Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Premium klasės išorės dizainas
- Geri dyzeliniai varikliai
- Sportiška pakaba
TRŪKUMAI
- Interjero medžiagos
- Prastokas ekonomiškumas
- Kieta pakaba
"Honda Accord yra alternatyva premium klasės automobiliams. Jis ne tik didžiausias klasėje, bet prabangus ir turi gerą įrangą"
Šios kartos Accord pristatytas 2008 metais tapo visais atžvilgiais didesnis su tvirtesne važiuokle - jis net 42% standesnis už savo pirmtaką. Automobilio dizainas radikaliai nepasikeitė ir išlaikė pagrindinius bruožus. Labiausiai automobilis išsiskiria didesnėmis ratų arkomis, lakoniško dizaino žibintais. Accord turi tokio pačio darbinio tūrio variklius kaip ir jo pirmtakas, galingiausias iš jų - 2.4 litro linijinis 4 cilindrų su 201 AG galia, 233 Nm sukimo momentu ir įsibėgėjimu iki 100 km/h per 6.6 s. Honda akivaizdžiai stengiasi pakelti Accord į aukštesnį, prabangesnių automobilių lygį. Interjere puikuojasi naujas prietaisų skydelis su stiliumi panašiu į neseniai pasirodžiusio Legend modelio. Automobilis turi puikią standartinę įrangą – dvigubą klimato kontrolę, elektra valdomas vairuotojo sėdynes su atmintimi, stoglangį, Xenon priekinius žibintus, USB jungtį, 6 oro pagalves, ABS stabdžius, stabilumo ir traukos kontrolės sistemas. Nors automobilis ir padidėjo, tačiau galinėse sėdynėse vis dar nėra itin daug vietos, o bagažinė truputį sumažėjo.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Automobilis 2008 metais pelnė Australijos, o 2009 metais Pietų Afrikos Respublikos metų automobilio titulą.
Pirmos kartos Honda Accord buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:
Pirmos kartos Honda Accord buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:
Patalpino: Egidijus | 2024-01-17 |
Honda Accord 2009m 2.4 AT |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Aprasyta zemiau
-Aprasyta zemiau
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Sveiki, automobili turejau 6 metus, pirkau su 160k km, pardaviau su 280k km. VARIKLIS - stock realus matavimai 8.5sec iki 100km, nieko ispudingo, bet daug kam pakanka. 2.4 problemos - ant salto starto kelios sekundes trunkantis garsas, varikliui nekenkia, ipilti tirstesne alyva ir garsas dings pvz 10w40 arba keisti detale, bet garsas sugrys. Ismetimo velenelis dazniausiai pajuodoja iki 200k km, prie 300-400k km daznai reikia ji keisti. Variklis alyvos nevalgo jei ramei vaziuosite su tvarkingu motoru, kitais atvejais 2 litrus ar daugiau i 10k km. Voztuvus reguliuoti, jei dujos dazniau. Alyva keist kas 10k km, jei tik mieste kas 7k km ar dazniau. Benzino Vilniuje 12-14 litru, taupant 10-12 litru. Patikimiausias ir problemu nekeliantis varilklis 2.0, bet jis netraukia, su 2.2 neteko susidurti. AT 5 begiu, dirba letokai, svelniai, patikima, keist AT alyva butina reguliariai. Megstamties palakstyti labiau tiks mechanika. REFLASH - pakeliamas rev limitas, paankstinamas vtec, pasalinamas pedalo lagas, pakeliama laisva eiga, AT perprogramavimas. Rezultas + 15-20hp auto palieka gyvesne, astresne ir greitesne. VAZIUOKLE gan patikima, originalios dalys brangios, vidine granata 300eur (pirkau nes vibracija spaudziant tarp 100-130km/h), neoroginalios daug pigesnes ir tarnaus trumpiau. I metus karta reik pravalyti suportus. Deformuojasi stabdzu diskai, problema issprendzia grezioti diskai. Vaziuokle standi ir kieta, bet priklauso prie kokio automobilio priprate, po A6 bus kieta, po civic Type R bus minksta. Ziema R17, vasara R19, priputus padangas maziau nei rekomenduoja gamintojas vaziuoja minskciau, su R19 vaziuoja maloniau. Daznam nusesta galas, man taip neatsitiko. ELEKTRONIKA patikima, problemu neturejau. Muzika premium sound system groja neblogai. Salonas dirbtine oda, plysta prie didesnes ridos. Apdailos kokybiskos, niekas netraska. Salone vietos gale mazai, garso izoliacija nebloga, geresne nei 7 kartos, vaziuojant greitkeliu 130km/h lengvai susikalbesite. KEBULAS - nerudyja kaip 7 kartos jei kebulas nepazeistas. Ruko zibintai skilineja. Priekinio stiklo moldingai atlimpa. VAZIAVIMAS - pries tai tureti automobiliai Audi A4, A6 ir 7 Accord'as 2.0 mechanika. 8 Accord'as sunkesnis, prabangesnis ir patogesnis uz 7 Accord'a, atrodo kad vairuoji didesni automobili, nei jis yra is tikruju. 8 Accord'as vaziuoja labiau kaip mazesne Legend'a, o 7'as kaip didesnis civikas. 8 Accord'e nebera "skarbonkes" jausmo. Dabar vairuoju Audi A6 2019m, ir kartais pasiilgstu 8 Accord'o, bet 7 jau senai pamirsau. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Honda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | e | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | |||||||||||||||||||||||||
Insight | Insight | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Accord | Accord | Accord | Accord | Accord | |||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Legend | Legend | Legend | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Del Sol | CR-Z | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prelude | Prelude | |||||||||||||||||||||||||||||||
Integra | Integra | Civic | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | S2000 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | HR-V | HR-V | HR-V | |||||||||||||||||||||||||||||
e:Ny1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | ||||||||||||||||||||||||||
Element | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ZR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Pilot | Pilot | Pilot | |||||||||||||||||||||||||||||
Crosstour | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Ridgeline | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Jazz | Jazz | Jazz | Jazz | ||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Stream | Stream | ||||||||||||||||||||||||||||||
FR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | |||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | NSX | NSX | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Honda Accord TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis