Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
"Panašu, kad naujos ketvirtos kartos BMW X3 dėl esminių dizaino atnaujinimų bus lengvai atpažįstamas gatvėje. Visureigiui dizaineriai pritaikė tą pačią dizaino kalbą kaip neseniai pasirodžiusiame 5 serijos BMW – plokšti paviršiai dominuojantys kėbulo formose, supaprastinta bamperių forma, lakoniški priekiniai žibintai, paslėptos durų rankenėlės ir horizontaliai ištęsti galiniai žibintai"
Jau tris kartas turintis vidutinio dydžio premium visureigis BMW X3 tapo nepaprastai populiarus automobilis per dvidešimt gamybos metų. Nors mūsų gatvėse tai toli gražu ne pats dažniausiai pasitaikantis BMW, tačiau ištiesų tai pats populiariausias Vokietijos prekės ženklo visureigis pasaulyje. Dabar turime jau ketvirtą kartą ir įdomu tai, kad šis modelis nuo pat pradžių yra pritaikytas tik vidaus degimo ir įkraunamiems hibridiniams jėgos agregatams, nors pirmtakas turėjo ir pilnai elektrinę iX3 versiją. Ir priešingai nei neseniai atnaujintas 3 serijos BMW, X3 visureigis vis dar siūlo versijas su dyzeliniais varikliais. Pageidaujantys tokio dydžio visiškai elektrinio BMW visureigio turės palaukti, kol kompanija 2025 metais pristatys gamyklinį „Neue Klasse X“ koncepto variantą – modelį, kuris bus gaminamas ant naujos elektrinės jėgainės architektūros. Nors techninėje srityje BMW X3 nepristato jokių revoliucijų, jis gali pasigirti kitkuom – tai puikaus dizaino ir idealaus dydžio visureigis. Modelis atrodo daug moderniau nei pirmtakas, o prie to prisideda ir nežymiai pakoreguoti automobilio matmenys. Palyginus su pirmtaku, ketvirtos kartos modelis tapo 34 mm ilgesnis, 29 mm platesnis ir 25 mm žemesnis. Jeigu palyginsime, pamatysime, kad dabar BMW X3 yra pastebimai didesnis už aukštesnės klasės pirmos kartos BMW X5 modelį. Panašu, kad naujos ketvirtos kartos BMW X3 dėl esminių dizaino atnaujinimų bus lengvai atpažįstamas gatvėje. Visureigiui dizaineriai pritaikė tą pačią dizaino kalbą kaip neseniai pasirodžiusiame 5 serijos BMW – plokšti paviršiai dominuojantys kėbulo formose, supaprastinta bamperių forma, lakoniški priekiniai žibintai, paslėptos durų rankenėlės ir horizontaliai ištęsti galiniai žibintai. Atkreipkite dėmesį, kaip puikiai į kėbulo formą integruoti galiniai žibintai tarp kurių nebėra anksčiau estetiką gadinančio registracijos numerio. Arba kaip meistriškai suprojektuotas variklio dangtis su nedideliu grioveliu per centrą suteikiančiu bavariško šarmo, bet kartu negadinantis plokščio kapoto estetikos kaip, kad buvo padaryta naujajame BMW X2 modelyje. Panašu galima teigti, kad šis dar visai naujas neperkrauto dizaino BMW stilius atrodo labai perspektyviai. Dar neseniai taip stipriai kritikuoti dizaineriai iš Bavarijos puikiai pasidarbavo pašalindami nereikalingą dizaino “triukšmą” ir dabar lenkia ne tik senokai idėjų badą išgyvenančius kolegas iš Audi kompanijos, bet ir dešimtmetį karaliavusius Mercedes-Benz dizainerius. Tiesa, neliks nuvilti ir kičo mėgėjai – priekinės grotelės su stilingomis vertikaliomis ir įstrižomis juostomis už papildomą mokestį gali turėti ir kontūrinį apšvietimą. Dar reikšmingesnių atnaujinimų sulaukė automobilio salonas, kuriame dabar gerokai daugiau erdvės ir individualumo. Vėlgi lakoniškų formų priekinė panelė su lenktu ekranu ir šonuose bei apačioje įrėmintomis spalvotomis trapecijomis atrodo nepaprastai moderniai. Išlenktas monitorius sudarytas iš 12,3 colio informacinio ekrano ir 14,9 colio infosistemos valdymo ekrano dešinėje, žemiau daugiafunkcė BMW interaktyvi valdymo juosta, salono apšvietimo elementai, plokštintą apačią turintis vairas bei naujo dizaino pavarų jungiklis. Vairuotojo ekranas daugiausia valdomas vairo pagalba, kuriame yra tokie patys valdikliai, kaip ir kituose naujausiuose BMW modeliuose, pavyzdžiui naujausiuose 3 ir 5 BMW serijose. Centrinėje konsolėje yra į jungiklį panašus pavarų perjungiklis ir iDrive valdiklis, taip pat važiavimo režimų, garsumo ir parkavimosi priemonių valdiklių rinkinys. Salonas atrodo itin erdvus ir manome, kad kartu su BMW iX modelio salonu atrodo įdomiausiai iš visų BMW modelių. Bagažinės talpa siekia 570 litrų, o nulenkus galines sėdynes ji gali būti išplečiama iki 1700 litrų. Visais ratais varomoje versijoje bagažinės erdvė siekia nuo 460 iki 1600 litrų. Iš tinklo įkraunamas hibridas „X3 30e xDrive“ dabar elektra gali įveikti dvigubai ilgesnį atstumą nei buvęs modelis – iki 90 km pagal WLTP standartą. Šis hibridas turi 2 litrų darbinio tūrio keturių cilindrų benzininį variklį ir elektros motorą, kurie kartu sugeneruoja 299 AG (220 kW) galią. Su tokia jėgaine automobilis nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 6,2 sekundės. Bazinė „X3 20 xDrive“ benzininė versija su 48 voltų lengvųjų hibridų technologija turi 2 litrų 4 cilindrų 208 AG (153 kW) variklį su kuriuo automobilis nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 7,8 sekundės. Galingiausia yra „M Performance“ versija vadinama „X3 M50 xDrive“. Smagu tai, kad ši versija turi ne keturių, o šešių cilindrų 3 litrų variklį su dviem turbinomis ir elektros varikliu, kurių maksimali galia siekia 398 AG (293 kW). Ši galingiausia versija nuo 0 iki 100 km/h geba įsibėgėti per 4,6 sekundės.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Modifikacijų sąrašas tuščias.
BMW X3 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis