Markės
1488 iš 1918
Renault Clio, (BH/KH) 2012 - 2019
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.06% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 2
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)27% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)37% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Gan komfortiškas
  • Stilinga išorė
  • Smagūs benzininiai varikliai
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Nedidelė bagažinė
"Visi Clio yra komplektuojami su berakte įėjimo sistema ir su variklio užvedimo mygtuku"
Naujos kartos Renault Clio gaminamas su penkerių durų hečbeko arba universalo kėbulu. Hečbeko galinių durų rankenėlės yra „paslėptos“, tad automobilis atrodo sportiškai ir dinamiškai taip lyg būtų trijų durų versija. Automobilio dizaine dominuoja lakoniškos, neiššaukiančios linijos, tik priekinėje dalyje itin stipriai akcentuojamas didžiulis kompanijos ženklas. Naujasis Clio turi ilgesnę ratų bazę, yra platesnis nei pirmtakas, todėl turi 12 litrų didesnę bagažinę – dabar jos tūris siekia 300 litrų, o sulanksčius galines sėdynes galima padidinti iki 1146 litrų. Viduje į akis krenta juodu laku padengta centrinė konsolė, kurioje įtaisytas septynių colių LED ekranas ir klimato valdymo prietaisai. Visi Clio yra komplektuojami su berakte įėjimo sistema ir su variklio užvedimo mygtuku. Vairo mechanizmas dabar yra jautresnis - reikia tik 2.71 apsisukimo nuo vienos kraštinės padėties iki kitos, o pats automobilis 100 kg lengvesnis. Tad Clio yra manevringesnis, lengviau valdomas. Pakaba yra suderinta siekiant labiau komforto nei sportiškumo, todėl automobilis turi pastebimą posvyrį aštresniuose posūkiuose. Kita vertus pakaba yra minkšta ir dirba tyliai. Renault Clio komplektuojamas su trijų cilindrų 899 cm3 darbinio tūrio turbokompresoriniu varikliu su 90 AG ir 135 Nm, ekonomišku 90 AG galios 1.5 dCi dyzeliniu varikliu su 220 Nm sukimo momentu, dinamišku TCe 120 varikliu su 120 AG galia ir 190 Nm sukimo momentu. Galingiausia versija yra žinomu vardu „Renaultsport“, kuri ginkluota 197 AG galios varikliu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2016-06-13

„Renault“ pristato naujausią savo populiariojo bestselerio „Clio“ versiją

„Renault“ pristato naujausią savo populiariojo bestselerio „Clio“ versiją
2012 metais pasirodęs ketvirtosios kartos „Clio“ buvo pirmasis „Renault“ modelis, pradėjęs naująją markės stilistikos liniją. „Renault“ dizainą pagyvina „Full-LED“ priekiniai žibintai, įskaitant tam tikrose versijose esančius C formos dienos žibintus. Atnaujintoje priekinėje automobilio dalyje – platesnės dekoratyviosios radiatoriaus grotelės, ant kurių įkomponuotas „Renault“ „deimantas“. Visa tai sukuria dar modernesnio automobilio įspūdį. Galinėje dalyje – nauja, po užpakaliniu buferiu esanti apdaila, išvaizdai suteikianti daugiau tvirtumo. 

Kėbulo spalvų gamą papildė keturios naujos spalvos („Intense Red“ – raudona, „Titanium Grey“ – pilka, „Pearlescent White“– balta ir „Iron Blue“ – žydra), kartu pasiūlytas naujas ratlankių ir ratų apdailos dizainas, taip pat platesnė suasmeninimo versijų programa.

Naujajame CLIO panaudota tokia medžiagų apdaila, kuri iki šiol buvo naudojama tik aukštesnės klasės „Renault“ modeliuose. Išskirtinis dėmesys skiriamas grūdėtos faktūros plastikinių medžiagų sukeliamiems matymo ir lytėjimo pojūčiams. Chromo akcentai dabar yra subtilesni, panaudota nauja, matinės spalvos apdaila ir siūlomos naujos spalvos. Trumpiau – naujasis CLIO sukuria aukštesnės klasės automobilio įspūdį, kuris derina trokštamą balansą tarp gundančio išorės dizaino ir aukštos kokybės salono apdailos.


Vairavimo malonumas, praktiškumas ir gebėjimas prisitaikyti prie įvairiausių naudojimo poreikių

CLIO variklių gamą papildė didžiuliu efektyvumu pasižymintis 1.5 l dCi 110 AG dyzelinis variklis, kuris derinamas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže. Kita naujiena – su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže derinamas TCe 120 AG benzininis variklis. Rezultatas: naujojo CLIO pavaros sistemų gama yra viena didžiausių rinkoje – ją dabar sudaro 11 variklių ir pavarų dėžių kombinacijų.

Siekiant klientams suteikti kuo didesnes pasirinkimų galimybes, naujasis CLIO siūlomas su trimis skirtingomis multimedijos sistemomis, pavadintomis „Media Nav Evolution“, „Renault R-Link Evolution“ ir naująja, išmaniąja „R&Go“ sistema, kuri siūloma visuose įrangos lygiuose. Naujasis CLIO yra pirmasis B segmento „Renault“ modelis su aukštos kokybės „Bose“ sistema, o nemažai pagalbinių vairavimo sistemų automobilį daro dar praktiškesnį ir vikresnį.

Pagal įrangą užpakalinius CLIO atstumo jutiklius papildo priekiniai jutikliai ir galinio vaizdo kamera. Aukštesnio lygio versijose siūloma „Easy Park Assist“ įranga, statant automobilį, vairuotojui leidžia visiškai pasitikėti elektroninėmis sistemomis.

 
Nuo prekybos pradžios siūloma „Initiale Paris“ versija

INITIALE PARIS ženklas siūlo geriausią kelionės komfortą ir patogumus „Renault“ gamoje, taip pat išskirtinį spalvų ir medžiagų pasirinkimą. Tarp jų yra išskirtinė „Givré Grey“ („metallic“ pilka) spalva, „Nappa“ oda aptrauktas vairo ratas, specifinė durelių ir prietaisų skydo apdaila ir juoda arba balta ir juoda spalvomis dekoruotos, apgaubiančios odinės sėdynės. Iš kitų versijų naujasis CLIO INITIALE PARIS išsiskiria standartinėje įrangoje esančia aukštos klasės „BOSE®“ garso sistema, „LED Pure Vision“ šviesos diodų priekiniais žibintais, C formos, šviesos diodų, dienos žibintais, „R-LINK Evolution“ multimedijos sistema su ryšio sistemomis, galine kamera ir „Easy Park Assist“ automatine statymo sistema.

Naujasis CLIO INITIALE PARIS siūlomas su dviem skirtingais (90 arba 120 AG) benzininiais ir dviem dyzeliniais varikliais (90 arba 110 AG). Taip pat, priklausomai nuo versijos, su mechanine arba dviejų sankabų EDC automatine transmisija.

Užsakymai bus pradėti priiminėti šią vasarą, o gatvėse naujasis modelis pasirodys rugsėjį. 
 


Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt