Markės
1535 iš 1940
Renault Scenic (II) 2003 - 2009
Renault Scenic, (II) 2003 - 2009
513Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.83% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 13
22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)22% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
Ar rekomenduojuTaip 77% Ne 23%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Netrukus po to kai pasirodė Megane II karta, buvo pristatytas ir Scenic modelis, kuris išlaiko tradicinį Renault stilių. Buvo gaminamas ir septynvietis kompaktiškas vienatūris Grand Scenic su ilgesniu tarpuračiu ir prailginta galine dalimi. Todėl automobilis sutalpina papildomą trečią sėdynių eilę, tiesa tinkančia daugiau vaikams. Scenic turi gan lengvai modifikuojamą interjerą, sulankstomą priekinę keleivio sėdynę su integruotu staliuku, taip pat automatinius priekinius žibintus, automatinius stiklo valytuvus ir visus elektra valdomus langus. Scenic yra puikus erdvumo ir komforto derinys – automobilis turi erdvų bei praktišką saloną, kurį galima lengvai pertvarkyti. Bagažinė yra gan talpi, o viduje gausu sumanių dėtuvių – tiek grindyse, tiek slankiose dėtuvėse po sėdynėmis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 13
2019-03-17
Atitarnavo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangi, ekonomiška ir praktiška mašina. Labai patogi pradedančiajam vairuotojui: aukšta sedėsena, ypač geras matomumas. Labai erdvus salonas, daug vietos tiek priekyje, tiek gale, nesuskaičiuojamas kiekis pačių įvairiausių dėtuvių ir stalčiukų. Nerūdija
Panašu, kad mašinai sukakus 10 m. ar 200k km, reikia vis daugiau investuoti į važiuoklės, smulkios elektronikos remontą. Kiek teko girdėti, variklis ir kitiems problematiškas. Labai blogas priėjimas po kapotu, net lemputę pasikeisti – iššūkis.
Automobilį nupirkome 2016 m. gegužę. Tai buvo Renault Scenic 1.9 dci 88 kW 2005 m. su maždaug 220k km rida. Kaina – €1350 – šiek tiek žemiau tuometinės rinkos kainos (smulkūs kėbulo defektai ir pan.). Deja, po kelių dienų teko investuoti dar beveik €500 į naują sankabos komplektą. Kita vertus, tokią bėdą numatyti praktiškai neįmanoma. Lygiai po metų laukė techninė apžiūra, ją mašina praėjo be nenumatytų investicijų. Dar po metų, t.y. po antros žiemos jau teko paišlaidauti remontui – keitėme stabilizatoriaus traukes, priekinius amortizatorius ir jų atramas, kablio rozetę, vakuumo siurblį (dėl siurblio prieš tai ilgai teko vargti su netvarkingais stabdžiais – kelyje stabdymas buvo geras, bet stumdytis aikštelėje reikėjo labai atsargiai). Keletą problemų palikome netvarkytų. Ypač daug buvo smulkių elektronikos gedimų: paeiliui užtrumpino abiejų galinių langų nuleidimo mechanizmai (vieną dieną langas tiesiog atsidarė ir nebeužsidarė), nustojo veikti galinis valytuvas, neteisingai rodė temperatūros daviklis, reikėjo paremontuoti užvedimo kortelę. Taip pat skydelis pradėjo mesti „Parking brake fault“ – rankinis stabdis užgesinus variklį suveikdavo, tačiau su užvestu varikliu jo įjungti nebuvo galima. Minėto remonto metu teko ir gerokai pakrapštyti variklį, mat pastaruosius metus vis reikėdavo pildyti tepalus (apie pusę litro kas maždaug 1000 km). Pravalytas alsuoklis, tačiau konkretesnės priežasties meistras nerado. Dar po pusmečio prasidėjo keistas traškėjimas iš važiuoklės, panašus į granatos, bet tankesnis ir ne toks duslus. Granatos keitimas garso nepašalino. Panašu, kad jį kėlė išplyšę sailentblokai. Dar pakeitėme abu šarnyrus, vairo traukės antgalį. Artėjant dar vienai techninei apžiūrai, noro tvarkyti automobilį buvo vis mažiau: prie minėtų važiuoklės, variklio ir elektronikos problemų prisidėjo beveik nusibaigę galiniai stabdžių diskai, prakiuręs duslintuvas, tebesitęsiantis tepalo rijimas ir labai suprastėjusi trauka. Galų gale mintis vėl atgaivinti mašiną nutraukė 2019 m. kovą užkalęs variklis. Paskutinėmis dienomis trauka buvo tragiška, tačiau tiksli užkalimo priežastis taip ir liko neaiški: alyva buvo keičiama ir pildoma laiku, o ir pats variklis ne kartą tikrintas meistrų. Ant dalių mašina iškeliavo pritrūkus visai nedaug iki 270k km ridos, taigi per beveik 3 metus nuvažiuota beveik 50k km. Viena vertus, per tą laikotarpį teko ištaškyti nemažai pinigų įvairiam remontui. Kita vertus, net ir gana intensyviai eksploatuojant mašiną (kurios vertė apie €1000), ji kelyje rimčiau nepavedė. Daugiausiai dėmesio atkreipti į variklio būklę, trauką. Jokių būdu nenumoti ranka, jei mašina įsismagina skanauti tepalus. Nusiteikti gana ribotam variklio resursui.
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-21
Po 10 metų Sceniko II eksploatacijos...
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai geras, patvarus ir galingas, o kartu ir gana ekonomiškas variklis ir negendanti transmisija. Puikiai prieš rūdyjimą apdirbtas kėbulas. Aukštos kokybės negendanti elektronika. Labai patogus, daug visokio pasidėjimo.
Minkštoka, šiek tiek linguojanti pakaba. Nežinančiam gana sunkus ir nepatogus priėjimas keičiant visokius filtrus ir lemputes.
"Automobilis kuris man patinka"- tai yra mano prieš kelis metus parašytas atsiliepimas . Dabar dar galiu prie visko pridurti štai ką . Tai išties puikus automobilis, nes nusipirkau nedaužtą ir ik tol " auksarankių" turginių lietuvių neremontuotą. 160 000 km aš nuvažiavau prie variklio net pirštų neprikišdamas ( nežinau, kiek jo rida prieš perkant atsukta buvo, o dabar tai rodo 200 000 km). Ant kėbulo po 15 metų -nei rūdelės ! Nors važinėju apskritus metus. Amortizatoriai irgi dar nei vienas nekeisti. Greičių dėžė neremontuota ir veikia puikiai. Variklis ( 1,9 dci dyzelis) tik po 10 000 km paprašo įpilti apie 0,5 litro tepalo ir toliau važiuoja iki 15 000 km, kol jį pakeičiu. Pilu tik Elf markės sintetinį tepalą SXR 900. Tepalus ir filtrus keičiu pats. Nei kartą iki šiol nepavedė kelyje. Puikiai apdorotas prieš koroziją iš gamyklos kėbulas, kiekvienoje kėbulo detalėje yra technologinės skylės su guminiais kamščiais- gali pats prisipurkšti antikorozinių medžiagų į jas. Iki šiol veikia visi prietaisai, o iš kitų rašytojų čia dažnai minimų elektronikos gedimų- tik kartą keičiau perdegusią ventiliatoriaus varžą, štai ir visi gedimai per 10 metų. Dar pernai keičiau galinius stabdžių diskus, nes sudilo, o priekiniai ir iki šiol nekeisti. Traukutes kažkada keičiau , vieną "granatą", jų gumas. Aišku, jau kiek apsitrynė salonas, apmušalai...apsibraižė šonai... Tačiau su šiuo automobiliu važinėsiu kol jis numirs, nes vargiai ar ką sėkmingesnio nusipirksiu net iš salono. Na o tiems, kurie čia vis keikia šią markę , galiu tik pareikšti užuojautą, nusipirkus iš kokio nevykėlio, kuris sugebėjo tik važiuoti ir nieko neprižiūrėti. Ir neduok dieve, nusipirkti su remontuotu Lietuvoje varikliu. Nereikia varyti ant visos markės, jei jau pigiai nusipirkai kažkokį uždrožtą šlamštą ir tau tiesiog nepasisekė. Renault -puikūs automobiliai ir juos pirkti tikrai verta. Pirkdamas kitą tokį patį, dabar jau neimčiau su stikliniu stogu, kaip mano - tikrai visiškai nereikalingas "pribambasas". Ir dar ieškočiau su 5 bėgių greičių dėže vietoj 6. Patogiau penki bėgiai , nei 6 . Dalys nelabai brangios, o remonto kaina labiausiai priklauso nuo to, kur remontuojiesi. Kokybė- mažiau priklauso . Šiaip remontavau nedaug, tai negaliu sakyti, kad buvo labai brangu. Remonto kainos, aišku, kasmet kyla. Na, pats automobilis per 10 metų nuvertėjo nuo 10 000 eur iki kokių 2 000 eur. Bet taip ir kiti nuvertėja. Gerai pasitikrinti viską prieš perkant, nes modelis jau 10 metų nuimtas nuo gamybos. Todėl sunku yra rasti gerai užlaikytą. Nepirkti, jei buvo daužtas pats kėbulas ( nors daug kėbulo dalių yra plastmasinės ir nerūdija ) ir geriau nepirkti, jei variklis jau buvo remontuotas Lietuvoje arba automobilis važinėtas Vokietijoje. Nes bus jau vokiečių užvaikytas autobanuose , o rida lietuvių atsukta.
Pilnas atsiliepimas...
2018-01-16
prastas automobilis, genda viskas nuo A iki Z
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tikrai komfortiškas, gan manevringas, "pusė velnio" vidinė izoliacija, yra daug vietos susidėti daiktams (tipiška prancūzų markės automobiliams), patikima pakaba.
Variklis lepūs, nelaiko turbinos, dažnūs elektrinės dalies gedimai,
Automobilis konfortiškas, manevringas, gana talpus, patogus ilgose kelionėse. Tačiau visomoje labai nepatikimas. Per tris metus praktiškai perrinkau visą automobilį: varikliui kapitalinis, restauruota turbina, keistas sankabos komplektas, restauruotas generatorius, keistos priekinės spyruoklės (lūžo), įvairūs el. dalies gedimai ir pan. Dar nei su vienu automobiliu neturėjau tiek bėdos. Nors automobilis ir smagus vairuoti, tačiau nepatikimas, greitai nuvertėjantis. Turbūt stipriausia vieta automobilyje tai pakaba, apart priekinių spyruoklių ir einamojo remonto (stabdžių kaladėlės ir pan.) kaip ir nieko perdaug netvarkiau. Tai mano pirmas ir paskutinis Renault markės automobilis, nerekomenduoju. Pirkti automobilio nepatariu, tačiau jei susigundėti patarčiau žiūrėti turbiną, sankabą.
Pilnas atsiliepimas...
Mantas Damulys | 2016-08-23
Renault Scenic
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai manevringas, ekonomiškas, komfortiškas, praktiškas.
Renault būdingi "neaiškūs" gedimai
Automobilis buvo pirktas 2012 metais ir turimas iki šiol. Jeigu bendrai, tai praktiškas automobilis. Mieste labai manevringas, aukšta sėdėsena, platus matomumas. Gan komfortiškas, lyginant su panašios klasės automobiliais. Salone variklio darbas vos girdimas. Dar pridursiu, kad maniškis yra ne Grand (tik 5 sėdimų vietų), mažiau detalių barškėjimui. Lygiu keliu žinoma jokių pašalinių garsų nėra, tačiau įvažiavus į žvyrkelį iš galo pasigirsta įvairumos. Bet to ir reikėtų tikėtis iš vienatūrio. Gale sėdintys keleiviai nė karto nesiskundė, sėdynės tikrai patogios, vietos daug. Variklis 1.9 dci 96 kW. Šiaip labai patvarus motoras. Problemų visiškai jokių nebuvo. Paspaudus truputį suvėluoja turbina, bet prie aukštesnių apsukų trauka velniška. Kai tik buvo nupirktas, standartiškai pakeisti tepalai, filtrai ir pan. (ir toliau laiku prižiūrėta). Tada prasidėjo Renault stiliaus spyriojimaisi. Po metų prasidėjo barškėjimas priekinėje važiuoklės dalyje, pakeista vairo kolonėlė stabilizavo padėtį. Buvo keblumų su elektra, bet tik todėl, kad buvo atsilaisvinęs masės laidas nuo korpuso. Pusę metų išvažinėjau su išmetimo sistemos klaida, kol surado nurūkusią kažkokią žarnelę. Na ir pagaliau elektrinis rankinis. Buvau prigąsdintas, kad reiks visą mechanizmą keisti, nes nebeužtempė ratų, bet užteko pakeisti trosus (pasirodo įmanoma ir atskirai juos gauti). Niekada nesižvalgyti į 1.5 variklius turinčius Scenic, per silpni.
Pilnas atsiliepimas...
Renuk | 2015-08-15
Patenkintas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiskas, ekonomiskas, patogus tiek mieste tiek ilgose kelionese, kokybes ir kainos santykis,siuolaikiskas, modernus vidus.
Nuvertejimas, lietuviu dar neivertinti Renault automobiliai
Automobili turiu jau virs triju metu, pirkau uz 3500euru. Automobilis grazus, erdvus, manevringas, stabilus kelyje tiek ziema tiek ir vasara, patogus vairuoti, komfortiskas. Patogios labai sedynes. Galines sedynes galima lengvai isimti jei reikia ka nors persivezti. Salone daug daiktadeziu, kurios tikrai daznai pravercia. Gera garso izoliacija. Variklis 1.9dci 88kw. Variklis ekonomiskas, traukos bent man jau uztenka, nesu koks shumacheris. Dazniausia sio variklio problema yra turbina, o ji sugenda del blogu tepalu arba per mazo alyvos slegio. Tad jei nusipirksite su 1.9dci varikliu pasitikrinkite butinai alyvos slegi! Kadangi priezasti zinojau del ko genda turbinos nusipirkes iskart pasikeiciau tepalo siurbli, orginalus kainavo 230lt. Taip pat keiciau visus dirzus, filtrus, alyva. Iki siol nei su varikliu nei su turbina problemu neturejau. Per tris metus pakeiciau alyvos siurbli ir dirzus viena karta. Tepalus ir filtrus keiciu kas 12000km, Vaziuokle gan patvari. Du kartus jau keiciau abi vairo traukes, tris kartus visas stabdziu kaladeles ir pora kartu stabilizatoriu traukes. Ir viena karta poliravau priekines lempas, nes pagelto. Daugiau nieko remontuoti neteko, tik einamieji remontai kurios isvardinau. Pagal kainos ir kokybes santyki gan neblogas automobilis. Patarimas butu tik vienas, nepirkite pigiausiu variantu nes jie buna jau sudrozti. Geriau pirkite siek tiek brangesni ir neturesite bedu. Perkant ziurekit kad turbina neskleistu garsu, kad nemestu melyno arba balto dumo, kad salonas nebutu sutrintas, kad prietaisu skydelyje nemestu kompas klaidu. Pirkti nepigiausia varianta, ziureti kad nebutu sudroztas salonas, nes bus pravaziaus dachrina. jei yra galimybe tikrinkite servise. O daugiau tikrinti kaip ir kiekviena automobili.
Pilnas atsiliepimas...
audrius | 2014-05-15
scenic 20040m 1.9 dci
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogus seimyninis auto mazai prieziuros reikalauja ir pigus.
prietaisai graziau tradicinio tipo ir pavaru svirtis per aukstai.
geras automobilis minksta vaziuokle ir paprasta, geros sedynes ypac nulipus nuo opelio sedyniu, detales pigios, o kritikuoja prancuzus tai tie kurie neturejo arba prisieke golfistai kuriems visos blogos ishskyrus golfa ar kadeta, aisku tai ne mersas ar volvo bet pigus automobilis kiekvienai dienai, o jei nusiperka jau sudrozta tinkama tik i savartyna tai nereikia jokios ir kritikos o vaziavimo komfortas puikus nepalyginsi su opeliu ar vw. pvz. zafira vaziuojant tai tikrai kaip su arkliniu vezimu , del gedimu aplamai tai maziausiai genda japoniskos, zinau nes turejau visokiu apie dvi desimtis. neturejau per tris metus jokiu problemu su varikliu eina kaip laikrodis, tik tepalo keitimas, dirza pagr. pakeiciau ir viskas. nuvertejimas didesnis nei japonisku ar vokisku , tai turi itakos ir tai kad lietuviai prisirise prie kitu modeliu, eksploatacija palyginus nebrangi tokia kaip vw markiu. pirkit nesudroztas mazai pravaziuotas ir bus viskas gerai jei jums rupi geras komfortas ir malonumas vairuoti, o ne dardeti kaip ant lentos nebijokit prancuzu.
Pilnas atsiliepimas...
darius | 2014-04-23
renault 2005 m 1,6 l
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
labai geras auto vaziuokle minksta varikliai puikus sedynes minkstos
nera
nusipirkau vienaturi renault scenik pries tris menesius tai nieko blogo pasakyti negaliu tik gerai viskas jokiu problemu nera komfortas puikus detales pigios keiciau dirza paskirstymo su visais itempejais ir vandens pompa tai kaina 420 litu po to galines kaladeles stabdziu 25 litai tai pasaka , o turejau anksciau opel zafira tai baisu ir pagalvoti kiek sukisau pinigu o vaziavimas tai kaip su zaporozieciu tai nesulyginami dalykai ,esu turejes renault dyzeli 1,9 tai keturius metus jokio remonto nereikejo nei varikliui nei vaziuoklei. variklis gana taupus kol kas problemu nera. automobilio remontas gana pigus o nuvertejimas lietuvoje zenklus nes visi lietuviai prisirise prie opelio ar golfo nors jie ir genda ne maziau kaip kiti auto. geri automobiliai prancuzu europoje renkami metu automobiliais daugelyje valstybiu perkami ir vertinami kaip patikimi auto.
Pilnas atsiliepimas...
algis. | 2013-10-13
geras automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
minksta vaziuokle erdvus minkstos sedynes geras variklis.
prietaisu skydelis garso izoliacija geresne.
gana geras auto uz nedidele kaina erdvus salonas minksta vaziuokle minkstos sedynes manau kad nuo seno sakoma kad renault prastas auto tik lietuviu isitikinimas yra daug prastesniu ir labiau gedanciu jau ketvirtus metus varau ir jokiu rimtu problemu neturejau o turejau visokiu auto apie dvidesimt detales nebrangios panasiai kaip wv ar opeliu tik prietaisu skydelis galetu buti ne elektroninis. variklis jokiu problemu neturiu juk sakoma kad prancuzu dyzeliai geriausi eina kaip laikrodis ir gana tyliai ziema kuriasi prie trisdesimt salcio.
Pilnas atsiliepimas...
evaldas | 2013-01-30
SCENIC GRAND 2005m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas, gera kaina, pigus kasco draudimas,
netinkamas renault fobams, nebent perklijuokit kito auto gamintojo ženkliuką :)
pilnai patenkina lukesčius, patogus, komfortiškas, gera garso izoliacija, 1,9 dci 88kw kaip spausi tokia ir ekonomija, šiaip man max žiemą 8ltr.vasara galima itilpti į 6-6,5 ltr. Svarbiausia nenusipirkti "apkamšyto"lavono.Filtrams netaupau, tai perku mann filtrus, visi 4 filtrai apie 200lt Parduoti nesiruosiu Jei jau apsispredėte ties šiuo šeimyniniu auto tai kantriai rinkitės patarimų pilnas internetas :nepasikliaukit vien sevizo knygute- jos puikiai padaromos, šiais laikais visi tech. aptarnavimai matomi renault duomenų bazėje kol buvo atliekami autorizuotame servise pagal VIN Iš rastų 10 auto su tinkama komplektacija , tik 2 buvo su žinoma aptarnavimo istorija, 1 su puikiai padirbta serviso knygute, like po duotos garantijos matyt lankėsi pas Petrą garaže
Pilnas atsiliepimas...
Renault | 2012-12-30
SUDAS NE MASINA NEPIRKIT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Seip faina masina bet bedu.
Sanaudos taspats kas su benzinu variklis ir turbina tai tragiskas.
TIKRA NESAMONE NUSIPIRKOM UZLINKO VARIKLIS SUTVARKEM VARIKLI ISEJO TURBINA ATRODE IDEALI MASINA ISVAIZDA PASAKA BET BEDU TAI.......... Viena variklio dali sutvarkem kitos pradejo bireti Kaina nuvertejo greitai mokejom 11000 o uz 4men pardavem vos uz 8000 Nepirkit
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
    Symbioz
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt