Markės
675 iš 1919
Honda Civic (FK) 2011 - 2017
Honda Civic, (FK) 2011 - 2017
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.020% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)TOP 10Viso įvertinimų: 4
17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patikimumas
  • Didelė bagažinė
  • Daug įrangos
TRŪKUMAI
  • Išorės dizainas nedaug pasikeitęs
  • Gan brangus
"Civic tapo labai komfortiškas, tylus ir tuo nenusileidžia geriausiems savo klasės konkurentams"
Naujasis devintos kartos Civic sukurtas kaip aštuntos kartos modelio evoliucija. Taip, automobilis atrodo įdomiai ir patraukia akį, tačiau naujų dizaino idėjų nesutiksime – Civic siluetas išliko apvalainas tik su didesniais priekiniais žibintais bei banguotomis ratų arkomis. Kogero tai teisingas sprendimas – juk pirmtakas susilaukė didžiulės sėkmės, taigi kam rizikuoti revoliuciniais sprendimais? Viduje automobilis tapo „šviesesnis“ - jame sumontuoti didesni langai, bei plonesni priekiniai statramsčiai, todėl automobilis tapo vizualiai erdvesnis. Dabar su Civic yra lengviau manevruoti atbuline eiga. Ankstesnis modelis turėjo itin mažą galinį langą, o ir skersinis su papildomu stabdžių žibintu bei oro aptaku užgožė kone visą vaizdą. Naujajame modelyje šis skersinis liko, tačiau jis tapo plonesnis. Itin pastebima tai, kad Civic tapo labai komfortiškas, tylus ir tuo nenusileidžia geriausiems savo klasės konkurentams. Prietaisų skydelis tapo kiek paprastesnis, prietaisai išdėstyti logiškiau, taip pat panaudotas kokybiškesnis, daug kur minkštas lietimui plastikas. Nors ankstesnis modelis turėjo vieną didžiausių bagažinių rinkoje, tačiau naujasis turi dar didesnę – dabar ji sieka 477–1378 litrų talpą ir yra kogero didžiasia savo klasėje. Po kapotu siūlomas vienas iš trijų variklių – 1,4 ir 1,8 L benzininiai bei 2,2 L dyzelinis. Benzininiai varikliai nieko netikėto pasiūlyti negali, o štai dyzelinis agregatas yra išties puikus. Jis pasižymi dar geresnia ekonomija, bei galia, be to yra išties tylus.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2012 metais Honda Civic tapo Metų moterų automobiliu ekonominėje klasėje, aplenkęs tokius konkurentus kaip Volkswagen Up! ir Ford Fiesta.

Automobilis plačiai naudojamas įvairių šalių žiedinėse ir ralio varžybose:



Type R versija:



Šis modelis buvo pradėtas gaminti beveik identiško dizaino kaip koncepcinis automobilis:






Pirmos kartos Honda Civic buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:




2011-11-10

Nustebęs ufonautas „Honda Civic“

Nustebęs ufonautas „Honda Civic“
Devintos kartos „Honda Civic“ Lietuvoje pasirodys tik pavasarį, o išbandyti jį man teko laimė jau dabar Malagoje. Parą laiko teko praleisti oro uostuose ir lėktuvuose, kad galėčiau tris valandas pavairuoti naują modelį, tačiau buvo verta trenktis per visą Europą.

Išsiskiriantis iš minios

Japonai, kurdami šį modelį, vadovavosi šūkiu „evoliucija, ne revoliucija“. Naują modelį kūrė Mitsuru Kariya. Šiam kukliam japonui pasisekė išlaikyti senąsias „Civic“ formas. Ankstesnis automobilis atrodė lyg ufonautas, dabartinis – lyg labai nustebęs ufonautas, kuriam iš nuostabos gerokai padidėjo akys. Japonai teigia, kad naujas „Civic“ – tai revoliucinė evoliucija. Tai jau devintoji šio, vieno populiariausių japoniškų automobilių, karta.

Pastačius praėjusios kartos ir naują modelį šalia, skirtumai akivaizdūs – naujasis daug šviežiau atrodo, tačiau stilius išliko kosminis – „Civic“ su niekuo nesupainiosi.

Erdvesnis interjeras

Kūrėjai pabrėžia, kad automobilis tapo daug „šviesesnis“. Jame sumontuoti didesni langai, todėl automobilis tapo vizualiai erdvesnis.

Nauju automobiliu bus lengviau manevruoti. Ankstesnis modelis turėjo ne galinį langą, o tanko ambrazūrą – storas skersinis su papildomu stabdžių žibintu bei oro aptaku užgožė kone visą vaizdą. Naujajame modelyje šis skersinis liko, tačiau jis tapo plonesnis, o galinis langas padidėjo.

Padidėjo ir naujojo „Civic“ bagažinė. Japonai teigia, kad ji gerokai didesnė nei konkurentų (477–1378 l talpos).

Kol kas siūlomi trys varikliai – du benzininiai (1,4 ir 1,8 l) bei vienas dyzelinis (2,2 l). Teko pavažinėti su galingesniuoju benzininiu ir su dyzeliniu varikliais varomais „Civic“. Kaip bebūtų gaila, tačiau benzininio nerekomenduoju – jis „užmuštas“ ekologijos reikalavimų. Daug garso dėl nieko. Ypač tai jaučiama važiuojant kalnų keliais ar bandant lenkti.

Tuo tarpu dyzelinis – puikus. Anot japonų, šis variklis tapo penktadaliu ekonomiškesnis ir dešimtadaliu greitesnis. Tai optimalus variantas ir, paradoksas, susidaro įspūdis, kad jis tylesnis! Dyzelinėse „Civic“ versijose siekiant ekonomijos nuo šiol elektronika automatiškai uždarinėja priekines radiatoriaus aušinimo groteles – taip pagerinama aerodinamika.

Automobilis tapo tylesnis, nors gale garso izoliacija ir galėtų būti geresnė. Gamintojai, bandydami įrodyti, kad šio automobilio pakaba – puiki, surado ruožą su senu asfaltu. Reikia pripažinti, kad naujas modelis išties puikiai susitvarkė su nelygumais. Pakaba pagirtinai sugeria nelygumus.

Techniniai „Honda Civic 2.2 D“ duomenys

Variklis: dyzelinis 2199 cm3, 150 AG esant 4000 aps./min., 350 Nm esant 2000 aps./min.
Pavarų dėžė: 6 pav. mechaninė
Matmenys: ilgis/plotis/aukštis 4285/1770/1472 mm, ratų bazė 2605 mm
Bagažinės tūris: 477–1378 l
Svoris: 1238 kg
Kuro suvartojimas: mieste/užmiestyje/vidutiniškai 5,1/3,7/4,2 l/100 km.
CO2 emisija: 110 g/km
Dinamika: 217 km/h 0-100 km/h per 8,5 sek.
Kaina: dyzelinės versijos dar nepaskelbta (bazinė versija – 57 850 Lt)


Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt