Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas ir komfortiškas
- Solidus dizainas
- Daug technologijų
TRŪKUMAI
- Brangus
- Didelis
- Kiek nuobodus
"BMW X5 kelyje elgiasi kaip ir reikia tikėtis sportiškai, tačiau pakaba tapo minkštesnė, komfortiškesnė"
Naujos kartos BMW X5 tapo 5 mm platesnis, 26 mm ilgesnis ir 14 mm žemesnis nei E70 modelis, ratų bazė išliko ta pati 2933 mm. Nepaisant automobilio masyvumo, jis tapo lengvesnis nei pirmtakas. Kalbant apie dizainą, naujas modelis išliko itin panašus į savo pirmtaką ypač galine dalimi. Visureigis tapo dar didesnis, kampuotesnis, o priekinė dalis tapo panaši į kiek anksčiau pasirodžiusio 3 serijos BMW. Tačiau bendras įspūdis yra toks, kad kartais galima sumaišyti paskutinių dviejų kartų BMW X5 modelius. Interjere istorija ta pati – kompanija pasiliko prie klientų teigiamai įvertinto dizaino. Žinoma, naudojamos medžiagos yra tik puikiausios kokybės. Reikia pažymėti be galo patogias priekines sėdynes, kurias galima reguliuoti gal kokia dvidešimčia skirtingų krypčių. Beje, galines sėdynes taip pat galima patogiai reguliuoti, o vietos ant jų tikrai užteks ir aukštiems keleiviams. Naujajame modelyje bagažinės durys yra sudarytos iš kelių dalių. Todėl galima uždaryti tik viršutinę dalį ir palikti atidarytą apatinę, kas leidžia vežti iškištus itin ilgus krovinius. BMW X5 kelyje elgiasi kaip ir reikia tikėtis sportiškai, tačiau pakaba tapo minkštesnė, komfortiškesnė. Tiesa, pasirinkus sportiškiausią pakabos režimą gausite seną gerą sportišką BMW stabilumą. Vairo mechanizmas tapo šiek tiek mažiau jautrus ir neleidžia taip pajusti kelio kaip kai kuriuose kituose sportiškuose visureigiuose. Tačiau neapsigaukite – tai visiškai neįtakoja itin paklusnaus X5 elgesio kelyje, net ir važiuojant vingiuotais kalnų keliais.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Tomas | 2023-10-29 |
40e Plug-in hybrid |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Talpus ir labai patogus pluginas visais varomais ratais
Mažas nuvažiuojamas atstumas elektra
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Trečius metus važinėju su X5 pluginu. Pirkau ir parsisiunčiau iš salono Vokietijoje kaip po lizinginį su ~113000km rida. Iš esmės pirkau dėl elektros rėžimo, kadangi pagrindinės kelionės darbas-namai, o už elektrą mokėti nereikia. Tai pirmas nusivylimas buvo, kad deklaruotų 31km niekaip nepavyktų nuvažiuoti viena elektra, kaip deklaruoja gamintojas. Turbūt daugiausiai esu kokius 24km nuvažiavęs, o šiaip normaliai važiuojant su šildymu ar tai kondicionierium turbūt gaunasi koks 15-20km. Vis tik automobilis sunkus, o Vilniaus kalvos stačios. Nors pilnai įkrovus būna ir rodo, kad likutis 31km. Bet kokiu atveju darbas-namai viena elektra kaip ir pavyksta. Dar keistas dalykas, kad gamintojas deklaruoja 3.3l/100km sąnaudas. Ką neįsivaizduoju kaip pasiekti būtų įmanoma pasiekti. Realiai važiuojant vien tik benzinu mieste 12l, o užmiestyje 9l, kaip ir turbūt priklauso X5. Elektros variklis leidžia smagiai pajudėti iš vietos, be to tausoja grandinę, nes automobilis visada pajuda elektra, net jei baterija išsikrovusi. Nors ir pats 2l benzininis variklis, kaip bebūtų keista, visai gerai važiuoja ir užmiestyje su apsilenkimais jokų problemų. Dinamiškumo taip pat prideda ir standi važiuoklė. Kas irgi kažkiek stebina, nes visureigiai įparastai atorodo turi būti minkšti. Bet visumoje automobilis komfortiškas ir labai patogus salonas. Esu per dvi dienas nuvažiavęs 2300km iki Alpių, vienas pats vairuodamas, tai nebuvo sėdėjimo nuovargio. Tačiau kalbant apie saloną, dirbtinio medžio imitacijos plastmasės atrodo pigiai ir neskoningai. Iš remonto per 30000+km teko tik stabdžių diskus pasikeisti, nes dar galbūt net gamykliniai buvo, porą priekinės važiuoklės detalių ir galines pneumatines pagalves. Kainos +- panašios kaip kitų automolių. Gal tik pagalvės kainavo stebėtinai pigiau - 150eur su darbu viena, kai anksčiau turėto Audi Allroad viena kainavo 300eur su darbu. Elektros variklyje radau dar vieną privalumą - gebėjimą važiuoti itin mažomis "apsukomis". Tas yra išgelbėjęs žiemą įveikiant pusnynus. Apibendrinant jei reikia elektromobilio darbas-namai kelionėms, o savaitgalį išvažiuoti kažkur toliau, tai pluginas puikus pasirinkimas. O jei dar ir norisi tą daryti komfortiškai, su draugų kompanija ir dar prisikrovus slidinėjimo įrangos, tai X5 manau tam puikiai tinka. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 3)
BMW X5 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis