Markės
239 iš 1917
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Pirmasis BMW M5 kurį vertiname kaip atskirą M5 modelį
  • Nebloga galia
  • Puikus klasikinis dizainas
TRŪKUMAI
  • Nedaug besiskiriantis dizainas nuo standartinio penktuko
  • 6 clindrų be tubinos kiek per maža M5 modeliui
Antros kartos M5 buvo gaminamas nuo 1988 iki 1995 metų iš pradžių su sedano kėbulu, o nuo 1992 metų ir pirmą kartą M serijos istorijoje su universalo kėbulu vadintu „LHD Touring“. Automobiliai buvo surenkami BMW M padalinyje „BMW M GmbH“ Garčinge kur automobilis buvo surenkamas rankomis. Viso šios serijos M5 buvo pagaminti 12.254 vienetų, o universalų pagaminta vos 891, tad šie automobiliai yra išties reti. Iš išorės M5 skirtumai palyginti su standartiniu E34 yra visiškai nedideli – kiek kitokie priekinis ir galinis buferis, slenksčiai bei šoniniai veidrodėliai. Viduje kiek sportiškesnis salonas – daugiausia dėka sportinių sėdynių. M5 variklis buvo 3.5 litro šešių cilindrų eilėje S38B36 motoras generuojantis 232 kW (315 AG) galią prie 6900 aps./min. ir 360 Nm sukimo momentą prie 4750 aps./min. Didelis automobilis nuo 0 iki 60 mylių per valandą (0-97 km/h) pagreitėja per 6,3 sekundės, o didžiausias greitis elektroniniu būdu ribojamas iki 250 kmh. 1991 metų pabaigoje buvo pradėtas montuoti S38B38variklis, kurio darbinis tūris buvo padidintas iki 3,8 litro, galia padidėjo iki 250 kW (340 AG), pagreitis nuo 0 iki 60 mylių per valandą (0-97 km/h) padidėjo iki gana solidžių 5,9 sekundės. 1992 metais BMW komanda dalyvavo “Bathurst 12 Hour” ištvermės lenktynėse užimdama puikią 2-ą vietą bendroje įskaitoje ir pirmą savo klasėje. Automobilį vairavo buvęs F1 čempionas Alanas Jonesas, Neville'as Crichtonas ir Tony Longhurstas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
M5 buvo pristatytas su neįprasto dizaino ratais – tai trijų dalių Style 20 „M-System“ ratai, kuriuos sudarė varžtais užveržiami kryptiniai ratų gaubtai ir penkių stipinų ratlankis. „M-System“ gaubtų paskirtis buvo nukreipti oro srautą ir ištraukti šilumą iš stabdžių mazgo:



1992 metais BMW pakeitė ratlankių dizainą į „M-System II“ (throwing stars), kurie dar labiau pagerino stabdžių aušinimą dėka didesnių tarpų tarp stipinų ir jų formos kuri nukreipia orą link stabdžių disko:



1991 metais BMW paprašė dviejų lenktynininkų sukurti „tobulą“ E34 M5 versiją. Ko pasekoje pasirodė keletas įdomių BMW M5 versijų. “Cecotto Edition” – buvo dažomi išskirtinai dviem spalvomis - „Lagoon Green Metallic“ (266) ir „Mauritius Blue Metallic“ (287). Interjero spalvos taip pat buvo ribotos. Žalio varianto interjeras yra dviejų spalvų - rudos ir šviesiai rudos „Nappa“odos įskaitant ir vairą bei vairo centrinės dalies apsiuvimą. Mėlyno varianto - pilkos ir šviesiai pilkos odos spalvų derinys:




Kitas specialus lenktynių vairuotojui skirtas „M5“ leidimas buvo „Winkelhock Edition“:


„20 Jahre Motorsport Edition“ buvo pastatytas švenčiant BMW Motorsport padalinio 20-metį 1992 metais:


Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 2
M5 (E34) 3.5 (315 Hp)
KĖBULAS 3.5 (315 Hp)
Kėbulo tipas Sedanas
Durų skaičius 4
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l 460
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas (dujų įranga?)
Kuro sistema Daugiataškis įpurškimas
Variklio tipas Cilindrai eilėje
Variklio kodas -
Variklio pozicija Priekyje, išilgai
Darbinis tūris, cm3 3535
Cilindrai/vožtuvai 6/24
Galia, AG/KW/aps 315/235/6900
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 360/4750
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 6.3
Maksimalus greitis, km/h 250
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Vairo stiprintuvas Hidraulinis
Pavarų dėžė Mechaninė 5 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4720
Plotis, mm 1751
Aukštis, mm 1392
Svoris/Max svoris, kg 1670/2100
Atstumas tarp ašių, mm 2761
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Wishbone
Galinė pakaba Helical spring
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 235/45 ZR17
Galinės padangos 235/45 ZR17
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km 18.1
Užmiestyje, l/100km 8.2
Vidutinės, l/100km 9.4
Degalų bako talpa, l 90
Autoterminų paaiškinimai...
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt