Markės
1504 iš 1940
Renault Espace (II) 1991 - 1997
Renault Espace, (II) 1991 - 1997
528Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.213% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 28
19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 64% Ne 36%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Stipriai atnaujintas Espace buvo pradėtas gaminti 1991 metais su modernesniu Renault kompanijai būdingu dizainu. Nors tai ir nebuvo visiškai naujas modelis, tačiau jis turėjo ne tik atnaujintą išorę, tačiau ir naują prietaisų skydelį. 1995 metais Renault kompanija pristatė labai įdomų „showcar‘ą“ pavadintą Espace F1 ir sukurtą kartu su Matra kompanija. Automobilis buvo skirtas paminėti tiek Espace 10 metų jubiliejų, tiek Renault kompanijos dalyvavimo prestižinėse F1 varžybose 10 metų jubiliejų. Ši nepaprasta transporto priemonė buvo greičiau F1 bolidas nei Espace vienatūris. Jis turėjo itin lengvą anglies pluošto važiuoklę ir kėbulą, bei 3.5 litro 40 vožtuvų F1 Renault RS5 V10 variklį. Šio „universalo“ duomenys tokie: 800 AG galia leidžianti nuo 0–100 km/h įsibėgėti per 2.8 sekundės ir pasiekti maksimalų 312 km/h greitį. Įspūdingi keraminiai stabdžiai leido šiam F1 Espace nuo 0–270 km/h įsibėgėti ir visiškai sustoti 600 metrų atkarpoje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
1995 metais Renault kompanija pristatė labai įdomų „showcar‘ą“ pavadintą Espace F1 ir sukurtą kartu su Matra kompanija. Automobilis buvo skirtas paminėti tiek Espace 10 metų jubiliejų, tiek Renault kompanijos dalyvavimo prestižinėse F1 varžybose 10 metų jubiliejų. Ši nepaprasta transporto priemonė buvo greičiau F1 bolidas nei Espace vienatūris. Jis turėjo itin lengvą anglies pluošto važiuoklę ir kėbulą, bei 3.5 litro 40 vožtuvų F1 Renault RS5 V10 variklį. Šio „universalo“ duomenys tokie: 800 AG galia leidžianti nuo 0–100 km/h įsibėgėti per 2.8 sekundės ir pasiekti maksimalų 312 km/h greitį. Įspūdingi keraminiai stabdžiai leido šiam F1 Espace nuo 0–270 km/h įsibėgėti ir visiškai sustoti 600 metrų atkarpoje. Ši Espace versija buvo pristatyta video žaidime Gran Turismo 2.

Espace F1 bolidas:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 28
Arvydas | 2017-01-09
Renault espace 2,2 benzinas-dujios mechanika 1995m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
dizainas, pakankamai taupus, smagus važiuoti, pakankamai pigios dalys šrotuose, nerūdyja rėmas, variklis draugiškas dujoms, gana platus viduje, puikiai transformuojamos sėdynės, pigios padangos R14-185, vidutiniškai brangi eksploatacija
prastas apšildymas žiemą, dažnokai tenka remontuoti, iš po ratų arkų girdisi šniokštimas nuo žieminių padangų ir važiuojant šlapi danga taip pat
Važiavimas smagus vidutiniškai komfortiškas iki 100km. didesniam greičiui prastoka garso izoliacija, labai talpi 3000 cub, labai kompaktiška įpatingai į ilgį tik 4,3m. labai geras pravažumas, valdymas su neaštriais posūkiais geras, apsisukimo spindulys puikus, viduje išėmus galines sėdynes salono ilgis ir plotis reikalui esant garantuos nulines išlaidas poilsį prie ežero kas mano galva yra daug saugiau ir jaukiau negu nakvynė palapinėje, geri stabdžiai, labai geras matomumas ir aukštingumas, labai patogus išlipimas ar įsėdimas, sėdėsena patogi tik nugarinei daliai reikalinga spec. nugarėlė orinė leidžianti prisitaikyti nugarai, važiavimas nenuvargina, trauka vidutinė čia variklis 2,2 benzas-dujos, kartą teko važiuoti be generatoriaus krovimo, tai tik akumo pagalba be įjungtų šviesų parvažiavau iš Šventosios iki Kauno kam įdomu. Tarp kitko kėbulas rėmas padengtas 65 mikronų cinko sluoksniu ir kėbului yra 22 metai garantija nuo prarūdijimo. Apžiūrėjau neseniai iš apačios kėbulą tai yra šiokių tokių rūdžių židinukų bet nekritiniai, ties vieną skylę teko pavirinti. Tai tiek... Gana patikimas, gerai draugauja su dujine įranga.pravažiuota su dujomis 260000km vis dar 4 bėgiu laisvai užtempia į Parodos kalną Kaune, tepalo nevalgo nei gramo, bent ant matuoklės to nesimato, pilami tik ELF 10w - 40 tepalai, tik vožtuvus reikia reguliuoti kas 50000km jei važiuojama dujomis.Žodžiu su varikliu bėdų labai esminių ar kritinių nėra. Pirkau 2002m 7 metų senumo, nuvažiavo 260000km prieš tai 140000km. važinėju su ja iki šiol nes rimtai pavedusi buvo tik vieną kartą kai į tepalus pro galvutės tarpinę patekdavo antifrizas, bet šiaip per keturiolika metų keičiau greičių dėžę, priekines sėdynes, visus ratų guolius gal po du kartus, sankabos trosus keturis, važiuoklė priekinė sutvarkyta atlaiko apie 3-4metus po to jau kažkas iš važiuoklės pareina, labai dažna problema su šviesų perjungimo svirtimi, ją keičiau gal 4 kartus bet iš šroto tai ir nelaiko kaip naujos, pakeistas vieną kart galinių stabdžių slėgio reguliatorius, po du kartus generatorius ir tris kartus starteris, priekiniai amortizatoriai, galiniai amortikai gal penkis komplektus keičiau, pora katų galinės spyruoklės lūžo, po to į vidų įdėjau priekines golfo spyruokles tai per 10 metų tik viena galinė sulūžo, keistos duslintuvo kelnės ir kiti dusliai N kartų, galinių durelių mechanizmas remontuotas ir pakeistas du kartus, galinis dangtis buvo trūkęs ir maskuotas su skardom ir špakliais teko ir tą pakeisti, benzino siurblys du kartus, vakuminiius benzino reguliatorius gal 6 pakeičiau, prietaisų skydelis ir jo trosas, rankinio rankena ir trosas gal 2 kartus, priekiniai stabdžių diskai pakeisti 4 komlektai, aišku kaladės visos N kartų, buvo sugedęs pečiaus ventilitorius prieš 3 metus iki tol viskas buvo OK, jam pakeista buvo varža ir 3 greičio rėlė pravalytasnuo dulkių ir praplauti, sutepti slydimo guoliai, po remonto 3 metai veikia nepriekaištingai, pakeisti žvakių laidai paskirstytojo dangteliai ir jo riebokšliai po 2 kartus alkūninio veleno riebokšlis, sankabos diskas su diskatoriumi, vairo stiprintuvo siurblio riebokšlis, kas 80 tūkst. dirželiai įtempimo guolis, vandens pompa, priš technikinę šviesų pakėlimo mechanizmo pildymas, užvedimo spyneles pakeičiau 4 vnt., du kartus priekinis stiklas, saugiklių bloką su lizdais nes išdega šviesų jungtys ir dingsta šviesos, priekinių durų stiklo pakėlėjai pakeisti 3 vnt vairuotojo 1 kart keleivio, benzo šlangutes ir priekio stabdžių šlangeles po 2 kartus, žvakes kas 100000km, neseniai keičiau surūdijusius stabdžių vamzdelius, buvo atnaujinti visi stabžių cilindriukai, pakeistos valytuvų ašelių savadarbės gumos nuo lietaus vandens, nes pradeda varvėti vanduo ant kolektoriaus ko pasekoje trūksta išmetimo kolektoriai, tiesa pakeistas ir kolektorius. Mašina varoma dujomis tai maždaug kas 2 metai pakeičiamas dujų reduktoriaus komplektas, termostatas ir jo spec šlangos gal po 3 kartus. Nuvertėjimas be žodžių bet mašina perkama važiuoti ir parodykit man daiktą kuriam 22 metai ir kainuotų ne pagal metus, bet būna ir išimčių kaip ir visur, tarkim nuperki naują pastatai idealiose klimatinėse sąlygose, sulauki pensijos ir parduodi kaip istorinę vertybę kolekcininkams ar gamintojo muziejui. Jeigu dar rastum puikios būklės su maža rida ir nevažinėtą dujomis 2,2 i variklis mechaninė dėžė, vienareikšmiškai pirkti, jei neglumina kad jau morališkai pasenęs. Yra žmonės kurie taiso reno ir pan. tai jų pasirinkimas taip pat šitas modelis. sako važiavau važiuoju ir važiuosiu... tik gal siūlyčiau labiau kas apie techniką išmano, nes gesti šitas daiktas kartais mėgsta, nors būna ir pora metų nieko netaisai, pili ir važiuoji. Sėkmės renkantis jei ką naudingo radote...
Pilnas atsiliepimas...
domas | 2015-02-05
escape 2,2 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
talpi, grazi, gera trauka, nerudija
neekonomiska, brangios dalys, prasta elektronika
Talpi, grazi masina, istverminga. Turejau apie 6 metus. Detaliu kainos dideles, o dazniausiai genda elektronika. Vaziuokle nebloga o vazineta pagrinde zvyrkeliais. Geras variklis, trauka gera. Daugokai valgo apie 10. Problemu nebuvo su varikliu lb geras. Tik neekonomiskas. Nuvertejimas didelis, dalys brangios bet talpi . Nepirkti, nes dabar jau sena masina ir daugiau minusu nei pliusu. Lietuvoj geru espace neparduoda o parduoda tik lavonus
Pilnas atsiliepimas...
romas | 2011-12-28
renault espace 1992
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geri automobiliai.labai daug praktikos su renault turėjau, tai galiu pasakyt, kad ir kita renault pirksiu. 2,2 bezinas-dujos visus šarnyrus ir traukiu antgalius kai pirkau. dabar techn apžiūra praėjau po 2 metu, bet nieko keist nereikėjo. važiuoju gana nemažai. keičiau galines kaladėles ir būgną viena. kuriasi puikiai tiek benzinu tiek dujom.
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2011-07-20
Renault Espace 2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nezinau, kiek vazinejau tiek kisau pinigus... Masina nepatikima. Didelis minusas sankabos troselis, per ne pilnus metus keiciau 3 kartus, o kainuoja 70 lt, troselis ir keitimas ne paprastas, nes sankabos svirtele po ismetimo kolektorium ir kelnem... Galiausiai uzkale variklis pakeliui i klaipeda.... zodziu vargas o ne masina.. arba tiesiog man tokia pasitaike. 2.2 benzinasdujos Visa vaziuokle, galiniai amartizatoriai, visa ismetimo sistema, stabdziu kaladeles. Sankabos trosas, generatorius.
Pilnas atsiliepimas...
saula | 2011-07-05
renault espace
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tikrai puikus auto, tik bedos su kebulo dazais, vis lupesi. 2.0 8v dujos pirkau is tikrai patikimo zmogaus, todel pirmais metais keiciau tik tepalus, gal dangcio amortizatorius ir galinius amortizatorius.
Pilnas atsiliepimas...
andrius | 2010-02-22
Renault espace
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vaziuoti smagu, bet vaziuokle kas metus reik pereit,nelaiko sarnyrai ir kitos gumos, pries parduodant pradejo strekuoyt elektra, luzinet plasmases dalys(kapoto pakelejas, rankeneles, spyneles) 2.2 benzinas Visa vaziuokle, pries kiekviena TA, ir pagrindini itempimo guoli du kartus po 200 Lt, variklio pagalve, stabdziu kaladeles, peciuka, kaminas.
Pilnas atsiliepimas...
Slavik | 2009-01-13
Renault ESPACE
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gal ir geras vezimas buvo kai buvo naujas - metause reikalauja daug daugiau remonto nei kiti auto. Jokio komforto - galia labai maza - patikimumo lygis labai mazas 2.2 DOHC Varikliui kapitalini dariau, visa priekine stabdziu sistema keiciau, sankaba, vairo traukes, sarnyrus, kuro pompa, greiciu deze iki siol remontuoju . . .
Pilnas atsiliepimas...
vilius | 2008-11-07
renault espace 2.8
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kuro sanaudos nemazos ,bet yra uz ka. 5 pavara galima vazineti nuo 60 - 150kmh variklis neperkrautas 2.8 dujos priekinio rato guoli, sarnyrus, st.kaladeles, tepalus
Pilnas atsiliepimas...
As | 2008-10-02
Renaut Espace 1991m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Masina labai gera. vazinejau su ja 3metus ir per savo kvailuma teko tvarkyti ja. Kuro siurbli uzlenkiau nes neisploviau kanistru nuo chlorkes- tad uzlenkiau. 1000 Km su perkrauta masina kad net zeme vilkosi - dabaigiau amortikus galinius. Varikli teko tvarkyti - tik nupirkus, mat jis buvo tvarkyutas Austrijoje ir visur tepalai bego. Silpniausia vieta tai pecius, jo elektrine dalis susiknisa ir neuzsildo visos masinos, mat ji didele. ratlankiai 17R 205x45 vilko puikiai ir sanaudos liko tos pacios - uzmiestyje prie 100km/h 5 l o mieste 8 l. Vaziuojant zvirkeliu nemeto ir nebarska (70- 80km/h) nors teko gan daug vaziuoti zvirkeliu, bet vaziuokle islaike puikiai. Geda ir sakyti, bet tepalus keiciau tik syki i metus kartu su filtrais. 2.1 TD Sutvarkytas varyklis, amortikai galiniai, kuro siurblys
Pilnas atsiliepimas...
nepirkit espeisu | 2008-08-14
espace 92
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
per du metus 4000lt ir dar remonto buvo pries akis uz koki 1500lt, nesamone o ne masina suremontuoji ir galvoji kaip jau kitka remontuosi 2.0 dujos visa vaziuokle, granatos, generatorius, vairo kolonele, ausinimo sistema visa stabdziu sistema......... atsibodo keist
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
    Symbioz
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt