Markės
224 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Dinamiškas
  • Gera infosistema
  • Rafinuotas interjeras
TRŪKUMAI
  • Maža erdvė ant galinių sėdynių
  • Dviprasmiškas išorės dizainas
  • Ne taip puikiai valdomas kaip benzininiai BMW
"Ant automobilio bagažinės puikuojasi “M50” ženkliukas, taip pat matome “M” ženkliuką ant “radiatoriaus” grotelių, ir ant sparnų, ir ant stabdžių suportų, ir ant ratlankių ir kitur. Kogero ateityje M serijos modeliai nebebus atskiri modeliai kaip yra dabar, o tiesiog to paties modelio versija su galingiausia elektrine jėgaine kaip yra šis i4"
Tai yra pirmasis BMW elektromobilis, prie kurio sukūrimo prisidėjo legendinis M serijų BMW kompanijos padalinys. Ir labai aišku dėl ko – tai elektromobilis, kurio tikslas ne tik nuvažiuoti daug kilometrų, bet ir būti labai greitam, gerai valdomam ir suteikti įspūdžius anksčiau prieinamus tik M serijų savininkams. Tai yra pirmas toks BMW elekromobilis, kuris jau turi itin rimtų konkurentų tokių kaip Audi e-Tron GT ir Porsche Taycan, na ir žinoma seniai gaminamus Tesla Model 3 bei Model S. Ant popieriaus viskas atrodo daug žadančiai – BMW i4 sukurtas 4 serijos Gran Coupe pagrindu, galingiausia i4 versija turi penktos kartos eDrive elektros variklį su įspūdinga 544 AG galia ir net 795 Nm sukimo momentu, bei visus keturis varomuosius ratus. BMW i4 pasiekia 100 km/h greitį per vos 3,9 sekundės ir tik vos vos atsilieka nuo BMW M4 Competition versijos, kuri tai atlieka per 3,5 sekundės. Neveltui ant automobilio bagažinės puikuojasi “M50” ženkliukas, taip pat matome “M” ženkliuką ant “radiatoriaus” grotelių, ir ant sparnų, ir ant stabdžių suportų, ir ant ratlankių ir kitur. Kogero ateityje M serijos modeliai nebebus atskiri modeliai kaip yra dabar, o tiesiog to paties modelio versija su galingiausia elektrine jėgaine kaip yra šis i4. išorės BMW i4 yra beveik identiškas 4 serijos Gran Coupe modeliui, viduje abu automobiliai taip pat labai panašus. Skirtumas tik dvigubame vientiso dizaino LCD ekrane kas suteikia i4 modeliui daugiau modernumo. Kaip visada BMW žavi išskirtine salono konstrukcijos kokybe ir prabangesnėmis nei įprastai medžiagomis - tokiomis kaip poliruotas metalas, aukštos kokybės oda, anglies pluoštu. Automobilio interjeras papuoštas nemaža mėlynų detalių gausa, kurios neleis jums pamiršti, kad vairuojate elektromobilį. 470 litrų i4 bagažinės talpa nuo 4 serijos Gran Coupe skiriasi vos 10 litrų nepaisant gale sumontuoto elektros variklio. Žema vairavimo padėtis suteikia automobilio vairuotojui sportiškumo jausmą, nors gale sėdintys keleiviai nebus taip puikiai nusiteikę – automobilio grindyse sumontuota baterija sunaudoja nemažai erdvės kojų pėdoms, o ir centrinis tunelis nebenaudojamam kardanui yra pasilikęs. Tačiau pagrindinio akumuliatoriaus išdėstymo pranašumai akivaizdūs judant - dėl žemo svorio centro i4 iš karto jaučiasi koncentruotai ir tiksliai. Sunkus elektromobilis neatrodo toks gremėzdiškas kaip vairuojant BMW iX visureigį.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2022-02-25

Lietuvoje – premium klasės elektromobilio „BMW i4“ premjera

Lietuvoje – premium klasės elektromobilio „BMW i4“ premjera Praėjusiais metais Vokietijos automobilių koncerno BMW pristatytas tik elektra varomas premium klasės sedanas „BMW i4“ debiutuoja Lietuvos rinkoje. Pirmasis, prabangiai atrodantis išskirtinės mėlynos spalvos „BMW i4“ jau eksponuojamas Vilniuje esančiame BMW salone, o greitu metu „i4“ pasieks ir BMW centrus Kaune bei Klaipėdoje. 
 
„Išskirtinė dinamika, komfortas, technologinės inovacijos ir, žinoma, važiavimas elektra, be jokių emisijų. Tai – žodžiai, kurie pirmiausia apibūdina Lietuvoje debiutuojantį „BMW i4“ gran kupė modelį. Esame įsitikinę, kad dėl šių savybių ir viena įkrova nuvažiuojamo didelio – 590 km – atstumo tai bus vienas paklausiausių elektrinių sedanų Lietuvos rinkoje. Juolab, kad didelę paklausą matėme ir pagal išankstinius šio modelio užsakymus mūsų šalyje“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.
 
Iki 100 km/val. – per 3,9 sekundės

Vilniuje į ekspoziciją BMW atstovė Lietuvoje „Krasta Auto“ atvežė galingiausią naujojo modelio versiją „BMW i4 M50“, prie kurios ranką pridėjo BMW sportinio padalinio  „BMW M GmbH“ inžinieriai. Tai suteikė šiam modeliui išskirtinę dinamiką ir sportiškumą: automobilyje sumontuoti du elektriniai varikliai išvysto net 400 kW/544 AG bendrą galią, kuri leidžia nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 3,9 sekundės. 
 
„BMW i4 M50“ turi visų varančiųjų ratų sistemą, o vieną įkrova galės įveikti 521 km atstumą (pagal WLTP standartą).
 
Dar didesnį nuotolį – net 590 km – su pilnai pakrauta baterija galės įveikti galiniais ratais varoma „BMW i4 eDrive40“ versija. Joje montuojamas variklis išvysto 250 kW/340 AG galią ir leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,7 sekundės. 
 
Greitojo įkrovimo galimybės ir moderni enerijos regeneracijos sistema

„BMW i4“ montuojama 83,9 kWh talpos baterija, kurią greitojo įkrovimo stotelėse bus galima įkrauti net 205 kW galia. Tai reiškia, kad per 10 minučių „eDrive 40“ modelį bus galima papildyti energija 164 km atstumui, o „i4 M50“ versiją – 140 km atstumui. Bateriją užpildyti nuo 10% iki 80% greitojo įkrovimo taškuose užtruks apie pusvalandį.
 
Efektyvi BMW važiuoklė, aerodinamiškas dizainas ir konstrukcijoje naudojamos lengvasvorės medžiagos bei lengvesnė ir plonesnė baterijos konstrukcija užtikrins nedideles „i4“ energijos sąnaudas. Gamintojas skaičiuoja, kad „eDrive 40“ versijos energijos sąnaudos 100 km siekia 19,1-16,1 kWh, o „i4 M50“ – 22,5–18 kWh.
 
Tausoti energiją kelyje naujuosiuose modeliuose naudojama itin moderni adaptyvi energijos regeneracijos sistema, kuri yra sujungta su navigacijos sistema ir parenka regeneracijos lygį priklausomai nuo to, kur yra važiuojama. Mieste naudojamas aukštesnis regeneracijos lygis (labiau jaučiamas stabdymo efektas atleidus greičio pedalą), o užsienyje automobiliui leidžiama daugiau riedėti. Regeneracijos sistemos stabdymo efektą bus galima reguliuoti ir rankiniu būdu, pagal vairuotojo pageidavimą.
 
5G ryšys ir kitos inovacijos

Vis didesnę svarbą naujuosiuose automobiliuose vaidina ir įdiegtos technologijos. BMW teigia, kad „i4“ modelyje naudojami spartesnis kompiuteris, gebantis apdoroti iki 20 kartų daugiau informacijos.
 
„i4“ įdiegta daugybę daviklių – 5 kameros, 5 radariniai jutikliai ir 12 ultragarso jutiklių. Jie renka ir apdoroja aplinkos informaciją ir yra reikalingi vairuotojo asistavimo, autonominėms funkcijoms. Tarp vairuotojo asistento funkcinių naujovių – „i4“ priekinio susidūrimo apsaugos sistema gebės aptikti priešpriešiniu eismu atvažiuojančius automobiliui sukant į kairę, taip pat perspės apie dviratininkus ar pėsčiuosius sukant į dešinę. Sustojus, automobilio sistemos perspės vairuotoją ir keleivius jeigu jie norės atidaryti dureles, kai šalia automobilio važiuoja dviratis ar eina pėsčiasis.
 
„i4“ modelyje BMW taip pat diegia naują programinę įrangą, kuri gali būti atnaujinama nuotoliniu būdu. O atnaujinimo spartą užtikrins palaikomas 5G ryšys. Kaip ir įprasta, daug automobilio valdymo parametrų bus galima valdyti per „My BMW“ programėlę – matyti automobilio įkrovimo būklę, užrakinti ar atrakinti automobilį nuotoliniu būdu, įjungti šildymą ar kondicionierių ir pan.
 
Daug komforto viduje

Progresyvaus dizaino automobilyje slypi daug komforto. Standartinėje įrangoje „i4“ turi sportines sėdynes ir sportinį vairą, išankstinio pašildymo ir vėdinimo sistemą, elektra valdomą bagažinės dangtį, parkavimo jutiklius su galinio vaizdo kamera, priekinio susidūrimo prevencijos, juostos palaikymo ir greičio ribojimų informacijos sistemas. „M50“ versija standartinėje įrangoje taip pat turi „M Sport“ pakabą, sportinį kintamo perdavimo vairo mechanizmą ir „M Sport“ stabdžius.
 
Automobilio salono priekyje montuojamas BMW automobilių vizitine kortele tampantis – lenktas lietimui jautrus ekranas, kuriame galima valdyti įvairius parametrus, navigacijos sistemą, multimediją ir kt. Dalį funkcijų galima valdyti ne tik lietimu, bet ir balsu – pavyzdžiui balsu kontroliuoti šildymą, atidaryti langus ir t.t. Ši valdymo sistema yra pati besimokanti – pavyzdžiui, jeigu konkrečioje vietoje nuolat atversite langus, ji tai įsimins ir atvykus į vietą automatiškai pasiūlys atidaryti langus. 
 
Kadangi „BMW i4“ naudojamos baterijos yra montuojamos automobilio dugne, daug vietos lieka bagažo skyriui. Jo talpa siekia net 470 litrų, o nuvertus galines sėdynes, ją galima išplėsti iki 1290 litrų. Be to, už papildomą mokestį „BMW i4“ gali turėti elektra valdomą kablį ir vilkti priekabą su iki 1600 kg svorio kroviniu.
 


BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt