Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
"Kad suprasti kokio nerealaus dizaino automobilis yra BMW Z1, užtenka pažiūrėti į tuo metu vyravusius kampuoto konservatyvaus dizaino BMW E30 ar Mercedes-Benz 124 automobilius. "
BMW Z1 yra pirmasis iš BMW Z serijos rodsterių gamintas vos keletą metų - nuo 1989 iki 1991. Tai buvo ribotos serijos automobilis, kurio buvo pagaminta tik 8000 vienetų. Tai labai retas automobilis, kuris niekada nebuvo aiškus – ar tai serijinis automobilis ar koncepcinis? Tačiau BMW Z1 yra įdomus ne tik tuo, kad yra itin retas. 8-ojo dešimtmečio viduryje BMW pradėjo galvoti apie naujo segmento automobilį. Kažką tokio ko beveik niekas tuo metu negamino. Idėja buvo atgaivinti BMW rodsterių šeimą, kuria vokiečių automobilių gamintojas garsėjo dar prieš antrą pasaulinį karą. Tuo metu BMW turėjo tik vieną kabrioletą – tai buvo BMW E30 kabrioletas, tačiau buvo akivaizdu kad didelį potencialą turi nedideli dviviečiai rodsteriai. Kaip tik tuo metu pasirodė legendinis Mazda MX-5 ir sportiškas Lotus Elan modeliai. Tad 1988 metais pačiu laiku BMW Z1 buvo pristatytas rinkai ir automobilis savo futuristiniu dizainu pribloškė visus! Nuožulni priekinė dalis, sportiniams automobiliams būdingi priekiniai žibintai, stati galinė kėbulo dalis ir žinoma pribloškiančios durelės, kurios sulenda vertikaliai į kėbulą taip atverdamos keleiviams automobilio interjerą. Kad suprasti kokio nerealaus dizaino automobilis yra BMW Z1, užtenka pažiūrėti į tuo metu vyravusius kampuoto konservatyvaus dizaino BMW E30 ar Mercedes-Benz 124 automobilius. Tiesa, BMW Z1 interjeras nebuvo toks pribloškiantis - prietaisų skydelis buvo neitin vykęs BMW E30 serijos perdirbinys. Bet tai suprantama, juk automobilis buvo pusiau koncepcinis. Z1 buvo vienas iš pirmųjų BMW turinčių daugiasvirtę galinę pakabą. Vienintelis variklis su kuriuo buvo komplektuojamas Z1 yra taip pat pasiskolintas iš BMW E30 325i versijos – tai 2,5 L darbinio tūrio šešių cilindrų variklis sujungtas su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže. Nors šis įdomus BMW buvo gamintas vos keletą metų, tačiau jis sėkmingai nutiesė kelią itin populiariam BMW Z3 modeliui. Pastarasis buvo pilnai išdirbtas serijinis modelis ir nors neturėjo elektrinių durelių, užtai turėjo “M” versiją.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
|
BMW Z1 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis