Markės
1509 iš 1940
Renault Fluence, 2009 - 2014
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.00% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 1
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)27% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Renault Fluence buvo suprojektuotas siekiant patenkinti poreikius praktiškų žmonių, skaičiuojančių savo pinigus, tačiau kartu norinčių turėti maksimaliai patogų automobilį. Naujas keturių durų automobilis yra 4,62 m ilgio ir 1,809 m pločio, turi 2,702 m ratų bazę. Priešingai paskutiniais metais sparčiai populiarėjusiai hečbekų madai, Fluence yra sedanas ir turi gerokai ilgesnę ratų bazę nei kompaktinės klasės atstovai, todėl automobilis siūlo tikrai erdvų saloną prilygstantį vidutinės klasės automobiliams. Dėl tokio dydžio ir standartinės įrangos gausos Renault Fluence atsiduria tarpinėje pozicijoje tarp kompaktinių C klasės šeimos modelių ir aukštesnės klasės automobilių. Automobilio išorė pabrėžtinai santūri, būtent toks yra automobilio stilius. Viduje dominuoja linijos jau pažįstamos iš Renault Laguna modelio - tai elegantiškos, švelnios linijos, puikiai pabrėžiančios automobilio išorės stilių. Automobilio salonas sukurtas taip, kad būtų kiek galima mažiau apkrautas įvairiais prietaisais. Didelis dėmesys buvo skirtas vidaus apdailos medžiagų parinkimui: durų rankenos, prietaisų apvadai ir pavarų svirtis yra chromuoti, taip pat siūloma odos apdaila. Automobilio viduje yra daugiau nei 23 litrų dydžio erdvės daiktų pasidėjimui, įskaitant apšviestą, šaldomą 9 litrų daiktadėžę. Renault Fluence 530 litrų bagažinė yra viena didžiausių savoje klasėje. Be to, ją galima išplėsti sulankstant sėdynes. Kadangi bagažinės ir pagrindinės automobilio erdvės neskiria jokia metalinė pertvara, bagažinėje galima vežti didesnių gabaritų daiktus. Prekybos pradžioje Renault Fluence buvo siūlomas su 2 benzininiais (1.6 litrų 16V 110 AG ir 2.0 litrų 16V 140 AG) ir 5 1,5 litro dyzeliniais (dCi 85, dCi 90 DPF, dCi 105, dCi 110 DPF ir dCi 110 DPF su nauja dviguba sankaba).
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 1
Saulius | 2015-05-13
Renault fluence 1.5 dci
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pliusai išvardinti aukščiau.
Tarp minusų nepaminėjau, kad šiek tiek tampoma mašina ant provėžų. Nežinau ar dėl padangų, ar seniai darytas suvedimas ar mašinos problema :)
Darbe turime tokį automobilį. Kartkartėmis tenka juo naudotis. Iš principo nelabai mėgstu šios markės automobilius, bet šis savotiškai ne toks piktybinis :) Mano pastebėti privalumai: Rieda pakankamai sklandžiai. Sklandžiai jungiasi bėgiai, bėgių ilgiai atrodo pakanakamai teisingai išdėstyti ir normalaus jautrumo sankaba - ko nepasakyčiau apie Subaru outback 2012 metų.. Gana nebloga garso izoliacija. Salonas irgi nieko blogo, bet nėra toks patogus ir suplanuotas kaip VW. Trūksta vietos daiktams pasidėti. Medžiagos nekvepia prabanga, bet ne visada to ir reikia :) Aiškesni minusai: Galinių durelių forma. Praktiškai visada užkliūva ranka (ties labiausiai atsikišusia dalimi) atidarant dureles, ir blogesniu oru tikrai išteplioja rūbus. Itin blogas matomumas dešinės pusės ties stoike (rikiuojantis ta akla zona ir pasukus galvą nelabai matosi). Kažkas negerai su priekinėmis stoikėmis, o žmona praktiškai visada nusimuša galvą arba labai turi saugotis kad taip nenutiktų. Žemesniems žmonėms gal ir neužkliūtų :) Keistose vietose išdėstyti kai kurie mygtukai :) Ilgai ieškojau greičio palaikymo mygtuko.. Jis prie rankinio.. Taip pat ilgokai ieškojau centrinio užrakto mygtuko salone. Jis panelės centre prie avarinio :) Įpratus prie vokiškos VW tvarkos, keistoka :) Bet tai nelabai trukdo bendrai žvelgiant į šį reikalą. 1.5 DCI jei teisingai pamenu. Pakankamai smagiai važiuoja, bet dugną užmynus stebuklų irgi nerodo :) Bet kasdieniam įprastam vairavimui tikrai viskas ok. 6 bėgiai. Tai 6 bėgis galėtų būti kiek žemesni sūkiai prie 130km/val, tai pridėtų ekonomijos :) Automobilis įmonės, todėl atsakymo neturiu.
Pilnas atsiliepimas...
 
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
    Symbioz
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt