Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Komfortiškas
- Puikiai įrengtas
- Puikūs dyzeliniai varikliai
- Įspūdingai gera degalų ekonomija ir išmetamųjų teršalų kiekis kaip 4x4 automobiliui
TRŪKUMAI
- Nepigus
- Nuviliantis išorės dizainas
- Labai nišinis automobilis
- Mažiau praktiškas ir brangesnis nei X3
BMW X4 yra sumažinta modelio X6 kopija – šie automobiliai yra itin panašūs savo siluetu ir galine dalimi. Taip, kompanija šiame modelyje bando sutalpinti visa kas įmanoma – kupė sportiškumą, visureigio aukštą stotą, išskirtinio X6 įvaizdį ir 3 serijos BMW ekonomiškumą. Tikėtina, kad šis kiek kontroversiškas sprendimas pasiteisins – tai pasiteisino su X6 modeliu, kodėlgi neturėtų suveikti su mažesniu X4? Viduje automobilis turi standartišką BMW panelės dizainą. Priekinės sėdynes yra sumontuotos 20 mm, o galinės 28 mm žemiau nei BMW X3 kurio pagrindu gaminamas šis automobilis. Būdamas žemas, BMW X4 turi žemą svorio centrą, tad yra valdomas beveik kaip 3 serijos modelis. Tačiau šis visureigis nepasižymi dideliu praktiškumu – aukštesnių galinių keleivių galvoms gali pritūkti vietos, matomumas atgal yra prastas, bagažinės slenkstis yra išties aukštai, o pats 500 litrų bagažo skyrius yra 50 l mažesnis nei X3. Sulanksčius sėdynes tūrio deficitas lyginant su X3 siekia visus 200 litrų. Pirkėjai gali rinktis iš 3 benzininių ir 3 dyzelinių variklių, kurių galingumas siekia nuo 184 AG iki 313 AG. Galingiausias benzininis variantas xDrive35i gali pasigirti 306 AG galia, maksimaliu 400 Nm sukimo momentu, o automobiliui įsibėgėti iki 100 km/val užtenka vos 5,5 s. Tuo tarpu gamintojo teigiamos vidutinės kuro sąnaudos siekia 8,3 l/100 km. Dyzelinio 3,0 litrų xDrive35d vidutinės kuro sąnaudos siekia vos 6 l/100 km, galingumas 313 AG, o sukimo momentas net 630 Nm. Ši versija iki 100km/val įsibėgėja per įspūdingas 5,2 s.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2019-04-27 |
BMW X4 3,0 dyz 2016 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Gerai stovi ant kelio, gerai valdosi, labai komfortiškas salonas
beveik nėra
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Keista, bet rinkausi iš automobilių, kurie visiškai skiriasi nuo X4. Visi tie automobiliai, kuriuos aš žiūrinėjau, buvo D klasės sedanai ir tik aukščiausios klasės gamintojų. Ir, kaip įprasta, iš pradžių AUDI A4 atkrito, po to - Jaguar XE, Mercedes C klasė. Pradėjo žiūrinėti į BMW 4 serijos Liftback kėbulu, o tik jau salone patiko X4 maksimalios komplektacijos ir tamsiai mėlynos spalvos. Įsimylėjau ją jau iškart po tesdraivo. Tik kaina buvo labai didelė. Paprasta paieška internete parodė, kad kitose parduotuvėse yra lygiai tokie patys variantai, tik pigesni, o tai yra daug maloniau. Milžiniškas kiekis perskaitytų apžvalgų ir atsiliepimų mane visiškai įtikino, kad reikia įsigyti šį automobilį. Kurį laiką turėjau palaukti, kol atsirado mano norima spalva. Taigi, apie automobilį: 249 (258) galios trijų litrų dyzelinis variklis kartu su aštuonių greičių automatine pavarų dėže sukuria tokią uragano dinamiką, kurią sunku perteikti žodžiais. Neįtikėtinai patogios sportinės priekinės sėdynės su dideliu nustatymų kiekiu, aptemptos puikia oda. Puikus vairas, šildomas ir pavarų perjungiklis, o mano komplektacija net ne M-sportas, kuris, beje, yra pernelyg slidus. Multimedijos sistema su aiškiu ir dideliu ekranu, kuris taip pat yra navigacijos ekranas (rodantis eismo spūstis). Garso sistema yra išdėstyta kaip „Hi Fi“, ir turiu pasakyti, kad ji skamba labai gražiai, ypač jei susireguliuojate ekvalaizerį. Be to, automobilyje yra įrengta vaizdo sistema kuri projektuoja vaizdą ant priekinio lango. Ir svarbiausia, be įprastos informacijos, rodoma ir navigacija! Tai yra pirmasis šio prekės ženklo automobilis, kurį turiu, ir vis dar džiaugiuosi dinamiškai automobilio parametrais. Su 3 ltr varikliu automobilis įsibėgėja iki 100 kilometrų per valandą per 5,7 sekundes, o tai yra ir dokumentiniai, ir tikrieji skaičiai. Valdymas net nenustebino, visi BMW savininkai rašo atsiliepimuose ir apžvalgose, kad valdymas aukščiausiame lygyje, o tai yra iš tikrųjų pati tikriausia tiesa. X4 neįtikėtinai gerai laikosi ant bet kokio paviršiaus, net jei tai yra slidus žiemos kelias, ir net dideliu greičiu. Pati keturių ratų pavara paskirsto numatytąją jėgą užpakalinei ašiai, o mieste, ramiai važiuojant net nesijaučia kaip automatas junginėja pavaras. Stabdymo sistema yra visiškai informatyvi, gerai jaučiasi, kada reikia paspausti, kad pasiektumėte jūsų sumanyta lėtėjimą. Bendras įspūdis - 10 iš 10, net nepaisant nedidelių trūkumų. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
BMW X4 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis