Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gan komfortiškas
- Stilinga išorė
- Smagūs benzininiai varikliai
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Nedidelė bagažinė
"Visi Clio yra komplektuojami su berakte įėjimo sistema ir su variklio užvedimo mygtuku"
Naujos kartos Renault Clio gaminamas su penkerių durų hečbeko arba universalo kėbulu. Hečbeko galinių durų rankenėlės yra „paslėptos“, tad automobilis atrodo sportiškai ir dinamiškai taip lyg būtų trijų durų versija. Automobilio dizaine dominuoja lakoniškos, neiššaukiančios linijos, tik priekinėje dalyje itin stipriai akcentuojamas didžiulis kompanijos ženklas. Naujasis Clio turi ilgesnę ratų bazę, yra platesnis nei pirmtakas, todėl turi 12 litrų didesnę bagažinę – dabar jos tūris siekia 300 litrų, o sulanksčius galines sėdynes galima padidinti iki 1146 litrų. Viduje į akis krenta juodu laku padengta centrinė konsolė, kurioje įtaisytas septynių colių LED ekranas ir klimato valdymo prietaisai. Visi Clio yra komplektuojami su berakte įėjimo sistema ir su variklio užvedimo mygtuku. Vairo mechanizmas dabar yra jautresnis - reikia tik 2.71 apsisukimo nuo vienos kraštinės padėties iki kitos, o pats automobilis 100 kg lengvesnis. Tad Clio yra manevringesnis, lengviau valdomas. Pakaba yra suderinta siekiant labiau komforto nei sportiškumo, todėl automobilis turi pastebimą posvyrį aštresniuose posūkiuose. Kita vertus pakaba yra minkšta ir dirba tyliai. Renault Clio komplektuojamas su trijų cilindrų 899 cm3 darbinio tūrio turbokompresoriniu varikliu su 90 AG ir 135 Nm, ekonomišku 90 AG galios 1.5 dCi dyzeliniu varikliu su 220 Nm sukimo momentu, dinamišku TCe 120 varikliu su 120 AG galia ir 190 Nm sukimo momentu. Galingiausia versija yra žinomu vardu „Renaultsport“, kuri ginkluota 197 AG galios varikliu.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2012-08-28
Naujojo "Renault Clio" dizainas: prancūziškas būdas kurti automobilius Kaip sukurti šeimos automobilį, kuris būtų ne tik universalus, praktiškas, bet ir sportiškas, turintis aukštesnės klasės ambicijų, patrauklus akiai ir net gražus? „Renault“ inžinieriai rėmėsi magiška formule – žinojimu, apie ką svajoja klientai, suderintu su meile ir aistra automobiliams. Kiti būtini veiksniai – ketveri viso pasaulio „Renault“ dizaino komandų darbo metai ir lemiami Dizaino skyriaus vadovo Laurenso Van der Ackerio pakeitimai. Galutinį naujojo „Renault Clio“ dizainą parengė koncepcinį „DeZir“ automobilį sukūrusi komanda.
Ištakos ir klientų lūkesčiai „Renault Clio“ populiarumas tarp aukštesnio segmento automobilius besirenkančių klientų (37 proc. augimas per 10 metų) parodė, kad verta svarstyti apie aukštesnės klasės automobiliams būdingų standartų pritaikymą dizaine. Be to, mažėjo trijų durų automobilių pardavimai – toks modelis sudarė tik 22 proc. visų 2009 m. Europoje parduotų „Clio“. Taigi „Renault“ dizaineriai pasirinko iššūkį – sukurti penkių durų versiją kartu išlaikant estetines ir sportines trijų durų modelio savybes. Apklausų metu buvo nustatyta, kad dizaino patrauklumas yra svarbus kriterijus perkant automobilį. Kūrybinis procesas ir vertybės Kūrybinio proceso metu buvo nutarta, kad netrukus pasaulį išvysiantį naująjį „Clio“ geriausiai apibūdina akronimas „S.T.A.R.“ (liet. žvaigždė) – stilingas, klasės lyderis (angl. Top of the range), atletiškas ir rafinuotas. Taigi, naujasis „Clio“ turėjo pasižymėti žvaigždės savybėmis, o realybėje tai pavirto aptakiomis linijomis ir kėbulu bei sportišku charakteriu, nesileidžiančiais į kompromisus su eksploatacinėmis automobilio savybėmis. Svarbus automobilio dizaino elementas – futuristinis interjeras, pavyzdžiui, 7,09 colio įstrižainės lietimui jautrus ekranas arba modernus valdymo skydelis bei didelės galimybės pritaikyti įrangą pagal savo poreikius (vairą, durų paneles, transmisiją ir t.t.). Esminiu dizaino sprendimu virto priekinė automobilio dalis, tapusi visų ateities „Renault“ modelių vizualaus identiteto pagrindu. Įkvėptas koncepcinio „DeZir“ modelio „DeZir“ koncepcinis automobilis tapo įkvėpimo šaltiniu naujojo „Clio“ priekinei daliai – jo dizainą tuo pat laikotarpiu kūrė dalis tos pačios dizainerių komandos. Didžiausias prioritetas buvo skiriamas logotipui – jis tapo didesnis ir vertikalesnis, taigi geriau matomas ir įspūdingesnis. Kaip ir „DeZir“ modelyje, deimanto formos simbolis buvo patalpintas juodame fone, taip jį dar labiau išryškinant. Vietoje pavienių kampuotų formų, naujojo „Clio“ kėbulas pasižymi sportiškomis ir subtiliomis su šviesa žaidžiančiomis linijomis. Efektas – toks pat įspūdingas, kaip ir „DeZir“ modelyje, net jei tai šiek tiek apsunkina automobilio gamybos procesą. |
Renault modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Twingo | Twingo | Twingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Clio | Clio | Clio | Clio | ||||||||||||||||||||||||||||
Zoe | Zoe | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Megane | Megane | Megane | Megane | ||||||||||||||||||||||||||||
Fluence | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Megane E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Laguna | Laguna | Laguna | Talisman | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Safrane | Vel Satis | Latitude | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Avantime | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Wind | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Captur | Captur | ||||||||||||||||||||||||||||||
Scenic E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Kadjar | Austral | ||||||||||||||||||||||||||||||
Arkana | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Rafale | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Koleos | Koleos | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Alaskan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Scenic | Scenic | Scenic | Scenic | ||||||||||||||||||||||||||||
Modus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand Scenic | Grand Scenic | Grand Scenic | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Espace | Espace | Espace | Espace | Espace | |||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Kangoo | Kangoo | Kangoo | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Master | Master | Master | |||||||||||||||||||||||||||||
Trafic | Trafic | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Renault Clio TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis