2022-02-19 |
Reniukas 1996
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
GRAŽUS DIZAINAS
Pūna, bėdos su elektronika
|
Turim renuką jau 4 metus. Žodžiu pūna, tačiau važiuoja visai maloniai Nuvertėjimas didelis, nes tokių mašinų nieks nevertina, nebent būtų tvarkinga
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Algis S. | 2015-10-30 |
Visai neblogas auto.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiskas, pigios dalys, daug privalumu, ekonomiskas, patikimas.
Jeigu nepasiseks el. valdymo blokas ir purkstukai.
|
Labai komfortiskas kaip savo klases, minksta pakaba, patogios sedynes. Gal siek tiek kaimiska panele (skydelis), bet uztat daug privalumu:
veliuro salonas, sildomos sedynes, sildomi veidrodeliai, elektra sildomas priekinis stiklas, puiki gamykline garso aparatura, valdymas magnetola po vairu. Automatas rodos 4 begiu, bet su SPORT rezimu, niekada su jo jokiu problemu neturejau. Talpi bagazine, bet seimai su vezimeliu jau per maza.
Masina patikima, tik su elektra turejom siek tiek bedu. Tai stiklo valytuvai neissijungdavo, tai zibintai patys isijungdavo, tai langas atsidarydavo ir viskas po lietaus. Pasirode, buvo uzpiltas valdymo blokas. Aciu servisui Renault Minute uz greita priezasties nustatyma. Variklis kaip 66kW gan dinamiskas tokiam auto. Aisku pasodinus 5 virus, jau galios tikrai mazai.
Vienintele sito variklio silpna vieta, tai mazdaug po 130 tuk. km. purkstukai, kurie mazdaug uzsikemsa.
Iseitis: arba pastoviai pilti Fuel Injector Treatment, kuris kainuoja 20lt. ir padeda mazdaug 2000km., arba restauroti/keisti purkstukus. Nemanau, kad jie dabar brangiai kainuoja.
Dalys pigios. Variklio dirzo su guoliu keitimas Tanagroje apie 300 lt. Visi filtrai nuo 5 iki 20Lt. Automatines pavaru dezes alyvos ir filtro keitimas apie 200lt. Dar keitem pagrindini valdymo bloka su imobilaizeriu viskas kainavo 450Lt. Bagazines spinele su keitimu 50Lt. Priekinio rato sarnyras ir galinio rato guolis(ar atvirksciai) apie 180Lt. Dar priekines kaladeles 60Lt su darbais.
Daugiau per 3 metus nieko keisti neteko apart variklio alyvos. Siek tiek rudyja, nors kebulas cinkuotas.
Pirktas 2010 metu pavasari(uz 3300Lt), parduotas 2013 ziema(uz 2700Lt). Patikrinti purkstuku darba servise. Pries perkant isplauti masina plovykloje, arba ispilti ant jos pora kibiru vandens, jeigu visi el. mazgai veiks - galima pirkti.
Vilniuje yra geras specializuotas Renault servisas - Renault Minute prie Ukmerges SENUKU. Man jie labai padejo, nors ir nelabai mandagiai bendrauja.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Dovydas | 2015-09-12 |
Nebent pigiai
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Jei negestų niekas tai tobula mašina būtų. Ne taip rūdyja baisiai. Kaip 66kw normaliai traukia.
Nepatvari.
|
Nusipirkau iš senuko, truputi po avarijos (fara ir buferis įlenktas) po 4km parėjo pavarų dėžė, nuo 2.5k labai didelė vibracija, žiauriai nestabili, po 10k km antifryze tepalas, mašinai liko nebe per daugiausiai Bent jau man tai greit užlinko. Nebent va kaip man, papigiai pasiimiau, dadrožiau ir išmest.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Zilvon | 2015-03-04 |
Megane
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nera
Nesandarus, dazna elektronikos gedimu, dideles kuro sanaudos bent mieste, nestabilus
|
Automobilis gana prastas, nesandarus, truksta patikimumo. Dazna problema su purkstukais, variklis nera galingas
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Laurentina | 2014-07-01 |
puikus automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomiskas, saugus, nebyrantis, nerudyjantis
nesandarus
|
Puikus auto tiek mieste, tiek ilgesnem kelionem. Vazineju jau 6 metus, per ta laika keiciau tik nusipirkus amortizatorius, kaladeles, traukes ir sailentus. Nerudyja, variklis 1,9 dTi - puikus, ziema vedasi be problemu. Pora minusiuku aisku ya - ziema letai isyla salonas, o tik atidarius duris, iskart atsala... Zodziu, sandarumo jai truksta - vat tokia tik beda. Su elektronika irgi vargo nera - juk visas perdegusias lemputes galima lengvai pasikeisti. 1,9 dTi ziureti, ar neleidzia tepalu ir ausinimo skyscio, taip pat tikrinti vairo kolonele - viskas kitas remontuoti nebrangu
Pilnas atsiliepimas...
|
|
vaidas | 2013-08-12 |
blogai
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
nera
viskas
|
turejau 99 m 1,9 dti labai prasta, rudyje, elektronika neveikia po 200 000 km vaziuoja gerai tik nuo kalno nevisur tvarko prancuza, sudetinga taisyta jei tikrai, tikrai patinka turek papildomu pinigu tvarkymui. Geriau keliu metu senesne bet vokiska kokybe
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tomas | 2013-07-29 |
Renault Mégane '00 1.9 D
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, smagus vairuoti, greitai užšylantis salonas.
Galimos ''elektros'' problemos, galinių žibintų gedimai (fyškės/laidai)
|
Ieškojau hečbeko ir po nesėkmingų paieškų į akį krito Renault Megane, 2000 metų paprastas dyzeliukas. Išvaizda tikrai graži. Na tik 47 kW šiek tiek baugino dėl traukos, tačiau įsėdus "pralėkt", pasijuto tikrai nebloga trauka kaip tokiam varikliukui. Salonas ir panelės gan paprastos, tačiau viskas savo vietoj, patogu valdyti viską. Jau metai kaip naudoju šį automobilį į darbą ir pramogom (net palaužau žiemą su rankiniu) ir nebuvo itin didelių gedimų. Buvo šiek tiek problemų su galinių žibintų kontaktais, viena forsūnke nenori dirbti salta variklį pakūrus, tačiau tas pasijaučia tik žiemą (net neremontuoju šio gedimo, nes ta forsūnke prasidirba per kelias sekundes). Esu patenkintas šiuo automobiliu, jis nedidelis, lengva ir smagu valdyti. Rekomenduoju pirkti dyzelinį variantą. 1.9 (47 kW) dyzelis, be turbinos - tikrai smagi ir minkšta važiuoklė. Kuro sanaudos 5l./100km tiek mieste tiek užmiestyje. Taisymas nėra brangus, nes nėra tų "naujoviškų elektrinių dalių", o tiesiog paprastas senesnio tipo patikimas varikliukas (pas manęs tik naujesnio tipo elektrinis siurblys) ir be to dar pilni laužynai Meganių. Kiek girdėjau, tai benzininiai varikliai nėra patikimi, daug žmonių turi problemų su benzininiu variantu. Pirkau su 133 tūks. nuvažiuota rida, tai variklis tikrai turi dar traukos. Pirkau už 4000 Lt., ko gero pasisekė paimti už tiek geros būklės ir tokių metų, nes skelbimuose mačiau geros būklės už 5000-6000 Lt. Pirk dyzelį (kad ir be turbinos, nes kuo mažiau "navarotų", tuo mažiau problemų), nes benzininiai varikliai nepatikimi. Jei išsirinksi be defektų, tai šis automobiliukas tau tikrai turėtų patikti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
mmm | 2013-03-04 |
Renault Megane Classic dTi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gera kaina / Patikima / Ekonomiska
Ergonomija
|
Parasysiu nuomone pastebejimus apie si masiniuka :) Tai vat ieskojau pries 2 metus automobilio kasdieniniam vazinejimui kad rytu nedaug nereiktu daug investuoti..
Buvo konkurentai panasaus tipo 1.9 tdi motoriukai kad rytu iki 7 litriuku mieste ir radau netyciom si renuka.Ka galiu pasakyt ilipes jauti tikrai paprastas bet turi visus elektrinus langus patogu isdestima mygtuku viskas ko reikia lakiot po miesta yra.. Masina is france tai rudeliu aisku nera. Atidares kapota pamatau is esmes lbj panasu i visus vw/audi tdi matorus.. Jis turi 98ag begejesi iki 100km per 12 sec tai tikrai smagiai sakyciau svere beje apie tona simta.Na ka Nupirkau pradejau keisti tepaliukus filtriukus aptarnavima tilpau i 200 lt :)
Prabegus buvo apie 160 tuks. sukta ar nesukta nzn bet salonas neaptrintas motoras trauke plus dirzelis kaip naujas buvo tai apsidziaugiau.. Po kiek laiko teko pakelti servize nes isbego amortikas pasikeiciau iskarto abu galinius ir nustebau kad pakaba tai tokia paprasta ir tai pasiteisino nes vazineju jau 2 metus teko pakeisti tik stabdziu kaladeles ir amortizatorius :)) Tai ka galiu pasakyt kad tai automobilis kuris lyginasi su tautos mylimais golfais audi... Ir tikrai neatsilieka. Juk tokios kubaturos pirkdamas auto ir tokia kaina negali tiketis komforto geros izoliacijos geros garso aparaturos grazaus exterjero bet ka ka sis auto uztikrina tai patikimuma :)) 1.9 dTi 98ag Kuro sanaudos mieste iki 6.5 uzmesti apie 4.5 priklauso kaip vaziuosi ir koks kuras :) Suka dirzelis taip kad kas 150 tuks turetum keist ji :(
Расположение двигателя Спереди, поперечно
Объем двигателя 1870 см3
Мощность 98 л.с.
При оборотах 4000
Крутящий момент 200/2000 н*м
Система питания Дизель Common rail
Наличие турбонаддува Турбонаддув
Газораспределительный механизм DOHC
Расположение цилиндров Рядный
Количество цилиндров 4
Диаметр цилиндра 80 мм
Ход поршня 93 мм
Степень сжатия 18.3
Количество клапанов на цилиндр 2
Топливо дизельное топливо Surasiau prie auto aprasymo bet saip kapeikos.Masinos kaina krenta minimaliai jau neber kur krist manau tai apie 5-6 tuks litu... Perkant atkreipkit demesi i trauka turbinos darba matora... Pakaba kebulas salonas ner ko ten ziuret patikimas paprastas lengvai remontuojamas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
tankeliun | 2011-10-09 |
Renault Megane 1.6e
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Neseniai vazineju su megane, bet nerealiai patinka masinukas. Labai minkstai eina, variklio uztenka (nuo 3000 apsuku parodo ka moka). Garso izoliocija gan nebloga, man asmeiskai. Kai vaziuji apie 110 tai tik vejelis trp girdisi, o jai ijungi dar tyliai muzika tai liux. Nzn ka ir pridurt, sedi ir vaziuoji. Jai darysi profilaktika, keisi laiku ka reik, tai masinukas niekad kely taves neapvils itt... :)
Del kuro sanaudu, apie 7-8, ziurint nuo vairavimo stiliaus.
Antra renualt turiu (turejau 19) ir visada reno turesiu :) 1.6e 66kW Kai tik nusipirkau, pakeiciau galinio rato guoli (60 lt be darbo).
Po savaites pakeiciau tepalus, filtrus, sarnyra ir antgali (280 su darbu).
Oi, dar naujas lemputes idejau :D
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Petras | 2011-10-01 |
Renault megane 2002
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Priekis varomas,galingas variklis.
vidaus apdaila, rasojantys langai.
|
Automobilis gana paprastas kaip šios klasės automobiliui.1.6benzinas 80kw su mechanine pavarų dėže jam yra tikrai per akis. Žiema be jokių problemų iveikia tam tikras kliutis. Gana neblogas pečiukas kas labai džiugina žiema.Originali garso aparatura kaip "Renault" yra visai nieko. Turėjau problema žiema pastoviai rasojo langai nors visu pajegumu buvo ijungtas pečiukas i langus iki pusės atšila ir viskas važiuoji kaip tanke. Vidaus apdaila labai jau paprasta norisi kokios tai blizgančios "prabangėlės".Remontuoti ji teko dažnokai nors pirktas buvo tikrai geroje buklėje. Variklis tikrai stiprus kaip 1.6 benzinas 80kw yra tikrai per akis. Žiema be problemų užsivesdavo. Karts nuo karto reikėdavo kokio remonto kuris tikrai yra nepigus jeigu daryti gerame servise. Tiek kiek į ją investuosite pastebėsite ,jog serviso kainos pasieks šio automobilio realia kaina. Gerai pagalvokite arba pataupykite geresniam automobiliui kuris pasižimi patikimumu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |