Markės
218 iš 1918
BMW 7 klasė, (G11) 2015 - 2022
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.011% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 2
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Itin komfortiškas
  • Itin technologiškas
  • Smagus kelyje
TRŪKUMAI
  • Dizainas įtiks ne visiems
  • Itin brangus
"Viduje matome tipišką BMW interjerą su maksimaliu komforto užtaisu ir didžiule erdve skirta visiems keleiviams"
Kartu su Mercedes-Benz S klase ir Audi A8, 7 serijos BMW yra tarp pačių trokštamiausių vokiškų automobilių. Visgi tenka pripažinti, kad BMW atstovas nors ir itin dinamiškas bei sportiškas, kiek nusileisdavo savo didžiausiam konkurentui iš Mercedes stovyklos komforto ir technologijų srityse. Tad šis naujos kartos BMW siekia šią spragą užpildyti su kaupu. Kaip ir pirmtakas naujasis 7 serijos BMW nėra itin išsiskiriantis savo išore automobilis, nematome čia jokių įdomesnių BMW sprendimų. Ši BMW kompanijos filosofija atsispindi tiek 5 serijos, tiek 3 serijos automobiliuose, tad flagmanas tikrai nebus tas, kuris nubrėž naujas dizaino madas. Kita vertus automobilis pasižymi gražiomis, rafinuotomis linijomis ir chromo detalių gausa, kurios pabrėžia automobilio statusą. Viduje matome tipišką BMW interjerą su maksimaliu komforto užtaisu ir didžiule erdve skirta visiems keleiviams. Nėra prasmės kalbėti apie šio automobilio standartinę įrangą, įdomiau toji įranga, kuri prieinama už papildomus pinigus. Šiame sąraše galima užsisakyti tokias sistemas kaip autonominę parkavimosi sistemą, dvigubą panoraminį stoglangį, sistemą kuri praktiškai įgalina automobilį savaime judėti lėtame spūsčių režime, galines visomis kryptimis valdomas ir masažuojančias sėdynes, informacinės sistemos funkcijas valdomas vien judesiu ir t.t. Kita vertus panelėje palikta nemažai mygtukų, kurie visi yra puikios kokybės ir itin malonūs liesti. Po variklio kapotu nerasime 12 cilindrų motoro, tačiau yra keturių cilindrų hibridinė versija. Kelyje didžiulis automobilis elgiasi puikiai. Žinoma, tai ne 3 serijos BMW, tačiau kaip tokios masės automobiliui BMW yra stebėtinai stabilus. Tam pasitarnauja ir keturių vairuojamų ratų bei visų varomųjų ratų "xDrive" sistemos. Elektrinis vairo stiprintuvas suteikia reikiamą informaciją posūkiuose net ir aštresniuose, o aštuonių pavarų automatinė dėžė veikia nepriekaištingai. Taigi naujas BMW kiek keičia savo toną ir iš riaumojančio 12 cilindrų turinčio didžiulio monstro tampa šiuolaikišku hibridiniu automobiliu su maksimaliu dėmėsiu vairuotojo ir keleivių komfortui ir patogumui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia M760Li versija turėjo net 6.6 litro 12 cilindrų 449 kW (610 AG) ir 800 Nm variklį:



Buvo gaminami ir galingi, puikios komplektacijos Alpina modeliai:



2015-12-12

Naujajam BMW 7 – pagyrimai dėl technologijų ir malonumo vairuoti

Naujajam BMW 7 – pagyrimai dėl technologijų ir malonumo vairuoti
 Viena didžiausių šių metų automobilių industrijos naujienų – prabangus BMW septintos serijos sedanas – pripažinimo sulaukė ir Lietuvos „Metų automobilio 2016“ rinkimuose. Jis paskelbtas geriausiu verslo klasės automobiliu. Šį apdovanojimą skyrę komisijos nariai teigia, kad „BMW 7“ šioje kategorijoje – akivaizdus lyderis, o daugiausia simpatijų nusipelno dėl įdiegtų inovacijų, išskirtinio komforto ir išsaugoto BMW automobiliams būdingo dinamiškumo.

„Dar prieš oficialų pristatymą naujasis „BMW 7“ buvo vadinamas pažangiausiu automobiliu savo klasėje ir, pasirodęs realybėje, neabejotinai viršijo daugelio vairuotojų lūkesčius. Dėsninga, kad jis padarė didelį įspūdį ir automobilių vertinimo ekspertams – šalies auto žurnalistams, skyrusiems „BMW 7“ garbingą „Metų verslo automobilio“ titulą“, – sakė BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Aurimas Tamašauskas.

 
Šios vasaros pradžioje debiutavęs naujasis „BMW 7“ nustebino net 130 kg sumažėjusio kėbulo svoriu, kuris tapo lengviausias tarp šios klasės automobilių. Šis kėbulas, kurio konstrukcijoje sumaniai panaudoti anglies pluošto elementai ir kitos lengvasvorės medžiagos, praėjusį mėnesį pelnė prestižinį „EuroCarBody 2015“ apdovanojimą. Šis svorio numetęs kėbulas naujam modeliui suteikia net kelis pranašumus – geresnį valdomumą ir mažesnes degalų sąnaudas.
 
Išsiskiriantis modernia, sportiškai elegantiška ir prabangia išvaizda, „BMW 7“ yra aprūpintas įvairiomis funkcionalaus dizaino ir technologijų inovacijomis tarp kurių – lazeriniai žibintai, kurių skleidžiamos šviesos spindulio ilgis gali siekti net iki 600 m, ar prasiveriančios priekinės grotelės, kurios reaguoja į variklio aušinimo poreikį. Tai taip pat pirmasis automobilis, kuris turi nuotolinio parkavimo sistemą – spustelėjus komandą ant automobilio raktelio, jis gali pats įvažiuoti į ar išvažiuoti iš stovėjimo vietos – vairuotojui tuo metu būti automobilyje net nebūtina. 

 
Šio prabangaus sedano viduje – pasirenkamas salono apšvietimas, į krėslą su atrama kojoms galinti transformuotis galinė sėdynė, taip pat turinti masažo funkciją, multimedijos sistema su lietimais ir gestais valdomu centrinės panelės ekranu, taip pat galimybė įkrauti telefoną be laidų.
 
„BMW 7“ variklių gamą sudaro du benzininiai, du dyzeliniai ir su hibridine pavara montuojamas varikliai. Tad šis sedanas išsiskiria ne tik aukščiausio lygio komfortu, bet ir dinamiškomis, tiksliomis, itin paklusnaus valdymo įvairiose situacijose ypatybėmis. Būtent šis derinys paliko didžiausią įspūdį „Metų automobilio“ komisijos nariams, kurie negailėjo gerų atsiliepimų apie naująjį „BMW 7“.
 
Pateikiame kelių „Metų automobilio“ komisijos narių atsiliepimus

Žurnalo „Keturi ratai“ redaktorius Valdas Valiukevičius teigia, kad „BMW 7” „Metų verslo automobilio“ titulą iškovojo su didžiule persvara, niekam nekilo abejonių, kad tai geriausias verslo klasės automobilis. Iš visų dalyvių jis pats patogiausias, užtikrina važiavimo komfortą, turi naujų technologijų, kurių vairuotojai neras nė viename kitame modelyje. Automobilyje naudojamos aukščiausios kokybės medžiagos, puikūs varikliai, pakaba – BMW šioje kategorijoje buvo tiesiog neprilygstamas“, – sakė V. Valiukevičius.

 
Portalo „Alfa.lt“ žurnalistas Renaldas Gabartas teigė dėmesį labiau kreipęs ne į novatoriškas technologijas, o tradicines automobilio charakterio ypatybes: „Apie daugybės dalykų, leidusių bavarams pasipuikuoti tapus inovacijų lyderiu, egzistavimą sužinojau tik perskaitęs naujojo septintuko pristatymo medžiagą. Kita vertus, būtent tai leido pasidžiaugti oldskul kartos vairuotojų širdį glostančiomis smagybėmis: tobulai subalansuota pakaba, visuose sūkių diapazonuose esančiu galios rezervu, sklandžiai veikiančia transmisija, informatyviu vairo mechanizmu, idealia garso izoliacija ir audio sistemos akustika. Šio automobilio šeimininkas, nusprendęs pats sėsti prie septintuko vairo, gali patirti visus esminius vairuotojiškus malonumus“.
 
Laidos „Motorai“ vedėjas, atstovaujantis „Delfi.lt” portalui Jurgis Paplaitis sakė niekada negalvojęs, kad kada nors reprezentacinį 7 serijos BMW jam kada nors teks įvardyti kaip „vienareikšmiškai labiausiai patikusį Metų automobilio rinkimų dalyvį“: „Neįtikėtina kaip bavarų inžinieriai sugebėjo apjungti visas šias ypatybes – daugiau kaip 5 metrų ilgio automobilis vikrus lyg važiuotum sportišku trečios serijos BMW, visų ratų pavara ir milžiniškas dyzelinio 3.0 l motoro 620 Nm sukimo momentas svaigina vos 5,8 sekundės iki 100 km/val. trunkančiu pagreičiu, o vidutinės degalų sąnaudos bandymų metu buvo tik 8 l/100 km!”.


„Įspūdingo grožio multimedijos sistemos grafika ir galingiausiems išmaniesiems telefonams nenusileidžiančios galimybės, leidžiančios valdyti funkcijas gestais ore ir planšete, daugybė važiavimo režimų pasirinkimų – tai neabejotinai progresyviausias reprezentacinis automobilis, siūlantis kelionę aukščiausia klase tiek vairuotojui, tiek ir keleiviams!“, – pridūrė J. Paplaitis.
 
Dinos Sergijenko, „Verslo žinių“ automobilių ir transporto korespondentės nuomone, verslo klasės automobilis privalo turėti svarų vardą, pasižymėti pakankama prabanga ir komfortu. Taip pat – ne žengti koja kojon su naujausiomis automobilių pramonės technologijomis, bet diktuoti tendencijas. „Būtent toks yra septintosios serijos BMW. Ir bene labiausiai džiugina tai, kad, nepaisant „BMW 7“ solidumo bei galimybių valdyti ne vieną automobilio parametrą iš galinės sėdynės, šis modelis išsaugojo vairavimo malonumą teikiančias ypatybes“, – pastebėjo D. Sergijenko.
 
Naujienų portalo „lrytas.lt“ autorubrikos redaktorė Ilona Steponėnė teigė pati turėjusi senesnės kartos „BMW 750 iL“ su E32 modifikacijos kėbulu, todėl išbandyti naują septintą seriją jai buvo itin įdomu. „Jie nesiskiria kaip diena ir naktis – jie skiriasi kaip Žemė ir Mėnulis. Automobilis numetė net 130 kg ir tai kardinaliai pakeitė jo valdomumą, bet kartu nepadaryta jokių kompromisų iš komforto pusės. 7 serijos BMW lygiai taip pat malonu vairuoti, kaip ir būti vežamam ant galinės sėdynės“, – teigė I. Steponėnė.

 
„Prieš pasirodant kiekvienam naujam BMW modeliui, man kirba klausimas: tai kada bavarai vardan didesnio komforto išduos sportiškumą? Išbandęs automobilį, atsakymą vis gaunu tą patį: automobilis valdomas nuostabiai, komfortas aukštame lygyje. Tikėjausi, kad BMW 7 pagaliau taps išdaviku, bet kur tau - tai aukščiausios klasės pavyzdys, kaip galima sukurti reprezentacinį automobilį, kurį jo savininkas norėtų vairuoti pats“, – sakė dar vienas “Metų Automobilio” komisijos narys, naujienų portal „15min.lt“ žurnalistas Paulius Sviklas.
 
Tradicinius, 19-ą kartą vykusius Lietuvos metų automobilio rinkimus organizavo Lietuvos žurnalistų klubas. Vertinimo komisiją sudarė šio klubo nariai: Dainius Leonavičius, Dina Sergijenko, Ilona Steponėnė, Jurgis Paplaitis, Paulius Sviklas, Ramūnas Fetingis, Renaldas Gabartas, Valdas Juozas Vilūnas, Valdas Valiukevičius ir Vitoldas Milius.
 


BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt