Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas ir komfortiškas
- Solidus dizainas
- Daug technologijų
TRŪKUMAI
- Brangus
- Didelis
- Kiek nuobodus
"BMW X5 kelyje elgiasi kaip ir reikia tikėtis sportiškai, tačiau pakaba tapo minkštesnė, komfortiškesnė"
Naujos kartos BMW X5 tapo 5 mm platesnis, 26 mm ilgesnis ir 14 mm žemesnis nei E70 modelis, ratų bazė išliko ta pati 2933 mm. Nepaisant automobilio masyvumo, jis tapo lengvesnis nei pirmtakas. Kalbant apie dizainą, naujas modelis išliko itin panašus į savo pirmtaką ypač galine dalimi. Visureigis tapo dar didesnis, kampuotesnis, o priekinė dalis tapo panaši į kiek anksčiau pasirodžiusio 3 serijos BMW. Tačiau bendras įspūdis yra toks, kad kartais galima sumaišyti paskutinių dviejų kartų BMW X5 modelius. Interjere istorija ta pati – kompanija pasiliko prie klientų teigiamai įvertinto dizaino. Žinoma, naudojamos medžiagos yra tik puikiausios kokybės. Reikia pažymėti be galo patogias priekines sėdynes, kurias galima reguliuoti gal kokia dvidešimčia skirtingų krypčių. Beje, galines sėdynes taip pat galima patogiai reguliuoti, o vietos ant jų tikrai užteks ir aukštiems keleiviams. Naujajame modelyje bagažinės durys yra sudarytos iš kelių dalių. Todėl galima uždaryti tik viršutinę dalį ir palikti atidarytą apatinę, kas leidžia vežti iškištus itin ilgus krovinius. BMW X5 kelyje elgiasi kaip ir reikia tikėtis sportiškai, tačiau pakaba tapo minkštesnė, komfortiškesnė. Tiesa, pasirinkus sportiškiausią pakabos režimą gausite seną gerą sportišką BMW stabilumą. Vairo mechanizmas tapo šiek tiek mažiau jautrus ir neleidžia taip pajusti kelio kaip kai kuriuose kituose sportiškuose visureigiuose. Tačiau neapsigaukite – tai visiškai neįtakoja itin paklusnaus X5 elgesio kelyje, net ir važiuojant vingiuotais kalnų keliais.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Aurimas | 2024-01-12 |
BMW X5 30d su 250 AG ir 4WD |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Puiki trauka, geros degalų sąnaudos, idealus valdymas
Garso izoliacija galėtų būti geresnė, pravažumas Land Roveriui aišku neprilygsta
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Turiu neblogos patirties su BMW E70. Tuomet 2018 metais tai buvo kone tobulas automobilis - džipo formos ir kartu itin greitas sedanas. Bet automobilis ne pigus nupirkti, taip pat ir išlaikyti. Kai nupirkau keičiau alyvą, stabdžių kaladėles. Atrodytų standartiniai dalykai, bet vien tai kainavo brangiai, bendrai nemažai pinigų išleidau pakabos remontui, kuri nebuvo judinta nuo pagaminimo. Žinoma, buvo ir neplanuotų problemų – tvarkiau diferencialą, tik ne pačią mechaniką o jos valdymą, pasirodo ten visas mechanizmas yra plastikinis. Kartą pakeitei ir pamiršai. Automobilis reikalauja pinigų, tačiau to ir reikia tikėtis tokios konfigūracijos automobiliuose. Na ir po techninės būklės sutvarkymo, prasidėjo reikalai: sudėjau aktyvų kruizą, M vairą, rimtą audio sistemą su Androidu, skirtingo pločio ardomus ratus, žemų dažnių garsiakalbį, patamsinau langus ir sudėjau keramiką. Žodžiu įdėjus pinigų galima pasidaryti tokią aukščiausios komplektacijos automobilį. Dėl to nepatariu imti prastos komplektacijos, nes vėliau užsimanysite visko 100%. Automobilio dinamika puiki, ant plačių padangų kelio laikosi tiesiog nuostabiai, be to labai ekonomiškas. Užmiestyje ekonomiškiausiu režimu 7-8 litrai, mieste dinamišku režimu 11-12 litrų. Tokiai mašinau manau puiku. Ir tai su 18 colių ratlankiais. Ir pievą pravažiuos ir trasoje skrenda, nežinau geresnio varianto tarp krosoverių. Važinėjau draugo Lexus LX. Taip, didesnis, turbūt ir kietesnis, bet visai nėra draivo, tiesiog neužkabina. O su F15 norisi važiuoti ir važiuoti, kad ie be tikslo, tiesiog labai malonus automobilis. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)
BMW X5 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis