Markės
1523 iš 1940
Renault Master 1998 - 2003
Renault Master, 1998 - 2003
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.526% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)Viso įvertinimų: 2
33% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)33% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.6)34% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.6)33% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Renault Master yra vidutinės/didesnės klasės komercinis automobilis (apie 3.5 tonų krovos) konkuruojantis su gerai žinomu Ford Transit modeliu. Master gaminamas skirtingų tipų kėbulais - standartinis furgonas, furgonas su padidinta krovinių talpa, paaukštintas, prailgintos bazės ir kitų variantų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
Martis | 2012-05-18
Geras autobusiukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Universalumas, geras ir lengvas valdymas
Užvedimas žiemą
Mano įmonė turi du '02 Renault Master 2,2 dCi (66kW) keleivinius autobusiukus ir jais teko nemažai pavažiuoti. Tai buvo pirmas tokio tipo automobilis, kurį teko vairuoti. Ir jis labai maloniai nustebino. Kadangi teko pagrinde važinėti tik miesto ribose, mašina pasirodė labai manevringa, lengvai valdoma, puiki apžvalga ir pan. Mašina su dviem eilėmis keleivių sėdynių, kurios itin lengvai išimamos ir gaunamas didelis krovininis skyrius. Master man buvo lengviau valdyti ir už mano nuosavą Audi A6 Avant, ir už seną Volvo 850. Kadangi vairuotojas ir priekiniai keleiviai sedi aukščiau už likusį ekipažą, matomumas gale puikus. Sėdėsena gan stati, bet patogi. Kadangi esu tik 178cm ūgio - prie vairo įsitaisydavau puikiai: tiek pedalai, tiek vairas buvo patogioj padėtyje (nors jie nereguliuojami). 2,2 dCi variklis išvysto tik 66kW, tačiau mašinos trauka nuostabi. Net ir važiuojant su pilnu ekipažu ar pasikrovus, mašinai miesto srautas gali pasirodyti gerokai per lėtas. Aišku tada nukenčia ekonomija. Pats variklis mums tarnauja patikimai, tačiau yra ir prižiūrimas - alyvos ir filtrai keičiami dar prieš gamintojo nurodomus intervalus. Ir kol kas kažkokių problemų su variklių didesnių nebuvo. Vienintelis trūkumas - sunkiai vedasi per šalčius. Šią žiemą net ir prie -10 kartais neužsivesdavo, nors ir akumuliatorius buvo naujas, ir žvakės keistos. Kartais padėdavo variklio paleidimo palengvinimo purškalas, o kartais tekdavo užtempti. Mašina miesto rėžimu ekonomiška. Normaliai važiuojant mieste ima ~9l/100km. Spaudžiant "nuo dūšios" - šiek tiek daugiau 10l/100km. Užmiestyje - ~8l/100km. Variklis patikimas, pakaba (kaip ir turi būti) nekaprizinga. Dalių kainos - kaip pažiūrėsi - nei pigios, nei brangios. Jų gauti nėra sunku. Neteko asmeniškai susidurti su vokiškais Master konkurentais, tačiau manau prancūziškas variantas gali būti geras pasirinkimas. Jeigu ieškote individualiai tokio tipo mašinos ar autobusiuko mažai įmonei - keleivinė Master konfigūracija puikiai tiks ir žmonėms, ir kroviniams pervežti. O valdomas - kaip lengvasis automobilis (tik sėdite aukštai). Ir kaip priemonė - patikima. Aišku tai priklauso eksploatacijos niuansų.
Pilnas atsiliepimas...
Vaidas | 2012-02-13
Master 98' 2,5d, 99 2,8dTi, 04' 2,2dCi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas,komfortas,zemos kroviniu skyriaus grindys,patvarumas,priekiniai varomi ratai,R15 padangos
2,2dCi motoras,didelis apsisukimo spindulys,silpnos atbulines eigos lempos,nereguliuojamas vairas
Turim visu situ metu Masterius su didelem ridom,visi pirkti nauji,tad eksploatuoti nuo nulio ir visos pazymetos ridos yra teisingos.... Ne veltui sis busas buvo isrinktas 98 metu europos geriausiu mikroautobusu,masinos valdymas,komfortas vaziavimo superinis,mazas triuksmas viduj,kadangi varomas priekis nebuvo nei vieno atvejo kad butum ziema uzklimpes kur nors,antras priekio varomo pliusas zemos kroviniu skyriaus grindys,kai reikia ilipt -islipt 50 kartu i diena,pakraut- iskraut tai sitas pliusas labai aktualus Pirmas pirktas 98m 2,5d,jei jums nesvarbios kuro sanaudos ir dinamika,tai tiesiog NEUZMUSAMAS MIKRIUKAS,motoras milijoninis,su 700 000km rida buvo parduotas baltarusams,nes vis bade akis apie 12ltr kuro sanaudos palyginus su 8,5ltr 2,8dti 99m 2,8Dti,yra 2vnt ir po siai dienai,ridos svyruoja tarp 600000 ir 700000km,motoras geras - paprastas,ekonomiskas(kai vazinedavau buvo 8,5ltr 100km),labai dinamiskas...buvo vienam sugedus turbina kazkur prie 500000km...Mano akimis ziurint,vienintele jo beda fakelinis pasildymas kuriant,jei jis neveikia sutvarkyt gana sunku,tai ne zvake isukt kaitinimo:))nors iki kokiu -15 kuriasi ir be pasildymo,veliau,esant didesniam minusui, jau sudetingiau su uzkurimu 2003m 2,2Dci po vadinamo "restailingo".....bekit nuo sio motoro kuo toliau....kaprizinga elektronika,nemazos kuro sanaudos (10-12ltr),jau keistas variklio blokas buvo(nepamenu kas ten nutiko)meistrai iki siol neranda kodel jis ziema nenori kurtis,nors pasildymas,akumuliatorius,starteris tvarkoj.... Gedimai: prie mazdaug 300000km ridos sugedo generatoriai(taip buvo musu atveju,bet nebutinai ges ir jums:)),nuo sios ridos gali tekt starteri perrinkt,nelygu kurimu skaicius. Po 500000 prasideda bedos su vairo kolonele-vairo stiprintuvu Nors visi kalba apie blogas pavaru dezes Renault,bet ,kaip nekeista,tai vienintelis mazgas visiems 4 musu masteriams,kuris ir po siai dienai NEKELIA JOKIU BEDU,nors ridos patys matot kokios...1998-2000metu gamybos masteriam nutrukdavo pavaru perjungimo lynai,bet 2000 si beda isspresta ir pvz mums sie lynai buvo sudeti jau patobulinti garantiniu laikotarpiu,gerai atsimenu kaip pats vaziavau keist:) Galine pakaba jokiu bedu nekelia,nera kam gest Pliusas kad padangos R15,jos gerokai pigesnes,o ir vaziuoja minksciau Mano akimis labai geras kokybes ir kainos santykis,nes masina tikrai patvari o kainuoja gerokai maziau nei pervertinti VW ar Sprinteris,jei reiktu rinktis is siu busu neabejotinai vel rinkciausi Master,teko kai truko masinu nuomotis VW LT tokiu pat metu,tai nesulyginsi nei vaziavimo komforto,nei pravazumo,nei pakrovimo aukscio kroviniu skyriui.... Jei mazai vaziuojat arba daugiau vazinejat mieste(jis mieste kuro maziau eda:)) ir esat ramus vairuotojas imkit 2,5D,prie motoro neteks ilgai nagu kist... Jei imat 2,8Dti patikrinkit ar veikia fakelinis pasildymas motoro,kitaip bus bedu ziema,atkreipkit demesi i soniniu duru stumdomu begi ir duru "rolikus",jei jie isklibe labai po kiek laiko gali durys atidarius iskrist:) o begiai su rolikais deficitine preke,teko isitikint,ir kainuoja daug...patikrinkit rankini,dazniausiai jis neveikia,bus proga pasideret:) Mano pasirinkimas - Renault master po restailingo kokiu 2001 - 2003 metu su 2,8dTi varikliu ir rida iki kokiu 350000 nedaugiau,jei aisku rida reali:)Nusipirke sekit paskirstymo dirzelio keitimo intervala ir sumazinkit tepalo keitimo intervala iki 15000km(pagal popierius reiktu kas 20000)pilkit gera tepala(jo reikia tik 5,5ltr) ir vaziuosit ilgai ir maloniai,jei ka rasykit i komentarus:) Beje,nezinau kodel raso kad sitas masteris ejo iki 2003metu,nes musiskis 2,2dci po restailingo yra 2004metu Aprasiau ir velesni naujo modelio masteri nuo 2004m,uzeikit paziuret
Pilnas atsiliepimas...
 
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
    Symbioz
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt