Markės
206 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Dizaineriai ir buhalteriai iš Miuncheno nerizikavo su bene svarbiausiu kompanijos modeliu, todėl naujasis penktukas turi nuosaikų, tačiau stilingą skulptūriškų formų dizainą, kuris pabrėžia automobilio masę ir solidų stotą. Ištiesų šios kartos modelis savo stilistika kiek primena BMW E60 penktuką "
BMW kompanijos numylėtinis ir visų lietuvių numylėtinis ikoniškas 5 serijos BMW pagaliau pristatytas. Ką jis mums atnešė? Aštuntos kartos 5 serijos BMW technologiškai yra bene didžiausias pasikeitimas per visą šio modelio istoriją. Žinoma taip yra dėl elektrinės i5 versijos. Be elektrinio i5 modelio, penkta serija ir toliau yra siūloma su benzininiais varikliais, “mild” hibridine ir įkraunama hibridine versijomis ir keliomis dyzelinėmis versijomis. Nors kai kurie paskutinių metų BMW modeliai gavo drąsų ir daugelio nuomone (mūsų nuomone taip pat) itin nevykusį dizaino stilių, tačiau naujausia 5 serija atrodo gerokai tradiciškiau. Jokių perdėto dydžio priekinių radiatoriaus grotelių, iškaidytų priekinių žibintų ar jokios funkcijos neatliekančių duslintuvo antgalių, tačiau neliks nuvilti ir kičo mėgėjai – už papildomą mokestį jie galės užsisakyti šviečiantį priekinių radiatoriaus grotelių rėmelį. Žinoma dizaineriai ir buhalteriai iš Miuncheno nerizikuos su bene svarbiausiu kompanijos modeliu. Naujasis penktukas turi nuosaikų, tačiau stilingą skulptūriškų formų dizainą, kuris pabrėžia automobilio masę ir solidų stotą. Ištiesų šios kartos modelis savo stilistika kiek primena BMW E60 penktuką – gal ne tiek dizaino detalėmis, kiek bendra dizaino kalba. Nors galima rasti ir panašių detalių – kaip antai užlenkti priekiniai žibintai. Žodžiu, naujokas atrodo puikiai su išskirtinės formos variklio dangčiu kokį jau matėme BMW M3 modelyje, ypač stilinga galine dalimi, ypač palyginti su artimiausiu konkurentu – E klasės Mercedes, kuris yra evoliucinis ir gan konservatyvaus dizaino automobilis. Jokiu būdu tai nėra kritika Mercedes, tiesiog jis kitoks. Automobilis tapo dar didesnis – yra 10 cm ilgesnis ir trimis centimetrais platesnis nei ankstesnis modelis, o ratų bazei skirti papildomi 20 mm, todėl galinėse sėdynėse sėdintiems keleiviams turėtų likti šiek tiek daugiau vietos kojomis. Prie geresnio komforto prisidės ir geresnė garso izoliacija, apdailai naudojamos aukštos kokybės medžiagos bei naujos modernios skaitmeninės paslaugos ir funkcijos. Automobilio bagažinė yra šiek tiek mažesnė palyginti su pirmtaku – 520 litrų, elektrinio i5 modelio bagažinės erdvė dar mažesnė, kuris siekia 490 litrų, tačiau didesnė nei 430 litrų elektromobilio Mercedes EQE. Automobilis tapo didesnis, tad tamsiai nudažytas slenkstis ir galinis buferis vizualiai kiek paslėpia didelę 5 serijos masę. BMW ir toliau siūlo dviejų ekranų išdėstymą prietaisų skydelyje. Lenktame skydelyje sumontuotas 12,3 colio vairuotojo ekranas ir dešiniau - didesnis 14,9 colio informacijos ir pramogų jutiklinis ekranas. Taip pat galima užsisakyti ir interaktyvią „BMW Interactive bar“ juostą, kuri išstęsta skersai salono priekio, taip pat ant priekinių durelių. Ji atlieka ne tik salono apšvietimo funkciją, bet ir turi integruotus lietimui jautrius valdiklius kurių pagalba keleiviai gali reguliuoti ventiliacijos ir sėdynių nustatymus. Gerai, kad ant vairo sumontuoti fiziniai mygtukai, kuriuos reikia paspausti – taip gerokai lengviau valdyti funkcijas neatitraukiant akių nuo kelio. Pagrindinė naujos kartos penktuko naujiena žinoma yra elektrinis BMW i5 modelis. Yra siūlomos dvi jo versijos – „BMW i5 eDrive40“ ir „BMW i5 M60 xDrive“. Pirmoji jų turi 250 kW/340 AG galios variklį, kuris leidžia nuo 0 iki 100 km/val įsibėgėti per 6 sekundes, bei važiuoti maksimaliu 193 km/h greičiu. Tuo tarpu sportiškojo „M60 xDrive“ ratus suka 442 kW/601 AG galios agregatas, su kuriuo 100 km/h greitį elektromobilis išvysto per 3,9 sekundes ir galės važiuoti maksimaliu 230 km/h greičiu. Abejose versijose yra montuojama tokia pati 81,2 kWh talpos baterija, taip pat naujos kartos adaptyvioji energijos rekuperacijos sistema, kuri skirta pašildyti ar atvėsinti automobilio saloną, pavarą ir bateriją. Dėl šių sprendimų silpnesnioji elektrinė versija su viena įkrova įveikia iki 497-582 km atstumą (pagal WLTP), o galingesnė – 455-516 km. Automobilis turi „Max range“ funkciją, kuri nuvažiuojamą atstumą padidina iki 25 proc. Tai pasiekiama apribojant variklio galią ir važiavimo greitį bei išjungiant komforto funkcijas. Be elektrinio i5 modelio yra siūlomos trys versijos su vidaus degimo varikliais – 2.0 litrų keturių cilindrų benzininis „BMW 520i“ su 153 kW/208 AG galios varikliu, bei dvi dyzelinės – „BMW 520d“ ir „BMW 520d xDrive“ su 2.0 litrų 145 kW/197 AG varikliu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS 550e (489 Hp) Plug-in Hybrid
Kėbulo tipas Sedanas
Durų skaičius 4
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l 520
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas / Elektra
Variklio tipas Cilindrai eilėje Turbo
Variklio kodas -
Baterijos talpa, kWh 22
Rida su vienu įkrovimu, km 90 (TOP elektromobiliai)
Darbinis tūris, cm3 2998
Cilindrai/vožtuvai 6/24
Galia, AG/KW/aps 313/233/6000
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 450/4700
Pirmo el.variklio galia, AG/KW 197/147
Pirmo el.variklio maks. Nm 280
Bendra galia, AG/KW 489/365
Bendras maks. suk. mom, Nm 700
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 4.3
Maksimalus greitis, km/h 250
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Visi
Pavarų dėžė Automatinė 8 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 5060
Plotis, mm 1900
Aukštis, mm 1515
Svoris/Max svoris, kg 2155
Atstumas tarp ašių, mm 2995
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Dviejų skersinių svirčių
Galinė pakaba Daugiasvirtė nepriklausoma
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 245/45 R19
Galinės padangos 245/45 R19
DEGALŲ SĄNAUDOS
Mieste, l/100km -
Užmiestyje, l/100km -
Vidutinės, l/100km -
Degalų bako talpa, l 60
Autoterminų paaiškinimai...
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt