Markės
1527 iš 1940
Renault Megane (II) 2002 - 2009
Renault Megane, (II) 2002 - 2009
523Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.83% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 23
17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 74% Ne 26%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Megane II buvo pradėtas gaminti 2002 metais su daugybe įvairių kėbulų: trijų ir penkių durų hečbeko, 4 durų sedano, penkerių durų universalo ir net kupė/kabrioleto tipais. Megane dizainas išlaiko tradicinį Renault stilių pradėtą Avantime modelio. Naujas Megane buvo pripažintas 2003 Metų Europos Automobiliu ir įvertintas 5 žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose – tai pirmas mažas šeimos automobilis gavęs tokį įvertinimą. Saugumą užtikrina automobilio konstrukcija su numatytomis deformacijos zonomis, kurios absorbuoja didžią energijos dalį susidūrimo atveju. Brazilijoje Renault pristatė "Hi-Flex" variklio versiją – tai variklis, kuris gali būti “maitinamas” tiek benzinu, tiek etanoliu. Šis 1.6 16V variklis turi 110 AG (115 AG su etanoliu) galią. Galingiausia Megane versija turi 2.0 L 16V turbo variklį su 225 AG (165 kW) galia. Šis Megane turi sportiškesnę pakabą ir kėbulo apdailą. Naujas 2.0 dCi 16V dyzelinis variklis pasižymi puikiais parametrais, tyliu darbu bei nedidelėmis kuro sąnaudomis. Šis 16 vožtuvų dyzelinis Megane variklis turi puikų sukimo momentą - 340 Nm esant 2000 sūk./min, bei 150 AG galią esant 4000 sūk./min. Visi siūlomi dyzeliniai varikliai atitinka Euro 4 reikalavimus, išvysto didelę galią bei sukimo momentą taupiai naudodami degalus, bei nekeldami didelio triukšmo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šios kartos Megane buvo pripažintas 2003 Metų Europos Automobiliu

Automobilyje vėl yra akcentuojamas saugumas – jis buvo įvertintas 5 žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose. Tai pirmas mažas šeimos automobilis gavęs tokį įvertinimą.

Galingiausia versija RenaultSport (RS) turi 2.0 L 16v variklį su 225 AG (165 kW):


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 23
2021-03-12
Pirmai mašinai tinka
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažų moterų automobilis
Dažnai pilti tepalus
Tai buvo mano pirmasis automobilis. Moteriška maža mašinytė. Nenorėjau 4golfo, pasiemiau meganė nes išvaizda labai graži. Po 3 metu keičiu į kitą modelį, kaip bebūtų, bet renualt nebeimčiau, nes jin visa elektroninė, buvo viena karta kad vairas užsiblokavo nes sistema rakto nematė, tai daug ardymo buvo kol atrakino. -20 labai nemėgsta, stovint laukia neužsiveda prie normalių bet nenaujų akūmų. Pašalus sudurniuoja sistema, pora kartu dingo pečiukas. Kaip pirma mašina tai liuks, miela, manevringa, talpi, bet vėliau kaip gedimai visokie prasideda, nes labai mėgsta dumyti, su sklendėm ar kas ten problemos, tai iš antro karto techa praeiti galima, tai nebesinori tokios markės mašinos. Be to, labai sunku mechaniko priprašyti tvarkyti, nes atseit ten viskas paslėpta, užsukta, kad labai daug vargo ir nelabai kas nori užsiimti. Turėjau 1.9. 88kw. Pilno bako Apie mėnesiui užtekdavo, nors važinėjau kiekvieną dieną po 30km. Kas labai patinka kad prie vairo garsas reguliuojasi. Ir geras ir blogas automobilis. Bandykit jei norit.
Pilnas atsiliepimas...
2018-12-09
Nei geras, nei blogas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi, ekonomiska, nerudija, graziai atrodo
Per nepilnus du metus jai isleista tiek kiek ji pati kainavo. Prasta garso izoliacija. Turi nemazai "ligu", kurios pasireiskia daznam renault
Kokie 5 metai iki nusipirkimo, as ziuredavau i tu meganiu gala, atrode keistai, neiprastai, bet man patiko. Mane supantys zmones renault nevairavo, ir is ju sklido kalbos kad reno gavno. Atejo laikas kai reikejo automobili pirkti, ir gan skubiai. Biudzetas didelis nebuvo, ir pradejau dairytis i meganes. Apziurejau, pravaziavau, visai patiko, paspaudem rankom su pardaveju ir sekanti ryta susitikome regitroje perrasymui. Kaina - 1200eur. Tiek man kainavo baltas, 2005 metu, 4 duru hecbekas su dyzeliniu 1.5 60kw varikliu, nuvaziaves apie 250 000km (nezinau ar rida tikra). Trukumeliai buvo pagrinde kosmetiniai. Ai, ir isorines duru rankeneles, jos sunkiai veike. Vienu duru net nedarinedavau, ant kiek sunkiai rankenele vaiksciojo. Ai, ir po lietaus duru kisenes, kur daiktus galedavai susidet, uzsipildavo vandeniu. Nors nebuvo dauzta, bet vairuotojo durys buvo pakritusios, tai jeigu visas kitas duris norint uzdaryti, uztekdavo gan lengvai pastumti, vairuotojo duris norint uzdaryti, reikedavo jas vozti. Na, bet cia vienos bedos buvo ju liga, kitos ne. Apskritai automobiliu buvau gan patenkintas, nors jo komplektacija nebuvo ta is geresniu. Mechaniniai veidrodeliai, ne tiek daug vietu daiktam susidet, 2 elektriniai langai, be porankio. Aisku, garso izoliacija nieko ispudingo, kai vaziuoji 100km/h, tu supranti kad tiek ir spaudi, nes girdi vejo svilpima, viska kas vyksta aplink automobili. Kitaip sakant kuo didesnis greitis, atitinamai ir svokstimo girdisi daugiau. Bet pripratau ir labai tas neerzino. Borto kompiuteris, radijo valdymas nuo "lopeteliu" prie vairo, buvo malonus patogumai. Kas dar patiko, tai kebulo korozijos nebuvimas. Beveik visos iki tol turetos mano masinos turejo rudziu, renuske - ne. Na tik viena ant bagazines dangcio puslele, bet tokio dydzio kad nesukau galvos (ir gerai padariau). Buvo viena arka gale visiskai nubraukta iki metalo (ankstesnio savininko), netvarke, as irgi netvarkiau, tai per ~4 metus niekas su ja nesidare. Ziauriai awesome. Po puses metu nuo nusipirkimo/technines apziuros sava eiga praejimo, vaziuojant per gulinti policininka pradejo duslintuvas i dugna dauzytis. Buvo nuvaryta i autoservisa pakeist gumos, ir mano nuostabai ta duslerkos guma kainuoja ne 3 eur, kainavo gerokai daugiau, nepamenu kiek, gal apie 17, kazkas tokio, bet ji ten sustresne, tai tebunie. Tuo paciu ir pakaba patikrinta, reikejo si bei ta pakeisti, tai kainos daliu labai nesikandzioja, bet kai ju viena kita trecia pakeiti, dar darbu kainos, nu ir gaunasi apie 150eur, nebuni ziauriai patenkintas. Nu bet masina yra masina, devisi, reikia vis paremontuot. Keiciau tepalus, filtrus, stengiausi kas 10 000km tai atlikti. Bet nezinau ar autoserviso pasirinkimas pakiso koja, ar Reno gavno, bet praejus metams nuo nusipirkimo prasidejo nesamones. Sunkiai uzsivesdavo. Is pradziu is antro karto, laikui begant pradejo is penkto. Visad kai masina isilus taip nutikdavo. Tai buvo pakeisti visi filtrai. Niekas nepasikeite. Po to generatoriaus guolis strigt pradejo, buvo pakeistas, tuo paciu ir dirzelis pakeistas, ir nusprendziau kad tuo paciu reikia vandens pompa ir kita dirzeli pakeisti, nes jau senam buvo sueje beveik 100 000km. Nesivedimo problema tik progresavo. Nuvaryta i kita servisa, pakeite TDC (top dead ceter) davikli, nes del jo mete klaida. Gal 60 eur uz viska. Praejo kelios dienos ir vel tas pats. Nusipirkau bluetooth odb2 skaneri, nusiskaiciau pats klaidas, maciau kad dar del pakaitinimo zvakiu meta klaida. Okey, gal jos ir gali turet itakos (buvo jau rudeniskas oras prasidejes, ir problema su nesivedimu budavo esant vesesniam orui, bet jau isprogresavus kad sunkiai vesdavosi tiek silta, tiek salta, bet kartais ir is pirmo karto uzsivesdavo, nebuvo desningumo jau). Servise pakeite pakaitinimo zvakes, uzsimine kad starteris silpnokai veikia. Sakau, kai zinot kad del jo sunkiai vedasi, sako nezinau, gali turet itakos gali neturet. At this point, masina rytais jau dazniau uzsivesdavo panaudojant uzvedimo purskala, nei pati. Sako, davai kompresija patikrinam. Patikrino. Du cilindrai is 4 turejo zemesne kompresija nei 20. Ten 12/15/23/ir paskutinio nepamenu. Ir cia buvo issiskyrimo priezastis. Automobilis, kuriam ka tik pakeisti visi dirzai, tepalas, filtrai (net salono filtra pakeiciau), visos lemputes, issiurbtas, nuvaskuotas, su pusmeciu technikines, iskeliavo perekupam uz 400 del tos faking kompresijos. Gal cia klaida buvo, bet nervu jau daug kainavo, ir jau buvo riba kai nusibodo i ja kist pinigus. Isitikinti kad variklis geros bukles. Patikrinti kiekviena mygtuka salone, viskas turi veikti, kitaip gali gresti brangus remontas. Nerizikuoti, ir nusipirkus keisti laiku tepalus, dirzus.
Pilnas atsiliepimas...
2018-05-13
Man negedo, it in ekonomiskas IR labai komfortiskas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, it in mazai valgo, man negedo Niels.
Nebuvo... Pirkau priziureta...
Man nefedo, tris metus nieko nedariau tik tepalus, gal kad priziuretas buvo. 1'5 DCI, pitkau su 250000, pardaviau su 330000, jokiu problems nebu o. Va kuro sanaudos tai afiget, trasoj 90 kmval tik 4 litrai...mieste iki 6... Berakte uzvedimo sistema IR labai komgortiska IR patogi visiems kas sedi. Elektronika negedo, nirks negedo. Patiko nerealiai. Vazijau su ja uzsienyje , pardaviau gryztant I LT, gaila buvo, bet anglas neregistruoja...
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-31
Renault megane
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Salonas grazus, erdvus
Minusai-turbina, purkstukai, egr voztuvas, elektronika-langu valdymas
Renault megane 1.9l, 88kw hecbekas Turejau renault ne viena. Didziausia problema turbina, purkstukai, egr voztuvas, kurie kainuoja daug. O siaip masiniukas labai fainas, gerai rieda.
Pilnas atsiliepimas...
Edvinas | 2016-02-06
Renault Megane 1.6 16v rs
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiska,grazus dizainas,patikima,manevringa,lengva,talpi,pakankamai komfortiska,saugi,greita.
Neizvelgiu
Dinamiskas automobiliukas,komforto taip pat netruksta,hidraulinis vairo stiprintuvas,bagazinej vietos tikrai daug,su sportine vaziuokle manevringa,ir pakankamai minksta vaziuokle. Variklis benzininis labai patikimas,vazineju 4 metus,ir jokiu problemu. Eksplotacijos kastai visiskai nedideli,jokiu problemu su benzininiu,ryja daugiau nei dyzelis 1.5 ar 1.9 bet variklis nereikalauja dideliu remonto islaidu,nera turbinos,negenda purkstukai. Rinkites benzina,maziau problemu.
Pilnas atsiliepimas...
Megane | 2015-10-10
Jeigu pasiseks, tikrai labai faina mašina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas, patogumas, išvaizda
Silpnos vietos - kuro siurblys, purkštukai, valdymo blokas po kapotu. Pabarška plastmasės.
Tikrai gražus, ekonomiškas ir kelyje stabilus automobilis. Ir kainos atžvilgiu tikrai geras variantas, nes atrodo gerai, patogus. Žodžiu, geras variantas tiem, kas ieško nedidelio automobiliuko ir nenori kibirais važinėtis. Bet svarbi sąlyga - turi pasisekti surasti normalią, be kokių paslėptų nesąmonių, nes jeigu prasidės problemos, tai prakeiksit servisus. Meistrai tingi domėtis, net normaliuose servisuose išsidirbinėja vos išgirdę pavadinimą (atitinkamai ir prisigalvoja būtų ir nebūtų dalykų už ką pinigų lupti), taip kad pasiruoškit tokiu atveju gilioms mašinos sistemų studijoms arba mokėsit be krašto "meistrams". Dirba tyliai, gražiai. Nepalyginsi su kitais tokių metų dyzeliukais. Ir vibracijos beveik nėra, jeigu variklis tvarkingas. Nežinau, ar man nepasisekė, bet turėjau problemų su kuro sistema. Mašina dirbo, bet tai vesdavosi ne iš karto, tai drebėdavo. Apvažiavau 5 servisus keturiuose skirtinguose miestuose, vistiek taip niekas iki galo gedimo ir nesurado, tik aptvarkė aplink. Sudeginau krūvą pinigų, laiko, nervų ir prasikeikiau. Jeigu ne gedimai, tai eksploatacija nebus brangi. Einamosios dalys, filtrai visokie nebrangūs, dačikų visokių galima ir šrotuose surasti. Žiūrėkit pakabą, ar nėra kokių nesąmonių. Būtinai bandykit išsiaiškinti, ar su kuro sistema kokių problemų nebuvo, nes jeigu buvo, tai gali būt ir toliau.
Pilnas atsiliepimas...
jonas | 2015-07-03
renault megane 2004m 1.9 l
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortiškas ir patikimas automobilis
minusų didelių nėra
puikus automobilis komfortiškas kaip ir visi renault automobiliai genda tiek pat kaip ir visi kiti , tai priklauso koks stovis o ne modelis , turėjau apie 20 visokių modelių prancūzų geriausi, o genda visi tik lietuviai ypač provincijoj vw ir opelius daugiausia perka ir remontuoja pastoviai ir tyli o kitus keikia net neturėję ir nevažinėję kitais auto. puikus variklis jokio remonto kal kas labai tyliai dirba , ne kaip vw varikliai, labai ekonomiškas ir gerai traukia. detalės palyginus nebrangios panašiai kaip ir kitu panašios klasės automobilių. svarbiausia perkant kad būtų neužvaikytas ir neapleistas labai o pridėti nusipirkus kiekvienam reikia.
Pilnas atsiliepimas...
mARIUS | 2015-03-21
nepatariu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minksatai vaziuoja gera pakaba
Smagratis ,purkstukai,egr voztuvas
Nepatariu, nelaiko auto purkstukai kuriu vieno kaina apie 400 euru ,taip pat bedos su plaukiojanciu smagraciu kaina apie 1000 euru,taip pat bedos su egr voztuvu,taipogi mistika su elektronika ,per savo gyvenima turejas 5 auto ,brangiausiai kainavo sio automobilio remontai ,dedu dideli minusa siai auto Patariu nepirkti
Pilnas atsiliepimas...
Arunas | 2015-03-05
neveltui isrinktas 2003 metu automobiliu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tylus variklio darbas.manevringumas.ekonomiskumas.ir sakyciau pigios dalys lyginant su tokiu metu automobiliais
silpnoka elektrine dalis(langu pakelejas.lietaus daviklis.)
Renault megane 1.9 dci 88kw tikrai galingas.siuo metu ji turiu metus laiko.pakeistas vienas sarnyras. Silpnoka vieta elektronikoj.tai pagrinde langu atidarymo mechanizmo elektronine dalis. Bei lietaus jutiklis. Auto 2 duru. Visi privalumai.taip plastiko kokybe nekokia.bet jei viskas priziurima nera nei traskejimu ir garso izoliacija lb tenkinama Auto buvo pravaziavusi 199000 siuo metu jau 209400.variklio darbas neprimena dyzelio.tylus svarus garsas.net labai pigios dalys.turbina pilnai gyva. Perkant tikrai isitikinti ka privaloma dyzeliniam automobiliui su turbina.ar ties ja nera tepalu nubegimo.ar nemeta melsvo dumo.ar lengvai jungiasi pavaros.zinoma ar veikia langai.
Pilnas atsiliepimas...
2014-11-12
Normali, gana ekonomiška
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, ekonomiškas, mielas.
Barška gale (gal bagažinė?)
Komfortabilus automobilis; nors nedidelis, bet vietos pakanka tiek salone, tiek bagažinėje. Dėl variklio problemų nebuvo. Šį tą tvarkėme, bet tik pradžioje, kai nusipirkome parvarytą iš Prancūzijos. Perkant žiūrėti į viską, kaip ir bet kokį automobilį renkantis.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
    Symbioz
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt