Markės
1524 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga

Kai prancūzų automobilių gamintojas 1996 metais pristatė Renault Scenic padidintos erdvės Renault Megane versiją, klientai nepaprastai gerai įvertino tokią naujovę. Tai buvo vienas pirmųjų kompaktiškų vienatūrių, nepaprastai praktiškas, turintis didesnę interjero erdvę nei daugelis didelių universalų ir kartu ekonomiškas kaip kompaktiškas hečbekas. Tai buvo “šachas ir matas” Renault ėjimas, beje ne pirmas toks kompanijos istorijoje. Ką konkurentai galėjo padaryti, tai tiesiog atkopijuoti prancūzišką sprendimą. Toliau pradedant nuo antros kartos Renault Scenic tapo išskirtiniu Renault modeliu ir prarado ryšį su Megane modeliu, tačiau išliko ir kompaktiškas, ir praktiškas. Laikai keičiasi - atėjo ir praėjo covidas, atėjo ir kogero niekur neišeis elektromobilių technologijos, taip pat atėjo krosoverių mada. Todėl Renault kompanija nusprendė imtis naujos strategijos, kuri vadinasi “paverskime visus savo modelius krosoveriais”. Statistika juk rodo krosoverių populiarumą. Jie taip ir padarė – Megane pavertė krosoveriu, ikonišką vienatūrį Espace krosoveriu ir kad pasirinkimo klientams nepritrūktų pridėjo visą eilę kitų krosoverių – Arkana, Austral, Captur, Kadjar ir Koleos. Visi jie vienas nuo kito skiriasi labai nedaug - tiek stilistika, tiek dydžiu ir technologijomis. Kaip tarp jų pirkėjui atsirinkti lieka mįslė neįkandama net ir mums suprantantiems automobilius. Kompanijos gamoje beveik neliko ne krosoverių. Pažiūrėsime ar tai geras sprendimas, nes nors krosoveriai ir itin populiarūs, tačiau čia ir konkurencija yra milžiniška, tuo tarpu minivienatūrių nišinę rinką gali užimti konkurentai. Tiek apie Renault Scenic pozicionavimą. Taigi, naujasis Renault Scenic gavo kampuotos formos kėbulą su patraukliomis dizaino detalėmis tokiomis kaip dinamiškos formos priekiniais LED žibintais, radiatoriaus grotelėmis užpildytomis mažyčiais “Renault” logotipo rombais, kėbulą papuošia ir įleistos durelių rankenėlės, dideli plastikiniai ratų arkų apvadai ir tokie patys dideli ratai. Iš esmės, nors ir praradęs savo identitetą, automobilis atrodo patraukliai. Interjeras yra didelis žingsnis į priekį tiek kokybės, tiek technologijų prasme. Kadangi Renault pažadėjo, kad automobilis bus tvarus, tad sukūrė naujus sėdynių apmušalus pagamintus iš antrinių žaliavų. Priekyje automobilių gamintojas įrengė porą aukštai sumontuotų sėdynių, per centrą padalintų aukšta centrine konsole su porankiu ir daiktadėže. Priešais vairuotoją įtaisytas 12,3 colio prietaisų skydelis, kurį papildo didelis vertikalus jutiklinis ekranas dešinėje. Kitas svarbus interjero patobulinimas yra panoraminis stogas. Nors jo ir negalima atidaryti, vairuotojas gali padaryti labiau ar mažiau permatomą vieno mygtuko paspaudimu. Žinoma reikšmingiausias pokytis yra po Scenic kėbulu – čia ant CMF-EV platformos Renault sukonstravo elektrinį „Scenic E-Tech“ variklį su dviem baterijų paketais. Bazinė versija turi 125 kW (168 AG) variklį, o galingesnė turi 160 kW (215 AG) variklį su didesne baterija.

SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS E-Tech Electric V 87 kWh (218 Hp)
Kėbulo tipas Visureigis
Durų skaičius 5
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l 545
VARIKLIS
Kuro tipas Elektra
Variklio kodas -
Baterijos talpa, kWh 87
Rida su vienu įkrovimu, km 620 (TOP elektromobiliai)
Pirmo el.variklio galia, AG/KW 218/163
Pirmo el.variklio maks. Nm 300
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 8.4
Maksimalus greitis, km/h 170
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Priekiniai
Pavarų dėžė Automatinė
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4470
Plotis, mm 1864
Aukštis, mm 1571
Svoris/Max svoris, kg 1842
Atstumas tarp ašių, mm 2785
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Nepriklausoma MacPherson
Galinė pakaba Daugiasvirtė nepriklausoma
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai ABS
Autoterminų paaiškinimai...
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt