Markės
221 iš 1969
BMW 6 klasė Gran Turismo (G32) 2017 - dabar

BMW 6 klasė Gran Turismo, (G32) 2017 - dabar

52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.54% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 2
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Itin patogus ir rafinuotas
  • Vidinė erdvė panaši į 7 serijos BMW
  • Daugiau vietos bagažui nei turi 5 serijos universalas
  • Geresnė įranga nei pas 5 serijos BMW
TRŪKUMAI
  • Prastokai valdomas palyginus su kitais 5 serijos BMW
  • Brangesnis nei 5 serijos universalas
  • Sunkesnis nei 7 serijos ir 5 serijos universalas
BMW 6 Gran Turismo pristatytas 2017 metais pakeitė penktos serijos BMW Gran Turismo automobilį. Naujas modelis kaip ir senasis savyje derina sedano, estetiško kupė ir praktiško hečbeko sąvybes. Ir nors 6 Gran Turismo misija yra tokia pati kaip ir pirmtako 5 Gran Turismo, visgi automobilis atrodo sportiškesnis, aerodinamiškesnis ir ne toks gremėzdiškas. Dabar jį galima laikyti tiksliu konkurentu Audi A7 ir Mercedes-Benz CLS automobiliams. Automobilio dizainą įvertino ir ekspertai - naujasis BMW 6 Gran Turismo kasmetinėje Bad Nauheime rengiamoje konferencijoje gavo „EuroCar Body Award 2017“ apdovanojimą. Rinkimų komisija kaip itin vertą pagyrimo savybę pažymėjo galinį BMW 6 Gran Turismo dangtį. Jis pagamintas iš vientiso aliuminio lakšto, o inžinieriai jį suprojektavo taip, kad nereikėtų atskiros vandens nubėgimo sistemos. Naujasis Grand Turismo modelis evoliucionavo ne tik estetinėje srityje, jis tapo lengvesnis ir ekonomiškesnis. Nauja kėbulo konstrukcija, kurioje kombinuojamas aliuminis ir didelio stiprumo plienas, pakitusi važiuoklės konstrukcija palyginus su BMW 5 Grand Turismo naujojo modelio svorį sumažino visais 150 kilogramų. Vien kėbulas tapo 44 kilogramais lengvesnis. Be to, pro didelį elektra pakeliamą dangtį paprasta sudėti įvairiausius krovinius, o pačio bagažo skyriaus tūris padidėjo 110 litrų lyginant su ankstesniu BMW 5 Gran Turismo. Naujoko bagažinės talpa siekia 610 litrų, o nuotoliniu būdu nulenkus galines sėdynes padidėja iki 1800 litrų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
Rimantas | 2025-04-27

Šešetas

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika ir degalų sąnaudos, pavarų dėžė, patikimumas, patikimas ant bet kokio kelio, komfortas ir garso izoliacija, saugumas aukčiausiame lygyje, salono ir bagažinės talpa
Kaina
Noriu pasidalinti savo įspūdžiais apie keletą turėtų BMW. Anksčiau turėjau 2019 metų BMW 530D su kuriuo pravažiavau puse šimto tūkstančių km, dabar pirkau ne daug naujesnį, tačiau išskirtinesnį 2020 metų BMW 630GT. Iš pradžių norėjau pirkti faceliftinį penktuką, tačiau universalo nenorėjau, o sedano galimybių būna neužtenka, visureigiai ne prie širdies. Taigi dabar pas mane šeštukas SportPro komplektacijos - beveik maksimali įranga, nėra tik lazerinių priekinių žibintų ir panoraminio stogo. Per metus nuvažiavau apie 35.000 km. Iš pagrindinių skirtumų tarp penktuko ir šeštuko – tai kad pas pastarajį yra daugiau komforto, nes šis važiuoja ant pilnos orinės pakabos su integruotu vairo mechanizmu. Jaučiama, kad automobilis yra didesnis ir sunkesnis, dėl to šiek tiek praranda dinamikos, tačiau 6 sekundžių iki šimto tikrai užtenka. Smagiausia važiuoti aišku greitkelyje – automobilis presižiškai laikosi kelio, vidutinis dyzelio suvartojimas yra apie 8,2 litro. Žodžiu užmiesčio keliai – šio automobilio stichija. Iš minusų galiu atkreipti dėmesį į silpną priekinį stiklą. Nežinau kaip tai atsitinka bet jau du kartus kasko turėjo man jį pakeisti. Penktukas irgi visokių akmenukų gavo, bet nieko, o šiam atrodo pasitaiko pirmas ir iškarto įtrūkimas. Galbūt toks stiklas daromas saugumo sumetimais, dėl mažesnių sužalojimų pėstiesiems ir aukštesnio saugumo reitingo. Taip pat, reikia atidžiai nuplauti ratus, nes juose mėgsta susikaupti purvas ir vibracijos ant vairo jaučiamos važiuojant jau prie 80 km/h greičio ar didesnio. Apskritai automobiliu esu patenkintas – atrodo kažkiek iškirtinis BMW, gražus suderintas dizainas paslėpia didelį kėbulą, salone patogus ir komfortiškas, tikrai patogus kasdieniam naudojimui. Automobilio priežiūra tik atstovybėje - filtrai ir tepalai keičiasi kas 11–12 tūkstančių. Viskas veikia kaip priklauso. Žodžiu, jei žvalgotės į šeštuką, tai rekomenduoju imti būtent 630D variantą su visų ratų pavara, pilna pneumatika ir komforto sėdynėmis – nugarėlės vidinės dalies valdymu ir ventiliacija.
Pilnas atsiliepimas...
HHen | 2024-07-05

Automobilis vairavimo malonumui

Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, išvaizda, saugumo įranga
Nemaži matmenys, brangu išlaikyti net jei nėra rimtų problemų
Puikus automobilis įvairiems gyvenimo atvejams įskaitant ir išvykoms į gamtą. Kaip priklauso BMW puikiai laiko kelią ir leidžia mėgautis vairavimu. Pagrindiniai pliusai: variklio dinamika, kuro ekonomija - vidutiniškai 8 l/100 km, puiki estetiška automobilio išvaizda. Iš minusų - mano konfigūracijoje nėra priekinės kameros. Taip pat automobilis nepigus išlaikyti net ir dabar kai automobilis jau nebenaujas. Per 3 naudojimosi metus pravažiavau 77000 km, per tą laiką dariau reguliarias technines prieziuras pagal gamintojo ir automobilio nurodymus, dazniausiai kas 12-13 tukstanciu km. Kartą keičiau stabdžių skystį ir antifrizą, kartą pavarų dėžės alyvą, porą kartų priekines stabdžių trinkeles ir vieną kartą galines. Žodžiu nebuvo netikėtų bėdų, automobilis rodos yra tikrai patikimas, tačiau dalys ir darbų kaina yra nemaža. Apskritai esu patenkintas automobiliu - išsiskiria savo kėbulu ir patogumu lyginant su kitais BMW.
Pilnas atsiliepimas...
 
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
45678901234567890123456789012345
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  45678901234567890123456789012345
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas