Markės
217 iš 1723
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
BMW automobiliai yra unikalūs tuo, kad praėjus daug laiko beveik visi jų modeliai neatrodo pasenę nepaisant to kaip jie mums atrodė kai pamatėme pirmą kartą. Galbūt pastebėjote tai? Tarkim 2003 metais pirmą kartą pamačius BMW E60, šis atrodė baisiai keistai ir tuomet tikrai neatrodė kad atlaikys laiko išbandymą. Bet kaip tik BMW automobiliai ir atlaiko šį išbandymą – dėl to E30, E34, E36, E38, E39 ir kiti buvo ir bus mėgstami. Įdomu kaip atlaikys laiko išbandymą naujasis BMW priekinės dalies stilius? Sunku įsivaizduoti, kad šis dizainas kažkada taps klasikiniu. Bet būtent taip ir turėtų būti. Ar jums patinka ar nelabai patinka didelės M3/M4 priekinės grotelės, tačiau galinė dalis neabejotinai patiks. Ji puiki pas įprastą ketvirtos serijos BMW ir žinoma atrodo įspūdingai pas M4 kur akcentuojami keturi tradicinėje vietoje įtaisyti išmetimo vamzdžiai. Iš šio kampo žiūrint M4 atrodo kaip M8 kopija tik mažesnė. Įdomu stebėti ne tik M3/M4 dizaino evoliuciją ar revoliuciją, bet ir komponuotės ir variklių pasikeitimus. Jei pirmasis E30 M3 turėjo gana kuklius 2-2.5 litro keturių cilindrų variklius su maždaug 200 AG, tai E36 variklis padidėjo iki 3-3.2 litro, galia iki 300 AG, o cilindrų skaičius išaugo iki šešių. Sekančios kartos E46 variklis išliko 3.2 darbinio tūrio, tačiau galia paaugo iki 360 AG, be to šis modelis gavo sportiškesnę pakabą. Sekantis E90 modelis gavo dar didesnį 4-4.4 litrų, 8 cilindrų variklį pasiekiantį net 450 AG. Sekančio F80 modelio darbinis tūris buvo ženkliai sumažintas - iki 3 litrų ir buvo sugrįžta prie 6 cilindrų komponuotės, tačiau variklis gavo turbiną, tad galia ir dinaminės savybės tik padidėjo. Naujausias G80 modelis išlaikė klasikinę komponuotę – 3 litrai, 6 cilindrai eilėje, žinoma be turbinos nebuvo apsieita plius naujasis M4 yra komponuojamas ir su visais varomais ratais. Matome, kad laikui bėgant automobilio darbinis tūris didėjo, pasiekė piką ir dabar ima mažėti. Jei tendencija išsilaikys, o greičiausiai taip ir bus, tai greitai vėl pamatysime M3/M4 modelius su keturių cilindrų varikliais. Bus tik vienas esminis skirtumas – M3 daugiau niekada nebus nedideliu, aukštų sūkių, atmosferinio variklio sportiniu automobiliu kokiu buvo sumanytas. Na, bet galios ir dinamikos tikrai turėsime daugiau, o sekundžių iki 100 km/h tikrai mažiau.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Nors naujas priekinės dalies stilius yra tikrai įdomus ir turi potencialo įvairioms variacijoms, tačiau koncepcinio modelio atrodė gerokai gražiau. Serijinis modelis:



Koncepcinis modelis:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS Competition 3.0 (510 Hp)
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 2/2
Bagažinės talpa, l 440
VARIKLIS
Degalai Benzinas (dujų iranga?)
Kuro sistema -
Variklio tipas Cilindrai eilėje Turbo
Baterijos talpa, kWh -
Rida su vienu įkrovimu, km -
Variklio pozicija -
Darbinis tūris, cm3 2993
Cilindrai/vožtuvai 6/24
Galia, AG/KW/aps.per min. 510/380/6250
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 650/2750
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 3.9
Maksimalus greitis, km/h 250
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Vairo stiprintuvas -
Pavarų dėžė Automatinė 8 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4794
Plotis, mm 1887
Aukštis, mm 1393
Svoris/Max svoris, kg 1725
Atstumas tarp ašių, mm 2857
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba -
Galinė pakaba Daugiasvirtė nepriklausoma
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 275/40 ZR18
Galinės padangos 285/35 ZR19
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km 14.6
Užmiestyje, l/100km 7.6
Vidutinės, l/100km 10.2
CO2 emisija, g/km 234
Degalų bako talpa, l 59
Autoterminų paaiškinimai...
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
901234567890123456789012345678901
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
    2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3M3 M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė4 klasė
    M4M4
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 6 klasė  6 klasė6 klasė
8 klasė  8 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
    8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai Z1 Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6X6
   X6MX6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai     2 klasės Gran Tourer
  Sportiniai   Z8   
  Supercar     i8
  901234567890123456789012345678901
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Įdomiausi automobiliai

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt