Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Erdvus salonas
- Geri dyzeliniai varikliai
- Talpi bagažinė
TRŪKUMAI
- Standi pakaba
- Prasta salono medžiagų kokybė
- Prastas pravažumas
BMW X3 yra kompaktiškas SUV, nors BMW pozicionavo jį kaip SAV - Sport Activity Vehicle. Atsižvelgdama į X5 modelio sėkmę BMW nusprendė pristatyti mažesnį modelį, kuris konkuruotų su kompaktiniais krosoveriais tokiais kaip Land Rover Freelander. Kaip kad BMW X5 gaminamas ant E39 5 serijos platformos, taip ir X3 naudoja daugelį 3 serijos BMW dalių, tiesą sakant daugelis dalių paimta tiesiog iš E46 330xi modelio. BMW X3 pradžioje buvo kritikuotas už kietą pakabą, griežtą, minimalistinio stiliaus interjerą, kuris pasižymi pigiu plastiku, taip pat už prastas pravažumo savybes ir už nemažą kainą. Šis automobilis yra skirtas važiuoti gerais keliai – čia BMW jaučiasi kaip žuvis vandenyje. Be to automobilis turi puikius dyzelinius variklius, elektroniškai valdomą visų varomųjų ratų pavarą, o erdvumu nenusileidžia didesniam X5 modeliui. Rezultate BMW X3 buvo gerai parduodamas ir tris metus buvo lyderiu savo klasėje Vokietijoje aplenkdamas tokį tituluotą priešininką kaip Toyota RAV4.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2021-07-05 |
BMW X3 2007 3.0d |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pigus išlaikymas, gerai stabdo, geras valdomumas ir pravažumas, padorus salono surinkimas bei garso izoliacija
Pre-facelift baisiai atrodo, panėlės dizainas negražiausias
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Kadangi prieš pirkdamas neradau iškarto visos surašytos reikalingos informacijos, o teko daug skaitinėt po rusiškus forumus ir taip dėlioti pliusus minusus, pabandysiu parašyti pats, manau kam pravers. Tai pirmiausia pradėkim nuo to, kad x3 yra pastatytas ant e46 platformos todėl dalys tikrai nėra brangios važiuoklė realiai identiška ir tikrai paprasta jokio kosmoso ten nėra daug ką galima pačiam nesunkiai ir nebrangiai pasiremontuot, keturi varomi veikia gan gerai tikrinau tik brukdamas sankaba purvynuose išlipo gan nesunkiai, kadangi auto turim tik apie 5mėn tai žiemos ragauti neteko, bet iškarto galiu pagirti stabdžius šiame modelyje pagal mane jie labai geri teko važiuoti per šlapią žvyrkelį tai stabdo kaip ant asfalto, aišku prisideda prie to ir pati ratų sistema kuri facelift modelyje (nuo 2007 m) buvo atnaujinta, nežinau ant kiek ji ten geresnė už senają, bet tikiuos neblogesnė. Variklis pas mane 3.0d nepralenkiamas vokiečių šedevras, geresnio taip ir nesukūrė, chebrantai su perpūvusiom slyvom (e39) man pritars :D dėl pačio variklio esu ramus, laikas patvirtino jo patikimumą, žinoma visokie DPF gero neduoda, bet pasaulis keičiasi reikia susitaikyti, kad gamintojai dyzelinius variklius taršos sumetimais dusins vis labiau, patinka, kad po kapotu gan daug vietos todėl visokias lemputes, filtrus nesunku pakeisti. Pavarų dežė 6 bėgių mechaninė, nepatinka perėjimas iš pirmo bėgio į antrą, atrodo kad jokio skirtumo tarp jų nėra todėl sunkoka perjungti nesusitampius, siūlyčiau imti automatą kurie yra gan patikimi, nereikės tampytis važiuojant ir sukti galvos dėl smagračio kurie šiais laikais subyra kas 200k km. Salonas negražus, bet man nekliūna svarbu nebarška, viskas randama ir po ranka, Facelift priekinių dūrų apdailas turi gražesnias nėra kažkokių tai tinklų kurie pirmoje vietoje buvo visiška nesamonė, įdomiai čia Bmw pataupė... matomumas geras, vairas patogus laikyti ir lengvas, šiaip surinkta gan neblogai, garso izoliacija taip pat gera, vėjas važiuojant garsiai nešvilpia. Panoraminio stogo neturiu, girdėjau jie gęsta gan dažnai, galinis stiklas neatsidaro kaip kituose Bmw modeliuose, atsarginis ratas mašinos apačioje, kablys dedasi manau visuose x3, kėbulas nelinkęs rūdyti. Išėjus pirmiems modeliams buvo daug nusiskundimų dėl kietos važiuoklės nuo 2005 metų ją šiektiek pataisė, o nuo 2007 facelift ji buvo dar karta patobulinta, girdėjau, kad kaikurie visdar skundžiasi važiuoklės kietumu net ir facelift modeliuose, bet čia jau reikia pačiam išbandyti ir nuspręsti, kadangi didelio pilvo ir nugaros skausmų neturiu tai ji man iš tikru gan komfortišką :D Valdomumas - puikus, nekalbu apie apsisukimo spinduli maximos aikšelėje kuris mano nuomonė džipui yra neblogas, kalbu apie tai kaip automobilis priima posūkius ir iš jų išvažiuoja, o tai daro savo klasėje galbūt geriausiai jei tik galėčiau duočiau 6 žvaigždutes, nepamirškim, kad tai džipas sveriantis beveik 2 tonas, o ant kelio stovi geriau nei dauguma sedanų ar universalų, turiu e46 universalą tai galima sakyti vienas prie vieno, ne veltui ta pati platforma, Bmw varikliai yra pastumti į galą, o audi į prieki ko pasėkoje audinių priekis tampa sunkesnis tai posūkių taip gerai nepriima net audi a4. Realiai daugiau kažko blogo negaliu pasakyti, viskas paprasta ir gan patikima. Gal ir nesigavo labai detalus atsiliepimas, bet manau pasakiau pakankamai :) |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Einamieji remontai pigūs, gali būti brangesnės razdatkės problemos, smagračiai, ar koks grandinės keitimas. |
Patarimai perkančiajam |
Patariu pirkti facelift modeli (nuo 2007 metų) - Minkštesnė važiuoklė, naujesnis xDrive, gražesnė išvaizda mažiau plastiko ant bamperių, atnaujintas salonas nėra tinklų priekinėse duryse daiktams pasidėti. Į variklius neilysit, bet dugną būtinai apžiūrėkite ar neapsitepalavusi razdatkė, variklis tai pasakis bendrą būklę. M47 2.0l 110 kw - patikimas, bet mažai galios. N47 2.0l 130kw - grandinė variklio gale kuri mėgsta trūkinėti, brangus keitimas, nauja grandinė gali nelaikyti irgi. M57 3.0l 150/160 kw - geriausias variantas. Apie benzinus nežinau. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 17)
BMW X3 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis