2022-05-23 |
renault scenic, 2001
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
nebrangus nupirkti, manevringas, talpi bagažinė
prasta garso izoliacija, prasta galinė pakaba, prasta įranga
|
pirktas nenaujas, bet pargabentas iš Vokietijos, originali rida buvo 160.000, per 6 metus nuvažiuota ~ 58.000. Su tokiu automobiliu nepalakstysi, labai jaučiasi 6 pavaros trūkumas,nes pasiekus 120 km/h greitį triukšmas nemenkas, tenka garsinti radio imtuvą., bet visumoje, prie ūkio visai neblogas ir pigus variantas. Aukštai sėdi, daug matai, patogus įlipimas ir išlipimas, per kelias sekundes išsiimančios galinės sėdynės transformuoja saloną į šaldytuvą ar skalbimo mašiną priimantį ryklį. kaip ir dauguma senesnių renault autumobilių, nelabai patikima elektroninė dalis, vis kas nors, kur nors trumpina, ypač nervina galiniai žibintai kur lemputės dviejų kontaktų (turiu net kelis atliekamus komplektus atsargai). Galinė pakaba torcioninė, be spyruoklių, tad jei jau krausite ką nors sunkesnio į bagažinę, geriau išimkite sėdynes ir paskirstykite svorį, antru atveju sužinosite kiek kainuoja galinio tilto remontas :(... Variklis myli kokybišką kurą, DCI, su elektroniniais purkštukais (sugedus problemos rasti ir pakeisti nėra, tik reikia žinoti kodą, ir jei keičiat nenauju, aišku pirma patikrinti ar gyvas (tinka ir megane, bei ktų modelių, kurių tas pats DCI 75 kw, variklis). Visumoje nenusivyliau, arba važiuoji, važiuoji ir važiuoji, bet jau kai stoji, tai tenka papurtyti piniginę truputėlį. Nuvertėįjimas žvėriškas, bet kai pagalvoji, 21 metų auto su pusiau odiniu salonu, klimato kontrole ir 10 dėžučių smulkmenoms, atsidarančiu galiniu stiklu :), drožti galima iki visiško galo!!! pasitikrinti servise prieš perkant, ypač pagrindinį diržą, jei yra klimato kontrolė, ar šaldo, nes dažnas gedimas yra klimos radiatoriaus iškorėjimas (modelis, gamintas nuo 1999 iki 2003 truputėlį patikimesnis nei senesnis modelis (pagal patirtį, geriau išspręstas priekinio ir šoninių prikinių durų stiklų apipūtimas, patikimesnė priekinė pakaba)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-02-05 |
1,9 75kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiškas
Silpnoki visi mazgai ypač turbo ir egr
|
Neblogas, pigus auto, jei ne elektrinis egr vožtuvas ir turbina. Visa kita jei prižiūri funkcionuoja gan neblogai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-02-11 |
Patikimumo simbolis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogus, talpus, pigiai ekslotuojamas, beveik negendantis.
Pratoka automatinė pavarų dėžė.
|
Žmona turėjo keturis metus. Pirmus du metus automobilis nepareikalavo nei euro (neskaitant tepalų ir pnš). Nebuvo nei menkiausio gedimo. Po poros metų keitėm kuro siurblio laidą, tvarkėm granatą. Daugiau neteko nieko. Pakankamai aukštas, patogus, išlaikymas super pigus. Kaina irgi žema. Jeigu reikia talpesnio darbinio arkliuko - tobulas variantas. Kurdavosi visada be bėdų, prie -20 jokio vargo.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-05-13 |
Patikimas, pigu remontuoti jei reik, patiko
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geros patikimas komfortiskas, ekonomiskas
Man negedo, bedu nebuvo.
|
Problems neturejau, pirkau tvarkinga is prancuzijos. Per tris metus problems nebuvo. Man patiko viskas, tylus, traukia, komfortas, Salinas, sedynes viskas patiko.
1'6 benzas, mieste su kondiska 8! Trasoj 7. Vidurjis apie 7-8,
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-10-21 |
Renault Megane Scenic RX-4,2002m.2.0 l,benzinas-dujos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Padidinto pravažumo automobilis su nedidelėmis kuro sąnaudomis ir be rūdžių ant kėbulo.
Trūksta kėbulo izoliacijos,važiuojant virš 120 km.val,girdisi variklio ūžesys.
|
Erdvus,geras matomumas,nepriklausoma pakaba minkštas, pigi eksplotacija,geras pravažumas, stabilus kelyje,šeimyninis automobilis. Apžiūrėti reikia kaip perkant bet kokį automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-04-25 |
Renault Megane Scenic RX-4,2002m.2.0 l,benzinas-dujos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nėra ant kėbulo rūdžių,mažos eksplotacijos išlaidos,minkštai važiuoja,nes nepriklausoma pakaba,
Trūksta kėbulo izoliacijos,važiuojant virš 120 km.val,girdisi variklio ūžesys.
|
Patogus ,komfortiškas,geras matomumas,nes aukštai sėdi,geras pravažumas,gale trys atskiros sėdynės,todėl keleiviai gale gali laisviau sėdėti,gerai važiuoja tiek keliu,tiek bekele,šeimyninis automobilis. Važiuoklė patikima ir paprasta,detalės pigios,variklis patikimas,tik laiku reikia keisti eksplotacinius skysčius,dirželius,atraminius guolius,nereikėtu tupyti,pirkti garesnės firmos,kainos nadidelės.Važinėju jau penkti metai,restauravau galinio tilto kardaną,nes kai pirkau buvo nuimtas ūžė vienas pakabinimo guolis,kadangi pats tehniką suprantu,detales suieškojau tai kardano remontas kainavo apie 120 eur.Keičiau abu dirželius,guolius įtempėjus,vandens pompa,žvakes,tepalą ir filtrus jau kelis kartus,jokių problemų.Benzinas-dujos 100km.apie 10-11l.dujų,kik mieste ar užmiestyje neskaičiavau.Dėvisi kaip ir kiekvienam automobiliui,kaladėlės padanos,lankstai. Žiūrėti kaip ir perkant ,bet kokį automobilį,rūdys,eksplotacinių skysčių pratekėjimą,padangas ridą ir t.t.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Andrius | 2017-04-18 |
Renault Megane Scenic 2.0 l. benzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Paprastas, talpus, manevringas, patogus tiek mieste, tiek užmiestyje
Kiek neatsparus korozijai,
|
Renault Megane Scenic 2.0 l. benzinas. 1996 m. 84 kW. Smagus nedidelis vienatūris, kuri iš išorės atrodo nedidukas, viduje stebina salono erve ir transformacijos galimybėmis. Nupirktas Šveicarijoje su 120 k. km. rida. Variklio būklė - ideali, salonas - ne stiprioji šios kartos vieta - matoma dilimo pradžia. Viskas veikia kas turi veikti - 2x el . langų klėlikliai, kondicionierius, rūko žibintai, skydelis klaidų nemeta. Variklis - paprastas atmosferikas, be turbinos, 8v, nekelia rūpesčių ir smagiai sukasi - traukia ir prie mažų ir didelių greičių. Ištvermingas - vedasi esant žemai temperatūrai be jokių problemų. Salono erdvė - verta pagyrimo - keliaujant po vietą ir toliau vietos nepritrūks. Išėmus galines sėdynės galima ir neblogai išsimiegoti - tam galima sukurti iki 1,9 m. ilgio erdvę ant ratų :), nors mašina vos perlipa per 4 metrus ilgio. Nupirktas vadinamas Ocassion'as, tvarkingas, tai be eksploatacinių tepalų, filtrų, diskų keitimo nieko baisesnio ir nenutiko. Tiesa, - lūžo viena priekinė spyruoklė (silpna scenic vieta), bet pakeistas komplektas kitų ir tarnauja toliau. Kandangi mašina jau pagyvenusi - rodo savo silpnas vietas - yra apmušalai salone, silpnoji sceniku vieta - galinės ratų arkos meta rūdžių burbuliukus. Automobilio apetitas priklauso nuo kojos "sunkumo" - kuo stipriau spausi - tuo daugiau naudos degalų. Ieškot nenuvaikyto, išlaikyto seno modelio arba tiesiog imti naujesnės kartos modelį.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
joris | 2017-01-30 |
Labai geras kainos/kobybės santykis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Talpus, didelis pravažumas, nebrangi eksplotacija, manevringas
Lietuviškos žiemos - po šešių metų atsirado rudžių ant galinio sparno, garso izoliacija važiuojant magistralėje silpnoka.
|
Puikus automobiliukas. Talpus. Geras matomumas. Per septynis metus nuvažiuota 160.000 km. Didelis pravažumas. Didelis privalumas - trys atskiros sėdynės gale, keturiese važiuojant į ilgesnę kelionę galima išimti vidurinę sėdynę o šonines perkelti arčiau centro - gale keleiviai sėdi daug konfortiškiau. 1,6 benzinas, 66 kw. šiektiek silpnokas, ir triukšmingas važiuojant virš 110km/h. Automobilis buvo nupirktas už 1600 eur. Buvo daužtos keleivio pusės priekinės durelės. Nusipirkus iškarto atlikti darbai:
durelės iš savartyno ( spalva tokia pati - nereikėjo dažyti)
filtrai, tepalai, aušinimo skystis( buvo pripilta vandens vietoj aušinimo skysčio), termostatas
kondicionieriaus užpildymas , stabdžių kaladėlės, vaistinėlė, gesintuvas, valytuvai, naujas akumuliatorius.
Visi darbai+technikinės praėjimas kainavo 860 lt.
Nuo to laiko atlikti neplaniniai darbai :
po ~30.000 km pakeistos abi babinos ( 240 lt)
po ~40.000 km pakeista granata - 60 eur
Visi kiti darbai atliekami laiku, mašina prižiūrima. Elektronikos bėdų neteko patirti ( kiek domėjausi dažniausiai elektronikos bėdos prasideda po garažinių autoelektrikų įsikišimo ( kreivom rankom įstatyta signalizacija ir pan).
Ieškoti su tvarkingu kėbulu, pasižiūrėti koks stovi akumuliatorius ( kai pirkau buvo įdėtas 62Ah, jis per silpnas, įstačiau 74Ah ir pamiršau apie užvedimo bėdas), prasivažiuoti mieste - 1,6 benzino turi praktiškai nesigirdėti važiuojant ramiai ir pavaras keičiant ties 2.000 apsukų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Grabux | 2017-01-06 |
1.6 benzinas. 8 metai eksploatacijos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, nebrangios detalės, mažai gedimų, didelis aukštis tarp žemės ir dugno, nerūdija.
Nelabai ekonomiškas, galėtų būti geresnė garso izoliacija, tai miesto auto, tad trūksta 6 bėgio važiuojant virš 120
|
Atvairavau auto 8 metus, tai ilgiausiai man tarnavusi mašina. Labai patikima, talpi, galima iš galo pereiti į priekį ir atvirkščiai. Bagažinė erdvi. Praktiškai nerūdija, nes cinkuota. Tik dabar pradėjo galinės arkos rūdyt, nes po druskas vazinejam. Pakankamai aukšta, galima ir per pievas palakstyti, palyginau - sekantis modelis žemesnis. Žiemą atsargiau vairuot reikia posūkiuose, nes galinė dalis lengva, gali ant ledo užnešti galą. Pakankamai bloga garso izoliacija, važiuojant didesniu greičiu girdimas triukšmas nuo variklio ir pro langų plyšelius. Dujinė įranga su šiuo varikliu veikia gerai. Galines sėdynes galima po vieną nulenkti arba išvis išimti - super.
Salonas nebarška, tik durelės plastmasės kurias pats ardžiau, bet tai išsprendžiama. Po ilgo važinėjimo mieste dabar išsinešiojo vairalazdės svirtys, tad sunkiau jungiasi 1 ir atbulinis bėgis - tai sunkiau sutvarkoma. Veliuro salonas neišsinešioja dabar kaip naujas. Mieste kur maži greičiai labai tinka, nes gerai subalansuotas 2 bėgis, ilgas, beveik atstoja 1 ir 3 bėgius.
Dabar turiu naujesnį scenic 1,9 dyzelį 96 kw - superinis, trauka gera, ekonomiška, dar talpesnis nors ir ne Grand, tik gaila jau žemesnė, keleivių kojoms vietos labai daug. Variklis tikrai netriukšmingas kaip rašo kiti. Esant laisvom apsukom beveik nesigirdi. Esmė yra bloga garso izoliacija tarp salono ir variklio. Neekonomiškas. Vilniuje kamščiuose mieste apie 12-13 litrų (būdavo ir 18), jei kamščių nėra 9-10. Užmiestyje važiuojant iki 90 km/val apie 6 litrus, o paskui staigiai didėja (110 km - 8-9 l) nes greičių dėžė tokia, reiktų 6 bėgio. Pas mane dujos tad problemų nėra. Vieną kartą trūko apatinis skriemuolys kur su gumine įvore, tai pagrindinis diržas palindo, sulankstė vožtuvus. Pakaba patikima, detalės nebrangios. Sankaba teko keisti tai + visokias duslintuvo pavirinimais 300 eur. Savartyne sakė, kad nieks detalių neperka, nes patikima. Elektros problemų visai nebuvo. Renault kaina palyginus su metais labai nedidelė, tad visada perku prancūziškas mašinas.
Patikrinti ar variklio apsukos neplaukioja, nes sunkiai sprendžiu šią problemą, nors ji ir nemaišo. Patikrinti ar tvarkingai jungiasi 1 ir atbuliniai bėgiai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Kazys | 2016-11-11 |
Padidinto pravažumo automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigus ,taupus,erdvus.
Prastos vidaus apdailos medžiagos.
|
Renault Scenic r-4 automobilis mėgstantiems išvykas į gamtą,geras pravažumas ,talpus. 2,0 benzinas 103 kw.nėra problematiškas,svarbu laiku keisti diržus,atraminius guolius tepalą ir filtrą,traukos užtenka,sumontavau dujinę įrangą trauka nedingo,dujų sąnaudos, važinėju trumpais atstumais 10-12ltr.-100km. Remontas pigus ir paprastas,jeigu šiek tiek nusimanai apie technika,į servisą važiuoti nereikės. Apžiūrėti reikia kaip ir kiekvieną automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1234 |