2023-02-04 |
Renault Koleos 2008 m. 2 dCi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nuo 2008 m. pravažiavus 270 100 km, puikus variklis sankaba, greičių dėžė, patikima elektonika, tvirta važiuoklė. Keistos variklio pagalvė, galiniai amortizatoriai, stabdžių diskai ir kaladėlės, akumuliatorius po 10 metų, pakabos įvorės, vairo traukės.
Didelis apsisukimo spindulys, kičinė salono apdaila. kai teks keisti paskirstymo grandinę, teks išimti variklį, nors jam nekeisti nei purkštukai, nei pakaitinimo žvakės.
|
puiki mašina trūksta manevringumo daugiau priekaištų neturiu salonas per daug pigiai atrodo Kai nuvarysiu šitą, ieškosiu tokios pačios kad ir 10 metų
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2021-06-26 |
Renault Koleos, Paris initiale; 2013; 2,0 dyzelis, automatas, tik priekis varomas.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas variklis ir važiuoklė, kaina
Ne ekonomiškas, ne manevringas, prastoka garso izoliacija
|
Šis automobilis ne mėgstančiam sportinio vairavimo stiliaus. Pagrindinis pliusas - patikimumas, o visa kita kiek žemiau vidutinio lygio: garso izoliacija, trauka, taupumas ir t. t. Pliusas santykinai nedidelė kaina, nes ne populiarus modelis. Variklis laiko patikrinta klasika, su grandine. Skardos nerūdija. Didelė prošvaisa. Ramiai vairuojant visai nieko, bet erzina vangi greičių dėžė: įvažiuojant į žiedą paspaudi gazą, o ji dar galvoja važiuoti ar ne... pagaliau pajuda, o tu prieš kitus jautiesi ne kaip... Toks įspūdis, kad šį automobilį gamino visiški flegmos. Garso aparatūra ir ta užsikrauna tik pavažiavus porą kilometrų, dar su kvailu priminimu ekrane kad būkite atsargūs...Automatinės šviesos persijungia tik gerokai pavažiavus menkai apšviestoje aplinkoje. Apsisukimo spindulys milžiniškas. Panoraminis elektrinis liukas absoliučiai nereikalingas daiktas. Tinka tiems, kas ieško aukštesnio, patikimo, nepretenzigo automobilio nepermokant už "brendą".
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2021-06-20 |
Renault Koleos, Paris initiale; 2013; 2,0 dyzelis, automatas, tik priekis varomas.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas variklis ir važiuoklė, kaina
Ne ekonomiškas, ne manevringas, prastoka garso izoliacija
|
Šis automobilis ne mėgstančiam sportinio vairavimo stiliaus. Pagrindinis pliusas - patikimumas, o visa kita kiek žemiau vidutinio lygio: garso izoliacija, trauka, taupumas ir t. t. Pliusas santykinai nedidelė kaina, nes ne populiarus modelis. Variklis laiko patikrinta klasika, su grandine. Skardos nerūdija. Didelė prošvaisa. Ramiai vairuojant visai nieko, bet erzina vangi greičių dėžė: įvažiuojant į žiedą paspaudi gazą, o ji dar galvoja važiuoti ar ne... pagaliau pajuda, o tu prieš kitus jautiesi ne kaip... Toks įspūdis, kad šį automobilį gamino visiški flegmos. Garso aparatūra ir ta užsikrauna tik pavažiavus porą kilometrų, dar su kvailu priminimu ekrane kad būkite atsargūs...Automatinės šviesos persijungia tik gerokai pavažiavus menkai apšviestoje aplinkoje. Apsisukimo spindulys milžiniškas. Panoraminis elektrinis liukas absoliučiai nereikalingas daiktas. Tinka tiems, kas ieško aukštesnio, patikimo, nepretenzigo automobilio nepermokant už "brendą".
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-09-29 |
Rekomenduoju
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Minkštas, labai pravažus, patikimas, pigus, detalės pigios (išskyrus apdailos), kaip visureigių mažos kuro sąnaudos...
Dažna kritika dėl išvaizdos, mažai info apie šitą mašiną, gale mažai vietos, maža bagažinė, brangios apdailos detalės...
|
Pirkau nuvažiavusi 187000 tikrinau sotenoje rida tikra... Važinėju 3 metus...keites tik stabdžių diskus ir kaladės... Kaladės susidėvi labai greitai... Labai komfortškas, minkštas, pravažumas superinia jei dar pritaikius džipinea padangas išvis būtų super...problemos su tepalo matavimų, machanisku būdu sunku suprati kiek jo ten yra {ypač kai naujo įpyli) automatinis matuoklis pagal nuotaiką kada nori tada rodo tepalo lygį...Dažnai susilaukiau krytikos dėl išvaizdos... Kuro sąnaudos priklauso nuo važiavimo... Jei 90 km/h. trasoje 6 litrai nuo 110 km/h 8litarai...virš 130 km/h 10 litų.... Mieste 8 litrai... Man pačiam keista kad mieste kuro sąnaudos mažesnės...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-05-06 |
Renault Koleos 2013 2,0 ltr Pagal kainą labai geras automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gera važiuoklė
nevisai gerai veikia salono elektronika
|
Išsirinkti automobilį pavyko gana greitai ir lengvai, padėjo daugybė perskaitytų atsiliepimų internete, straipsniai, taip pat draugai ir kiti vairuotojų patarimai. Iš naujų automobilių kandidatų buvo: Fluence, Sid, Jetta.
Po peržiūrų ir bandomojo važiavimo, Sidas nepaliko jokio įspūdžio, pasirodė esąs gana nuobodus automobilis.
Jetta paliko labai teigiamą įspūdį. Man patiko viskas šioje mašinoje, bet variklis su turbina privertė mane rimtai suabejoti šiuo automobiliu. Gyvenu tokiame kaime, kur benzino kokybė visuomet buvo įtartina, 98 visai nėra o su 95, visai netraukia ir jaučiu turbina nelaikytų.
Į Renault saloną nuvykau be jokios ypatingos nuotaikos, tada I kartos Fluence išvaizda man tikrai nepatiko, bet netyčia pamačiau facelift'intą automobilio versiją.
Žiauriai patiko. Tiesiog įsimylėjau. Tada nusprendžiau atsisėstį į automobilio saloną. Salonas yra erdvus, patogus. Salone jaučiausi patogiai ir komfortiškai. Sėdint prie vairo jautiesi raminančiai ir maloniai.
Ilgą laiką galvojau, kad komplektaciją reikia rinktis geresnę, bet mane sustabdė keletas veiksnių:
Maksimalioje komplektacijoje buvo 17 colių ratai. Ratai atrodė gražiai, bet aš žiūrėjau į šią problemą iš praktinės pusės ir galvojau apie tai, kas atsitiks su tokiais ratais mano kaimo „puikiuose“ keliuose.
Rankinio stabdžio mygtukas, kuris gali sukelti problemų esant dideliam šalčiui.
Pasirinkau Expression komplektaciją.
Automobilis man labai patiko. Sėdėjau automobilyje ir užmiršau, kad sėdėjau transporto priemonėje, jausmas, kad sėdžiu labai patogioje, ergonomiškai įrengtoje kapsulėje.
Variklis yra gana senai gaminamas, aš ir nenorėjau, jokių naujų sistemų, elektronikos, viskas buvo išbandyta. Prie mažų apsukų, automobilis beveik netraukia, variklis pradeda traukti tik nuo 3500 aps./min. Automobilio dinamika nėra bloga, tačiau norint, kad mašina gerai važiuotų, reikia nuolat gerai spausti gazą. Trasoje tai atlieka teigiamą vaidmenį, tačiau mieste tai nėra labai patogu. Kuro sąnaudos mieste yra 10 litrų ir 7 užmiestyje. Greičių dėžė yra 6 pavarų, mano nuomone šeštos pavaros nereikia. Visos pavaros yra labai trumpos, iš pradžių pamiršdavau perjungti laiku, bet dabar įpratau.
Pakaba yra patogi, iš pradžių net atrodė, kad ji yra šiek tiek per minkšta.
Viduje aukštos kokybės plastikas, apmušalai pagaminti šiaip sau. Jaučiasi, kad vairas yra tinkamo dydžio, patogus paimti į rankas. Man labai patiko, kaip prancūzai išsprendė multimedijos jungiklių problemą, viskas yra po vairu ir valdosi vairo ratukais. Pasirodė, kad šis sprendimas yra patogesnis nei įprastiniai vairo mygtukai.
Klimato kontrolė veikia be problemų, įjungi ir pamiršti. Iš pradžių buvau sutrikęs dėl elektroninio spidometro, bet greitai prie jo pripratau, dabar manau, kad tai labai patogu. Lešiniai žibintai, bet su halogenais. Šviečia įprastai, bet galvoju pasikeisti į Xenon'us. Priekyje matomumas yra šiaip sau, bet galinis matomumas yra geresnis nes yra pagalbininkas - parktronikas.
Nustebino garso izoliacija, važiuojant salone, galite kalbėti, o nereikia rėkti, kaip kituos automobiliuose. Garso sistema visai nepatiko, skamba prastai.
Apie blogus dalykus: naujojoje Renault greičių dėžėje trūksta tepalo. Turėjau atidaryti ir pakeisti viską, kas ten buvo.
Po 4500 Km teko keisti amortizatorių, nes pastebėjau, kad jis leido ir barškėjo. Prijungus papildomą įrangą prie cigarečių degiklio lizdo, pastebėjau, kad tai padidina ventiliatoriaus greitį.
Išvada: automobiliu patenkintas, nesigailiu, kad jį išsirinkau. Pagal kainą puikiai atitinka kokybę.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-06-23 |
Geras masiniukas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogus, galinga, pravažus
Kuro sąnaudos didelės
|
Detales pigios, viskas tvarkoje tik vietom tepalą variklis praleidžia (rasoja) pas mane... Kuro sąnaudos nemažos iki 10 litrų dizelis...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Koleos | 2017-01-28 |
Renault koleos 2.0 dCi 4x4 Limited edition
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas 4 varomi ratai, galima įjungti tik 2wd arba blokuojasi 4wd,
Sėdynės kietos, trūksta šoninio pritaikymo, mažai vietos gale
|
Labai neblogas variantas, automobilis pirktas žmonai, sėdi labai aukštai ir patogiai, veidrodėliai labai dideli, todėl faktiškai nelieka aklosios zonos. Bagažinė nera labai didelė, bet atlenkus sėdynes vietos labai daug, man tik nelabai patiko sėdynės, ilgenėj kelionėj skauda nugarą ir tikrai trūksta šoninio pritaikymo. Erzina tai kad automatinė pavarų dėžė 6 bėgių važiuojant 110 km/h dar ne jungiau 6 bėgio, jeigu įsibėgėji iki pvz 130 ir lėtėji iki 110 tada jau palieka įjungtą 6 bėgį (pas mane audi a8 tikrai taip nera, net 100 važiuojant 6bėgis) gale vietos tikrai mažai. Atrodo automobilis gražiai, moteriai idealus variantas, 2.0 dCi galios trūksta bent jau man, trasoj sunaudoja 7.6 l dyzelio, tai kaip SUV tikrai nedaug, tikiuosi užčipavus auto važiuos daug geriau. Mūsų automobilio rida 120k km dar kolkas nieko remontuoti neteko, auto būklė nepriekaištinga, visiškai neįsivaizduoju kas kiek kainuoja. Nepatariu pirkti kaip pagrindinio šeimos automobilio, arba jeigu gale niekas nesėdi tai tada neblogai, bet jeigu žmogus sėdi už vairuotojo tai nei vienam nebus patogu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
VIDAS | 2015-09-05 |
patogus automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
komfortas, medzegu kokybe,geras pravazumas.
mazas pasukamumas
|
Patogus gan ekonomiskas,smagei vaziuojantis automobilis.Pirkau buvo pravaziavusi 60000t,pravaziavau 100000t,jokiu gedimu neatsirado,siek tiek pasukamumas mazas. aisku ne sportinis bet pakankamai galingas ir ekonomiskas tilei dirbantis variklis. tepalu filtru keitimas,stabdziu kaladeles pasikeiciau.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|