedane nėra vietos gale. Telpa tik vaikai arba sėdynė turi būti iki galo atstumta į priekį. Apibendrinimas ir kai kurie skaičiai: Per tris metus nuvažiavau 55 000 km ir šiandien yra 160 000. Automobilis yra geras, niekas nebarška, negirgžda ir nesvyla. Alyvos keitimas kas 7,500 km. Žinau, kad kietiems tokių BMW savininkams kyla problemos su pagrindinės grandinės keitimu, nes keičia kas 100 000 km ir tai labai brangiai kainuoja. Aš nesusidūriau su šita problema, nes nekeičiau ir manu, kad reikia keisti grandines ne dažniau kaip kas 200 000 Km. Tai pakankamai galingas patogus ir patikimas automobilis, kurį vairuoti yra nuostabiai malonu. Jei kas paklaustų ar verta pirkti - be jokių abejonių atsakymas - verta!
Pilnas atsiliepimas...
2018-08-25
BMW 530d f10
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Įsėdus jaučiasi prabanga jei pirkti tai tik 3.0 litrų variklį, nes tikrai malonu vairuoti. Grandinės 2.0d trūkineja be jokių garsų.
Pakaitinimo žvakių rėlė amžina problema visų tipu bmw atšalus orams variklis švelniai pasipurto su šiuo defektu jau antras automobilis kurio nežadu tvarkyti
Šiuo automobiliu važineju jau 2 metai, įsigijau su garantijomis ir mokėjau ženkliai didesne kaina negu rinkoje 156.000km. Problemu ir priekaištų jokių absoliučiai neturiu per 2 metus įveikiau 40.000km keičiau tepalus, stabdžių kaladėles ir viskas. Dėl šventos ramybės keisiu dėžės tepalus nelauksiu kol pradės dėžė daužytis. Krastoje patikrinus automobilį kaip ir visada pasakė ta pačią dainelę kaip ir prieš 10 metų gaila, bet nieko neišmoko tik pasakyti, kad stabdžiu diskai nusidėvėjo, patys diskai ir aišku dar kažkas kliba ir mikro įtrukimas ant stiklo..... pasakė viskas kas nereikšminga ir siekiama kuo greičiau išrašyti sąskaita, kad pradėtum nešti pelną servisui neadekvačiomis kainomis. Xenon apipurškimas neveikė tai tokių dalykų nemato kur ištiesų gedimas buvo. Tad nuoširdus patarimas automobilį varyti tvarkyti ir apžiurėti galite ne tik autorizuotam servise, bet ir pas savo darbą išmančius dirbančius ant saves specialistus kurie tikrai žino mintinai pagrindinius gedimus. Teko daug keliauti su šiuo smagiu daiktu tai atostogaujant toli nuo lietuvos palikau mašina ant saulės 35 lapsnių kaitros kita diena pastebejau, kad sėdynė nuo karščio deformavosi pasidarė vienintelis dalykas kuris nepatiko man per 2 metus tai reiškiasi, kad automobiliu galima leistis į labai ilgas keliones ir jaustis patikimai.
Pilnas atsiliepimas...
2018-07-22
Puikus pasirinkimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Surinkimo kokybė
Detalių kainos
Turėjau 2010 f10 520d SE pirktas su 200k rida, parduotas su 280k. Kai tik nupirkau, pakeičiau abi apatines šakes, nes šarnyrai klibėjo, prie 220k teko keisti grandinę, prie 240k priekinius amortizatorius ir prie 260k DPF operuot. Realiai, prie tokios ridos visos jos panašius gedimus parodo. Antras mano F10 buvo pilnos komplektacijos 2011 520d SE su 80,000km. Jam irgi teko pakeisti abi apatines šakes, bet daugiau nieko nereikėjo, nes po pusės metų pardaviau. Apie 15k tik pravažiavau su juo. Dabar turiu 2013 F11 520d M sport, pirktas su 140km, šiuo momentu rida palei 180, reikėjo tik vieną važiuoklės oro pagalvę pakeisti, iš kart nusipirkus. Per naktį viena važiuoklės pusė nukrisdavo. Bet ruošiuosi grandinę keisti, nes dažniausiai apie 200k prasideda garsai..
Pilnas atsiliepimas...
2017-08-30
BMW F11
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tikrai malonu vairuoti
Brangus taisymas ir nepirkti 2.0 dyzelio
Automobilis 2010 2.0 D su pilna kompkektacija. Pirktas su pilna serviso knyga. Nuvažiavęs 220k. Na ką nupirkus prasidėjo pinigų kisimas. Pirmiausia DPF reikėjo operuoti. Kompiuterio perprogramavimas brangus dalykas reikia imti kompą ir islituoti. Toliau galinis reduktorius pradėjo tepalą leisti, pakeisti rieboksliai. Pakeistas tepalas greičiu dėžėj. Po 10k kilometrų pradėjo barsket grandinė. Keitimas labai brangus nes grandinė stovi variklio gale. Vienu žodžiu jei pirksit tai tik 3,0 dyzelinį.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt