Markės
255 iš 1723
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Gerai valdomas
  • Gera standartinė įranga
TRŪKUMAI
  • Diskutuotinas dizainas
  • Maža interjero erdvė
  • Brangus
"BMW tikina, kad naujasis Z4 bus kur kas smagiau valdomas, taip pat ir dėka trumpesnės ratų bazės"
Kogero kai kam iš jūsų bus naujiena, kad naujos kartos Z4 rodsterį BMW kūrė kartu su Toyota Supra modeliu. Todėl šis BMW bus kitoks nei ankstesnieji modeliai. Gali kilti klausimas kodėl du dideli gamintojai apsijungė kurdami šiuos du panašius, bet kartu labai skirtingus modelius. Atsakymas yra tik vienas – abu modeliai nepretenduoja mušti automobilių pardavimų rekordų, tad kurdami kartu du gamintojai dideles kūrimo išlaidas dalinasi perpus ir taip siekia didinti pelnus. BMW tikina, kad naujasis Z4 bus kur kas smagiau valdomas, taip pat ir dėka trumpesnės ratų bazės. Tiesa automobilis nesumažėjo – jis tapo platesnis ir ilgesnis. Visgi šių proporcijų pasikeitimas akivaizdžiai pastebimas – naujas Z4 skirtingai nei jo pirmtakai turi gerokai ilgesnes kėbulo iškyšas už ratų ir tai daro šį automobilį vizualiai ne tokį sportišką ir na... ne tokį „BMWišką“. Ar tai gerai ar ne spręskite patys, tačiau sutikite automobilio dizainas šiek tiek keistas. Tarkim priekyje uždenkite radiatoriaus groteles ir galėsite nesunkiai jį sumaišyti su Mercedes-Benz SLK modeliu. Naujasis Z4 komplektuojamas su trimis varikliais. Galingiausias iš jų M40i varomas šešių cilindrų variklio pasiekiančio 250 kW (340 AG) galią, kuri į užpakalinius varančiuosius ratus perduodama per elektroniniu būdu kontroliuojamą „M Sport“ diferencialą. Iki 100 km/val greičio ši BMW Z4 versija pagreitėja per 4,6 sek. Palyginti su pirmtaku, naujojo Z4 kėbulas yra 30% standesnis. Negana to, gamintojas teigia kad tai bus visų laikų tvirčiausias atviras BMW kėbulas, kurio standumas pranoks netgi prieš tai gamintą BMW M4 su kupė kėbulu. Tai didelis pasiekimas automobiliui atviru kėbulu. Nepaisant didesnių matmenų Z4 yra lengvesnis už savo pirmtaką – “numesti” 60 kg pavyko atsisakant sudedamo plieninio stogo, kurį pakeitė medžiaginis. Automobilis taip pat turi žemesnį svorio centrą, o tai vėlgi ženkliai prisideda prie deklaruojamų geresnių valdymo sąvybių. BMW Z4 turi tokias sistemas kaip adaptyvūs LED žibintai su „matrix“ tolimųjų šviesų funkcija, pirmą kartą rodsteryje įmontuotą projekcinį „BMW Head-Up Display“ ekraną projektuojamą ant priekinio stiklo, bei daug kitų naujausių gamintojo sukurtų sistemų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Naujos kartos Z4 rodsterį BMW kūrė kartu su Toyota Supra modeliu:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
EuroNCAP saugumo testų rezultatai

Bendras vertinimasBendras vertinimas
Suaugusiems: 97%
Pėstiesiems: 91%
Vaikams: 87%
Saugumo įranga: 76%

Testavimo video
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
901234567890123456789012345678901
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
    2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3M3 M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė4 klasė
    M4M4
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 6 klasė  6 klasė6 klasė
8 klasė  8 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
    8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai Z1 Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6X6
   X6MX6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai     2 klasės Gran Tourer
  Sportiniai   Z8   
  Supercar     i8
  901234567890123456789012345678901
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Įdomiausi automobiliai

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt