2021-01-24 |
Renault Trafic Passenger 1,9tdci 74kw 2005m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigi eksplotacija, erdvus, patikimas motoras.
Vargina gendančios, nulūžtančios, sugendančios smulkmenos
|
Auto pirktas su 200 000 km rida. Rašant komentarą 402 000 km. Auto pirktas, kai žmona paperėjo 3 -ąją atžalą. Tai šeimos automobilis, eksplotuojamas savaitgaliais. Puikiai atlaiko komandiruotes į Europos parodas ar pas verslo partnerius. Autobane paspaudžiu iki 160km/h. Atostogaujant, tempiame 8 metrų kemperį, ant galinio dangčio 4 dviračiai ir bagažinėje atostogų daigtai. Išpuola patampyti ir vienvietį traliuką.
Tad kokios bėdos. Variklis apsitepalavęs. Keistos karterio ir dangtelio tarpinės. Padėjo. Dangtelis ir termostatas perdaryti ant špilkų. Korpuse sriegiai prasisuka.
Atostogų metu, Europoje dingo bėgiai. Išlakstė sankabos spyruoklės. Namelis ant ratų padarė savo. Sankabos komplektas jau keistas. Bėgių perjungimo trosas trūko prie 350 000 km. Galinio dangčio jungiklis iššaukia salono apšvietimo diskoteką. Vargstam su šoninėmis durimis. Nusipirkus atraminius ratukus, juos reikia perdarineti. Galiausiai buvo tekintos guoliukų ašelės ir dėti naržaveikiniai guoliai. Kondicionierius neveikia. Keistas A/C siurblys ir radijatorius, bet problema dar neišspręsta. Žiema keleiviai šąla. Papildomai sumontuotas šildytuvas. Garso izoliacija gali būti geresnė. Priekinių sėdynių porankių fiksavimo mechanizmai išlūžę. Keleivių langų fortkės pilnai neužsidaro, barška ir švilpia vėjas. Apkamšiau, paramsčiau, bet protingai problemos neišsprendžiau. Trūksta vairo reguliavimo krypčių. Keistos galinės trūkusios spyruoklės, visi amortizatoriai.
Džiaugsmai.
Tai ilgų kelionių automobilis. Puikiai stovi ant kelio, lengvai valdomas. Erdvus salonas. Mūsų komplektacijoje, visas salonas dengtas plastiku. Daug vietos daigtams. Patikimas varikliukas. Daug saugos oro pagalvių. Automobilis nedomina ilgapirščių. Pigios atsardinės dalys. Atsparus korozijai. Kuriasi prie -20C.
Kadangi planuojamos kelionės po Europą, keisim pagrindinio diržo komplektą, pirmą kartą restauruosim turbiną, peržiūrėsim starterį ir generatorių.
Kolkas, nebuvo liesta greičių dėžė, purkštukai, priekiniai stabdžių suportai.
Reikia suprasti, kad tai yra statybų brigados transporto priemonė. Mums tai yra visos šeimos mylimas Renukas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Martis | 2013-10-28 |
Renault Trafic 1.9 dci (60kW) '02
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringas, pakankamai ekonomiškas
Trūksta ilgio krovininei daliai
|
Šį automobilį vairuoju jau daugiau nei metus darbo reikalais. Tai 2002 metų trumpos bazės krovininis furgonas (3 sėdimos vietos su vairuotoju). Silpniausias dyzeliukas 1,9 dci su 60kW arba 82 ag bei 5 pavarų mech. dėže. Dabar prabėgęs apie 362 tūkst. km. Šiaip smagus furgoniukas. Krovumas neblogas, nors trūksta ilgio krovininiame skyriuje (palei grindų apačią apie 2,2 m', tačiau kabinos pertvara kylant viršun linksta į krovininį skyriu), tačiau tarp ratų arkų telpa ~1,25 m' pločio plokštės. Pagal dokumentus, mašinos krovumas netoli 1 t (1752 kg tuščias, 2700 kg maks. svoris), tačiau kaip ir įprasta, yra tekę vežti ir 1,2t (tiesa, tik miesto ribose).
Pati mašina manevringa, kadangi yra langai galinėse duryse ir stumdomose šoninėse, matomumas geras. Salonas paprastas, tipiškas Renault. Vietos užtenka. Rūkantys kolegos pasigenda peleninės (jos, bent jau šioje komplektacijoje nėra.
Iš gedimų reiktų paminėti sugedusia pečiuko sklendę ir patį valdymą (veikia tik šildymo reguliavimas ir neveikia pūtimas ant priekinio lango).
Pakaba - gan patvari, normaliai eksplotuojant per metus nekilo jokių problemų. Visi stabdžiai diskiniai. Tiesa - rankinis - visų Renault bėda, linkęs užstrigti, o galiausiai ir visai nutrūkti arba užsikirsti. Variklis 1,9 dci su 82 ag. Nedaug, todėl pakrautą svorį jaučia. Tačiau pavarų dėžė pritaikyta krovinių vežimui (pirma pavara tarsi su palėtintoju). Sąnaudos mieste netaupant - ~10l/100km, užmiestyje (retai važiuoja, nes reikia kelių mokesčio) - ~7-8l/100km. Per metus su varikliu nekilo didesnių problemų. Vienintelė bėda buvo su kuro siurbliu - netikėtai buvo nutrūkęs laidukas prie fiškės. Pats remontas kainavo servise 60Lt. Žiemą laikomas sandėlyje, todėl su užvedimu problemų nėra.
Šiuo metu iškilo problema su aušinimo sistema, nes kažkur praleidžia antifryzą, nors tikrinant sistemą (matuojant slėgį), pakitimų neradom. Tai reikia tik prisiruošti nuodugniau patikrinti, kur kokia šlangutė praleidžia. Šiaip nedideliems kroviniams miesto ribose pervežti - pats tas. Kadangi jam reikia kelių mokesčio, užmiestyje ne toks "patogus". Gedimai - subjektyvus dalykas, bet mano atveju jie reti ir remontas nesikandžiojo. Kaip visados - nuodugniai patikrinti, nes kiekvienas automobilis su individualia naudojimo istorija.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tomas | 2013-01-14 |
trafic 2008m 2l td 6pavaru
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
pilnai atsidaro galines duris, visi agregatai po ranka
nepatogus priejimas variklio skyriujia truksta kondicionerio
|
kaip darbinis arkliukas gera mašina ekonomiška,patogi.
nepatikimos pavarau dėžes.
pailginus su kitais vanais yra neaukštas telpa į visus parkingus kur ribotas aukštis.
patogiai sukomplektuota vairuotojo zona su varikliu problemų neturėjau neskaitant kas šaltas sunkiai vedasi akumuliatorius geras, pakaitinimo žvakes irgi geros beda nerasta. Be tepalu ir filtru keitimu neremontuota. nėra pigus remontas atkreipti dėmiesi į pavarau dežia, sankaba
Pilnas atsiliepimas...
|
|
M.B. | 2012-12-04 |
Dvejopi įspūdžiai
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
mažos degalų sąnaudos, sąlyginai nedidelė kaina, atsparus rūdims, gan patikima pakaba, lengvai valdomas, ne griozdiškas, patogus, komfortiškas, patikimas variklis
genda įvairios smulkmenos, pavarų dėžė atlaiko iki 100000 km. Elektros bloko gedimai, užrakinimo / užvedimo spynėlių problemos, brangiai kainuojantis remontas, sudėtingas priėjimas, dėl pavarų dėžės problemų galima sugadinti sankabą
|
Darbe naudojuosi N1 versija, su kuria vežioju produkciją (krovininis). Tenkina automobilio visuma - jis nėra per didelis kaip ūkinėms reikmėms skirtas komercinis automobilis, pakankamai vikrus ir važiuoja panašiai kaip lengvasis. Patogus, pakankamai nišų ir daiktadėžių, tylus. Pakanka B kategorijos vairuotojo pažymėjimo. Tenkina degalų sąnaudos.
Netenkina nemažos išlaidos gendančioms smulkmenoms. Tai tikrai nėra itin patikima mašina, iš kitos pusės, jo gyvenimas perkopia į dešimtį. O gainiojamas kasdien po maždaug šimtą kilometrų.
Nesvarbu, ką pirksite - Nissan Primastar, Opel Vivaro ar Renault Trafic, tai yra tie patys automobiliai. Jei galvojate, kad prekinis ženklas šiuo atveju kažką reiškia, klystate,nes visos trys mašinos buvo gaminamos Anglijoje, Lutono mieste ir Barselonoje (Ispanija). Variklis - silpniausias, 1,9 l DCI, 100 arkliukų. Tokį motorą galima sutikti atnaujintoje Lagunoje, Mitsubishi Space Star, Carisma, Volvo s40 / v40. Elektroninis kuro įpurškimas. Niekada nepilame kuro ne iš degalinės, tai variklis lyg ir laiko. Jau nusukęs virš 430000 kilometrų. Manau, kad nepatikimu vadinti negalima.
Gal šiek tiek trūksta "smarvės", bet ekonomija užtikrinta. Su beveik 100 litrų baku galima nuvažiuoti apie 1400 -1500 kilometrų. Puikus rezultatas. Iš jautresnių variklio vietų - turbina. Todėl reikia bent kas 10-12000 km pakeisti variklio sintetinę alyvą. Pratstas priėjima sprie variklio dalių - problema. Turėjome problemų su dirželių guoliais. Trūkus generatoriaus diržo guoliui, gali būti nutraukiamas ir variklio diržas. Labai daug nemokšų meistrų pridaro "kliurkų" ir nesutvarko mašinos. Nuvertėja pakankamai greitai. jei prieš metus sumokėjom apie 20000 lt, dabar gaučiau vos 12-13 tūkstančių.
Kaip minėjau, naudoja mažai kuro, todėl degalams netenka išleisti baisių pinigų, nors nepasakysime, kad kuras pigus (visi tą žinome).
Iš brangesnių malonumų - pavarų dėžės keitimas, sankabos remontas, kvailiojantis salono ir "būdos" apšvietimas, išlaidos įvairiems skysčiams, durų vyrių remontams, spynelėms. Nervinančios smulkmenos. Atkreipkite dėmesį į absoliučiai visus dalykus, nes perkant tokio tipo mašiną, reikia žinoti, kad su ja buvo intensyviai važiuojama. Jautriausia vieta - pavarų dėžė ir elektronikos smulkmenos. Gali būti problemų su šoninių krovinio skyriaus durų atidarymu, nulūžtančiomis rankenėlėmis ir vyriais. Galima pagirti gana efektingai šildantį pečiuką, komfortišką važiuoklę. Bėgant metams paskutinį atodūsį išleis ir vairo kolonėlė.
Kodėl patariu pirkti? Nes nepaisant to, ką nusipirksite iš šios klasės automobilių, nenusipirksite nieko stebuklingo. Komerciniai automobiliai naudojami intensyviai, o tokių gamintojų kaip Volkswagen, Mercedes Benz genda ne rečiau, o ir remontas kainuoja labai didelius pinigus. Sakyčiau, šis reno yra aukso viduriukas. Be to ir nebrangiai kainuoja. Tiesa, jos parduoti brangiau tikrai nepavyks.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|