Markės
90 iš 1939
Audi A8 (D4) 2010 - 2017
Audi A8, (D4) 2010 - 2017
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 4
14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Itin kokybiškas ir komfortiškas interjeras
  • Tylus ir komfortiškas
  • Puikūs varikliai
TRŪKUMAI
  • Konkurentų dizainas išraiškingesnis
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Automobilis suteikia stiprų išbaigtumo, prabangos ir techninio progreso įspūdį, tačiau jam visdar trūksta išskirtinumo ir solidaus stoto"
Pagaliau sulaukėme trečios kartos Audi A8. Iš pirmo žvilgsnio kompanijos flagmanas yra labai panašus su prieš metus pasirodžiusia Audi A4. Tai ir priekiniai žibintai su išryškintais LED ir itin panašūs galiniai žibintai. Bendra automobilio forma ir linijos nieko naujo nepristato, automobilis tęsia gerai pažįstamas Audi stiliaus tradicijas - grakščiai išlenkta stogo linija, stačiakampiai žibintai ir t.t. Automobilis suteikia stiprų išbaigtumo, prabangos ir techninio progreso įspūdį, tačiau jam vis dar trūksta išskirtinumo ir solidaus stoto, kokį turi tarkim 7 serijos BMW. Gal kaltas per didelis panašumas su gerokai kuklesniu A4 modeliu? Automobilio interjere puikuojasi naujo stiliaus prietaisų skydelis, kuris geriau įsižiūrėjus kiek primena BMW automobilių naudojamą stilistiką. Horizontaliai ištęstas ir neakcentuojantis gausybės mygtukų dabar skydelis atrodo subtiliau ir prabangiau. Šiuo požiūriu A8 stilistika kiek kitokia nei A4 ir A6 modelių interjerų. Visuma suteikia tikrą prabangos ir kokybės įspūdį: automobilyje rasite „Bang & Olufsen“ garso sistemą, MMI navigaciją, naktinio matymo bei pėščiųjų atpažinimo funkcijas bei visą sąrašą kitos komforto ir saugos įrangos. A8 kaip ir jo pirmtakas gaminamas iš aliuminio ir nors yra didesnis, 75 mm ilgesnis ir 50 mm platesnis, tačiau sveria tiek pat. Audi pažymi, kad jų flagmanas yra lengvesnis už BMW 7 bei Mercedes-Benz S klasę. Pristatydami automobilį gamintojas siūlė 4,2 L darbinio tūrio benzininį FSI V8 tipo variklį išvystantį 372 AG galią ir 445 Nm sukimo momentą. Ši versija 100 km/h pasiekia per 5,7 s, o maksimalus greitis elektronikos pagalba apribotas iki 250 km/h. Taip pat 4.2 litro dyzelinį motorą su 350 AG, kuris automobilį iki 100 km/h pagreitina dar greičiau nei tokio pačio darbinio tūrio benzininis variklis - per 5,5 sekundės.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Ward's organizacija 2011 metais šio automobilio interjerą išrinkto tarp 10 geriausių.
2011 metais vasarį debiutavo speciali šarvuota A8 L Security edition versija galinti atlaikyti karinės granatos sprogimą. Šis automobilis yra taip pat „ginkluotas“ 500 arklio galiių W12 varikliu.

W12 iš esmės yra du sujungti 3.0 L VR6 varikliai. 6 litrų, 12 cilindrų benzininis variklis savo gabaritais yra net mažesnis už 4.2 litro V8 agregatą. Kad būtų lengviau suprasti:



Pats variklis atrodo taip:


Tokią Audi vairavo Holivudo aktoriai Orlando Bloom vaidinęs filmuose „Karibų piratai“ ir Jason Statham žinomas iš filmų "Transporteris" ar "Adrenalinas":


Jason Statham


Orlando Bloom
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 4
Lauris | 2024-09-09
Geriausias auto už šiuos pinigus - neprilygstama kokybė ir patikimumas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, nesenstanti išvaizda, solidi dinamika ir kokybiškas interjeras
Kuro sąnaudos ir priežiūros išlaidos gana didelės, dideli ir matmenys
Sveiki visi, pirmą kartą rašau atsiliepimą apie automobilį tai pradėsiu nuo to, kad jau beveik du metus turiu šią Audi ir visiškai nesigailiu, kad įsigijau šį automobilį. Prieš tai turėjau Mercedes w221 kėbulu, kuriame visada kažkas sugesdavo, turejau w212 dyzeliniu varikliu ir visais varomais ratais. Atvažinėjau metus, bet komplektacija nebuvo labai gera ir todel labai nepatiko. Galų gale nusprendžiau pirkti tikrą premium automobilį, nes šiuose modeliuose viskas padaryta aukščiausiu lygiu - oda, alcantara ir tikra mediena, nebūna pigių medžiagų ar pataupymų kažkuriose vietose. Anksčiau maniau, kad Audi markė ne pati geriausia tarp premium mašinų – tokia kompromisinė mašina, nuolat kažkas genda ir galiausiai nuvilia. Bet dabar su A8 mano nuomonė keičiasi, nezinau kaip kiti Audi modeliai, bet A8 su pilnaverte ZF automatine pavaru deze vaziuoja be jokiu problemu. Iskart po pirkimo pakeiciau tepalus automatineje pavaru dezeje, artimiausiu metu vėl keisiu kaip atstovybeje rekomendavo keisti dar karta po 20.000. Variklio alyvą keičiu kas 7500 km, kad bučiau užtikrintas rytojumi, nes taupymas ant smulkmenų vėliau gali būti brangus nemalonumas. Visiems rekomenduoju variklio alyvą keisti ne kas 15.000, o bent kas 7500, idealiu atveju kas 6000. Kalbant apie dinamiką, ši labai džiugina, nors mašina sveria 2 tonas, bet iki 100 įsibėgėja per 6 sekundes, važiuoja labai užtikrintai, ypač užmiestyje. Visai neseniai su vaikais buvome prie jūros – į priekį šeštadienį ir atgal jau sekmadienį. Vienu ypu be sustojimų pravažiuojame visą kelią nuo Vilniaus, važiuojant ilgesnius atstumus per daug nepavargsti, žibintai su automatinėmis tolimosiomis šviesomis yra tikra pasaka naktiniame greitkelyje. Mercedes taip pat turėjo automatinius tolimųjų šviesų žibintus su adaptyviu apšvietimu, bet ne kaip pas Audi – čia stovi matricos žibintai. Šie modeliai turi ir įprastus LED žibintus, bet rekomenduočiau imti tik su matriciniais žibintais. Be to greitkelyje įsibėgėti iki 250 km/h jokių problemų, greičio net nepastebi. Iš techninės pusės - keičiau variklio pagalves, visas darbas užtruko 3 valandas tai manau labai greitai. Keičiau sailentblokus, stabilizatoriaus traukes, kaladėles. Įranga man labai patinka, apdaila kokybiška, garso izoliacija irgi puiki, bet nuo ratų triukšmas eina nemažas. Vasarai pirkau originalius R21 ratlankius ir programiškai nuleidau pneumo pakabą per 2 cm, taip pat užtamsinau visus galinius langus :)
Pilnas atsiliepimas...
2022-12-19
Audi A8 D4 FL 4,2 2015
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Už tokią sumą, tokios komlektacijos ir išvaizdos geresnio varianto nėra
Perkant žiūrėti kėbulą, nes aliuminis, sunkiai tiesinasi, ypač ielnkimai, po krusos ir pan.
Imt tik 4,2 dyzeli 283 kw, atnaujintas variklis, galios per akis, pats patikimiausias variklis. 3 metai, 80tukst peavaziuota, viena guma tik pakeista, labai patikima vaziuokle. Pavaru dezes ZF 8 pavaru, vaziuos puse milijono km, mieste 6 pavara 1100 apsuku, sanaudos apie 10, paspaudziant 12
Pilnas atsiliepimas...
ponas | 2022-02-18
Geresnio automobilio nėra
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymo savybės, patikimumas, dinamika, išvaizda
Chromo apvadai greitai susidėvi
Kai rinkausi 4 litrų variklį teko iškart atmesti dėl prasto patikimumo esant didelei ridai. Bendraudamas su keletu pažįstamų servisistų ir automobilių pardavėju, išsiaiškinau kad visgi dyzeliai dažniau būna remontuojami, atsarginės dalys irgi daug brangesnės ir apskritai techninė priežiūra nei benzino. Tad akys krypo į modifikaciją su 3 litrų benzininiu varikliu, šis variklis panašu geras visapusiškai, be to automatinė pavarų dėžė su šiuo varikliu veikia itin patikimumai, žmonės sako pravažiuoja milijoną km. Galiausiai nusipirkome 3 litrų benziną, 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė, multimedija su monitoriais vaizdo įrašams žiūrėti, visos sėdynės su masažo, ventiliacijos funkcija, Alcantra lubos ir daug daugiau. Automobilis pasirodė fantastiškas žiemos metu, ypač praėjusią žiemą - visgi kokia patikima yra Audi Quattro sistema. Itin patogios sėdynės – galima nustatyti bet kurio atlošo padėtį, sėdynė švelniai apkabina, bet kartu stabiliai prilaiko. Užmiestyje irgi galios pakanka ir dar su atsarga. Kalbant apie pakabos minkštumą, tai ji sakyčiau yra aukso vidurys tarp gerų valdymo savybių ir komforto, nors su pneumatine pakaba galima keisti režimus. Šiuo metu automobilio rida siekia 430 tūkstančių, automobilį aptarnauju ir remontuoju Moller. Kuro sąnaudos: 8 litrai greitkelio režimu važiuojant 140 km/h greičiu – variklis siekia vos 2000 sūkių, mieste - 12–15 litrų. Tepalus pilu kaip įpratęs tik Castrol Edge 0w30. Variklis, pavarų dėžė – veikia be priekaištų, paskirstymo grandinė netriukšmauja, esu tikrai patenkintas. Skaičiau apžvalgas, kaip žmonės pakeičia grandinę jau prie 70 tūkst. arba apsipila tepalais jau prie 50 tūkst. Kaip paaiškino meistrai, žmonės dažnai atsisako papildomų priežiūros darbų - radiatorių valymų, tarpinių keitimo, antifrizo keitimo, tepalai keičiami rečiau, tai žinoma bet koks variklis taip gali nusibaigti. Nepagailėkite aptarnuti automobilį pas atstovą – didesnė remonto kaina tikrai atsipirks.
Pilnas atsiliepimas...
2020-02-16
Audi A8 2012 3.8 turbo kompressor
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas žirgas
Per dideli gabaritai, milžiniškos kuro sąnaudos.
Pirktas Vokietijoje 2016 metais už 56,000 EUR V8 turbo kompresorius 3.8l rida 46,000 km vairuoju iki šių dienų. Kol kas nusiskundimų neturiu, bet 4 metus elektronika buvo pavedusi 2 kartus. Kadangi automobilis senas 2012 m. Man jis atrodo šiuolaikiškas.
Pilnas atsiliepimas...
 
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai 80A4A4A4A4A4
S2 S4S4S4S4S4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
    A5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
    Q4 e-tron
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   A6 allroad quattro
    Q6 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   Q8 e-tron
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt